Hledat v komentářích

Investiční doporučení

Výsledky společností - ČR

Výsledky společností - Svět

IPO, M&A

Týdenní přehledy

 

Detail - rozhovor
Majoritní vlastník AAA Auto A.J. Denny o probíhajícím odkupu akcií a delistingu!

Majoritní vlastník AAA Auto A.J. Denny o probíhajícím odkupu akcií a delistingu!

23.05.2013 11:00
Autor: Redakce

Zakladatel AAA Auto Anthony James Denny na konci srpna loňského roku, jako majitel více než 77 % akcií společnosti, uvedl, že hodlá svůj kontrolní většinový podíl prodat, a to nikoli prostřednictvím burzy. V prosinci Denny prodej podílu holandské společnosti AAA Auto Group N.V., jejíž akcie jsou kotovány na Burze cenných papírů Praha a Burze cenných papírů Budapešť, kvůli situaci na trzích formálně pozastavil, a to na dobu neurčitou. V únoru letošního roku skupina oznámila záměr stažení všech, celkem 17.757.875 kmenových akcií z obchodování na obou burzách a na valné hromadě akcionářů konané 29. března byl tento plán schválen. Před vyřazením z obchodování nabídla firma akcionářům odkup jejich akcií za cenu 23,30 za kus, pro akcionáře obchodující na maďarské burze BSE na 275,173 forintu za akcii. Akcie by měly být vyřazeny z obchodování na BCPP i BSE dne 4. července 2013.

 

DennyOdkup akcií byl zahájen 8. dubna, společnost registrovala dle generální ředitelky Topolové v prvních dnech bezproblémový průběh a „výjimečně vysoký zájem“. Jak probíhá odkup dále? Z čeho je financován? Jaký je dosavadní výsledek jednání se strategickými investory o prodeji podílu? Jaké se rýsují plány společnosti pod křídly nového vlastníka? Na tyto a další otázky se můžete zeptat přímo většinového akcionáře AAA Auto, A.J. Dennyho! Online rozhovor se uskuteční dnes od 11 hodin na Patria.cz, otázky ale můžete již pokládat.


Čtěte více:

AAA Auto: Denny pozastavil proces prodeje majoritního podílu. Plán prodejů aut pro letošek splněn
19.12.2012 11:24
Zakladatel a majoritní vlastník společnosti AAA Auto (25,3 CZK, 0,40%)...
AAA Auto: Pozastavení prodeje většinového podílu z rukou Dennyho trvá
28.01.2013 15:52
Největší tuzemský prodejce ojetých vozů, jehož akcie se obchodují na h...
AAA Auto navrhuje stažení svých akcií z burz v Praze a Budapešti. Akcie až -31 %
15.02.2013 8:09
Skupina autobazarů AAA Auto navrhne stažení všech svých akcií z obchod...
AAA Auto chce pryč z burzy. Co bude dál? (komentář)
15.02.2013 12:04
Společnost AAA Auto (20,55 CZK, -16,46%) v rámci pozvánky na mimořádno...
AAA Auto: Delisting zjednoduší jednání se strategickými investory. Informace o odkupu akcií…
20.03.2013 9:19
Vyřazení akcií AAA Auto z obchodování na pražské a budapešťské burze j...
AAA Auto loni s více než dvojnásobným ziskem, letos čeká jeho pokles
28.03.2013 8:42
Tuzemská skupina provozující autobazary AAA Auto oznámila, že dle před...
AAA Auto dnes zahajuje odkup akcií, z obchodování budou vyřazeny 4. července
08.04.2013 11:39
Skupina autobazarů AAA Auto dnešním dnem zahájila plánovaný odkup svýc...
AAA Auto: Zájem o spuštěný odkup akcií byl v prvních třech dnech výjimečně vysoký
11.04.2013 13:59
Skupina autobazarů AAA Auto zaznamenala během prvních tří dnů procesu ...

Rozhovor je uzavřený

Upozornění:
* Redakce Patria.cz si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem. Otázky mohou být redakčně kráceny.
* Při psaní otázek se prosím podívejte na již položené, vyvarujte se posílání stejných dotazů.
* Z technických důvodů mohou být vaše dotazy zobrazeny se zpožděním.
* Otázky a odpovědi jsou řazeny chronologicky v textu tohoto článku. Položené otázky se rovněž zobrazí pod článkem v diskusi.
* Host bude odpovídat na otázky v pořadí v jakém přišly, redakce Patria.cz si však vyhrazuje právo výjimečně provádět selekci otázek a cenzuru. Děkujeme za pochopení. 

Aktualizace rozhovoru
  • Otázka (napis, 9:43) -
    Jaký je dosavadní výsledek jednání se strategickými investory o prodeji podílu?
  • Odpověď (Anthony James Denny, 12:19) -
    Už jsem odpovídal.
  • ---
  • Otázka (Iii, 9:42) -
    Budete se snažit o oslabování vlivu akcionářů?
  • Odpověď (Anthony James Denny, 12:18) -
    Jsem příliš zaměstnán zlepšováním prodejních výsledků společnosti, než abych se zabýval něčím takovým.
  • ---
  • Otázka (Jesse, 9:36) -
    Vaše akcie jsem si naštěstí nikdy nekoupil a vím proč. Jen mě zajímá otázka - jakou sumou jste musel podplatit pány na BCPP, aby vás pustili s podvodným IPO na český trh? Vaše role je dnes jasná - abyste vyvrátil toto podezření, měl byste to veřejnosti nějak vyvrátit. Nejsem totiž sám, kdo si to myslí...
  • Odpověď (Anthony James Denny, 12:16) -
    Tato otázka asi není míněna vážně.
  • ---
  • Otázka (aaa, 9:35) -
    Dobrý den, platí stále podmínky veškérých motivačních programů pro vedoucí pracovníky spol.? ...schválené na VH od vstupu na Burzu? Budou naplněny? děkuji
  • Odpověď (Anthony James Denny, 12:12) -
    Od vstupu na burzu krize a tržní podmínky značně změnily situaci, v současné době diskutujeme novou podobu motivačního programu.
  • ---
  • Otázka (aaa, 9:30) -
    Vaše konkurece, např. Auto ESA ...vidí rok 2013 velmi dobře - výsledky prodejů - obrat - ziskovost! Jaký zisk očekáváte na konci roku 2013 Vy? děkuji
  • Odpověď (Anthony James Denny, 12:11) -
    Jak jsme již uvedli v naší tiskové zprávě, bude dosažení zisku v letošním roce za současných podmínek na trhu velkou výzvou.
  • ---
  • Otázka (Pozorovatel, 9:30) -
    Rozhodnutí valné hromady hovoří o delistingu akcií z BCPP a BSE. Jak to bude s RM-Systémem? Budete nějak bránit obchodování s titulem na tomto trhu?
  • Odpověď (Anthony James Denny, 12:00) -
    RM systém není regulovaný trh a je zcela na jeho rozhodnutí, která společnost je v jeho systému obchodována. My to nemáme možnost ovlivnit.
  • ---
  • Otázka (aaa, 9:25) -
    Dobrý den, myslíte, že si společnost nepoškodí své jméno u české automobilové veřejnosti, budou-li se cítit menšinoví akcionáři silně podvedeni - v návaznosti na IPO ? děkuji
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:57) -
    Nemám pocit, že by jméno společnosti mělo být poškozeno a nemyslím si, že byl někdo podveden.
  • ---
  • Otázka (Ivo M., 9:25) -
    Dobrý den, jak s odstupem hodnotíte proměny českého podnikatelského prostředí? Je ideální doba na rozjezd byznysu již za námi? Změnily se nějak podmínky?
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:56) -
    Podmínky se mění každý den a přinášejí nové příležitosti pro nové firmy. Ale pokud bych já vstupoval do nového podnikání, raději bych počkal na příští rok, jelikož současné podmínky na trhu jsou velmi složité.
  • ---
  • Otázka (miki, 9:17) -
    Dobrý den, bude vyplacena nějaká dividenda - na rozloučenou se stávajícími akcionáři? Schválena na Valné hromadě nyní v červnu? děkuji za odpověď
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:51) -
    Tento bod na programu nadcházející valné hromady není.
  • ---
  • Otázka (Aleš Roman, 9:17) -
    Slyšel jsem, že snad pracujete na nějakých separátních dohodách s některými minoritními akcionáři. Jaká jsou kritéria, pokud bych chtěl zůstat dlouhodobým akcionářem?
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:49) -
    Žádné dohody nebyly uzavřeny.
  • ---
  • Otázka (Ivo Možný, 9:16) -
    Vaše “výplata” za poslední roky byla neskutečně vysoká. Nezvažujete, že byste se jí za současné zhoršující se situace na trhu raději vzdal ve prospěch firmy a použít na dividendy?
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:46) -
    Nemyslím si, že má odměna za poslední rok je příliš vysoká. Je zcela legální, nezpochybnitelná a podobná odměnám ředitelů obdobně velkých evropských firem. Jedná se o ohodnocení několika posledních let mé tvrdé práce, během nichž jsem pobíral pouze minimální plat. Pod mým vedením se firma dostala z krize a akcie se dostaly z krizových necelých 5 Kč za kus na současných 23. Firmě se tedy podařilo za poslední čtyři roky téměř zpětinásobit tržní cenu akcií.
  • ---
  • Otázka (Adam Fryč, 9:13) -
    Nebojíte se konkurence, a to zejména Auto ESA, kteří teď značně posilují své aktivity. Nebojíte se, že by vás mohli jednou sesadit z pozice jedničky na trhu?
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:41) -
    Je to legitimní konkurence, která má v současné době lepší výsledky než zbytek trhu, ale já se spíše zaměřují na svou společnost, než na jejich.
  • ---
  • Otázka (Jarmila Malá, 9:12) -
    Zaslechla jsem, že hned po delistingu si chcete koupit privátní letadlo. Jste schopen zaručit, že ho nebudete používat k soukromým účelům, jako jsou třeba dovolené nebo výlety za rodinou do Austrálie? Neponesou náklady na provoz letadla zbývající akcionáři?
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:40) -
    Promiňte, ale na tuto otázku nemá cenu ani odpovídat.
  • ---
  • Otázka (rypal, 9:11) -
    Dobrý den, můžete sdělit, kolik akcií bylo duposud vykoupeno v rámci probáhajícího odkupu - cca počet kusů (či %). Děkuji
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:38) -
    Tuto informaci bohužel nemám.
  • ---
  • Otázka (Pepa Š., 9:11) -
    Myslím, že jste vaší firmu při IPO v roce 2007 záměrně nadhodnotil. Musel jste už vědět, že nezvládnete udržet tempo expanze, musel jste si být vědom známek oslabování trhu. Proč jste přesto akcie AAA AUTO nabídl za 55 korun?
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:36) -
    Můžete mi dávat za vinu příliš ambiciozní plány na expanzi, ale těžko mě obviníte z rozpoutání celosvětové finanční krize. AAA AUTO nedostalo čas na zhodnocení svých akcií, protože krize začala prakticky hned po IPO.

    Co se týče současné situace, vidím mnoho signálů, že by se krize mohla vrátit, přinejmenším v automobilovém sektoru. Ten má nejhorší výsledky za posledních šedesát let.
  • ---
  • Otázka (František Just, 9:09) -
    Nechystáte se založit nějakou paralelní firmu, která vezme AAA AUTO její hlavní byznys a sníží její hodnotu?
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:31) -
    Jsem příliš zaměstnán zlepšováním prodejních výsledků společnosti, než abych se zabýval něčím takovým.
  • ---
  • Otázka (Štěpán Oulehla, 9:08) -
    Kdy se chystáte svůj většinový podíl ve společnosti prodat? Bude to až po squeez outu, aby z toho minoritní akcionáři nic neměli?
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:29) -
    Momentálně byl prodejní proces zastaven na dobu neurčitou. V současné době udržujeme nezávazný kontakt s některými zájemci, současná tržní hodnota společnosti odvozená od jejích výsledků ale pro mě není dostatečně atraktivní. Co se týká mých plánů na prodej majoritního podílu ve společnosti – myslím, že to bude poměrně dlouhý proces, který může trvat ještě dalších 3-5 let. Předpokládáme, že společnost se vrátí k vyššímu růstu zisku až kolem let 2015-2016. Pak by mohl být proces prodeje za lepší cenu dokončen v letech 2017-2018. Tento časový rozvrh je pro mě zcela přijatelný, jelikož mě čas netlačí.
  • ---
  • Otázka (rypal, 9:07) -
    Dobrý den, proč není cena akcie v dobrovolném odkupu férovější = vyšší? (i s ohledem na dříve realizované IPO). Žádný zákon přeci vstřícnosti nebrání!
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:26) -
    Půlroční průměr ceny akcie na burze je podle nás dostatečně reprezentativní pro stanovení tržní hodnoty společnosti.
  • ---
  • Otázka (Vladimír Dvořák, 9:07) -
    Dobrý den, pane Denny. Zdá se mi, že cena akcií již delší dobu nereflektovala (myslím ještě před oznámením plánu odkupu) zlepšující se hospodaření firmy. V čem byl podle vás hlavní problém?
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:21) -
    Na vině je podle mě celková nálada na světových kapitálových trzích, zejména co se týče automobilového segmentu.
  • ---
  • Otázka (Jan Makala, 9:06) -
    Holandské zákony příliš nechrání minoritní akcionáře. Plánujete toho maximálně využít pro své další kroky?
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:20) -
    Všechny aspekty veřejného obchodování akcií AAA AUTO se od začátku řídily podle platné nizozemské legislativy. Každý, kdo si koupil akcie AAA AUTO to musel vědět. Ať už budu činit jakékoliv kroky, vždy to bude přesně podle zákonů dané země.
  • ---
  • Otázka (Any, 9:05) -
    Z čeho společnost financovala odkup? Nabídl jste v rámci odkupu také nějaké své akcie?
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:17) -
    O postupu jsme informovali na mimořádné valné hromadě a podle něj také celá operace probíhá. Je tedy financován prostřednictvím stávajících úvěrových linek, dostupných prostředků a v případě potřeby může být též využito krátkodobých půjček. Žádné vlastní akcie jsem nenabídl.
  • ---
  • Otázka (Jan Semecký, 9:04) -
    Až nebude firma veřejně obchodovaná, nebudete se snažit co nejvíce oslabit vliv akcionářů tak, abyste se nás mohl nakonec zbavit při squeez-outu za co nejnižší cenu?
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:11) -
    Omlouvám se, ale to nemohu v současné chvíli komentovat. Jakýkoliv potenciální proces squeez-outu bude samozřejmě probíhat podle holandských zákonů, včetně stanovení ceny akcií, která bude závislá na ekonomických výsledcích firmy v dané chvíli.
  • ---
  • Otázka (Miroslav Hůrka, 9:04) -
    Proč stahujete akcie z burzy? Dříve jste říkal, že IPO děláte kvůli zvýšení kredibility firmy, tak proč ji nyní zase chcete „schovávat“ před veřejností?
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:07) -
    Na základě současné situace jsme dospěli k názoru, že pro společnost bude lepší, aby byla opět soukromá, jelikož výhody veřejné obchodovatelnosti přestaly převažovat nad nevýhodami. Věřím, že společnost si vydobyla natolik dobré jméno, že může pokračovat i bez toho, aby byly její akcie na burze. Automobilový sektor nebyl z hlediska investice posledních pár let po finanční krizi příliš zajímavý a nemám pocit, že by se to ještě několik let mělo měnit.
  • ---
  • Otázka (Karel Metler, 9:02) -
    Nestahujete áčka z burzy jen proto, abyste pak firmu mohl jako privátní prodat za víc aniž byste se musel o zisk dělit s akcionáři?
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:03) -
    Prodej mého většinového podílu je mojí soukromou záležitostí, která nemá vliv na výši zisku skupiny. Tím pádem otázka není logická.
  • ---
  • Otázka (Ivo Možný, 9:00) -
    Myslíte si, že je fér nabízet akcie AAA AUTO v IPO za 55 Kč a teď nabízet odkoupení jen za 23 Kč?
  • Odpověď (Anthony James Denny, 11:02) -
    Nikdo nevěděl, že se blíží největší finanční krize, jakou jsme zažili. Nikoho jsme ke koupi akcií nenutili. Pokles ceny akcií na burze v následujících měsících a letech jsme nezavinili my. V současné době nabízíme odkup za cenu stanovenou na základě maďarské legislativy, přičemž podmínky musejí být stejné pro všechny akcionáře. Nikdo ovšem nemá povinnost akcie prodat, je to na rozhodnutí jednotlivých akcionářů.
Aktualizace rozhovoru
Offline rozhovory
Nyní je ideální doba k investování do ESG, domnívá se portfolio manažer klimatického fondu Craig Cameron
19.02.2024 7:01
V našem sektoru jsme ESG faktory hodili do jednoho košíku a předstírám...
Richard Podpiera: Porážet inflaci bez akcií je prakticky nemožné. DIP nabídneme mezi prvními a v plné šíři, kterou zákon umožní
15.12.2023 6:01
Čerstvě prodiskutován Senátem po listopadovém schválení Sněmovnou je n...
Martin Novák pro Patria.cz: Posun celoročního výhledu ČEZ nám přijde zásadní
09.11.2023 18:50
Zlepšení výhledu ČEZ pro hospodaření za celý rok 2023 je z našeho pohl...

Online rozhovory

Váš názor
  •  
    23.05.2013 11:54

    Cituji: "Myslíte si, že je fér nabízet akcie AAA AUTO v IPO za 55 Kč a teď nabízet odkoupení jen za 23 Kč? Odpověď (Anthony James Denny, 11:02) -Nikdo nevěděl, že se blíží největší finanční krize, jakou jsme zažili. Nikoho jsme ke koupi akcií nenutili" ......... K tomu můžu jen říct, že k prodeji jsme teď NUCENI!!!!! Je to v době, kdy ziskovost je nejpepší za posledních pět let!!!!
    kolchoznik
  •  
    23.05.2013 11:34

    Dobrý den, pane Denny. Nynější CEO Topolová se mi jeví jako schopná exekutivní šéfka, s Vámi ale z firmy dle mého odchází vizionář, který byznys model AAA Auto vybudoval a růstovou strategii firmy nastavil. Znamená to, že AAA Auto bude a) podnikatelsky zhruba zůstávat v nynějších mantinelech b) naopak je reálný příchod jiného silného investora, který dá firmě nový kurs c) nebo se v pohledu na nynější CEO mýlím?
    JoN
  •  
    23.05.2013 11:13

    Pane Deny, nechcete napsat knihu o podnikání v čechách za éry Klauze a Kalouska, Myslím ,že by se mohla jmenovat "Jak najít zlatou žílu v banánistánu."Předmluvu by vám určitě napsal Krejčř, nebo Kožený.Pokud jsem vás inspiroval prosím o výtisk s věnováním.
    Homo
  • Vaše další aktivity
    23.05.2013 10:44

    Dobrý den, mám dotaz ohledně vašich dalších aktivit. Budete ještě někdy podnikat s ojetými auty? Jaké další podnikatelské aktivity máte v plánu?
    Milan V.
  • Vlna odporu proti stažení
    23.05.2013 10:16

    Dobrý den, ještě jeden dotaz. Jak se díváte na vlnu nelibosti a formování různých sdružení, které vyvolala nízká leč přesto dle zákona stanovená odkupní cena? Nebylo jednodušší udělat gesto a dát cenu o trochu lepší než je zákonná norma např. někde kolem maxima dosažené ceny, tj. 27,25 a více než řešit problémy, které nyní zákonitě zklamaní akcionáři budou působit? Vždy přeci možnost se férově dohodnout je jednoduší a rychlejší. S pozdravem
    cor
  • Vyšší upisovací cena
    23.05.2013 10:13

    Dobrý den! Neplánujete zvýšit cenu odkupu, případně prodloužit dobu stanovenou pro odkup, případně zrušit plány na odchod z burzy v důsledku menšího zájmu prodeje akcií minoritních akcionářů? Děkuji za odpověď.
    delcop
  • Bonus za rok 2012
    23.05.2013 10:03

    Mám celkem problém s Vaším bonusem za rok 2012 ve výši 1.760.000 EUR na úkor akcionářů. V emisi je 67 757 875 akcií což vychází na akcii 0,0259 EUR tj. 0,675 kč na akcii. Proč nedošlo k výplatě dividendy a místo toho obcházíte dividendovou politiku a vyplácíte dividendu pouze sám sobě?
    cor
  •  
    23.05.2013 9:48

    Dobrý den, pane Denny, rád bych znal Vaši odpověď na tyto kontrétní otázky: 1) Jaké výhody (finanční a nefinanční) pro AAA Auto bude mít delisting? 2) Cena odkupu je správně stanovena dle zákona. Jaká je dle Vašeho názoru férová hodnota i) Vámi ovládaného majoritního podílu cca 77% ii) minoritního podílu cca 23% iii) potenciálního 100% podílu na Společnosti? 3) Můžete, prosím, osvětlit a kvantifikovat, jaký dopad do účetnictví Společnosti (dle IFRS) bude mít zpětný odkup akcií za nižší cenu (CZK 23,3) než byla cena upisovací (CZK 55,1)? 4) Vyžadoval jste při minulých (neúspěšných) jednáních s investory o prodeji Vašeho majoritního podílu v jejich nabídkách povinnost předložit stejnou nabídku i ostatním (minoritním) akcionářům. Plánujete v tomto duchu vyjednávat i s budoucími zájemci (tag along, drag along báze)? 5) Jste jako majoritní akcionář spokojen s tím, jakým způsobem management a orgány Společnosti vysvětlili Trhu a ostatním akcionářům záměr delistovat Akcie z Burz, a že dělají vše pro maximalizaci hodnoty Společnosti a jejích Akcií? 6) Jste spokojen se zhodnocením Vaší investice do Společnosti? Děkuji mnohokrát za odpovědi a přeji pěkný den, JH
    HJ
  •  
    23.05.2013 9:48

    Budete se snažit vyšachovat nás drobné akcionáře?
    ivomozny5
  • Budoucnost akcionářů
    23.05.2013 9:46

    Dobrý den, rád bych se Vás zeptal, zda po stažení spol. z trhů bude se zbytkem akcionářů zacházeno seriózně v rámci legislativy či máme očekávat nestandartní pustupy ? Děkuji
    kominík
  • Záměrné snižování kurzu
    23.05.2013 9:44

    Dobrý den, jsem Vašim akcionářem již od roku 2008 a pozorně sleduji vše kolem a domnívám se že jsem úmyslně poškozen. Můžete prosím vyvrátit názor, že Váš záměr stáhnout akcie z burzy byl plánovaný mnohem déle než bylo akcionářům avizováno? Prvním zarážejícím krokem je, že poslední inv. doporučení pro akcie AAA je z 29.11.2010 a zní na částku 28,10 od Cyrrusu. Od té doby žádné inv. doporučení - až do oznámení stažení jsem nechápal proč. Tedy minimálně od roku 2011 se snažíte držet cenu nízko, čímž se podařilo akcie z trhu odčerpat. Tyto akcie Vám spřátelené osoby prodaly v prvních dnech odkupu za 23,3 což nikdo nedokáže protože je nakupovaly za 16-22 kč. Vzhledem k malému objemu a likviditě se dá kurz držet docela dobře v určitých mantinelech. Domnívám se že pokud by byl záměr na růstu kurzu, stačilo vyhlásit dividendu byť je symbolickou a podělit se s akcionáři a to jak za rok 2011 tak i za rok 2012. Stačilo pár haléřů a kurz by byl zcela jinde.
    cor
  •  
    23.05.2013 9:44

    Můžete mi prosím odpovědět na otázku, z čeho je financován odkup akcií? Díky moc
    tazatel
  •  
    23.05.2013 9:43

    Jaký je dosavadní výsledek jednání se strategickými investory o prodeji podílu?
    napis
  •  
    23.05.2013 9:42

    Budete se snažit o oslabování vlivu akcionářů?
    Iii
  •  
    23.05.2013 9:42

    Chcete přesměrovat zisk firmy někam jinam?
    Ivoš
  • vaše akcie AAA
    23.05.2013 9:36

    jsem si naštěstí nikdy nekoupil a vím proč. Jen mě zajímá otázka - jakou sumou jste musel podplatit pány na BCPP, aby vás pustili s podvodným IPO na český trh? Vaše role je dnes jasná - abyste vyvrátil toto podezření, měl byste to veřejnosti nějak vyvrátit. Nejsem totiž sám, kdo si to myslí...
    Jesse
  • motivační programy
    23.05.2013 9:35

    Dobrý den, platí stále podmínky veškéré motivačních programů pro vedoucí pracovníky spol ? ...schválené na VH od vstupu na Burzu ? Budou naplněny ? děkuji
    kominík
  • konkurence
    23.05.2013 9:30

    vaše konkurece , např. Auto ESA ...vidí rok 2013 velmi dobře - výsledky prodejů - obrat - ziskovost ! Jaký zisk očekáváte na konci roku 2013 , Vy ? děkuji
    kominík
    • Re: konkurence
      23.05.2013 9:35

      Kdybych srovna AAA Auto a Auto ESa - je až trapné, jak Esa kopíruje vizuály AAA a chce se jim asi připodobnit, zmást zákazníky. Nepřijde vám?:)
      Jen
  • AAA na RM-S
    23.05.2013 9:30

    Rozhodnutí valné hromady hovoří o delistingu akcií z BCPP a BSE. Jak to bude s RM-Systémem? Budete nějak bránit obchodování s titulem na tomto trhu?
    Pozorovatel
  • Dobré jméno firmy
    23.05.2013 9:25

    Dobrý den , myslíte , že si společnost nepoškodí své jméno u české automobilové veřejnosti , budou-li se cítit menšinoví akcionáři silně podvedeni - v návaznosti na IPO ? děkuji
    kominík
    • Re: Dobré jméno firmy
      23.05.2013 9:29

      AAA znamená podvod.Kamarád si tam koupil peugeot starý 7 let s kopií techničáku,ve kterém byl uveden jeden majitel a najeto 97000 km.Až dostal pak originál do ruky byl tam už zápis o 3 majitelích a po dotazu v servisu,kde bylo auto servisováno bylo zjíštěno,že mělo najeto 390.000 km jako firemní.
      ?
      •  
        23.05.2013 9:31

        Pokud používáte takováto tvrzení, měl byste nějdřívě předložit důkaz. Já byl v AAA 2x spokojený jako zákazník, bohužel seš nedá říct, že bych spokojený s cenou akcií.,)
        Jen
  •  
    23.05.2013 9:25

    Dobrý den, jak s odstupem hodnotíte proměny českého podnikatelského prostředí? Je ideální doba na rozjezd byznysu již za námi? Změnili se nějak podmínky?
    Ivo M.
  • Dividenda
    23.05.2013 9:17

    Dobrý den, Bude vyplacena nějaká dividenda - na rozloučenou se stávajícími akcionáči ? Schválena na Valné hromadě nyní v červnu ? děkuji za odpověď
    kominík
  • Otázka na pana Dennyho
    23.05.2013 9:17

    Slyšel jsem, že snad pracujete na nějakých separátních dohodách s některými minoritními akcionáři. Jaká jsou kritéria, pokud bych chtěl zůstat dlouhodobým akcionářem?
    Aleš Roman
  • vaše výplata?
    23.05.2013 9:16

    Vaše “výplata” za poslední roky byla neskutečně vysoká. Nezvažujete, že byste se jí za současné zhoršující se situace na trhu raději vzdal ve prospěch firmy a použít na dividendy?
    Ivo Možný
  •  
    23.05.2013 9:14

    Mám kamaráda, který pracuje v AAA AUTO a ten slyšel, že dáváte dohromady speciální novou firmu, která by snad měla převzít značnou část současného byznysu AAA AUTO. Pokud je to pravda, můžete se rovnou tešit na žaloby u Holandských soudů!
    Jaromír Rumpál
  •  
    23.05.2013 9:13

    Nebojíte se konkurence, a to zejména Auto ESA, kteří teď značně posilují své aktivity. Nebojíte se, že by vás mohli jednou sesadit z pozice jedničky na trhu?
    Adam Fryč
  • privátní letadlo?
    23.05.2013 9:12

    Zaslechla jsem, že hned po delistingu si chcete koupit privátní letadlo. Jste schopen zaručit, že ho nebudete používat k soukromým účelům, jako jsou třeba dovolené nebo výlety za rodinou do Austrálie? Neponesou náklady na provoz letadla zbývající akcionáři?
    Jarmila Malá

Nejčtenější zprávy týdne

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook X LinkedIn Instagram Youtube

Právě diskutujete

Nejčtenější zprávy dne

Nejdiskutovanější zprávy týdne

Analýza dne

Jakub Blaha: Otřesné výsledky Tesly zažehnány zprávami o autonomii a cenově dostupném modelu
24.04.2024 11:09
Kvartální výsledky společnosti Tesla (TSLA) vypadají na prvn...více

    Analýzy online