Každá desátá domácnost v ČR loni nakoupila online na Pilulka.cz. Tržby skupiny Pilulka, působící v České republice, na Slovensku a v Rumunsku přesáhly podle předběžných výsledků 2,4 miliardy korun, uvedla firma. Franšízové lékárny Pilulka, které nespadají do statutárních výkazů skupiny, pak utržily 1,2 mld. Kč. Celkem tedy v Pilulce zákazníci utratili rekordních 3,6 miliardy korun bez DPH.
Nejvíce se podle sdělení Pilulka.cz dařilo online prodeji, který zaznamenal 50% meziroční růst. Za rok 2021 Pilulka odbavila přes 1,4 milionu online objednávek (tj. každých 22 sekund po celý rok) a téměř 750 tisíc unikátních online zákazníků.
Zákaznická podpora vyřídila 250 tisíc online dotazů. Pilulka lékárny v České republice vydaly přes 1,8 milionu receptů.
Veškeré uvedené údaje jsou předběžného charakteru, finanční informace se nezakládají na auditovaných datech, dodala firma.
Akcie Pilulka.cz jsou obchodování na trhu START pražské burzy, kde se loni staly nejrůstovějším titulem celého trhu. Akcie za rok zpevnila o 188 procent na 1685 korun za akcii. O více jak 100 % přitom zpevnily také další dvě emise na trhu pro rostoucí firmy a to eMan s +145,90 % a Karo Invest s +115,09 %.