Akcie online

NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
Altria--0,13sentiment_arrow
Apple---1,08sentiment_arrow
BoA--0,05sentiment_arrow
Boeing---1,40sentiment_arrow
Citigroup--0,35sentiment_arrow
Coca Cola---0,64sentiment_arrow
Exxon---0,46sentiment_arrow
Ford---1,37sentiment_arrow
GM---0,88sentiment_arrow
IBM--0,50sentiment_arrow
Facebook---0,48sentiment_arrow
Microsoft--0,82sentiment_arrow
06.06.2025 2:04:00

Indexy online

Investiční doporučení

Výsledky společností - ČR

Výsledky společností - Svět

IPO, M&A

Týdenní přehledy

 

Obecná diskuze
  •  
    05.06.2025 17:47

    Komentář Radka Matustika partnera z EY k daním: Malé zamyšlení nad daňovou koncepcí v ČR posledních 4 let. Co jsou vybrané změny, kterých jsme se v daních v posledních letech dočkali? - Zvýšení sazby daně z příjmů právnických osob. - Zvýšení daňové progrese u příjmů fyzických osob. - Zavedení nemocenského pojištění pro zaměstnance. - Limitace osvobození vybraných zaměstnaneckých nepeněžních benefitů. - Zastropování osvobození příjmů z převodu cenných papírů a podílů (s posunutým náběhem). - Zrušení osvobození kursového zisku při směně peněz z účtu vedeného v cizí měně. - Rozšíření osvobození příjmů z převodu cenných papírů a podílů i na krypto. - Zvýšení sazeb daně z nemovitých věcí. Přichází volby a vládní koalice přichází mimo jiné s následujícími návrhy: - Zrušení krátce platného zastropování osvobození příjmů z převodu cenných papírů/podílů/krypta. - Úprava režimu zaměstnaneckých akciových a opčních plánů pro určitou skupinu zaměstnanců s cílem neaplikace sociálního a zdravotního pojištění. Jaké trendy lze z těchto změn vypozorovat? Zdá se, že zákonodárce spíše vychází vstříc investorům investujících do určitých aktiv a obecně zvyšuje zátěž u většiny zaměstnanců – s trochu nadsázky lze koncepci shrnout jako nezdanění krypta a vyšší zdanění práce.
    intfo
  • Přesně z netu
    05.06.2025 15:09

    Přípusťme, že existuje nějaké procento možnosti, že to celé okolo Blažka a bitcoinu má nějaké konzistentní, obhajitelné a zdůvodnitelné vysvětlení bez slabin, kdy jediné co na tom bylo nešťastné, bylo že o tom včas nikdo, potažmo především Blažek, neinformoval. A že z této své jediné chyby vyvodil zodpovědnost a odstoupil. A že to udělal i proto, aby teď, v období před volbami, zbytečně neubíral procenta ODSce. Tak kde ale kurv@ doprd@le Blažek je, když opozice v čele s ANO vyvolá mimořádnou schůzi sněmovny, kam se natěšeně přihrnou nadržení Babiš a spol, aby tam zvraceli v přímém přenosu tak, jak to umí jen oni. Resp, zvracet se chvílemi chce člověku, co to poslouchá, zatímco ti co nesnáší pětikoalici, popř milují Babiše, většinou často obojí zároveň, musí chrochtat blahem. A Blažek nikde? Takže úplně jakoby nic hodil své kolegy přes palubu? No, i když. Ony ty pohádky, jak mu to Stanjura rozmlouval a jak se to Fiala dozvěděl jako takovou "pikošku u piva", něco jako - jo, teď jsem si, jak se tak bavíme o penězích, Petře vzpomněl, že jsem nedávno našel na zemi u nás před ministerstvem pětikilo. No a co s ním. Jak zjistíš, komu patří, že jo. Tak jsem ho věnoval klukům od Policie, ať mají na pivo. Tak to jsi dobře udělal, Pavle, ale to mi snad ani nemusíš říkat, vždyť víš kolik já toho mám, kdybych měl řešit ještě tohle... No právě proto ti to říkám až teď, to jen že na to přišla řeč a vyřešil jsem to sám. A protože Blažek si nejspíše řekl, že toho mrzení už s tím měl dost, funkci, na rozdíl od nich, složil, tak ať si to kluci taky užijou a vyžerou. Navíc, on k smrti nerad lže a k tomu lidi jsou děsně podezíraví, takže mu nevěří i tak nenapadnutelne věci, jako že když prší, tak se jde člověk schovat do hospody a co má asi tak dělat s tím, že se tam schoval i Nejedlý a jediná volná židle byle vedle něj. A navíc, stejně třictvrtiny lidi u nás ani netuší, co to ten bitcoin je, to za prvé a nejlépe komunikovat s lidmi o jakýchkoliv problémech stejně umí dlouhodobě Fiala. Jinak, ve zkratce, se tomu se říká vytřít si se svými voliči zadek. A to už fakt není prd@l
    Bloody fox
    • Re: Přesně z netu
      05.06.2025 20:50

      ..rolník včilkaj neví co dřív... info čerpá výhradně z radioéteru za úsvitu či za soumraku... téma Pavel Blažek - ministr spravedlnosti: to je "ten s právním vědomím" nebo taky "ten co 2x vstoupil do stejné řeky"... v radioéteru zaslechli nějakého ptáka (Sokol) k Bitcoinu vyslovit terminus technicus ´s péčí řádného hospodáře´ /// o.k. dejme tomu že interval této kauzy se posunul DOLEVA až k samé hranici bohulibosti.. pak tedy hranice opačné straně intervalu -VPRAVO- bude terminus technicus ´zločinné spolčení´ (tato kvalifikace ještě donedávna hrozila i těm 3 seniorům, kdy první zasadil, druhý sklidil a třetí použil). /// Zcela zásadní na dané kauze je SPOLEČENSKÝ DOPAD. /// Pakliže docela těsně po prezidentově stanovení termínu VYHLÁŠENÍ PARLAMENTNÍCH VOLEB se akt přijetí DARU BITCIONŮ STÁTEM zveřejnil, bude GLOBÁLNÍ SPOLEČNOST ZKOUMAT její DOPADY minimálně na veřejné mínění. Dokonce hrozí i to, že v rámci zjišťování příčin a důsledků v přezkumu "kdo co kdy aským" se okruh tzv.zainteresovanýchosob dostane ZLEVA od "Pavel Blažek+finanční ředitel ministra" až DOPRAVA po "celá strana- vláda". /// Jisté nejspíš bude to, že daná věc je BEDLIVĚ sledována PODSVĚTÍM. Dokud některé jakékoliv právně suverénní státy na Zemi bitcion zakazují a jiné právně suverénní státy INVESTICI bitcoinu umožňují DOKONCE centrbance (další interval ach bože..), podsvětí CHROCHTÁ BLAHEM. /// BITCOINGATE - asi se v CZ čeká jak ´to nakonec´ dopadne... JESTLIŽE OBČANSKÁ VOLIČSKÁ společnost je AŽ TAK PŘESNĚ polarizována prakticky v celém doemkratickém světě TZV.NAPŮL FIFTY FIFTY v rámci STATISTICKÉ CHYBY (naposledy prezident Polska), mohl by SNAD situace TAKTO polarizované společnosti VYUŽÍT VE SVŮJ PROSPĚCH "někdo"??? /// Např.algoritmus AI, ať už ten noname či ten do značkové firmy? Jak to DEMOKRATICKÁ společnost ROZHODNE co je a co není pro celou společnost celkově PROSPĚŠNĚJŠÍ, který z těch dvou??? Kdo smí zadat PARAMETRY výběru coano/cone je UDRŽITELNÉ? Kdo to MŮŽE rozhodnout? Nestala se tzv.demokracie PRÁZDNOU OBÁLKOU pro POHODLNOST ŽITÍ těch "co se starají V PRVNÍ ŘADĚ pouze o sebe a svou RODINU?" /// FILOSOFOVAT mohou STUDENTI, co se chtějí státi tzakzvaně UČENÝMY. Všichni ostatní jsou odsouzeni STRPĚT břímě jejich ROZHODOVÁNÍ. Tímto výrokem není nijak dotčena studentova ARGUMENTACE. Argumentace VÝPOČTEM PRO VŠECHNY OPOZIČNÍ až už ergonomické, ekonomické, logistické, produktivní, a ZEJMÉNA morální PRACOVNÍ POSTUPY, jež jsou v souladu s PLATNOU LEGISLATIVOU. /// Všechny free- obchodní zóny, všechny daňové ráje, všechny BEZCELNÍ ZÓNY apod. jsou ŽIVENY - VÝHRADNĚ A POUZE tzv. AUDITOREM Z VŮLE LEGISLATIVY. /// Veškerá podobná DAŇOVÁ SVINSTVA, ÚLEVY, STÁTNÍ INVESTIČNÍ PODPORY, apod.jsou PŘÍČINOU světa v němž žijeme, ve "světě TRVALE rozevírajích se nůžek", kdy jeden geografický region EKONOMICKY VYKRÁDÁ region GEOGRAFICKY jiný, /// Dříve pojem GLOBALIZACE znamenal ROZVOJ. Tzn. rozvoj obchodu, participace, a zejména ROZVOJ SPOLEČNOSTI třeba v Mosambiku díky know-how ikdyž pod licencí. Dnes je potenciální VÝHODNÝ obchod ZÁVISLÝ NA POLITICKÉM USKUPENÍ anebo o CLECH Z OBRATU(!), nikoliv o MORÁLNÍM DOPADU NA GLOBÁLNÍ OBČANSKOU společnost. /// POPULISMUS ŽIVEN7 ÉTÉREM, TZN.OLIGOPOLEM firem PROGRESIVNĚ působících v daném VLIVOVÉM spektru EKONICKÉHO zájmu..
      Mudr.c
    • Bláža jde od Ano
      05.06.2025 15:55

      a ted si podá příhlášku do Anosekty :o)
      Mike -Green D. is killing Europe
      • Re: Bláža jde od Ano
        05.06.2025 16:04

        ODS (ex)členy neberou ani na Bory :)
        Ticino
      • Re: Bláža jde od Ano
        05.06.2025 16:01

        Bláža musí zůstat tam kde je. V ano se jede jen v milionech. Miliardy jsou akcí přtikóky. Ale myslím že Bláža dostala všimnul za tolik snahy a stráví zbytek živita na Bahamách. :-)
        Rookie
  • VM
    05.06.2025 7:39

    A je tu kauza Stoka, Brno, já musel :) Pěknej bordel kam se jeden podívá, otázka zda je to neschopnost nebo úmysl, pojede se další kolo na x let a nic z toho zase nebude. Nebyli obviněni, ale byli odsouzeni Chyby byly podle olomouckého soudu ale už v samotné obžalobě, která „zastřešila“ různé skutky obžalovaných tím, že je skryla právě pod zločin účasti na organizované skupině. Z některých činů tak nebyli vůbec obviněni, ačkoli z nich následně byli obžalováni. „Soud nemůže rozhodovat o skutku, pro který nebyla podána obžaloba, a obžalobu nelze podat pro skutek, pro který nebylo zahájeno trestní stíhání,“ zdůraznil olomoucký soud. Brněnský soud tak bude muset znovu případ otevřít a opětovně posoudit. „Je zjevné, že bude nutná zásadní úprava náhledu na celou strukturu projednávané trestné činnosti oproti podané obžalobě,“ vzkázali do Brna olomoučtí soudci. https://www.novinky.cz/clanek/krimi-trapas-jmenem-stoka-vrchni-soud-rozcupoval-praci-justice-v-brnenske-kauze-40523999#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    Bloody fox
    • Re: VM
      05.06.2025 8:26

      Že je Stika problé,, víme oba. Jinak je ovšem účlové mluvit jen o Brně, co se týče toho, že vyšší soud něco vrátí, kvůli pochybení. tyo pin pongy trvají roky i na politcky bezvýznamných causách a jejichr očně stovky..
      Velkamedvědice
      •  
        05.06.2025 9:12

        Jasně, to bylo jen pro odlehčení, chyby byly i jinde viz. ten článek.
        Bloody fox
    • Bloody fox
      05.06.2025 8:03

      vedlejší efekt právnické profese je, že jsou z nich zvláště kvalifikovaní zločinci, ježto přesně ví, na co si mají dávat bacha. Takže není žádná zvláštnost Brna nebo Česka, že podezřelí právníci léta unikají spravedlnosti a často je nechytí nikdy nikdo. Blažek je v tomto směru přímo velmistr, jeho slušné odborné schopnosti doplňuje skvělá schopnost komunikace; je to moravský stréc, který by vymluvil z jalovice tele - stačí si poslechnout ten úžasný rozhovor se Zlámalovou s tím duchovním obsahem :) Jiná stránka věci je, že si to lidi uvnitř profese obvykle řeknou a ví se, na koho si máš dávat pozor.
      Orangutan
      • Orangutan
        05.06.2025 8:21

        Přesně, manželka říkala :"já vím, že je to šíbr, ale on je takovej lidovej, na nic si nehraje a z těch co tam jsou je nejlepší". Je to opravdu velmistr, i pěkně popisoval jak by se lépe měli oni chovat k opozici, že to z jejich strany je taky špatně. Prostě herec do národního.
        Bloody fox
        • Re: Orangutan
          05.06.2025 8:27

          Ano. A vyžaduje to velkou pozornost si všimnout, že na začátku dlouhatánského rozhovoru říká něco trochu jiného než na konci o zcela klíčové otázce, ke které se to furt vrací - kolik tam těch bitcoinů bylo a zda to věděl. Vlastně vůbec nic dalšího není důležité a tvoří to uměleckou mlhu okolo.
          Orangutan
          •  
            05.06.2025 8:46

            Taky dnes nedorazí vysvětlovat do PS, musel by vyvracet co říkal předtím, a ty lži by mu omlátili o hlavu - "bylo to ultralegální", možná pro něho, stát má leda ostudu a nebude se v něj už věřit vůbec.
            Bloody fox
            • Bloody
              05.06.2025 9:48

              Třeba, které lži?? Legální to bylo. ty furt pleteš dohromady právo a jakousi morálku...trestného činu se nedopusti, ať se to líbí nebo nelíbí komu chce
              Velkamedvědice
              • Re: Bloody
                05.06.2025 12:33

                Je otázka co si představujeme pod slovem legální nebo dokonce ultralegální. Já si představuju neprůstřelnou obhajobu, kdy se to projednalo všude tam kde mělo a všichni co mají o tom věděli, což tak evidentně nebylo. Někdo jen to, že stát dostal legálně miliardu, to pak ano, i to je legální.
                Bloody fox
              • Re: Bloody
                05.06.2025 10:11

                Kdyby bitcoiny takto získal třeba Jurečka tak si řeknu že je naiva a udělal totální blbost. Jenže to udělal Blažek. Kdo trochu zná jeho minulost tak ví že nebyl souzen ani snad obviněn v žádné kauze ale když se někde děli levárny tak šel vždy náhodou kolem. :-). Jenže víme naši politici v tom umí chodit a zametat. Tak pokud je policie nechytí s krabicí od vína plné peněz tak budou vždy plní dobrých úmyslů. I ten Bureš to s čápy myslel poctivě. :-)
                Rookie
                •  
                  05.06.2025 12:39

                  Souhlas, spousta normálních lidí jsou šmejdi, natož politici a na tom jsme se s VM shodli, tak nevidím důvod jim věřit když se děje to co se děje a mají šmejdskou minulost k tomu, od Stanjury ke Stanislavovi a Daňhelovi, kdy si nahrávali zakázky, kradli v sociální péči a okrádali stát na daních. Se mi líbí jak se hledá jakou motivaci měl ten kriminálník, proč to státu dával. Já bych se zamyslel hlavně nad tím, že to dával protože musel a ne proto, že chtěl, protože je snad jasný, že když dám státu miliardu tak se to nedá utajit jak to, když nedám nic, nebo někomu dám pokoutně.
                  Bloody fox
                  • Nemusel
                    05.06.2025 12:48

                    Soudy nařídili pc vrátit..
                    Velkamedvědice
                    • Re: Nemusel
                      05.06.2025 13:42

                      Tak nějak jsem to myslel to "musel", ale VM se zarputile drží merita věci, všech rozhodnutí a práva, které je mnohdy slepé,třeba i úmyslně, natož, aby s náma dedukoval co za tím může být nebo, aby někdy dokonce s náma i konspiroval :) Třeba má pravdu a třeba taky ne, v podstatě si všichni jen domýšlíme a to na obou stranách, ale pokud se někde vyskytují lumpové tak je nasnadě počítat s lumpárnou i když se ještě neprokázala.
                      Bloody fox
                      •  
                        05.06.2025 13:55

                        Ve mne to vzbuzuje pochyby. Dle daňových přiznání nemohl vydělat ty miliony za které byli Bitcoiny koupeny. Už i to že byl přítomen notář který byl prý spolužák Blažka pouze online. Moc otázek.
                        Rookie
                        • Rookie
                          05.06.2025 14:01

                          Jádro věci je v postu 05.06.2025 8:42, který reaguje na podrobnější rozbor v Idnes. Je to v zásadě jednoduché - jde o počet bitcoinů 5366 a to, že o nich musel správce tržiště vědět (od začátku), a potažmo o tom musel vědět Blažek (od roku 2023), jinak by neprováděl právnické cvičení s notářem a znalcem ve prospěch nějakého divného odsouzeného. *** A to je vše, protože všechno ostatní z toho dost neodvratně vyplývá.
                          Orangutan
                    • Re: Nemusel
                      05.06.2025 13:00

                      Pokud je informace Prima News pravdivá tak všechny soudy zakázali vydat elektroniku protože se na ní mohou vyskytovat peníze z trestné činnosti až nejvyšší soud rozhodl jinak a nařídil krajskému soudu vydat. Už toto něco naznačuje.
                      Rookie
  • Bitcoiny se vyjasňují
    05.06.2025 7:32

    https://www.pressreader.com/czech-republic/mf-dnes/20250605/281500757193464?srsltid=AfmBOorN_0M5uOL__5VoewfUPYbTRjSzStwY1xpAYmBvCjKrHY29d5Se Komentáře asi netřeba.
    Orangutan
    • Re: Bitcoiny se vyjasňují
      05.06.2025 8:30

      Kdyby to někoho zajímalo tak o tom budou jednat poslanci na mimořádné schůzi, která začíná dnes v 9hodin. https://www.psp.cz/stream/1
      Tomáš M.
    • Re: Bitcoiny se vyjasňují
      05.06.2025 7:50

      Šikovnej kluk, no a kde je Staňjura tam je i lumpárna, viz. jeho lhaní o podnikání Opavě, malé domů pro rodinnou firmu, atd., jeden šmejd vedle druhýho. „Ta šílená bitcoinová kauza pana Blažka, kauza jako Brno, je kauza dalších členů vlády. Ministr financí Zbyněk Stanjura věděl o tom daru, věděl o miliardě z fentanylu, heroinu a zbraní a přitom pouhý den před vypuknutím celé kauzy navrhl svým návrhem nulovou daň pro bitcoinové miliardáře,“ prohlásila místopředsedkyně Pirátů a Sněmovny Olga Richterová.
      Bloody fox
      • Bloody
        05.06.2025 8:31

        A tyhle ekcy mě třeba vadí..za prve oba víme, že drogy neprodával, ale umožnil tržištěm tohle jiným a za druhé žádná miliarda, to je mimo o dva řády. nabobtnání vzniklo růstem bitcoinu atd.. ježiš konejme kdykoliv, ale přestaňme konečně lhát, zveličovat atd..Co všechno už novináři a hoaxeřinapsali alidé tomu slepě věří. např Rokie je přesvědčen, jak ODS pro sebe ukradla 11 miliard. A mimochodem tohle je první Causa, kdy něco přibylo, ne zmizelo....
        Velkamedvědice
        • VM
          05.06.2025 8:50

          Já něříkám, že je prodával, vím jak to fungovalo, to jsem citoval z článku Olgu, ta to teda taky netvrdí, myslet si to z toho člověk může pokud neví jak to fungovalo.
          Bloody fox
        • VM
          05.06.2025 8:42

          Ono záleží, jak to počítáš :) Pokud věříš názoru policie, že mělo být zabaveno všechno, pak je v tom stát naopak 11,5 miliardy mínus. Jinak na tvoje velmi bojovně vyhlašované pochybnosti o množství bitcoinů je tenhle článek už poměrně dost jasný. Opičáci neměli v této věci skoro žádné vzdělání, a ukazuje se, že ho neměl ke své škodě ani Blažek, takže jeho standardní právnické manévry se znalcem a notářem přesvědčit svět o 30% daru narážejí na schopnosti IT techniky a poměrně rychle se vyjasnilo, že bitcoinů bylo vskutku mnohem více, 5366 kusů, což majitel tržiště (!) zcela nepochybně věděl od začátku velmi dobře. No a to je celé jádro causy - vše další z toho vyplývá dost nevyhnutelně. Zjistit kurs bitcoinu je otázkou minut i pro úplného diletanta jako opičáci nebo Blažek. Jiřikovský to bude možná mít v hlavě i bez velkého zjišťování, když se tím živil. Takže spekulativní závěr opičáků, který se nikdy nepodaří dokázat = Blažek a Jiřikovský od začátku, tedy od roku 2023 věděli naprosto přesně, o čem se baví. Kdo nechce, může tento závěr popírat do konce svých dnů.
          Orangutan
          • Re: VM
            05.06.2025 8:59

            Nevím, jestli se má cenu vyjadřovat. On někdo brání policii, něco zbavit?? To odůvodnuje lži, že si ODS ulila 11 milard?? Tohke je naprostá demagogie, co píšeš. At policie koná. Za roky nevykonala nic. Nebýt Blažka, nemá stát ani miliardu. To brečíš zcela na jiném hrobě, než je tebou roky vyvšovaný Blažek ...Jinak vůbec nechápu, o čem točíš. Už mě nebaví znovu vysvětlovat, že motýš dohromady dvě tržiště. To, za které byl odsouzený a druhé, kde se spekuluje, že s ním má něco společného, ale ato peněženka nikdy otevřena dosud nebyla. kdo tvrdí, že ODS vytunelovala 11 miliard je prostě lhář. nemluvě o tom, že by tento pohyb bitcoinové komunigtě neunikl, takže těžko říct, co zpochybňuješ. Pokud byl kur stokrát menší, řádově byl zisk z prodeje 100 krát menší. Z mé reakce si enzpochybnil nic, jen si ukázal na práci policie a její technické hranice. Nic bojovně nevyhlašuji, zřejmě se opravdu v bitcoinové problematice neorintuješ. Nemluvě o vfaktu, že si zcela překroutil moje tvrzení. Já sem napsal, že ODS žádných 11 miliard nezcizila, an to ty zcela nesmyslně a účelově reaguješ, že stát je 11 milard v mínusu...Sem to já, co neustále píše, pokud dokázali, že jsou z trestné činosti, at propadnou všechny!!!!
            Velkamedvědice

Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Kalendář událostí
ČasUdálost
8:00DE - Průmyslová výroba, m/m
9:00CZ - Obchodní bilance - nár. pojetí, mld. Kč
9:00CZ - Průmyslová výroba, y/y
11:00EMU - HDP, q/q
14:30USA - Míra nezaměstnanosti, s.a.
14:30USA - Průměrná hodinová mzda, m/m
14:30USA - Změna počtu prac. míst