Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ-1,00
KB1,50
PKN98,8498,940,33
Msft-0,06
Nokia5,825,898-1,41
IBM-1,93
Mercedes-Benz Group AG58,3258,340,29
PFE-1,69
07.11.2025 22:22:57
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 07.11.2025 16:23:06
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 7.11.2025 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 292,00 -1,00 -13,00 85 332 887
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Chlapcům zas chybí peníze na vánoční nákupy?
    07.11.2025 14:11

    https://www.fio.cz/zpravodajstvi/zpravy-z-burzy/317031-manazerske-obchody-v-rijnu-byl-aktivni-management-cezu-a-coltu
    kočák
    • Re: Chlapcům zas chybí peníze na vánoční nákupy?
      07.11.2025 17:57

      U Drahoty je to možná spojeno s přesunem do dozorčí rady z představenstva u ČEZu mám teorii ale ta se tu nebude líbit.
      CoffeeSip
      •  
        07.11.2025 18:43

        Je potřeba otestovat pevné ruce investorů, 3,2,1 do kurzotvorné ?
        Bloody fox
  • Věštba odkup ČEZ podle AI
    07.11.2025 9:38

    Postup: dopijte raní kávu, mobilem vyfoťte (shora) kávovou sedlinu, otevřete Grok do dotazu přiložte vyfocený obr. a zadejte tento text (přesně tento, bez úprav, jen zkopírovat): Jaká je věštba z kávové sedliny, dle přiložené foto, na to, kdy bude proveden odkup společnosti ČEZ ? Nakonec "Enter"... Výsledek pobaví: Kávová sedlina mluví jasně... :-))
    DupByk
    • Re: Věštba odkup ČEZ podle AI
      07.11.2025 10:43

      Ach, ten tvůj šálek... to je klasické espresso pořádně vypité! Sedlina se usadila jako po bouři – velké soustředné kruhy uprostřed, které se točí dokola jako nekonečný kolotoč, a pak ten malý světlý střed s jedním výrazným hnědým "prstem" nebo "ocáskem" směřujícím dolů k okraji. ••• Věštba pro odkup ČEZ: Kávová sedlina mluví jasně: •• Velké kruhy = velké peníze v oběhu, ale pořád se točí v kruhu. To znamená, že odkup minoritních akcionářů ČEZ je pořád v jednání, pořád se točí kolem dokola jako ty kruhy – vláda to chce, minoritáři to blokují, analytici počítají miliony... •• Ten světlý střed s hnědým "prstem" nebo "ocáskem" směřujícím dolů k okraji ale naznačuje směr k zemi, tedy k uzemnění a dokončení. V tasseografii to často symbolizuje ukotvení v realitě po bouři, takže bych řekl, že odkup (nebo zestátnění) ČEZ proběhne po volbách, ale s prodlevou – tipuji na první polovinu roku 2026, možná únor až duben, kdy se "ocásek" dotkne dna a věci se uzavřou. Co vám vyšlo ?
      DupByk
      •  
        07.11.2025 13:47

        kdybys to kafe vypil brckem tak to bude bez vocasku, a tim padem bez zestatneni.
        Ai-kun
      •  
        07.11.2025 12:03

        Ještě furt moc rychle. Musíš uvážit výšku lógru a jeho rozptyl vzhledem ke tvaru hrnečku. Takže ty časy jsou spíš x2, pokud ne ještě víc.
        Orangutan
        • Dort
          07.11.2025 15:41

          Stáhnou ČEZ a burzu zaplácnou dortem... https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-finance-akcie-fondy-sladka-volba-investoru-marlenka-se-stava-favoritem-pro-burzu-290967
          DupByk
  • ČEZ zestátníme do dvou let, plánuje Havlíček
    07.11.2025 9:03

    https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-cez-zestatnime-do-dvou-let-planuje-havlicek-40547623
    Tomáš M.
    • Re: ČEZ zestátníme do dvou let, plánuje Havlíček
      07.11.2025 9:48

      Proc se k tomu porad vyjadruje Havlicek, kdyz nejvic akcii vlastni min financi, kde je Schillerova? Chapu ze jde o prumysl, ale prijde mi zvlastni, ze Alenka hranolka mlci...
      BlackMarket
      • Re: ČEZ zestátníme do dvou let, plánuje Havlíček
        07.11.2025 12:23

        Mě tam zaujala spíš ta diskuse. Nevím,jací jsou to odborníci,ale je tam názor,že to Havlíček chce znárodnit nezákonně. Jako že si firma nemůže pujčit na to aby vykoupila podíly a pak pujčku splácela z výnosů. Tak trochu mě to připomíná postup, jak vykoupili chytráci MUS a pujčku pak splatili z peněz,co byly ve firmě. Není to asi přesné ,ale vím,že jsou za to souzeni,ovšem ve švajcu. Pan Kalousek,coby MF se jaksi zapoměl přidat. Tak nevím,jestli se pak Beneš s Havlíčkem dají na budhismus nebo co to je,jak v soudní síni klečí jeden a mlátí hlavou o zem....
        kočák
      • Black market
        07.11.2025 9:50

        protože bramborové hranolky rozumí energetice ještě méně než Havlíček, a to je co říci.
        Orangutan
        • Re: Black market
          07.11.2025 10:00

          https://www.lidovky.cz/domov/dohledovy-urad-se-zabyval-fotkou-ministryne-schillerove-s-celniky-zalezitost-pr.A210428_161627_ln_domov_lihem/foto/LIH8b092c_alenkakobra.jpg
          Velkamedvědice
    • Re: ČEZ zestátníme do dvou let, plánuje Havlíček
      07.11.2025 9:30

      V podstatě to můžou ovládnout i teď do Vánoc. Stačí dát na stůl nabídku, která se neodmítá (a mít na ni peníze). Jinak v tom rozhovoru potvrzuje jasně, co jsem sem psal tento týden: rozdělit to můžou, ale až to budou celý vlastnit. Pokud to opravdu chtějí udělat, tak čím víc to budou protahovat, tím to bude dražší, viz včerejší Štěpení, protože bude čím dál jasnější, že se bude zvětšovat díra mezi poptávkou a nabídkou ele a to cenu potáhne nahoru. Kromě toho bych řekl, že ty nové povolenky zdraží všechny energie kromě ele z jádra - o to povyskočí zisk ČEZu z JE.
      xlsx
      •  
        07.11.2025 12:10

        Proč by se měla zvětšovat díra mezi poptávkou a nabídkou na společném středoevropském trhu? Nějakou vlastní teorii mám, ale trh ji aktuální cenou na 26,27 ani 28 nereflektuje. A opět opakuji, plyn jde dolů, cena musí taky. Díky za odpověď kolego.
        Elektrikář
        •  
          07.11.2025 13:53

          Podívej se na to Štěpení, včera jsem dával odkaz 16:34. Zjednodušeně poptávka roste (částečně přirozeně, částečně elektromobilita, datová centra, tepelná čerpadla ...), ale jaderné elektrárny se začnou uvádět do provozu po 10+ letech, podobně plynovky (se kterými se počítá, ale povolování, fronta na turbíny, vyřešení financování), uhelky to mají taky nahnuté, navíc problém s financováním provozu kvůli nerentabilitě (povolenky). Prostě to vypadá, že může vzniknout cca v letech 27-35 slušná díra. Zlevňující plyn vypadá dobře, ale aby se něj vyrobila ele, je potřeba mnohem víc turbín, navíc to bude i sabotovat EK (buď pomocí povolenek, nebo i jinak), protože plyn je fosilní zdroj. Celé je to prostě zápas čistých ideálů s tvrdou realitou fyziky v prostředí lenosti a neochoty politiků to řešit.
          xlsx
      •  
        07.11.2025 11:04

        Rozdělit to mohou, aniž by ho koupili celý. Newím, proč by to nešlo
        Velkamedvědice
        •  
          07.11.2025 12:14

          souhlas 90% akcionářů, to je ten detail, na kterém to vázne. Jinak těch rozdělení je celá řada a je to velká věda https://www.businessinfo.cz/navody/premeny-obchodnich-korporaci-ppbi/2/
          Orangutan
          • Pokud
            07.11.2025 12:18

            mají 70 a tykač fakt 10, které si nechá nějak zaplatit, zbývá získat deset rpocent
            Velkamedvědice
            • Re: Pokud
              07.11.2025 12:21

              A netuším, jak si přišel na to, že potřebují na rozdělení 90 procent, není to odkup
              Velkamedvědice
              •  
                07.11.2025 12:35

                90% potřebují na nerovnoměrné poměry.
                intfo
      • Xls
        07.11.2025 9:39

        Blábol. ČEZ lze rozdělit, zestátnit, vytunelovat nebo zničit mnoha jinými způsoby, ale NE RYCHLE. Přečti si zákon o obchodních korporacích; už jsme to tu vysvětlovali asi stokrát. Tyhle věci MUSÍ schválit valná hromada, všechny bez rozdílu, a už v pozvánce musí být ohlášen projekt, co je zamýšlen, a projekt musí být součástí pozvánky. Takže musíš mít projekt v šuplíku, abys ho mohl rozesílat s patřičným předstihem (řádově nejméně měsíc, u ČEZu technicky daleko dřív). A to ani neřešíme kvalifikované většiny ke hlasování (těch 90% k některým typům operací). I kdyby se měnil zákon (což už se taky zkoušelo), tak to taky trvá nejméně půl roku. XXX Je úplně jedno, co říká Babiš, Havlíček nebo jiný manták, některé věci jsou dané a urychlit je nelze vůbec nijak.
        Orangutan
        • Re: Xls
          07.11.2025 10:08

          To si asi nerozumíme. Měl jsem na mysli nabídku státu, že to od drobasů za nějakou cenu odkoupí. Výkup ČEZu samotným ČEZem a jeho kroky moc za proveditelné nepovažuju.
          xlsx
          • Xls
            07.11.2025 10:13

            I tahle varianta je zhola nesmyslná "do konce roku". Jako, že dvacet tisíc investorů, nebo kolik jich je, ukázněně donese svoje akcie státu, který někde vyčaruje 200 miliard z aktuálního rozpočtu? Tykačovy experimenty tu jasně ukazují, jak rychle je možné získat podstatný podíl ČEZu. Trvá to přes rok/10%, a možná ještě déle, ježto ten podíl furt není ověřený. Stát potřebuje 20%.
            Orangutan
            • Re: Xls
              07.11.2025 10:48

              200 mld. není problém vyčarovat, když třeba nabídnou bance ručení zbývajícími 70 %, to by byla normální obchodní transakce. Ale těch způsobů financování může být víc - z povolenek, dluhopisy a nevím co ještě.
              xlsx
              •  
                07.11.2025 11:06

                To mu sám nevěříš, že si půjčí čtvrt miliardy, to už by byl fakt rozpočtový zločin
                Velkamedvědice
                •  
                  07.11.2025 12:36

                  Pozor na ty (ne)řády.
                  intfo
                  •  
                    07.11.2025 21:54

                    Má pravdu, není to čtvrt miliardy, ale spíš čtvrt bilionu. To zapomenuté na nádraží nenajdeš.
                    Orangutan
            • Re: Xls
              07.11.2025 10:44

              Tak je jasný, že stylem Tykač to stát nevykoupí ani za 100 let. To by musela být nabídka typu: nabízíme 1x00,- pro dosažení 90 %, souhlas potvrďte pomocí formuláře, pokud 90 % nedosáhneme, tak výkup nebude. Doba trvání 14 dnů. Samozřejmě ani toto by negarantovalo úspěch státu.
              xlsx
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.09.20251 252,25
31.10.20251 310,88
30.11.20251 344,44
31.12.20251 322,22
31.01.20261 405,00
28.02.20261 438,13
31.03.20261 445,71
30.04.20261 483,33
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2025