Skupina hlásí za první polovinu roku 2012 nárůst prodejů o 16,2 %. Růst byl zaznamenán na všech trzích, kde společnost působí, v Rusku dosáhla jen za druhé čtvrtletí roku proti prvním třem měsícům růstu tržeb o 68,7 %. Na českém trhu vzrostl prodej za první pololetí o 11,5 procenta a na Slovensku o 13,4 procenta.
V přepočtu na vozy jich prodala v 1H12 celkem 25 841, z nichž 18 341 bylo prodáno v České republice, 6 565 na Slovensku a 935 na ruském trhu. „Praha a její okolí zůstává ve druhém čtvrtletí nejsilnějším regionálním trhem s 3 229 auty prodanými zákazníkům v Praze a s bydlištěm v regionu Praha”, uvedla Karolína Topolová, zástupkyně generálního ředitele a výkonná provozní ředitelka společnosti. Po Praze jsou dalšími nejsilnějšími regiony Morava, severní a východní Čechy.
„Přesto, že jsou tyto výsledky pro Českou republiku velice optimistické, v odhadech do budoucna zůstáváme opatrní”, říká Topolová. Výsledky na Slovensku považuje skupina za velmi uspokojivé. „Na Slovensku je viditelný optimismus a pokračující nárůst prodejů”, komentuje Topolová s tím, že nejvyšší meziroční nárůsty prodejů jsou v Košicích, Banské Bystrici a v Lučenci.
Na ruském trhu skupina zaznamenala ve druhém čtvrtletí nárůst prodejů o 68,7 % oproti prvnímu čtvrtletí letošního roku a celkový počet prodaných vozů v prvním pololetí tak dosáhl hodnoty 935. “Očekáváme další až 50% nárůst prodejů po spuštění nabídky nových leasingových produktů”, říká Topolová.
(Zdroj: AAA Auto)