Hledat v komentářích

Investiční doporučení

Výsledky společností - ČR

Výsledky společností - Svět

IPO, M&A

Týdenní přehledy

 

Detail - rozhovor
Online rozhovor: Generální ředitel Letiště Praha Miroslav Dvořák

Online rozhovor: Generální ředitel Letiště Praha Miroslav Dvořák

22.01.2008 13:45
Autor: 

Právě jste vstoupili do online rozhovoru s Miroslavem Dvořákem, generálním ředitelem Letiště Praha. Pan Dvořák začne odpovídat na otázky čtenářů ve 14.00 hodin a rozhovor skončí v 15:00. Otázky můžete klást kliknutím na zelené tlačítko a vyplněním formuláře.

Ruzyňské letiště je v rámci zemí, které v roce 2004 vstoupily do EU, největší a v regionu střední Evropy patří k nejrychleji rostoucím. V evropském měřítku patří mezi středně velká letiště formátu jako je Hamburg, Helsinky nebo Lisabon. Z Ruzyně létá 48 aerolinií na 105 letišť, především v evropských městech. Doposud státní podnik Letiště Praha čeká v letošním roce přeměna na akciovou společnost.

Ing. Miroslav Dvořák (37) absolvoval Provozně ekonomickou fakultu ČZU v Praze se specializací obchod, finance a obchodní právo a zahraniční stáže u společností Vontobel Asset Management v Curychu, Kredietbank SA Luxembourgeoise v Lucemburku a v Kredietbank v Ženevě. Jeho profesní kariéra začala v ČSOB, kde pracoval v letech 1992–1997 jako zástupce ředitele odboru správy aktiv. Následujících pět let byl ředitelem a předsedou představenstva společnosti Patria Asset Management. V roce 2002 se vrátil do ČSOB jako ředitel privátního bankovnictví. Od 1. července 2007 působí jako generální ředitel Letiště Praha s cílem transformovat státní podnik na akciovou společnost a tu připravit na úspěšnou privatizaci.


Rozhovor je uzavřený

Upozornění:
* Redakce Patria.cz si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem. Otázky mohou být redakčně kráceny.
* Při psaní otázek se prosím podívejte na již položené, vyvarujte se posílání stejných dotazů.
* Z technických důvodů mohou být vaše dotazy zobrazeny se zpožděním.
* Otázky a odpovědi jsou řazeny chronologicky v textu tohoto článku. Položené otázky se rovněž zobrazí pod článkem v diskusi.
* Host bude odpovídat na otázky v pořadí v jakém přišly, redakce Patria.cz si však vyhrazuje právo výjimečně provádět selekci otázek a cenzuru. Děkujeme za pochopení. 

Aktualizace rozhovoru
  • Otázka (Marta Nováková, 15:01) -
    Dobrý den, ráda bych se dozvěděla, proč je letiště v Praze jedno z nejdražších (v Evropě nepochybně), pokud jde o občerstvení, kávu atp.? Stěžují si nejen Češi, ale i většina cizinců. Předem děkuji za odpověď.
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 15:24) -
    Nejlepším důkazem toho, že to již dávno není pravda, je mé osobní pozvání do některého z řetězců rychlého občerstvení, kde se sama budete moci přesvědčit, že pouze vysoké ceny jsou již minulostí …J Přijmete-li mé pozvání, kontaktuje tiskovou mluvčí Letiště Praha Evu Krejčí, která se o vše postará.
  • ---
  • Otázka (Martin V., 14:56) -
    Proč se snažíte veškerá noční přistání směrovat na dráhu 24, která vede přímo přes Horoměřice a více nevyužíte pro přistání dráhu 13, jejíž osa se obydleným oblastem vyhýbá?
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 15:21) -
    Opak je pravdou, osa dráhy 13/31 zasahuje výrazněji obydlená území Prahy a jejího okolí. I přesto i pro dráhu 06/24 platí významná restrikce počtu nočních letů mezi 22 a 6 hodinou ranní.
  • ---
  • Otázka (Jiří Christian Břicháček, 14:55) -
    Sám jste se v jedné odpovědi zmínil ohledně dálkových letadel jako A380. Myslíte si, že v brzké době přivítáme i toto letadlo? A co technické zázemí??? JCB
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 15:19) -
    Pokud ano, tak to bude pouze v rámci prezentace jednotlivých leteckých společností, ačkoliv jsme technicky schopni toto letadlo odbavit. Můj komentář směřoval k tomu, že zpoždění dodávek A 380 blokuje uvolnění menších dálkových letadel pro lety do Prahy (letadla velikosti Boeing 767, Airbus 330 apod.).
  • ---
  • Otázka (Radek Bajer, 14:41) -
    Dobrý den, chystáte nějaké změny v rozsahu bezpečnostních opatření na letišti? Bude se v tomto smyslu podle vašeho názoru ještě "přiostřovat"? Dojde k zrychlení odbavování ? Díky.
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 15:12) -
    V rámci bezpečnostních opatření aplikujeme ta, která jsou standardizována v rámci Evropské unie. Letiště jako takové není iniciátorem změn v této oblasti. Rychlost odbavení je naší prioritou a Letiště Praha je v evropském kontextu hodnoceno nadprůměrně.
  • ---
  • Otázka (Marek, 14:40) -
    Už jste se dohodli s Pentou na pozemcích? A za jakou cenu?
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 15:09) -
    Jednání se všemi vlastníky pozemků pod plánovanou paralelní drahou úspěšně pokračují, do jejich ukončení bych se však k ceně nechtěl vyjadřovat.
  • ---
  • Otázka (Jana, 14:40) -
    Nemáte strach, že vám letiště Ostrava převezme cestující?
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 15:06) -
    Naopak, rozvoj regionálních letišť vítáme. Tato letiště pomáhají růstu výkonů vnitrostátní přepravy. Navíc umožňují nabídnout navazující spoje z Prahy směrem do regionu i opačně.
  • ---
  • Otázka (P.K., 14:40) -
    Chtěl jsem se zeptat, zda by nebylo z finančního hlediska lepší privatizovat letiště až po vybudování paralelní VPD 24/6 L/R. Zvedla by se nejen kapacita vzletů a přistání, ale i celková hodnota letiště.
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 15:05) -
    Skutečnost, že projekt vybudování paralelní dráhy byl započat, je již dnes zahrnuta v očekávané hodnotě letiště. Její samotné dokončení nemá na další navýšení ceny letiště významný vliv.
  • ---
  • Otázka (Jiří Christian Břicháček, 14:39) -
    Dobrý den přeji, myslíte si, že v souvislosti s výstavbou nové paralelní dráhy 06/24, kde část pozemků drží ještě část soukromníků, mezi nimi i investiční skupina Penta, je možné, že byste jim nabídli jako součást odkupu případný budoucí podíl nově vznikající a.s. LP? Předem děkuji a přeji hodně úspěchů při přípravě privatizace a bezproblémovou výstavbu nové pararelky. JCB
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 15:01) -
    Varianta postoupení části akcií nově vznikající společnosti Pentě výměnou za pozemky rozhodně není ve hře.
  • ---
  • Otázka (Tomáš S., 14:39) -
    Dobrý den, dovolte otázku z jiného soudku... Vlastníte v současné turbulentní době nějaké akcie, či obchodujete s nějakými jinými aktivy? Děkuji a přeji hodně úspěchů.
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 14:59) -
    Od nástupu do stávající pozice mi vzhledem k její náročnosti a ode mne očekávaným výsledkům na tyto aktivity, bohužel, nezbývá mnoho času. Nicméně, v současné turbulentní době přeji všem akciovým investorům hodně štěstí.
  • ---
  • Otázka (LM, 14:34) -
    Dobrý den, můžete mi prosím objasnit strategii retailových obchodů na LP? Myslíte si, že je na letišti dostatek retailových prodejců a služeb? Proč jsou maloobchodní ceny na LP výrazně vyšší než v Praze, nikde jinde jsem tento fenomén neviděl, vždy byly na stejné cenové urovni jako ve zbytku země. Děkuji za odpověď. LM
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 14:52) -
    Vím, že toto je časté vnímání situace, se kterým se však nemohu ztotožnit. Snažíme se rozšiřovat spektrum nabídky ve všech cenových kategoriích, nejlepším důkazem je přilákání řetězců rychlého stravování, zavedení samoobslužných automatů i otevření sítě obchodů s nabídkou dalších cenově výhodných služeb. Zasahování do cen jednotlivých nájemců není možné, naopak soustavným vytvářením konkurenčního prostředí motivujeme k vytvoření nabídky pro všechny segmenty zákazníků.
  • ---
  • Otázka (Pavel Dubovy, 14:33) -
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jak to vypadá s výstavbou paralelní dráhy samoodbavovacích kiosků a případně rozšíření odbavovacích přepážek v T2 a případně dalšího rozšiřování letistě. S pozdravem a přáním krásného dne Pavel Dubový.
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 14:46) -
    Proces přípravy výstavby paralelní dráhy byl zahájen zpracováním studie vlivu stavby na životní prostředí EIA, po kterém bude následovat územní řízení a stavební povolení. Samotné zahájení stavby vzhledem k předchozímu lze tudíž očekávat v následujících letech. Samoodbavovací kiosky jsou na Letišti Praha k dispozici, letecké společnosti v tuto chvíli však preferují internetové odbavení. Dá se očekávat, že v blízké budoucnosti dopravci cestujícím umožní využívat i tuto technologii. Terminál 2 byl konstituován pro další snadné rozšiřování terminálové kapacity, jehož limitu zatím nebylo dosaženo.
  • ---
  • Otázka (investor, 14:28) -
    Dobrý den, jaké máte plány s letištěm, chystáte se investovat do dalších kapacit/terminálů? Plánuje LP nějaké akvizice v budoucnosti? děkuji.
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 14:38) -
    Bez ohledu na samotný proces privatizace intenzivně připravujeme další rozvoj kapacit letiště, hlavním projektem je stavba paralelní dráhy, která odlehčí hustě osídleným částem Prahy (Řepy, Bílá Hora) a na druhé straně Kladnu. Naším záměrem je také rozšiřování terminálové kapacity pro zachování a zlepšování komfortu cestujících.
  • ---
  • Otázka (Jana (Thomson), 14:18) -
    Myslíte si osobně, že privatizace přes burzu je pravděpodobná varianta ? Je načasování privatizace letistě zavislé na výsledcích nebo privatizaci ČSA ? (Ivan Fuksa naznačil toto propojení v rozhovoru pro Týden, 7. ledna) Kteří z potenciálních bidderů již kontaktovali nebo oficiálně navštívili Letiště?
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 14:35) -
    Odpovědi na první dvě otázky již padly. Mohu potvrdit, že Letiště Praha už kontaktovala řada investorů, zveřejnění jejich jmen (a oficiální projevení zájmu) je však spíše jejich rozhodnutím.
  • ---
  • Otázka (Tomáš Vojtěch, 14:17) -
    Dobrý den, jaký je Váš názor ohledně možné konkurence ruzyňského letiště v letišti Aera Vodochody? Není blízkost těchto dvou letišť technicky i obchodně problematická? Děkuji T.V.
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 14:30) -
    V principu vítáme konkurenční prostředí a dovedeme si představit vyšší specializaci Aera Vodochody, např. na specifické přepravce. Vzdálenost obou letišť opravdu vytváří technické komplikace a organizace vzdušného prostoru je řešena s Řízením letového provozu.
  • ---
  • Otázka (Okurka, 14:12) -
    Dobrý den, co by se mělo podle Vašeho názoru privatizovat dříve - Letiště Praha nebo České aerolinie? A Proč? Myslíte si, že prodej ČSA silnému strategic. partnerovi, který by letiště Praha začal využívat jako velké tranzitní letiště, by měl pozitivní vliv na nabízenou cenu Letiště Praha v privatizaci? Děkuji.
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 14:26) -
    Obě společnosti jsou velmi úzce provázány (ČSA tvoří více jak 40 % výkonů letiště), tudíž obě privatizace by měly být velmi pečlivě koordinovány v těsné blízkosti za sebou. Tato úvaha je relevantní, tranzitní výkony jsou atraktivní složkou celkových výkonů letiště.
  • ---
  • Otázka (Marian, 14:12) -
    Dobrý den, zaslechl jsem, že se budou rušit dálkové linky. Bude za ně náhrada?
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 14:22) -
    Ambicí Letiště Praha je přilákání nových dopravců a rozšíření sítě dálkových linek, případný výpadek některých stávajících spojů je otázkou jednoho konkrétního dopravce.
  • ---
  • Otázka (Jan S., 14:11) -
    Dobrý den, kdy je možno očekávat nové společnosti na letišti Praha (China Airlines, Emirates atd)? Děkuji.
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 14:20) -
    Viz předchozí dotaz.
  • ---
  • Otázka (H. Kafka, 14:09) -
    Dobrý den, zajímalo by mne, zda Letiště Praha již dospělo k hmatatelným výsledkům v jednáních se zástupci mimoevropských leteckých společností, a zda se tak v Praze dočkáme avizovaných nových dopravců (China Airlines, Air Asia X, Air Transat atd.), respektivě otevření nových dálkových destinací, jako např. Hanoj, Peking, Tokio a pod.? Díky za odpověď
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 14:19) -
    Jednání o dálkových letech intenzivně vedeme, zejména díky vstupu České republiky do schengenského prostoru (mezinárodní letiště k 30.3.2008) budeme moci brzy oznámit nové vzdálené destinace a jména nových dopravců. Jediná omezení jsou v tuto chvíli zejména na straně dopravců, kde kvůli zpoždění projektu A 380 je nedostatek dálkových letadel.
  • ---
  • Otázka (Marek Z., 13:57) -
    Dobrý den, nepovažujete plánovaný výnos z prodeje Letiště Praha za příliš malý (četl jsem 3-4 mld.CZK)? Neuvažuje se i o jiném druhu prodeje (burza, dražba atd.)? A co si ponechat 51% podíl a dále se podílet i na tučných výnosech Letiště Praha. Přijde mi zbytečné prodávat vše, když je tak silný potenciál růstu tohoto odvětví. Děkuji za odpovědi.
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 14:14) -
    Z hodnoty odhadu, který uvádíte, se ptáte pravděpodobně na privatizaci ČSA. Co se týká privatizace Letiště Praha, očekávaného výnosu a výhodnosti pro stát, jsem již reagoval v dřívější odpovědi.
  • ---
  • Otázka (Ladislav Práče, 13:52) -
    Dobrý den, jaká je podle Vás pravděpodobnost, že se celé, nebo alespoň část Letiště Praha bude privatizovat přes burzu? Děkuji.
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 14:11) -
    V tuto chvíli vyhodnocujeme výhodnost jednotlivých variant privatizace, odpověď na Vaši otázku budeme znát do konce února.
  • ---
  • Otázka (Filip Koška, 13:49) -
    Dobrý den, připouštíte, prosím, takovou variantu transformace na a.s., kdy by došlo v jejím průběhu k odčlenění některých úseků LP, podobně jako u ČSA…, a některé úseky tak byly připraveny pro jiné vlastníky nežli budoucího majitele LP. Děkuji, hezký den.
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 14:08) -
    V rámci privatizačního projektu nevyčleňujeme žádný majetek Letiště Praha, s. p., vyjma majetku s nevypořádanými nároky. Z toho vyplývá, že s ničím takovýmto nepočítáme.
  • ---
  • Otázka (Václav M., 13:47) -
    Dobrý den, pane Dvořáku, kolik odhadujete, že stát získá z prodeje letiště? Není výhodnější ho neprivatizovat a vydělávat na jeho ziscích?
  • Odpověď (Miroslav Dvořák, 14:01) -
    Vzhledem k nedávno realizovaným prodejům letišť srovnatelné velikosti ve světě by se cena mohla pohybovat v rozmezí 80 až 100 mld. Kč. Zisk Letiště Praha, s. p. dosahuje dnes výši 1,3 mld. Kč ročně. Z očekávané prodejní ceny lze tudíž usoudit, že i v dlouhodobém horizontu je pro stát výhodná privatizace.
Aktualizace rozhovoru
Offline rozhovory
Nyní je ideální doba k investování do ESG, domnívá se portfolio manažer klimatického fondu Craig Cameron
19.02.2024 7:01
V našem sektoru jsme ESG faktory hodili do jednoho košíku a předstírám...
Richard Podpiera: Porážet inflaci bez akcií je prakticky nemožné. DIP nabídneme mezi prvními a v plné šíři, kterou zákon umožní
15.12.2023 6:01
Čerstvě prodiskutován Senátem po listopadovém schválení Sněmovnou je n...
Martin Novák pro Patria.cz: Posun celoročního výhledu ČEZ nám přijde zásadní
09.11.2023 18:50
Zlepšení výhledu ČEZ pro hospodaření za celý rok 2023 je z našeho pohl...

Online rozhovory

Váš názor
  •  
    22.01.2008 15:01

    Dobrý den, ráda bych se dozvěděla, proč je letiště v Praze jedno z nejdražších (v Evropě nepochybně), pokud jde o občerstvení, kávu atp.? Stěžují si nejen Češi, ale i většina cizinců. Předem děkuji za odpověď.
    Marta Nováková
  • Noční provoz
    22.01.2008 14:56

    Proč se snažíte veškerá noční přistání směrovat na dráhu 24, která vede přímo přes Horoměřice a více nevyužíte pro přistání dráhu 13, jejíž osa se obydleným oblastem vyhýbá?
    Martin V.
    • Re: Noční provoz
      22.01.2008 22:53

      Voda bez bublinek 0,3 l v PET lahvi 90 Kč. Bez komentáře, pane řediteli.
      Jan Bily
  • A380
    22.01.2008 14:55

    Sám jste se v jedné odpovědi zmínil ohledně dálkových letadel jako A380. Myslíte si, že v brzké době přivítáme i toto letadlo? A co technické zázemí??? JCB
    Jiří Christian Břicháček
  • bezpečnost
    22.01.2008 14:41

    Dobrý den, chystáte nějaké změny v rozsahu bezpečnostních opatření na letišti? Bude se v tomto smyslu podle vašeho názoru ještě "přiostřovat"? Dojde k zrychlení odbavování ? Díky.
    Radek Bajer
  • Otázka
    22.01.2008 14:40

    Už jste se dohodli s Pentou na pozemcích? A za jakou cenu?
    Marek
  • Ostrava
    22.01.2008 14:40

    Nemáte strach, že vám letiště Ostrava převezme cestující.
    Jana
  • Paralelní runway
    22.01.2008 14:40

    chtěl jsem se zeptat, zda by nebylo z finančního hlediska lepší privatzovat letiště až po vybudování paralelní VPD 24/6 L/R. Zvedla by se nejn kapacita vzletů a přstání, ale i celková hodnota letiště.
    P.K.
  • Výstavba paralelní dráhy RWZ 06/24
    22.01.2008 14:39

    Dobrý den přeji, myslíte si, že v souvislosti s výstavbou nové paralelní dráhy 06/24, kde část pozemků drží ještě část soukromníků, mezi nimi i investiční skupina Penta, je možné, že byste jim nabídli jako součást odkupu případný budoucí podíl nově vznikající a.s. LP? Předem děkuji a přeji hodně úspěchů při přípravě privatizace a bezproblémovou výstavbu nové pararelky. JCB
    Jiří Christian Břicháček
  •  
    22.01.2008 14:39

    Dobrý den, dovolte otázku z jiného soudku... Vlastníte v současné turbulentní době nějaké akcie, či obchodujete s nějakými jinými aktivy? Děkuji a přeji hodně úspěchů.
    Tomáš S.
  • obchody
    22.01.2008 14:34

    Dobrý den, můžete mi prosím objasnit strategii retailových obchodů na LP? Myslíte si, že je na letišti dostatek retailových prodejců a služeb? Proč jsou maloobchodní ceny na LP výrazně vyšší než v Praze, nikde jinde jsem tento fenomén neviděl, vždy byly na stejné cenové urovni jako ve zbytku země. Děkuji za odpověď. LM
    LM
  • paralelni VPD
    22.01.2008 14:33

    dobry den chtel jsem se zeptat jak to vypada s vystavbou paralelni drahy samoodbavovacich kiosku a pripadne rozsireni odbavovacich prepazek v T2 a pripadne dalsiho rozsirovani letiste. S pozdravem a pranim krasneho dne Pavel Dubovy.
    Pavel Dubovy
  • investice
    22.01.2008 14:28

    Dobrý den, jaké máte plány s letištěm, chystáte se investovat do dalších kapacit/terminálů? Plánuje LP nějaké akvizice v budouscnosti? děkuji.
    investor
  •  
    22.01.2008 14:18

    Myslite si osobne, ze privatizace pres burzu je pravdepodobna varianta? Je nacasovani privatizace letisete zavisle na vysledcich nebo privatizaci CSA? (Ivan Fuksa naznacil toto propojeni v rozhovoru pro Tyden, 7 ledna) Kteri z z potencialnich bidderu jiz kontaktovali nebo oficialne navsitivili Letiste ?
    Jana (Thomson)
  • Letiště Vodochody
    22.01.2008 14:17

    Dobrý den, jaký je Váš názor ohledně možné konkurence ruzyňského letiště v letišti Aera Vodochody? Není blízkost těchto dvou letišť technicky i obchodně problematická? Děkuji T.V.
    Tomáš Vojtěch
  •  
    22.01.2008 14:12

    Dobrý den, co by se mělo podle Vašeho názoru privatizovat dříve - Letiště Praha nebo České aerolinie? A Proč? Myslíte si, že prodej ČSA silnému strategic. partnerovi, který by letiště Praha začal využívat jako velké tranzitní letiště, by měl pozitivní vliv na nabízenou cenu Letiště Praha v privatizaci? Děkuji.
    Okurka
  • Dálkové lety
    22.01.2008 14:12

    Dobrý den, zaslechl jsem, že se budou rušit dálkové linky. Bude za ně náhrada.
    Marian
  •  
    22.01.2008 14:11

    Dobrý den, kdy je možno očekávat nové společnosti na letišti Praha (China Airlines, Emirates atd)? Děkuji.
    Jan S.
  • Rozvoj dálkových linek
    22.01.2008 14:09

    Dobrý den, zajímalo by mne, zda Letiště Praha již dospělo k hmatatelným výsledkům v jednáních se zástupci mimoevropských leteckých společností, a zda se tak v Praze dočkáme avizovaných nových dopravců (China Airlines, Air Asia X, Air Transat atd.), respektivě otevření nových dálkových destinací, jako např. Hanoj, Peking, Tokio a pod.? Díky za odpověď
    H. Kafka
  • Prodej vs. pronájem
    22.01.2008 13:57

    Dobrý den, nepovažujete plánovaný výnos z prodeje Letiště Praha za příliš malý (četl jsem 3-4 mld.CZK)? Neuvažuje se i o jiném druhu prodeje (burza, dražba atd.)? A co si ponechat 51% podíl a dále se podílet i na tučných výnosech Letiště Praha. Přijde mi zbytečné prodávat vše, když je tak silný potenciál růstu tohoto odvětví. Děkuji za odpovědi.
    Marek Z.
  •  
    22.01.2008 13:52

    Dobrý den, jaká je podle Vás pravděpodobnost, že se celé, nebo alespoň část Letiště Praha bude privatizovat přes burzu? Děkuji.
    Ladislav Práče
  • Transformace
    22.01.2008 13:49

    Dobrý den, připouštíte, prosím, takovou variantu transformace na a.s., kdy by došlo v jejím průběhu k odčlenění některých úseků LP, podobně jako u ČSA…, a některé úseky tak byly připraveny pro jiné vlastníky nežli budoucího majitele LP. Děkuji, hezký den.
  •  
    22.01.2008 13:47

    Dobrý den, pane Dvořáku, kolik odhadujete, že stát získá z prodeje letiště? Není výhodnější ho neprivatizovat a vydělávat na jeho ziscích?
    Václav M.

Nejčtenější zprávy týdne

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook X LinkedIn Instagram Youtube

Právě diskutujete

Nejčtenější zprávy dne

Nejdiskutovanější zprávy týdne

Analýza dne

Jakub Blaha: Otřesné výsledky Tesly zažehnány zprávami o autonomii a cenově dostupném modelu
24.04.2024 11:09
Kvartální výsledky společnosti Tesla (TSLA) vypadají na prvn...více
    Analýzy online