Aktualizováno představil výsledky za třetí čtvrtletí roku a od počátku roku 2021. Tržby dosáhly 232,7 milionu amerických dolarů, což znamená růst o 3 % při aktuálních měnových kurzech a organický růst 5,6 %. Upravený ukazatel EBITDA vzrostl o 0,8 % na 127 mil. USD. povrdil výhled pro rok 2021.
Za celý letošní rok (YTD) tržby vzrostly o 8,8 % na organické bázi na 704 mil. USD a o 6,8 % při aktuálních měnových kurzech. Za celý letošní rok (YTD) vzrostl upravený ukazatel EBITDA o 8,1 % na 397,1 mil. USD. Upravená EBITDA marže činila 56,4 %, stojí dále ve výsledkové zprávě.
„Růst objemu fakturace se v průběhu čtvrtletí zrychlil a ve druhém pololetí očekáváme jeho růst ve středním až vysokém jednociferném vyjádření. Hlavní segment Consumer Direct dosáhl zhruba stejných výsledků, jaké jsme očekávali, zatímco v ostatních segmentech byl růst mírnější,“ uvádí firma v komentáři k výsledkům. „Přestože i nadále pozorujeme konkurenční tlaky v oblasti akvizice nových zákazníků, realizujeme řadu iniciativ na podporu jejich zapojení, získávání a udržení. Součástí těchto iniciativ je i postupné uvádění našeho nového vlajkového produktu One na klíčové trhy, které začalo tento kvartál,“ pokračuje .
potvrzuje svůj výhled pro rok 2021, který počítá s růstem tržeb na horní hranici 6-8 % a zhruba stejným procentem upravené EBITDA marže.