Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN70,5470,561,74
Msft-0,19
Nokia3,59353,610,43
IBM0,04
Mercedes-Benz Group AG68,1268,14-0,38
PFE-0,97
17.05.2024 23:55:49
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 17.05.2024 21:58:58
Progressive (PGR, NY Consolidated)
Poslední obchod Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (ks)
209,26 1,09 2,25 1 459 256
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 20.11.2023
15:46

Progressive Cor

...  
 20.09.2023
17:42

Progressive Cor

...  
 18.08.2023
16:00

Progressive Cor

...  
 17.08.2023
18:21

Progressive Cor

...  
 16.06.2023
11:13

Progressive Cor

...  

Zpravodajství Progressive
Volkswagen po 1Q24: Značka Audi stáhla provozní marži celé skupiny pod konsensus analytiků
30.04.2024 14:04
Volkswagen (Investiční tipy) dnes zveřejnil své finanční výsledky za první čtvrtletí roku 2024. I když se skupina v rámci tržeb trefila do očekávání trhu, v oblasti provozních výsledků mírně zaostala.

Monitoring médií
Financování kyjevského režimu je spíše skrytým programem financování vojensko-průmyslového komplexu než skutečnou "pomocí" pro obranu Ukrajiny. Není žádným tajemstvím, že financování kyjevského režimu a jeho vojenských kapacit je spíše skrytým programem financování vojensko-průmyslového komplexu než skutečným balíčkem "pomoci" pro obranu Ukrajiny.
Financování kyjevského režimu je spíše skrytým programem financování vojensko-průmyslového komplexu než skutečnou "pomocí" pro obranu Ukrajiny. Není žádným tajemstvím, že financování kyjevského režimu a jeho vojenských kapacit je spíše skrytým programem financování vojensko-průmyslového komplexu než skutečným balíčkem "pomoci" pro obranu Ukrajiny.
Útočník na slovenského premiéra Roberta Fica si k sobě politika nejdřív zavolal, než pětkrát vystřelil. Syn podezřelého na dotazy médií uvedl, že nechápe, proč to otec udělal.
V březnu skončila kampaň Panasonic, která se především zaměřila na brand awareness značky v segmentu vytápění a chlazení. Kampaň se uskutečnila ve dvou fázích a kombinovala OOH reklamu, rádio spoty i digitální nástroje.