Akcie online

NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
Altria46,5746,58-0,27sentiment_arrow
Apple195,85195,87-0,50sentiment_arrow
BoA39,6939,70-0,19sentiment_arrow
Boeing190,64190,710,21sentiment_arrow
Citigroup61,1361,14-1,01sentiment_arrow
Coca Cola63,7063,71-0,31sentiment_arrow
Exxon113,58113,600,74sentiment_arrow
Ford12,4812,492,76sentiment_arrow
GM47,6247,644,18sentiment_arrow
IBM170,00170,04-0,01sentiment_arrow
Facebook501,07501,291,66sentiment_arrow
Microsoft425,93425,970,50sentiment_arrow
10.06.2024 18:31:59

Indexy online

Investiční doporučení

Výsledky společností - ČR

Výsledky společností - Svět

IPO, M&A

Týdenní přehledy

 

Obecná diskuze
  • Tihle by měli vrátit peníze za průzkum
    10.06.2024 17:50

    https://www.novinky.cz/clanek/domaci-koalice-spolu-skoro-dohnala-ano-rozdil-je-16-procentniho-bodu-40474459#dop_ab_variant=1310630&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.czhetech
    kočák
  • Pokud chceme pochopit, kde se v Česku vzalo tolik ydyotů volících fašisty
    10.06.2024 17:12

    musíme se podívat do russka, kolébky komunistů! Od nich se nakazila nevyléčitelně skupina lidí v Československu. Prostě se jim tím komunismem ucpal mozek. Pak russ mávnutím proutku komunisty zrušil a přešel na fašismus! Komunisti rovná se fašisti žádný rozdíl v tom nehledej! Proto budou výsledky voleb ksčm - spd po součtu identické, něco seberou pomatenci s přišitýma ušima a vrabelovci &. Součet těchto extremistů bude identický, ale bude postupně klesat s každým zvoněním hrany. Za dvacet let už komunisti nebudou existovat. Pokud by se v russku zavedla po válce demokracie a západní způsob života, byl by konec českých komunistů rychlejší!
    orada
    • Re: Pokud chceme pochopit, kde se v Česku vzalo tolik ydyotů volících fašisty
      10.06.2024 17:56

      Jenže u národa, který žil celou svoji historii v diktatuře, se demokracie nedožijeme.
      al321
      •  
        10.06.2024 18:11

        Feudální systém byl v podstatě formou diktatury a byl víceméně v celé Evropě a není to tak dávno.
        intfo
    • Re: Pokud chceme pochopit, kde se v Česku vzalo tolik ydyotů volících fašisty
      10.06.2024 17:23

      Doplním, že K. Marx (Engels), autor Manifestu komunistické strany (1848) byl Němec. Této ideologii tak už bude brzy 200 let.
      kat
      • Ano pamatuješ si to z VUMLu dobře!
        10.06.2024 18:25

        Ale zapomněl si na to, že komunisti vznikly ve Francii, Pařížská komuna. Ale to nic nemění na tom, co jsem psal o russku!
        orada
  • Přečetl jsem si zde (negativní) reakce na Vládu, Piráty, ale třeba takové zděšení z KSČ nikoliv, čím to asi bude?!
    10.06.2024 16:28

    Zřejmě soudružka Konečná zdejším přispěvovatelům nevadí, narozdí třeba od Pavla. Toto je je jen další empirický důkaz. Dalším faktem, že jsou zdejší přispěvovatelé KOMUNISTÉ, čekající na svou příležitost je obsah jejich příspěvků. STÁT NEMÁ NIKOMU NIC ZAJIŠŤOVAT!!! ANI BYDLENÍ! Respektive takhle - ano, pro lidi, co jsou nějakým způsobem handicapovaní, ale určitě ne společnosti jako celku. JSTE NORMÁLNÍ? Označovat někoho za komunisty, a pak sám nástupce KSČ a jejich program prosazovat to je vrchol IDIOCIE. Podotýkám, že PIRÁTY JSEM NIKDY NEVOLIL, ale ve všech ohledech jsou přijatelnější než KSČ.
    Študák
    • Re: Přečetl jsem si zde (negativní) reakce na Vládu, Piráty, ale třeba takové zděšení z KSČ nikoliv, čím to asi bude?!
      10.06.2024 18:25

      Mně třeba Konečná vadí, Dostál teda ne, ten se v covidu postavila a vydával a rozporoval statistiky MZ tak dlouho, až odešel, přitom se ve zdravotnickém právu vyzná. Naopak, nikdo nechce, aby se stát lidem staral o byty, ať zajistí výstavbu a se ziskem je prodá. Pokud Bartoš řekne, že se situace s byty vyřeší až je lidi nebudou vlastnit, tak je to pro mě komouš větší jak ta Konečná. Správně to řekl Kalousek:" jste kok@ti, protože si chcete přivlastnit majetek někoho jinýho".
      Bloody fox
    • Re: Přečetl jsem si zde (negativní) reakce na Vládu, Piráty, ale třeba takové zděšení z KSČ nikoliv, čím to asi bude?!
      10.06.2024 17:00

      Volby do EU parlamentu jsou úplně něco jiného než volby do českého parlamentu, nebo obecních zastupitelstev. Lidé tam zvolí i někoho, koho by do domácího nevolili. Podle mne je významná část lidí, kteří jako největší hrozbu pro nás vidí masivní nekontrolovanou migraci. K tomu pak různé názory na válku na Ukrajině a z toho pak plyne úspěch Konečné, Turka...
      intfo
      • intfo
        10.06.2024 17:56

        Také se na to snažím koukat, že každý typ voleb vyžaduje jinou strategii (dost voličů ale ne). Teď to EU bylo ideální příležitost pro stranu s jedním výrazným lídrem Turkem, jedno téma greendeal (teda snad nejsem moc zkratkovitý, nečetl jsem program), jeden celostátní volební obvod. Nedovedu si představit jak smysluplně navážou v krajských volbách. Budou stavět parkoviště a rušit přechody pro chodce? (nadsázka) Jak ohlídají, aby se jim na kandidátku nenahrnulo x nevyhraněných kariéristů?
        zahradnikM
      •  
        10.06.2024 17:50

        Tak Ukrajinci nekontrolovaleně přibývat určitě nebudou. Študák to vystihl. Lidé, co kopou do Pavla, Konečnou A Bureše bez problémů volí.
        Velkamedvědice
        •  
          10.06.2024 18:05

          Nemyslel jsem tím migraci Ukrajinců, ani třeba Vietnamců...
          intfo
      •  
        10.06.2024 17:13

        Konečná jela kampaň Fialo Stačilo + tam byl Dostál (ex Piráti), který bojoval proti Očkování/Testování, myslím, že tam byl navíc i Jandejsek, takže všichni byli známý + tradiční voliči KSČ. Turek to vlastně celé bylo o něm, a o tom, že machismus, přehnané ego a auto, co dělá Brum brum je přesně to, co Evropa potřebuje.
        Študák
        • študent
          10.06.2024 17:23

          Ty taky kamaráde
          Velkamedvědice
    • Re: Přečetl jsem si zde (negativní) reakce na Vládu, Piráty, ale třeba takové zděšení z KSČ nikoliv, čím to asi bude?!
      10.06.2024 16:43

      Když jsem si to sesčítal, tak k ní vlastně přešli voliči Pitomia. Země je kulatá ... Ale ano, toto je z těch voleb nejnepřijemnější dojem.
      zahradnikM
      • zahradnikM
        10.06.2024 17:09

        Souhlasím, je to tak no. Prostě Antivax, hlava v alobalu apod. Dokonce jsem viděl v den voleb řetězák. Něco ve stylu důchodci volte 1. ANO 2. STAČILO 3. SPD 4. PRO a kolem toho různé ty kecy - odstavíte vládu Pekarovou apod.
        Študák
        • Re: zahradnikM
          10.06.2024 17:12

          Pro říši je mnohem zásadnější odstavení Macrona a spol.
          kat
          • Zdar kate
            10.06.2024 17:18

            Volil jsi tu stranu co požaduje minimální mzda 70 000 a minimální důchod 50 000, návrat cen energií na úroveň roku 2019, levné a kvalitní potraviny pro každého nebo jsi zůstal věrný soudružce Kačence? Evropa by hlavně potřebovala, aby se zbavila kolaborantů, komoušů a nácků jako jsi ty, kočičak a podobní dem€ti a bude dobře.
            Študák
            • Re: Zdar kate
              10.06.2024 17:26

              Nevolil jsem stranu, nýbrž kroužkoval toho, jež hlasováním v europarlamentu odmítl grendeal, migrační přerozdělování, progresivismus a podobné evropske zhovadilosti 21. stol.
              kat
              • Ivan
                10.06.2024 17:54

                Opět lžeš. Abys mohl kroužkovat, musels zvolit stranu s ostatními zástupci. Na vás dezolátech je nejsrandovnější, že neustále vyřváváte, že vládu berou dvě procenta, ta dostal,procent 37. Ale nejsete schopni se postavit čelem k porážce a jen trapně kličkujete. Svobodní propadli, SPD propadlo. To neokecáš. Jen dokazuješ naprostou ztrátu soudnosti. takový výsledek, to nedává možnost kritizovat, aniž by ses neztrapnil. Což je tobě jedno.
                Velkamedvědice
              • Katuska
                10.06.2024 17:34

                Jako stále ještě místopředseda volebni komise ti musím oznámit, že píšeš hlouposti. Ale s hrdosti ti oznamuji, že v našem VO spedaci ziskali jen 1 %, Rajchl 1,5 % hlasů a komouši 4,5 % a Babiška nebyla první.
                Študák
                • Re: Katuska
                  10.06.2024 17:55

                  taky jak Rajchl plakal.
                  Velkamedvědice
                • Re: Katuska
                  10.06.2024 17:39

                  Vaše volební komise nijak nesouvisí s principem mojí volby a volby samotné.
                  kat
                  • No prostě
                    10.06.2024 17:55

                    si to projel. Fiala ti nathl konečník Ivane.
                    Velkamedvědice
          • Tak vidíš ty trotl, že ti ani řetězák nepomohl
            10.06.2024 17:17

            Taky půjdeš kondolovat pitomovi soustrast k volbám? Co říkáš na to, jak fašisti propadly? nevolil si je taky? Nelituješ toho, žes nevolil komunisty? Koho, že si to vlastně volil?
            orada
            • Re: Tak vidíš ty trotl, že ti ani řetězák nepomohl
              10.06.2024 17:29

              Nikoli. Okamuru jsem nevolil. Můj volený kandidát se stal opakovaně europoslancem (17:26).
              kat
              •  
                10.06.2024 17:57

                Ano, ovšem sám označil výsledek voleb za prohru, tento dezolát a největší rozšiřovatel neověřených lží. Pokles mandátu o 50 procent ti ukládá přestat vyskakovat a držet hubu.
                Velkamedvědice
    • Re: Přečetl jsem si zde (negativní) reakce na Vládu, Piráty, ale třeba takové zděšení z KSČ nikoliv, čím to asi bude?!
      10.06.2024 16:33

      Já se zřetelně zděsil, Al taky
      Velkamedvědice
      • Medvěde
        10.06.2024 16:57

        u tebe to je jasné, stejně jako u Ala, orady, etc. etc...., tam podepisuji veškeré jednotlivé příspěvky automaticky. TSSS, Ty vole, kdyby to tak nebylo, tak to jsme vážně v řiti. ALE JAKO VŠIMNI SE TOHO. Dřžme se chlapci. Volby mě sice zase tak nepřekvapili, teda kromě výsledků Pirátů, ale komunisty, rajchly a okamury fakt tolerovat nelze. Opatruj se.
        Študák

Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Kalendář událostí
ČasUdálost
9:00CZ - Nezaměstnanost