Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ-0,32
KB-2,12
PKN145,18145,241,93
Msft458,92458,981,94
Nokia12,879,19
IBM323,53323,758,68
Mercedes-Benz Group AG51,44-1,44
PFE25,6825,69-1,89
01.06.2026 19:53:43
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 19.05.2026 14:52:28
KOMERČNÍ BANKA (BKOM.SG, Stuttgart)
Poslední obchod Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
41,18 -1,34 -0,54 4 983
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  • Úvěr pro Dukovany II
    01.06.2026 17:14

    Není to nová zpráva, ale zajímavá: Společnost EDU II si vzala překlenovací úvěr na financování přípravných prací a rozjezdu projektu od 5 českých bank vedených KB. Celkový rámec může dosáhnout až 15 mld. Kč. KB tak získá úroky a poplatky za aranžování financování jednoho z největších projektů v historii ČR. Nezmění to dramaticky ziskovost, ale je to +
    JanRak
  • Down signal
    01.06.2026 16:12

    Dneska nakup velkeho baliku za 977 a 972, pokles o 30-50 procent jistý.
    Visomat
    • Re: Down signal
      01.06.2026 16:33

      Pokud neodblokujes Hormuz... aspoň jako Trump...tak spíš 50 než 30
      Ticino
  • Věstče, prosím tě
    01.06.2026 16:10

    dnes jsem si řekl, že na tvoje komentáře již nebudu reagovat, ale nedá mi. Dokázal bych pochopit tvůj názor na "měnovou reformu" po roce 2035+. Měnová reforma tady probíhá konzistentně formou inflace ( např.roky 2021-2024 30%), akorát někteří lidé si to ještě nevšimli. Žádný politik si nevezme na triko měnovou reformu v pravém slova smyslu - skončil by. Ale tvůj výrok " z dlouhodobého hlediska jsem pesimista i u komodit ( zlato & stříbro )." je fakt už za hranou. Zlato přetrvává jako hodnota na roky, ne desetiletí a ne století. Zlato přetrvává jako hodnota tisíciletí a jako hodnotný kov ho najdeš např. již v době faraonů. Zlato přetrvá jako hodnota další století a tisíciletí do doby než bude voda nad zlato.
    petr12
    • Petře
      01.06.2026 18:16

      dám ti přátelskou kolegiální radu, zkus si to co píše Věštec nebrat nějak osobně, potlač ego a ber to tak, že někdo kdo je dlouhodobě na burze a je na ní úspěšný a spravuje portfolio v řádech milionů či desítek mil., tak prostě vidí spoustu věcí jinak. Pokud ti TA funguje a pomáhá, tak je to OK a nemá cenu se tady přít. Mně osobně nevadí co píšeš, ale neřídím se tím a upřímně řečeno tomu podobně jako Věštec nevěřím, že to funguje. Nicméně jednu poznámku si k tomuto přeci jen dovolím. Pro mě osobně by bylo přínosnější, a získal by sis tím i mou pozornost, kdyby jsi své názory co zde píšeš i obchodoval a to ideálně online. Pak by to bylo celkem dost transparentní a i čitelné a myslím si, že pro spoustu lidí i přínosné. Třeba já to tak dělám už 12let a všichni si můžou zpětně v čase zjistit zda-li jsem udělal něco dobře nebo špatně a nebo jestli jsem měl či neměl pravdu a jestli se držím své strategie a jestli popř. jak mi ta strategie funguje apod . Třeba Vladík tady takto vždy online hlásil své občasné obchody zejména na KB a hodně lidí tím tady nadchl, páč mu to celkem slušně vycházelo, ale já jsem ten styl jeho obchodování moc nepobíral, páč jsem pragmatik a z logiky věci jsem věděl, že dříve nebo později narazí na down trend a to se i teď stalo. Obecně platí, že neexistuje nějaká jednoduchá cesta jak vydělávat na burze a tou cestou není ani TA, páč na trhu je mnoho proměnných a nikdy dopředu nevíš co přijde. Krásně to bylo vidět na Kofole kterou příznivci TA neustále viděli pod 300, ale pak během velmi krátké doby frnkla nad 450 a dokonce dala i 550 a pod 450 natož tak 300 už nespadla a podle mě hned tak asi ani nespadne a pokud ano, tak to nebude kvůli TA. Prostě fundament na Kofole se potvrdil a reálná čísla trh náležitě nacenil. Jinak já třeba zlato ani stříbro či BTC nemám a asi ani nikdy mít nebudu a to z podobných důvodů které zde uvádí Věštec. Klidně si o mě mysli, že jsem hlupák nebo jouda, ale mě to prostě smysl nedává. Naopak mi dává smysl držet aktiva s fundamentální hodnotou a ideálně aktiva která generují pasivní příjem v podobě dividend, nájmů apod. Nicméně chápu, že to někdo vidí jinak. A ještě jeden příklad. Cca před 5-ti lety jsem měl v plánu významně navýšit pozici na KB, přitom ta pozice byla už tehdy dost vysoká (asi 13tis.ks) a v té době KB klesala a já se tady radoval, že to jde dolů a přál jsem si, aby šla ještě níž, páč nakupování ve slevě mám rád a nakonec jsem nabral 8500ks na ceně okolo 630. Byl to čistý pragmatismus a spousta kolegů mi to nevěřila že se raduji upřímně a nevěřil mi to i VM, ale prostě byla to čistá pravda. Prostě jsem neřešil, že na monitoru vidím mínus v řádech statisíců u pozice KB, prostě mě to v tu chvíli nezajímalo, páč jsem měl cíl držet KB dlouhodobě a tím, že jsem nakoupil o 50Kč levněji jsem ve finále ušetřil několik set tisíc a měl jsem z toho upřímnou radost. Píšu ti to, abych jsi pochopil, že někteří kolegové jako třeba Věštec nebo já prostě přemýšlíme jinak. Snad si rozumíme. :o) GL
      Lišák
      • Re: Petře
        01.06.2026 18:48

        Těší mě, že je zde stále někdo, kdo se drží fundamentu. K výhodné koupi KB gratuluji. Mě prostě baví pasivní investování, dna chytnu dokonale, stropy málokdy, spíše vůbec. Proto se tím netrápím. Mrzí mě, že drtivá většina investorů si myslí, že na burze rychle zbohatnou. Nic k tomu není potřeba, jen "jezdit" ( tohle není narážka na Petr12 a TA ) nyní píšu o tom jak se lidé běžně baví na ulici a jak si doporučují nákupy & prodeje CP s odůvodněním, však je to jasné, to vidím.
        Věštec z ...
        •  
          01.06.2026 19:34

          JJ souhlas. Mám to úplně na chlup stejně. Nákupy mi jdou, ale prodeje už tolik ne. :o) Přišel jsem na burzu s cílem smysluplně zainvestovat celoživotní "úspory", které jsem získal prací a podnikáním a částečně také z investic do nemovitostí a zajistit si takový pasivní příjem, abych v blízké budoucnosti nemusel pracovat a žil jen z pasivních příjmů. Čili nešel jsem na burzu s cílem zbohatnout, ale i tak jsem díky rozumně zvolené strategii a složenému úročení zněkolikanásobil kapitál až mě to číslo samotného překvapilo a i samotný odchod do rentierského důchodu proběhl dříve než jsem původně předpokládal a výše pasivního příjmu je tak vysoká, že ty love ani nejsem schopen utratit, čili jsem za těch cca 12let vytvořil něco jako "perpetum mobile". :o)))
          Lišák
          •  
            01.06.2026 19:43

            Tak to gratuluji. Složené úročení je jedno z nejvíce opomíjených věcí. Když to někomu vysvětluji, moc mi nerozumí. Je fajn vidět po jisté době, jak se nastartuje myšlení a původně lidé, kteří vůbec nevěděli co to je a vůbec k čemu, poté najednou kalkulují a kombinují. V čem přesně máš zainvestováno do nemovitostí? Pokud to není tajné :)). Osobně nemovitostem moc nevěřím, zřejmě to bude tím, že miluji čísla a nastudovat si CP je pro mě mnohem jednodušší, než se "mrskat" s lidmi, jestli ten pronájem vezmou, za kolik a vůbec řešit problémy kolem toho. Vyplácí se ti to z dlouhodobého hlediska? Zkoušel jsi někdy porovnat jaký je výnos z nemovitostí s ušlým výnosem v případě dané částky do CP? Možná to držíš, pouze kvůli diverzifikaci a případný ušlý zisk z držení CP neřešíš. Jak to máš smím-li se optat.
            Věštec z ...
      • Re: Lišáku
        01.06.2026 18:35

        Možná kdybys to tady četl pravidelněji tak bys si všiml, že tady hlásím některé obchody online, např. teď NVidie, předtím Novo Nordisk, předtím Neste. Rozumím tomu, že je tady spousta investorů a třeba i obchodníků a že každý může investovat jiným způsobem. Těch způsobů může být tisíce a každý z nich může být ziskový. Já nezpochybňuji investování nikoho a ani tvoje ne. Mrzí mě ale, že někdo začne zpochybňovat moje investování bez toho aby ho znal a může to byt správce i Berkshire fondů .
        petr12
        • Petr12
          01.06.2026 19:16

          Čtu to tady docela pravidelně, ale pravda je, že prioritně tituly BCP, jelikož obchoduji jen BCP a jen dividendovky (aktuálně držím KB, Kofola, ČEZ, PM), takže jsem se vyjadřoval k tvým TA názorům na KB a reakcím Věštce. Jinak nerozumím tomu proč věnuješ tolik času akciím které nedržíš nebo které nejspíš asi ani nehodláš kupovat, čímž narážím např. právě na tu KB. Rozdíl mezi tebou a Věštcem nebo mnou je v tom, že my jsme asi více investoři v tom pravém slova smyslu zatímco ty jsi aktuálně spíše ve fázi spekulant a sázíš tedy na TA apod. Znám kolegy kteří jedou i EW, elioty či jak se to jmenuje , ale ani to pro mě není použitelné.
          Lišák
          • Re: Petr12
            01.06.2026 19:32

            Lišaku, nic proti tvému investování, uznávám, ze i mne je bližší už jen kvůli času a daním, ale měl by si stejný názor, kdyby si šel po "českých" akciích jako ČEZ, KB a erste v roce 2008/2009? Myslím, že můžeš,můžeme být rádi, že jsme trefili dobu, kdy rostlo prakticky všechno a každá krize byla "zažehnána" napumpovánim neskutečných peněz do ekonomik i za cenu obrovského zadlužení. Takže v kontextu toho je vaše dlouhodobé držení akcii úspěšnější.
            Bart76
            • Bart76
              01.06.2026 20:06

              Ano měl bych stejný názor. Nešel jsem hned All- in, ale investoval jsem do akcií postupně a držel jsem se striktně mojí strategie a to nepanikařit a při propadech dokupovat a postupně snižovat průměrku. Vstoupil jsem na burzu v roce 2014. Od té doby přišlo několik větších propadů. První velký propad v roce 2020 Covid, pak 2022 válka na UA a pak menší propady kvůli Trumpovi a nyní kvůli Hormuzu s tím, že to může ještě vyeskalovat v nějaký větší průšvih. Čili za tu poměrně krátkou dobu jsem zažil několik větších propadů portfolia, v covidu to bylo dokonce 60%. Pozici na KB jsem začal budovat v roce 2015 na cenách okolo 1000Kč. Když přišel covid, tak jsem měl 4500ks KB s průměrkou necelých 1000Kč, 6000ks Kofoly s průměrkou 380 atd... Těch 12let jsem aktivně spravoval a budoval portfolio a nebál jsem se a dneska jsem tam kde jsem.
              Lišák
            • Bart
              01.06.2026 19:42

              A představ si, pominuli moji maličkost, ktrá držela, držel i Buffett. jeho dlpouhodbé držení na rozdíl od mého, si ověřit můžeš....jinak v tom, že dlouhodbý býk je na stereoidech máš pravdu
              Velkamedvědice
              • Re: Bart
                01.06.2026 19:55

                Medvěde, shodneme se tedy, že tato strategie je výrazně ovlivněna tímto dopingem a kdyby si ji praktikoval v roce 2008, tak bys čekal cca 15 let, abys byl na svém a třeba u ČEZu by ses ani nedočkal? Jinak, i mně je tato strategie bližší, i když jsem ji v roce 2009 úplně nevyužil a díky špatné "načasovanému" rozvodu ??, jsem prakticky přesně trefené dno na esterce, nezužitkoval, jak bych si přál.
                Bart76
          • Re: Petr12
            01.06.2026 19:28

            Na KB jsou to jen moje komentáře a moje názory, nic víc nic míň. Několikrát jsem již na otázku jestli držím akcie KB odpovídal.
            petr12
          • Lišáku?
            01.06.2026 19:26

            Takže se začneme rozdělovat na horší a lepší investory? Proč tohle vůbec řešit? Věštec se tu začal úplně zbytečné navážet do Petra. Nemůžeme to brát tak, že každý má svoji strategii? Kdyby sme investovali všichni stejně, nebyla by to nuda?
            hudis
        • Lišáku
          01.06.2026 18:39

          ten tvůj nákup na 630 si pamatuji.
          petr12
    • Re: Věstče, prosím tě
      01.06.2026 17:44

      Zastávám Warrenův postoj co se týče zlata - zlato se země vykopeme, abychom ho zase do země ( trezorů ) uložili. Nevím odkud čerpáš své informační znalosti, ale čím dál více se ukazuje, že my dva si nebudeme rozumět. Trošku fakt - mohu z historie lidské vytáhnout jakékoliv období, které se mi bude hodit viz. Ty a faraóni & zlato. Tak tedy mohu začít poukazovat na mušle. S těmi se myslím platilo mnohem dříve, nežli Homo Sapiens Sapiens začal rozumět těžbě & zpracování rud. Platidlem byl ječmen, také kamínky nebo rovnou bloky kamenů viz ostrov Yap a jejich měna Rai. Taktéž kousek látky bylo měnou atd.. Dám ti jeden odkaz a nečekám od Tebe za to nic. Je to rada zdarma, která má pro Tebe neskutečnou cenu a buď ji využiješ nebo ne. Pokud jsi takový odborník a zastánce zlata ( obecně komodit jako platidel ) sežeň si knihu The Golden Constant The English and American Experience 1560-2007. Na Amazonu se dá stále koupit ( cca 4 000 Kč ), přečti si ji v klidu a zkus se zamyslet nad těmi daty, které tam jsou použity. Samozřejmě, že to "shodíš ze stolu", protože Ty už jsi předem zamilovaný mj. do zlata, ale je to v Tvém zájmu. Potom až tu knihu dočteš, vem si aktuální data & ceny ( tvrdíš, že TA rozumím, takže s čísly by jsi měl umět pracovat ) a zanalyzuj si sám kolik by mělo stát zlato v roce 2026. Bez urážky - ty absolutně nerozumíš investování, Ty "vlnkuješ" na něčem čemu vůbec nerozumíš ( prostě ti to sem tam vyjde ), fundamentálně absolutně nerozumíš měnám, tržních podmínkách defakto ničemu co je spjato s investováním. Napsat takovou hloupost co jsi napsal napíše pouze člověk neznalý a nebo "investor". Navíc kdyby jsi četl můj příspěvek pozorně, já reagoval na fundament ( čísla & fakta ) ohledně vývoje 2035+ a jasně jsem tam napsal, že češi odmítají migraci a k tomu - prozatím. Nepsal jsem, že ten vývoj půjde po roce 2035 jen tímto směrem. Je tam uvedeno, že pokud se nezmění fundament tak ta cesta od 2035 - 2050 je s velkou pravděpodobností předem daná. Může nastat situace, že češi s postupem času pochopí, že jsou z 99% špatně zainvestování ( viz jejich státní dluhopisy ) a budou chtít své peníze zpět a tak se jim časem prostě vysvětlí: 1) musíte se rozmnožovat, i kdyby jsme s tím začali hned dnes, tak problémy přijdou vzhledem k tomu, že trvá cca 18 - 23 let, nežli vyrostou, vystudují a dostanou se do produktivní fáze "dnešní děti", 2) můžeme to urychlit - migrací. Ne migrací kohokoliv, ale cílenou migrací mozků, které budeme potřebovat. Méně inteligentních lidí je zde přehršle a to i bez migrace. Nezlob se na mě, ale my dva raději spolu komunikovat nebudeme a i když jsem napsal jedno vlákno na MS pro Tebe, kde jsem zvolil diskuzi ohledně MS bez emocí, tak po tomto Tvém příspěvku o zlatu je naprosto zbytečné se společně bavit. Zlato se historicky hýbe úplně jinak, než si většina lidí myslí. Na zlatě se nedá vydělat. Pokud se se mnou chceš dohadovat udělej si malé cvičení - v 1989 někdo investuje 20 000 Kčs do zlata. Kolik uncí to tehdy přesně bylo -> v případě, že by toto zlato z roku 1989 dnes prodal, kolik by přesně za něj získal Kč? Psal jsem před časem přesně o tomto odborný článek. Budeš zklamaný, ale když si myslíš, že je to TOP investice, tak za mě ses aktuálně "propálil", jelikož ty nejenže neumíš investovat viz. zlato, ale TA to jen potvrzuje. Ty jsi spekulant v tom lepším případě v tom horší makléř. Nejsi investor, chce to jen čas.
      Věštec z ...
      • Máš to obráceně a nepochopils to.
        01.06.2026 18:03

        Když jsi v roce 1989 investoval do zlata v korunách, tak prodejem stejného množství zlata dnes získáš stejnou nebo podobnou HODNOTU (pozor ne množství korun) vyjádřenou v korunách jako tomu bylo v roce 1989. Zlato je zachovatelem hodnoty. Investicí do zlata dnes zachováš hodnotu napříč staletími. Proto se investuje do zlata. Opravdu my 2 si nemáme co říct.
        petr12
        • Re: Máš to obráceně a nepochopils to.
          01.06.2026 18:38

          Ano správně, získáš podobnou hodnotu jako tehdy. V tom s Tebou souhlasím. Problém je v tom, že ze "starého systému" ( Kčs ) sis do "nového systému ( Kč ) vůbec nepolepšil. Převedl sis pouze to co jsi měl. Schválně si doma zkus onen domácí úkol. Ten výsledek v Kč se ti nebude líbit. Uvědom si, že se bavím o hodnotě tj. co si za danou částku v Kč koupíš. Realita je asi taková , že při investicí 20 000 Kčs ( v té době zhruba např. 50% ceny Škoda 120, to je jen jeden příměr, musí se to propočítat podstatně důkladněji tj. k vícero věcem ) získáš dnes asi ekvivalent takový - 2 dospělí lidé si 2x zaletí do Turecka ( hotel **** ) All inclusive na 7 dní ( nezískáš vůbec vůz střední třídy tj. Octavia ( v době 198x Škoda 120 byla vůz střední třídy ). V době kdy jsem dělal tuto práci to přesně takto vyšlo ( dnes to bude trošku odlišné ). Jen podotknu, že na 20 000 Kčs musel pracovat průměrný pracovník v ČSSR asi 8 měsíců ( je to průměr, snad rozumíš této terminologii ). Pokud by tedy někdo 8 měsíců nejedl, neplatil nájem, služby a žil v lese o vodě, dokázal by ušetřit za 8 měsíců 20 000 Kčs -> dnes kdyby ono zlato prodal, měl by 2 dovolené pro 2 dospělé osoby ( dnes spíše méně, jelikož jsem to vypracovával, když zlato bylo za 5400 USD / unce a do toho Irán - palivo & letecké služby ). Zlato za mě osobně není investice, ne pro mě, jelikož mi v budoucnu nic nezajistí ani kdyby systém zkolaboval. Já věřím pouze akciím ty dlouhodobě dokáží porážet inflaci a růst mnohem více, byť mají své rizika. Riziko nese, ale úplně vše vč. držení fyzického zlata ( odcizení aj.). Komodity vč. nemovitostí & pozemků není moje "krevní skupina". Jejich výnos je velmi diskutabilní. Pokud někdo má pozemek, na něm továrnu, která produkuje zboží & služby, tak to je úplně něco jiného - to je investice. Takových lidí je pár v každé společnosti.
          Věštec z ...
  • tak co kde se zastavíme?
    01.06.2026 16:02

    jak jsem psal v pátek. Čáry máry mi ukázaly, že vstupovat do pozice na 980- 992 by nebyl dobrý nápad. Nebylo kam spěchat a není ani na této cenovce. Dle mého se určitě podíváme pod 900 :-).
    klon tutOvky
    • Re: tak co kde se zastavíme?
      01.06.2026 16:05

      Ty čárymáry neumím, ale na první pohled to vypadá na další záchytný bod až na 850,- ??
      a.zerro
      •  
        01.06.2026 16:16

        večer na nefungující TA (čáry máry) mrknu a zkusím ty nefungující čmáranice upřesnit :-).
        klon tutOvky
    • Re: tak co kde se zastavíme?
      01.06.2026 16:04

      Obvykle prodávám moc brzo, a tak jsem letos před divi zkusil neprodat. Omlouvám se, tohle je moje vina :-) Že bych začal ředit?
      mzp
  • Obávam sa, že Veštec dovestil
    01.06.2026 10:01

    Svojou genialitou sa dopracoval až na samotnú hranicu šialenstva. Držme mu palce, aby sa nám v zdraví a v dobrej kondícii vrátil späť medzi ľudí. Od tejto chvíle si totiž inak budete musieť všetci vystačiť s TA, alebo horšia možnosť – s vlastným úsudkom. Veštec, stojíme pri Tebe. Nevzdávaj sa. Trh ťa potrebuje a ľud čaká na tvoje ďalšie proroctvá.
    NoOne
    • Re: Obávam sa, že Veštec dovestil
      01.06.2026 15:38

      Smím se zeptat, kde jsi na tento odhad ( analýzu ) přišel? Do šílenství mám zatím daleko, je pravda, že to říkám já, tudíž může o mé zkreslení, zřejmě by to měl tvrdit někdo méně zaujatý, nežli já. :))
      Věštec z ...
      •  
        01.06.2026 18:56

        Stará známa pravda: nikdy nie si tým najlepším sudcom sám seba.
        NoOne
      •  
        01.06.2026 16:04

        To bude něco osobního :)) vzpomínej, ještě z dob pijacka a spol.....
        Helemese
  • Věštec
    31.05.2026 22:40

    Ahoj kolego, díky za tvé názory a za energii kterou tady tomu v posledních dnech věnuješ. Řadu věcí vidím stejně jako ty a jsem upřímně moc rád, že jsi se sem po delším čase zase vrátil. Neznáme se, páč já jsem se tu objevil v době kdy jsi skončil. Nicméně právě kvůli lidem jako jsi ty nebo VM a mnozí další tady ještě jsem, tak jen doufám, že se tu nikým nenecháš odradit. Za mě máš naprosto skvělé vyjadřovací schopnosti a pokud někomu vadí, že píšeš dlouhé příspěvky nebo jim nerozumí, tak by se měl sám nad sebou zamyslet, páč chyba rozhodně není na tvé straně. :o) Jinak mně Petr asi nijak nevadí, byť mám na TA podobný názor jako ty, ale nemyslím si, že by byl Petr nějaký agent nebo že by sem psal s ambicí ovlivnit kurz a pokud tomu tak je tak je to čistě jeho problém, páč oba víme, že reálně ovlivní leda tak prd. Já jsem se kdysi dohadoval na kurzech.cz s nějakým Fenylem který nedá na TA dopustit a který neustále plul na akcie které jsem kupoval (KB N 480-640, Kofola N 200-250, PM N14-15000) a poměrně dost se mi vysmíval, že jsem trouba apod., ale čas ukázal, že je lepší držet se fundamentu. Kdybych se řídil Fenylovými názory tak jsem dneska o několik desítek mega chudší a dividendu mám o několik mega nižší, takže tolik k TA. Nicméně to podstatné co mě na diskusi s Fenylem zaujalo bylo jeho přesvědčení o tom, že tím co se napíše na kurzech lze ovlivnit trh.... :o)
    Lišák
    • Re: Věštec
      01.06.2026 15:37

      Děkuji za Tvou odpověď. Co se týče mé obsáhlosti ( délky textu ) tak s tím mám sám problém, jelikož mi to leze do mého času - a to je problém. Psát stručně moc neumím, jelikož jsou věci na sebe "nabalené" a i to co zde napíšu, je jen "výcuc".
      Věštec z ...
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.04.2026-
31.05.2026-
30.06.2026-
31.07.2026-
31.08.2026-
30.09.2026-
31.10.2026-
30.11.2026-
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2026