Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ1,03
KB-0,08
PKN114,84114,91,31
Msft399,06399,112,60
Nokia6,3846,390,69
IBM236236,312,98
Mercedes-Benz Group AG58,8458,86-0,14
PFE26,9426,95-0,70
25.02.2026 16:27:49
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 25.02.2026 16:21:59
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 25.2.2026 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 176,00 1,03 12,00 163 586 352
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  •  
    25.02.2026 16:03

    Poláci v tichosti stavěj jaderku, a o znárodňování jsem neslyšel. Třeba jako Orlen,chystá se modulár v pohodě.
    kočák
    •  
      25.02.2026 16:08

      ... posilování energetické bezpečnosti v Evropě výrazně proměnilo tržní prostředí. Trh je ovlivňován kroky vlád daleko více než v minulosti. Rizika spojená s investicemi a zajištěním dostupnosti energií se přesouvají na stát, a tomu je třeba se přizpůsobit. (https://x.com/KarelHavlicek_/status/2026572510305677713)
      Kočičák
      •  
        25.02.2026 16:10

        ... dva body: 1) notifikace EU k JEDU není ohrožena, jde to standardní cestou. Jenom si nemyslím, že to bude hotové na tohoto roku, jak byly první signály. Osobně si myslím, že to bude spíš v první polovině dalšího roku. 2) S notifikací státní podpory plynových elektráren u JEDU mezi 2040 až 2045 bude to v klidu. Provoz nových jaderek v rámci EU trhu plného OZE podporovaných PPLY elektrárnami bude velká výzva. (https://x.com/michalsnobr/status/2026590355605332084)
        Kočičák
  • zestátnění ČEZu
    25.02.2026 13:49

    www.info.cz/zpravodajstvi-a-komentare/zestatneni-cez-konec-polostatniho-paskvilu
    Kočičák
    • Re: zestátnění ČEZu
      25.02.2026 13:52

      ... Havlíček chce zestátnit výrobu ČEZu, opozice ho griluje. Jde však o jediné logické řešení dlouhodobé dvojkolejnosti firmy. A kritika ODS? Po Lex ČEZ a windfall tax působí přinejmenším pokrytecky (https://x.com/michalsnobr/status/2026571535515787360)
      Kočičák
      •  
        25.02.2026 14:17

        Chystá se tunel na české daňové poplatníky, místo nového reaktoru za 300 mld, budeme mít za 300 mld Kč krásný velký státní ČEZ. MŠ je už definitivně pseudo expert.. pokud se člověk podívá po EU, tak nikde kvůli stavbě nových reaktorů.neznárodňují. Naopak, ve Švédsku, Finsku i Švýcarsku se soukroný incestoři na stavbě budou podílet a pak benefitovat ze stabilních cen produkce.
        Make_CEZ
        • To: Make_CEZ
          25.02.2026 15:49

          ... njn, ale na druhou stranu, pokud se člověk podívá po EU, tak nikde nemají tak drahou elektřinu v přepočtu na kupní sílu jako v Česku (www.idnes.cz/ekonomika/domaci/elektrina-cesko-eu.A251029_143343_zahranicni_fred)
          Kočičák
        • Edf
          25.02.2026 15:29

          Francie taky zestátnila. Argumenty o návratnosti JE při překročení všech rozpočtů. Souhlasím se Šnobrem. Návratnost 50 let tvl. kdo do toho půjde.????
          Atlas
          • Re: Edf
            25.02.2026 15:42

            Pravdu máš. Navíc stát získá hodnotný majetek. 30% z 6jaderných bloků je 1,8 bloku jádra, který stát získá. Při ceně 200 miliard za blok je to hodnota 360miliard. Něco už mají za sebou takže cena 250miliar za výkup je je naprosto spravedlivá cena. Když k tomu přičteme podíl ve vodních a jiných elektrárnách tak je to i málo.
            Tomáš M.
          • každý kdo má rozum
            25.02.2026 15:40

            Jednak se staví na 100 let.. Staví se od Slovenska, Maďarska , Polska ,dokonce i Rumunsko, jen češi a ten tvůj vzor mají kalsicky problém. Dstaní jsou všichni asi blbci. Míša co potřebuje odkup a s akciemi dle jeho končit, se ještě potřebuje zhojit na ultraztrátě na Venom..
            Velkamedvědice
            •  
              25.02.2026 16:38

              Po zkušenostech se stropováním cen z jádra, speciální daní na jaderky, nucenému předčasné zavírání jaderek a dalším prasárnám do toho nikdo při smyslech v Evropě nepůjde. Nebo alespoň ne bez jasných státních záruk na dalších 50 let. A víme, co všechno se v Evropě za 50 let mění.
              intfo
            • Re: každý kdo má rozum
              25.02.2026 15:59

              jste si dnes měli poslechnout Trumpa. Každý jen mele o AI,jak je pro rozvoj potřeba. Jenže to žere tolik,že to ohrožuje el-en pro běžnou potřebu za přijatelnou cenu. Takže jim dává souhlas a podpoří,(tedy úředně) aby si u center postavili svůj jaderný blok.
              kočák
            • Re: každý kdo má rozum
              25.02.2026 15:54

              Jednat je to jen na 60 - 80 let a hlavně nevíš jestli se během té doby neobjeví nějaký šílenec co ti řekne po tom co to dostavíš že jádro je fuj a musíš to zavřít tak jako v německu. A mezitím ti za stropují ceny nebo tě podojí na WFT dani. Je to naprosto nesmyslný riziko do kterého po zkušenostech s minulou vládou soukromý sektor v ČR nepůjde.
              Tomáš M.
          • no právě, nové jaderky jsou ekonomický nesmysl
            25.02.2026 15:31

            normální dozorčí rada by je nemohla nikdy schválit...
            alexandros
            • Re: no právě, nové jaderky jsou ekonomický nesmysl
              25.02.2026 15:42

              To se psalo i před dokončením Temelína a dnes nám zachraňuje prd..., milý pane.
              Namorek
        •  
          25.02.2026 15:07

          Tak tam asi drží politici slovo. U nás jsme měli Staňuru a ten chtěl investory co investovali do solárů odrbat a zkrátit jim domluvenou podporu POZE. Tak se nemůžeš divit že, investoři v Čechách politikům nevěří a jádro stavět nechtějí.
          Tomáš M.
        • co blábolíš? Francie zestatnila EDF
          25.02.2026 14:39

          a Švýcarsko zvažuje odchod od jádra
          alexandros
          • Re: co blábolíš? Francie zestatnila EDF
            25.02.2026 16:11

            Švýcarsko ruší zákon o odchodu od jádra. Nové bloky budou stavěny v mixu vlastnictví kantonů a investorů jako pojišťovny a penzijní fondy. Ale hlavně kvůli tomu nesahají na stávající majetkovou strukturu. Nic nevykupují, to že stát potřebuje vlastnit plně stávající výrobu než začne stavět nové bloky je jednoznačně úplný nesmysl, který bude daňové poplatníky stát stamiliardy, a jeví se to jako podobný tunel jakým byly soláry z let 2008/2009.
            Make_CEZ
          • Re: co blábolíš? Francie zestatnila EDF
            25.02.2026 16:10

            Švýcarsko ruší zákon o odchodu od jádra. Nové bloky budou stavěny v mixu vlastnictví kantonů a investorů jako pojišťovny a penzijní fondy. Ale hlavně kvůli tomu nesahají na stávající majetkovou strukturu. Nic nevykupují, to že stát potřebuje vlastnit plně stávající výrobu než začne stavět nové bloky je jednoznačně úplný nesmysl, který bude daňové poplatníky stát stamiliardy, a jeví se to jako podobný tunel jakým byly soláry z let 2008/2009.
            Make_CEZ
        •  
          25.02.2026 14:38

          jistě,kde je stát, tam je binec a komunismus a bezedná díra,jako je zdravotnictví. I ta krize,kde měl na tom podíl EDF, jehož jaderky byly v bordelu a nemohly pomoci,tak stát je zkvalitní? V 89 většina chtěla kapitalismus, ale pro ty druhé. teď to chce hlavně lůza zabrat,aby bylo na rozdávání dávek. Kolik je v USA státních reaktorů? A už vidím,jak se nám budou rozrůstat různé rady s prebendama. stačí,když vidím,jak se rozrostla rada TV. Spějem zpátky ke komunismu.
          kočák
          •  
            25.02.2026 15:31

            tak rada TV (z 12 na 18)... nemůže za to ,že budou znárodnovat CEZ,že tahle vláda bude zvyšovat neudržitelným způsobem, mandatorní výdaje. A podpojmem komunismus ,si dnes představuje řada lidí kde co.
            roxy music
  •  
    25.02.2026 12:05

    Já si myslím,že jak dojde k rozporcování,tak se toho zmocní velké ryby. Svého času měl zájem i Babiš,asi jako o Unipetrol,jenže je zvyklý vše za hubičku,nejlíp ukrást. Tykač má svoji distribuční firmu, ovšem spojit to z tou čezu by se mu asi líbilo. Co tu kdo psal,že by vzal nějakou elektrárnu,tak to asi ne,když má 3 a nejradši by je hodil na někoho jiného,páč na modernizaci-plynofikaci nemá koule. Nevím,na co Fiala udělal EDU 80:20,to mi není jasný.
    kočák
  • do dividendy otestujeme historické maximum 1420+-
    25.02.2026 10:05

    je čas, aby se CEZ dostal na cenu 1800-2000, která odpovídá ziskům při těchto cenach elektřiny...ostatně nebyt WFT, Lex CEZ 1,2...tak bychom tam dávno byli
    alexandros
    • Re: do dividendy otestujeme historické maximum 1420+-
      25.02.2026 10:49

      Do valné hromady se nejspíš budeme plácat mezi 1100 až 1200. Pak se to snad konečně pohne a začne ten výkup.
      Tomáš M.
      • Maximum 1420+
        25.02.2026 11:23

        Teď se velkým podařilo drobné vylekat. Takže bych to do divi vyděl spíš na 1200-1250 pokud nepropadne elektřina.
        Rookie
      •  
        25.02.2026 11:15

        A proč až do valné hromady? Valná hromada na ČEZu snad nikdy nebyla podstatným bodem. V březnu bude znát výhled firmy na 2026, na 2030 vyšel loni a státní rozpočet už s nějakou dividendou počítá. V tom delším časovém horizontu to za mě budou spíše veřejné deklarace Havlíčka, které nečekám na VH.
        Elektrikář
        •  
          25.02.2026 11:42

          Tak jestli se má ČEZ nějakým způsobem dělit tak se to musí rozhodnout na valné hromadě. Te nerozhodne Havlíček.
          Tomáš M.
          •  
            25.02.2026 11:52

            První musí majoritní akcionář dát nějaký návrh. O tom pak bude hlasováno, nejspíše na mimořádné valné hromadě...
            qwer
            •  
              25.02.2026 13:03

              Právě proto píšu že, se bude chleba lámat až na valné hromadě.
              Tomáš M.
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.12.20251 366,67
31.01.20261 371,23
28.02.20261 383,80
31.03.20261 370,43
30.04.20261 378,79
31.05.20261 417,00
30.06.20261 402,64
31.07.20261 498,30
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2026