Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ8628640,06
KB795796-8,98
PKN66,2566,3-0,47
Msft399,02399,290,34
Nokia3,42553,4290,67
IBM164,6165,20,10
Mercedes-Benz Group AG71,5771,590,94
PFE27,7727,790,29
03.05.2024 11:49:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 02.05.2024
Progressive (PGR, NY Consolidated)
Závěr k 2.5.2024 Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (ks)
209,03 -1,31 -2,77 2 023 100
Premarket03.05.2024 10:46:26
Poslední obchod Nákup / Prodej Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (ks)
- 205,72 209,00 - - -
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 20.11.2023
15:46

Progressive Cor

...  
 20.09.2023
17:42

Progressive Cor

...  
 18.08.2023
16:00

Progressive Cor

...  
 17.08.2023
18:21

Progressive Cor

...  
 16.06.2023
11:13

Progressive Cor

...  

Zpravodajství Progressive
Volkswagen po 1Q24: Značka Audi stáhla provozní marži celé skupiny pod konsensus analytiků
30.04.2024 14:04
Volkswagen (Investiční tipy) dnes zveřejnil své finanční výsledky za první čtvrtletí roku 2024. I když se skupina v rámci tržeb trefila do očekávání trhu, v oblasti provozních výsledků mírně zaostala.

Monitoring médií
Panasonic se v kampani zaměřuje na segment vytápění a chlazení. Posiluje povědomí o značce. V březnu skončila kampaň Panasonic která se především zaměřila na brand awareness značky v segmentu vytápění a chlazení.
Volkswagen (Investiční tipy) dnes zveřejnil své finanční výsledky za první čtvrtletí roku 2024. I když se skupina v rámci tržeb trefila do očekávání trhu, v oblasti provozních výsledků mírně zaostala.
Volkswagen (Investiční tipy) dnes zveřejnil své finanční výsledky za první čtvrtletí roku 2024. I když se skupina v rámci tržeb trefila do očekávání trhu, v oblasti provozních výsledků mírně zaostala.
Praha 30. dubna 2024 (PROTEXT) - V březnu skončila kampaň Panasonic, která se především zaměřila na brand awareness značky v segmentu vytápění a chlazení.
V březnu skončila kampaň Panasonic, která se především zaměřila na brand awareness značky v segmentu vytápění a chlazení. Kampaň se uskutečnila ve dvou fázích a kombinovala OOH reklamu, rádio spoty i digitální nástroje.
Praha 30. dubna 2024 (PROTEXT) - V březnu skončila kampaň Panasonic, která se především zaměřila na brand awareness značky v segmentu vytápění a chlazení.
Praha 30. dubna 2024 (PROTEXT) - V březnu skončila kampaň Panasonic, která se především zaměřila na brand awareness značky v segmentu vytápění a chlazení.
Praha, 30. dubna 2024 – V březnu skončila kampaň Panasonic, která se především zaměřila na brand awareness značky v segmentu vytápění a chlazení. Kampaň se uskutečnila ve dvou fázích a kombinovala OOH reklamu, rádio spoty i digitální nástroje.