Dobrý den, domnívám se, že O2 nemůže jednostranně zrušit dosud běžící smlouvy. Mám-li např. já závazek, že setrvám u O2 dejme tomu do února 2014, pak mám za to, že tento závazek platí i pro O2! Myslím, že by nebylo v zájmu zákazníka, aby O2 zrušili výhodný stávající tarif (např Senior za 190,- /měs) a nahradili ho dražším (třeba 249), byť s "neomezeným " voláním. Já nepotřebuji neomezené volání, protože se vejdu s volnými minutami, něco málo přes 200,-/měsíc. Je nepochybné, že na takové změně vnucené zákazníkovi vydělá vždy dodavatel, jinak by ji nedělal. Ale jaká práva má odběratel? Může zůstat u O2 za stávajícího tarifu až do konce zavázací doby anebo mu , pokud nepřejde na nabízený tarif, O2 zruší jednostranně (bez jeho souhlasu) připojení. Očekávám se zájmem váš názor.
S pozdravem J.Milota.