Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ12311233-1,12
KB975,5977-0,71
PKN126126,02-2,34
Msft372,15372,68-0,44
Nokia12,4112,4253,29
IBM264,142650,02
Mercedes-Benz Group AG44,38544,4-1,87
PFE24,7124,780,16
24.06.2026 12:36:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 24.06.2026 12:34:10
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 231,00 -1,12 -14,00 21 974 381
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Zestátnění výroby ČEZ se koblihám komplikuje....
    24.06.2026 10:50

    https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-nezestatnujte-cez-vyzyvaji-babise-expremier-rusnok-i-byvaly-sef-centralni-banky-tuma-40584712
    Pásek
    • Re: Zestátnění výroby ČEZ se koblihám komplikuje....
      24.06.2026 12:15

      Kdyby si ten dopis chtěl někdo přečíst tak je tady: https://nazory.hn.cz/c1-67896150-pozor-na-vykup-minoritnich-akcionaru-otevreny-dopis-pro-predsedu-vlady-cr-ve-veci-rozdeleni-cez
      Tomáš M.
    • Re: Zestátnění výroby ČEZ se koblihám komplikuje....
      24.06.2026 12:00

      aha...milionek chvilek v kravate.......ty AB si da "dokravaty" apak k snidani...mlask..co tam mate nejake dalsi vase komplikace?
      inula
    • Re: Zestátnění výroby ČEZ se koblihám komplikuje....
      24.06.2026 11:17

      koblihám je to fuk, akcie nemají a šef A.ktivu N.ekonečné Ojebávky čehúnů jim přeci slíbil levnější elektřinu, a to pak neva, že čez přijde o 50% v nejdůležitější části firmy
      Mike -Green D. is killing Europe
  •  
    23.06.2026 16:06

    Většina co jsme tady a neprodáváme,čekame na výkup.Jinak by jsme byli dávno pryč.I kdyby nebyla STANUROŠMEJDOVINA tak divi 100 Kč přesto není žadná výhra.Zkoušeli jste si někdy spočítat inflaci za tu dobu co držíte.I když máme nakupku průměrnou treba 550 plus inflace tak těch 1200 není závratná výhra.Rád si svoje peníze ŕídím sám a ne aby je ovlivnoval takovy nepodnikavec jako byl Fiala,Stanúrašmějd.Oto víc jsem na sebe nasr..ý,že jsem je predminule volil.Být závisly na odpadlíkach co už se jinde nechytí než v politice je vždy bída.
    sv
    •  
      23.06.2026 16:14

      Taky bych si nejraději nakopal,že jsem ty odésáky předminule volil....bohužel kdo to mohl tušit,co se z toho starýho zapařený...ho opaváka vyklube....
      Vata
      •  
        23.06.2026 17:01

        A teď, chlapci, volíte koho? Děláte, jako kdyby se tady dali vybrat nějací menší šmejdi, než minulá vláda.
        al321
  • Beneš kličkuje jak zajíc- tohle je krádež , sliboval zaplacení dluhů.
    23.06.2026 15:53

    Výnos z prodeje minoritní části ČEZ Energy by měl podle Beneše řádově odpovídat prostředkům potřebným k výkupu minoritních akcionářů z celé společnosti ČEZ. Výkup by podle něj teoreticky mohl začít v roce 2027, tento scénář ale označil spíše za méně pravděpodobný.
    kočák
    • jo wft
      23.06.2026 22:05

      abychom ještě nevzpomínali, že byla sice wft ale také 145 divi, ted to čím dál více zavání, pokud chce někdo odemykat hodnotu čezu i když je blbost ho dělit, tak fer je pokud se prodá část rozdělené nov.spol.tak má minoritář dostat extra divi z jeho podílu a stát at si pak ze své divi kupuje akcie zbytku čezu, žádná česká cesta, že se to zase nějak vytuneluje
      Mike -Green D. is killing Europe
      • Re: jo wft
        23.06.2026 22:40

        Ano vidíme to stejně. Jen podotknu, a už jsem to psal, když se prodá majetek, tak se tento podíl distribuje mezi všechny akcionáře,třeba při dividendě, ale je to emisní ažio a to je bez daně. V minulosti to vyplácelo O2, taky Erste a myslím že i TMR. V cizině,kde je svět kapitálu normální se to jmenuje " Return of Capital "nebo "Return of Principal " a vyplacen mi byl celý podíl, co se prodalo v končící (krachující) firmě , nebo přebírající , a bylo to nakonec daleko víc, jak co stály akcie.
        kočák
        •  
          23.06.2026 23:07

          Já myslím,že nechceš pochopit to jak je to myšleno.Většinový majitel čezu stát prostě rozhodne o vyčlenění a rozdělení společnosti na výrobní a nevýrobní,tu nevýrobní nabídne k prodeji,respektive nabídne 49% k prodeji,tak aby neztratil kontrolu.Čez tudíž vyinkasuje nějakou částku a evidentně se zde počítá s nějakou prémií proti ocenění jako součásti celého čezu.Potom většinový majitel bude chtít vyplatit minority a vykoupit od nich podíly v čezu.Vše tedy rozhodnou částky,za které se to celé uskuteční,je zbytečné teď brečet,že je to podvod.Podvod pytlíkovali kucí z ODS Pablo a Satanďůra.Tohle je férový pokus o zestátnění čezu a vypořádání se s minoritami.To,že by někdo preferoval nechat to být jako teď je možný,že by nekdo chtěl za akcii 2000 Kč je možný,ale rozhodně je to jinej level ,než co hrozilo nedávno.
          Brutus
          •  
            24.06.2026 9:18

            Naivních investorů není nikdy dost. Před 20 lety byla hodnota původního výrobního ČEzu nějakých 70 mld a hodnota distribuček asi 40 miliard, integrací mělo dojít k navýšení hodnoty celé skupiny asi o 10 miliard. Nyní to znovu rozdělíme čímž hodnota logicky spíše klesne. Vážně věříte tomu, že nyní je hodnota distribuce dvojnásobná oproti hodnotě výrobní části?
            ..
            • kucí
              24.06.2026 11:07

              z SPD věří všemu, Je to podstat jejich bytí.
              Velkamedvědice
          •  
            24.06.2026 7:09

            ja si nevšiml, že by minula vlada(Blazek,Stanjura) zestatnili CEZ...ze o tom uvazovali,to ano,ale pak si vyhodnotili,ze je to cypovina.
            roxy music
            •  
              24.06.2026 8:54

              Neukázalo se že je to cypovina jak píšeš. Ukázalo se že, je to protiústavní postup, který by nejspíše neobstál u soudů. Zákon Lex ČEZ2 prošel 1 čtením a ve druhém čtení byli nuceni pasáž o ČEZu vyškrtnout. Bezouška byl vyhozen z ústavně právního výboru protože to vynesl na světlo. Mi si pamatujeme co tu minulá vláda předvedla a jak se choval k minoritním akcionářům.
              Tomáš M.
              •  
                24.06.2026 11:16

                A déky ukřivděnosti takových je stát dneska tam kde je...A už vám nevadí nic, krádeže podvody, nácci, pubertalní sebestřednost, někol stbáků nasoadáná činitelů US , krytí stáhaných imunitou, deficit roste, samé lži, nevrátili nic, změny posunuli do roku a podobně...A koblihám to nevadí
                Velkamedvědice
              •  
                24.06.2026 11:13

                obavy a nejspíše, nemají s fakty nic společnéjho.......v únoru 2024, byla v průběhu druhého čtení definitivně smetena ze stolu a vyřazena z projednávání. Původní návrh měl snížit hranici pro rozdělení firmy a vytěsnění minoritářů ze současných 90 % na pouhých 75 %
                Velkamedvědice
              • teď
                24.06.2026 11:08

                vyloženě lžeš. samo poslanci z ODS se při hlasování postavili proti. Žádný US se nekonal.
                Velkamedvědice
                • Re: teď
                  24.06.2026 12:49

                  Musím tě asi upozornit že, zákon LEX ČEZ byl zákonem který předkládalo ministerstvo spravedlnosti řízené Blažkem tedy ODS. Čili ODS bylo logicky pro a zákon prošel prvním čtením.
                  Tomáš M.
              •  
                24.06.2026 9:08

                ...zestatnila nebo nezestatnila?...jinak si vol koho chces,kdyz Ti vyhovuje cesta na východ.
                roxy music
                •  
                  24.06.2026 12:45

                  Jen jsem ti napsal že, nesouhlasím s tvrzením že, se rozhodli nakonec nezestátnit z důvodu že, je to cipovina jak píšeš. Ale proto že, ústavně právní výbor měl o zákonu podle kterého chtěli zestátňovat (nerovnoměrné dělení) pochyby o ústavnosti zákona a nevydal žádné stanovisko. Jak dlouho to tam měli na tom výboru? Skoro rok? A furt to odkládali. I ve sněmovně museli hlasování o zákonu LEX ČEZ nejméně dvakrát odložit právě proto že se čekalo na stanovisko ústavně právního výboru (to je ten výbor ze kterého vyhodili toho Bezoušku a pak si ho tam potupně zvali aby jim to přece jen přišel vysvětlit v čem tu proti ústavnost vidí). A proto musela minulá vláda od rozdělení ČEZu ustoupit. Žádné zázračné prozření tam nebylo jen narazili na limity právního státu.
                  Tomáš M.
                • Re: cesta na východ (?)
                  24.06.2026 12:17

                  Jaká cesta???
                  rnm
                  •  
                    24.06.2026 12:20

                    doufám,že tu zatáčku Česko vybere.
                    roxy music
          •  
            24.06.2026 6:47

            Nejen, že sežereš všechno, ale ještě si nezapomeneš plivnout
            Velkamedvědice
          • Brutus
            23.06.2026 23:55

            Vymyšlenej je parádní podvod,a stačí počítat do sta. Jestliže prodají dceřinku všech akcionářů ,ale 51% si nechají, tak z toho prodeje jim patří jen 19%, páč prodávají jen 49% . A 30% výtěžku patří ostatním akcionářům. Ovšem o to je okrade,páč jim za jejich peníze chce zaplatit akcie jejich podílu výrobní části. Nebo to někdo další vidí jinak? No holt jak Babiš k majetku přišel, tak jede dál. poctivost nezná.
            kočák
          •  
            23.06.2026 23:31

            Máš pravdu,je to jinej level, a to ještě horší. Mě už Babiš okrad , tak o jeho vymyšleném systému nemám pochyby. A jako že rozdělí,to co rozdělené bylo a špatně to fungovalo? Jsem už starý,a lituju začínající lidi, co se chtějí o sebe postarat, a ne čekat na almužnu od sttátu , je jim vzata možnost dobře investovat doma. A zrovna nedávno to vymýšlela EK, jak by bylo dobrý kdyby lidi investovali. Ale tady se politikům hodí, že čekaj na korunu od státu ,pak jsou jak ovečky. Oni totiž budou mít rozhodovací slovo v okou firmách stejně, takže samé lži.jak zleva,tak "jako zprava"
            kočák
            •  
              24.06.2026 0:10

              Tak jestli považuješ protiústavnéí pokus o snížení potřebné většiny pro vytěsnění minorit za lepší než tohle,tak ti teda nerozumím.Pokud jde o českou burzu,tak je jiná otázka,proč se nedaří dostávat více zajímavých podniků na BCPP.Jinak dnes už je investování globální velmi jednoduché.Vpodstatě se můžeme bavit jestli je to zestátnění nutný,ale byl to slib a plán nové vlády,jde spíše o férovost provedení,jinka je to prostě věc státu.No a pokud jde o ten výkup,tak uvidíme za jaký ceny se to celé podaří,nebo nepodaří zrealizovat.Třeba to celý zkrachuje a nepodaří se to,to je asi taky ve hře,protože na sílu to vyloženě vláda asi hrát nechce,uvidíme.
              Brutus
              • levá
                24.06.2026 0:19

                je zajímavé, že když jde o jeho byznys tak to chce od vidlí až po vidličku, ale když jde o státní tak je najednou super něco co funguje ve vertikále rozdrobit a rozbít, btw kolik je to let kdy čez distribuce vykupoval páč ... synergie, uspory a větší zisk a najednou je to obráceně a jako na potvoru jinak než to dělají ve světě to bude asi zase best in co... cot
                Mike -Green D. is killing Europe
                • Re: levá
                  24.06.2026 1:49

                  Čistě byznysově je asi nejlepší vlastnit celý řetězec až ke spotřebiteli,nevím,nejsem velkopodnikatel,ale pokud jde o čez,tak babiš a vláda chce mít možnost potenciálně v krizi ovlivnit cenu energie a taky chce mít rozvázané ruce v otázce výstavby nových zdrojů.No a na zestátnění potřebuje finance a proto chce prodat podíl v distribuci, to je celý.Stát si jednak chce podržet kontrolu i v té distribuci,zůstane na burze relevantní podnik,minority by měly být vykoupeny za fér podmínek,státní rozpočet to nezatíží a stát získá plnou kontrolu výroby.Jestli se to takhle povede a všichni budou víceméně spokojeni se uvidí.
                  Brutus
                  •  
                    24.06.2026 6:52

                    Lidi jako ty vláda sebestředných nacků, udavaču a odsouzených lhářu, skrývajících se za imunitou, potrebuje
                    Velkamedvědice
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.04.20261 384,13
31.05.20261 362,56
30.06.20261 354,84
31.07.20261 355,56
31.08.20261 321,07
30.09.20261 306,36
31.10.20261 288,00
30.11.20261 365,56
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2026