Česká automobilka Škoda Auto oznámila, že dodávky zákazníkům v dubnu meziročně klesly o 10,5 procenta na 95.900 vozů. Důvodem obecného poklesu trhu podle společnosti zůstává současná situace na celkovém trhu s osobními vozy v Číně.
Dodávky Škody Auto v Číně, jejím celosvětově největším trhu, v dubnu propadly o 40,8 procenta ve srovnání se stejným měsícem loňského roku.
Výrazný růst automobilka zaznamenala naopak ve Švýcarsku (+36,4%), Chorvatsku (+32,0%), Rusku (+16,2%) a Rakousku (+14,1%). V regionu střední Evropy prodej automobilky meziročně stoupl o 4,4 procenta.
Na domácím českém trhu zaznamenala ŠKODA 8500 dodávek zákazníkům a potvrdila tak výsledek z loňského roku.
Nejprodávanějším modelem zůstává Škoda Octavia, zákazníkům byly dodány první nové vozy Škoda Scala. V oblasti elektromobility automobilka uvedla, že za týden představí v Bratislavě model Superb s plug-in-hybridním pohonem a elektrickou verzi modelu Citigo.