Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ-0,23
KB-0,46
PKN67,6867,70,89
Msft-1,27
Nokia3,3183,34953,52
IBM0,06
Mercedes-Benz Group AG74,0874,1-0,90
PFE2,40
19.04.2024 22:30:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 19.04.2024 22:00:00
Mr Cooper Group Rg (NASDAQ Cons)
Poslední obchod Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (ks)
77,55 2,35 1,78 381 128
After-hours19.04.2024 22:30:00
Poslední obchod Nákup / Prodej Změna (%) Změna (USD)
77,55 - - 2,35 1,78
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  • akce
    04.04.2024 7:51

    Tak vida, nakonec je to dnes, soudkyně neprodloužila žádné další požadavky na odklad plateb. JPM musí vše doplatit včas a provést deposit do 4.4.2024. což je dnes. nemohu uvěřit ! Viz zpráva 725523 a další. Sláva, tak se konečně pohneme !
    Muff
    • Re: akce
      04.04.2024 11:15

      Tak super zprava... Už jsem to delší dobu nesledoval na investorshubu, až po příspěvku PeBe jsem to zase zrychleně proběhl. Co jsem tam postřehl, tak snad letos by mělo dojít k nějakému velkému posunu. Tak snad se podaří.
      karlikza
  • Tak snad i u nás
    25.03.2024 19:22

    https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=174108548
    PeBe
  • Parent hide entity
    27.09.2023 9:18

    Tak přeci jen je COOP dcerou skryté společnosti, dle výpisu LEI, jak píše BD ve zprávě 716530. Z toho plyne, že AZ měl pravdu. To je dobrá levá. Asi to bude JPMC a naše escrows budou mít velkou hodnotu. Doufám, jste ten příspěvek četli a ten link na LEI taky.
    Muff
    • Re: Parent hide entity
      27.09.2023 16:50

      Ahoj, ano, četl. Hlavně aby neměl i pravdu s tím, že něco dostanou pouze US Citizens. Snad už se to opravdu blíží a budeme vědět
      PeBe
    • Re: Parent hide entity
      27.09.2023 9:20

      LEI company entity structure : https://search.gleif.org/#/record/549300KD8C6DPXYC2M26/record
      Muff
    • Re: Parent hide entity
      27.09.2023 9:19

      BD post: https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=172904301
      Muff
  • AZ
    08.02.2023 8:19

    Ve mně to budí dojem, že AZC vlastně papouškuje někoho jiného - nějakého investora, nebo právníka. Některé jeho argumenty jsou velmi precizní, jiné laciné a ty mění ode zdi ke zdi. V každém případě je potřeba sledovat situaci kolem LIBOR ukončení a WMB/JPM a FDIC-R/C ukončení. Tam bude konečná a někde vyplave těch kongresem zminovaných 299 B anebo Dr. Achaya 87 B + uroky za 14 let. Na dálku s tím nic nevymyslíme. Naše rozhodnutí padlo před 12 lety a bud jsme se trefili anebo jo.... Držím nám stále palce. Mlýny melou, i když pomalu ...
    Muff
    • Re: AZ
      08.02.2023 10:26

      Ano, musíme čekat. Myslím si, že žádnou aktivitu vyvíjet nemusíme, vše případně proběhne elektronicky. Jak mi říkali při převodu ESC - ať broker použije při převodu Clearstream nebo Euroclear. Vy nikomu žádné změny hlásit nemusíte. Jen dbejte na to, aby váš broker měl aktuální informace. Jednou za čas je asi třeba aktualizovat W8BEN, jinak asi nic.
      PeBe
  •  
    02.01.2023 12:02

    Vše nejlepší do nového roku. Pořád věříme, Muffe? Tady pěkné shrnutí, snad se dočkáme. https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=170833709
    PeBe
    •  
      11.01.2023 9:53

      Také zdravím do nového roku a jsem pořád optimista a věřím, že ty majetky brzo vyplavou na povrch. Stojí tu sice proti sobě dvě silné teorie - ale já věřím tomu, že holding ten majetek má a po ukončení všech nezbytných a nutných úkonů vyjde na povrch a vrátí se zpět původním majitelům - tedy release escrows. Jak CBA09 před asi 5 lety napsal - musí se ukončit FDIC-R a C. Tím dojde k uvolnění blokace majetku. Ale kdy to bude - těžko říct. Mimochodem Lehmani by se měli posunout dopředu po následující poslední distribuci - plánované na 3/2023 a mělo by dojít k obnovení obchodování a pokračování firmy - něco jako WMI do COOP. Uvidíme. Je to taky moc dlouhé. Denně sleduji oboje. Zdravím vás !
      Muff
      •  
        05.02.2023 10:07

        Ahoj Muffe,prosím tě,co si myslíš o informacích z posledních dní od AZC? 1. že on jako jediný obdržel distribuci za class 22 a za 2. že obdržet něco mohou jen investoři z USA. Hlavně to druhé mi přijde úplně mimo.
        PeBe
        •  
          05.02.2023 13:36

          Ted to zrovna pročítám. Přijde mi blbost, aby jenom vybraní majitelé UQs dostali vypořádání. Podle mě to dobře popsal Boardork. Jedná se nejspíše o vyrovnání v CLASS 18, do kterého mohli vstoupit pouze akreditovaní investoři, a fyzické osoby jako US citizens. Nejedná se tedy o UQs, class 22. To by jinak odporovalo všem SEC regulacím a mezinárodním smlouvám o ochraně investic. Jestliže bylo dovoleno koupit si nějaký cenný papír a vyhověl jsi podmínkám Release, potom máme stejná práva, jako všichni ostatní. To jinak prostě nejde. Jediné co by mohli - nás zdanit více při distribuci - jakože do zahraničí - nic jiného si nedovedu představit. Proto pozor na CLass 18 a Class 22 rozdíly.
          Muff
          •  
            05.02.2023 18:17

            Moc děkuji za rychlou reakci a vysvětlení. Ale vypadá to tedy,že bychom se mohli pohnout
            PeBe
            •  
              07.02.2023 11:35

              Překlepl jsem se, AZC to dostal za class 17. To nebylo pro běžné investory. Takže jeho příspěvek je vlastně mimo náš rozsah. Sice se to hýbe, ale v zatím v jiné class.
              Muff
              •  
                07.02.2023 12:11

                https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=171106202 On nedokáže odpovědět normálně na jednoduchý dotaz. Ale například v tomto odkazu (a i v jiných příspěvcích) psal o commons
                PeBe
                •  
                  07.02.2023 12:14

                  i třeba s tím, že oprávnění obdržet distribuci mají pouze US citizens, jak jsme si psali o víkendu. včera to už psal zase trochu jinak
                  PeBe
    •  
      02.01.2023 14:12

      Taky přeji vše nejlepší do nového roku. Díky PeBe za pěkně shrnující odkaz. Popravdě Large Greena nesleduji, takže bych to přehlédl... Dle toho doufám, že termín "výplaty" bude co nejdříve.. přece jen se to už dost táhne.
      karlikza
  •  
    06.05.2022 21:13

    Zdravím, dokud nebude jasné, komu a jak připadne majetek WMCT 2001 a případně dalších holdingových subs, tak ty majetky někde schované jsou a odnekud vyplavat musí. Je otazkou kdy, jak a komu, rsp. podle jakého klíče, když Escrows jsou vymazané. Naprostý opak jsou LEHMANi, kde to je pojaté uplně jinak. Ale vlečou se taky. Tak snad někdy zase ...
    Muff
    • Escrows
      19.05.2022 13:35

      Ahoj, trochu jsem nechápal větu, že jsou Escrows vymazané... teď jsem se dokopal k tomu, že jsem se přihlásil do patrie a opravdu v položce je 0 ks. Tak začínám mít pocit, že z toho nic nebude... Vidíte to jinak?
      karlikza
      • Re: Escrows
        12.07.2022 15:32

        Ahoj, flintu do žita jsem ještě nezahodil. Samozřejmě že když jsme měli ESC na svých účtech, tak ten pocit byl lepší. Ale jak uvádějí jiní na IHUB i Boardpost - naše záznamy jsou uchované v DTC a oni si nás přes naše brokery najdou, takže je důležité svůj účet udržovat aktivní... Snad je to tak a něco z toho bude. Já si pořád opakuji to, že když jsem ESC převáděl od jednoho brokera k jinému, tak to byl proces na měsíc, vystupovaly tam 4 protistrany. To mě vede k tomu, že to skutečně tak může být, někde naše záznamy dále jsou, i když už ESC nemáme. Proč by dělali s převodem takové komedie kvůli pár akcií COOP, které jsme v průběhu dostali?
        PeBe
  •  
    01.04.2022 23:51

    No a pokles akcií COOP od výsledků cca 7 dolarů mi nedává smysl. Tak snad brzy bude nejaky posun.
    PeBe
  •  
    01.04.2022 23:36

    A ještě tohle https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=168419134
    PeBe
  •  
    01.04.2022 21:15

    Určitě je ale třeba zajímavé toto: https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=168417933
    PeBe
  •  
    31.03.2022 8:29

    Nazdar chlapy, tak jsem se těšil na konec března, že už třeba něco kápne a ono asi stále nic... Jsem zvědav, jestli něco obdržíme třeba i z tohoto (i kdyby to mělo byt v poměru 75/25): https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=168392614
    karlikza
    •  
      01.04.2022 21:02

      Ahoj,no,to my taky... Holt musíme čekat a doufat. Předtím jsem říkal, že mám docela rád příspěvky Boba. Za mě má realistické názory,žádné házení stovkami miliard. Psal o tom,že by očekával něco během 60-90 dní po 31.3. Přiznám se,že pokud by uplynul červen a nic se nestalo,moc optimistický bych už asi nebyl. Nebo jestli je třeba čekat na to,až to celé ukončí FDIC? Netuší to asi nikdo. Někdo už to zabalil,někdo stále věří. Je třeba ale přiznat,že my čerpame pouze z ihub. Diskuzí je několik. Třeba na Boardpost jsou asi optimistictejsi, ale tam nemáme přístup. Mějte se pěkně a snad nám to klapne. Každý dolar dobrý:-)
      PeBe
  •  
    11.03.2022 11:21

    Ahoj Muffe, přístup na Boardpost asi nemáš,viď?
    PeBe
  •  
    12.02.2022 22:29

    Ještě jsem si vzpomněl na jednoho uživatele,co psal tohle: This is because… We don’t get paid for our Escrow Markers or Escrow CUSIPs … we receive new company disputed shares for our Escrow Markers or Escrow CUSIPs. We get paid for our Equity Interest. Which, includes all Preferred and Common shareholders shares, whether you released or not. Or includes “all shareholders”. https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=160850955
    PeBe
    •  
      13.02.2022 11:54

      Jo, já myslím dát tomu 1-2 týdny a ono se to vyvrbí nějak dál. Přece jen Bonderman, Tepper a další velcí hráči jsou na tom stejně jako my. A je ticho - což by jinak vyvolalo celou vlnu soudních řízení na přezkum nároků.
      Muff
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
29.02.2024-
31.03.2024-
30.04.2024-
31.05.2024-
30.06.2024-
31.07.2024-
31.08.2024-
30.09.2024-
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2024