Čistý čtvrtletní zisk americké společnosti klesl o 15 procent na 1,75 miliardy dolarů (asi 34,4 miliardy Kč) oproti stejnému období loni. K poklesu přispěly náklady na restrukturalizaci. Je to však stále lepší výsledek oproti konsensu analytiků. V přepočtu na akcii činil zisk 46 centů při očekávání 44 centů. Největší světový výrobce nealkoholických nápojů zároveň oznámil nový model obchodního partnerství ve Spojených státech.
Čistý zisk Coca-Coly za první tři měsíce roku k 29. březnu činil 39 centů na akcii. Loni ve stejném období to bylo 45 centů na akcii, celkem tedy 2,05 miliardy dolarů. Bez započtení jednorázových položek jako náklady na restrukturalizaci ale čistý zisk na akcii činil 46 centů.
Tržby v prvním čtvrtletí letošního roku meziročně klesly o jedno procento na 11,04 miliardy dolarů a překonaly očekávání 10,94 mld. USD. Společnost se v USA potýká s poklesem spotřeby nealkoholických nápojů. Rostou i náklady na suroviny, zatímco trhy v Evropě a některé trhy v Asii sužovala ekonomická nejistota.
Společnost zároveň informovala o dohodě s pěti nezávislými americkými stáčírnami, které by napříště mohly pomoci zajišťovat distribuci nápojů do obchodních domů a dalším obchodníků v USA. Pro společnost by to znamenalo nižší náklady na režii.
vlastní více než 500 značek sycených i nesycených nápojů. Kromě hlavní značky jí patří například značky Fanta, Sprite, Powerade a Minute Maid. Nápoje prodává ve více než 200 zemích světa.