Čtvrtek 05.03.2026
Detail akcie MONETA MONEY BANK diskuze
Hledej
ZKUSIT DEMO
|
OTEVŘÍT ÚČET
|
WEBTRADER
|
Uživatel:
Heslo:
Nová registrace
Přihlásit
Hlavní stránka
Patria Plus
O službě
Data Export
Ceník služeb
Benefity
Investor Plus
O službě
Ceník služeb
Benefity
Akademie investování
Úvod do investování
Analýzy investice
Investiční strategie
Investiční tipy
Wiki
Money management
Zpravodajství
Přehled zpráv
Akciové
Vše
ČR
CEE
Svět
Doporučení
Výsledky ČR
Výsledky CEE
Výsledky svět
IPO, M&A
Investiční tipy
Ekonomické
Vše
HDP
Inflace
Průmysl
PPI
Mzdy
Maloobchod
Nezaměstnanost
Zahraniční obchod
Stavebnictví
St. rozpočet
Měny
Vše
Měny
Sazby
Dluhopisy
Komodity
Sloupky
Vše
Jiří Soustružník
Project Syndicate
ČSOB Asset Management
Ekonomický radar ČSOB
Reality
Jan Bureš
Rozhovory
Video
Monitoring
Diskuse
Diskuse
Obecná diskuze
Blog
Akcie & Fondy
Přehled
Indexy a Futures
Akcie online
ČR
Polsko
Maďarsko
Slovensko
Rumunsko
Záp. Evropa
USA
Svět
Akcie historie
Detail akcie
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Fondy
O IPO
IPO pro firmy
IPO pro investory
Penze
Měny & Sazby
Přehled
Měny
Online
Detail
Historie
Sazby
Online
Detail
Historie
Dluhopisy
Náš výběr
Státní ČR
HZL ČR
Firemní ČR
Státní Svět
Firemní Svět
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Nástroje
Home
Měny
Krátké sazby
Dlouhé sazby
Diskuse
Komodity & Deriváty
Komodity
ETF
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
ETC
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Warranty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Pákové certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Ekonomika
Home
Makropřehled
Ukazatel
HDP
Nezaměstnanost
Inflace
Mzdy
Průmyslová výroba
Obchodní bilance
Maloobchodní tržby
Ceny průmyslových výrobců
Stavební výroba
Analýzy
Databanky
Právo
Vše
Firmy
Daně
Zákony
Rozhodnutí
Trhy & finance
Moje Patria
Můj profil
Moje stránka
Moje stránka
Nastavení
Moje oblíbené
Akcie
Měny a sazby
Fondy
ETF
ETC
Certifikáty
Warranty
Pákové Certifikáty
Moje portfolio
Stav
Transakce
Analýza
Moje e-maily
Moje sms
|
Přehled
|
Indexy a Futures
|
Akcie online
|
Akcie historie
|
Detail akcie
|
Výzkum
|
Fondy
|
O IPO
|
Penze
|
Detail akcie
Online
|
Historie
|
Zprávy
|
O společnosti
|
Hospodaření
|
Doporučení
|
Graf
|
Sektor
|
Diskuse
|
Interaktivní graf
PX
2 614,72
0,00%
DAX
24 205,36
1,74%
CZK/€
24,381
0,10%
CZK/$
21,002
0,31%
AU
5 157,68
0,39%
BRT
82,58
0,76%
Hledání v detailu akcií
select
select
Odeslat
Pokročilé hledání
Top akcie
Název
Návštěvy
Kavango Res Rg
3
Huntsman Corp
9
Caesr Entmt Rg
2
Daimler Trucks
1
Black Titan Rg
5
LSHS 67
24
VANECK VECTORS MORNINGSTAR I
3
Ottobock Br
5
ACS Activ de Con
3
Amadeus Fire
2
Moje portfolio
Nastavit
Oblíbené
, nastavit
Portfolio
Oblíbené tituly
select
Oblíbené akcie
Oblíbené ETF
Oblíbené ETC
Oblíbené kurzy a sazby
Název
Nejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ
0,00
KB
0,00
PKN
117,56
117,8
2,68
Msft
0,31
Nokia
7,012
7,102
3,75
IBM
1,95
Mercedes-Benz Group AG
56,52
56,46
1,40
PFE
0,15
05.03.2026 8:30:00
Zpožděná data,
Real-Time data info
Indexy online
PX
BUX
WIG
DAX
Nasdaq
Další
akciové indexy
AD Index online
Region
select
ČR
Polsko
Maďarsko
CEE
Záp. Evropa
US
Svět
Výsledková sezóna
4Q25 KALENDÁŘ USA
4Q25 KALENDÁŘ EU
4Q25 KALENDÁŘ ČR
04.03.2026
MONETA MONEY BANK
(Praha)
Závěr k 4.3.2026
Změna (%)
Změna (CZK)
Objem obchodů (CZK)
190,60
-0,31
-0,60
133 144 371
Akce
Nákup / prodej ve cvičném portfoliu
Přidat do oblíbených
Nákup
/
Prodej
Patria Direct
Nastavit SMS / E-Mail alert
Analytický servis
Databanka historických dat
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Reklama
Přidat názor
|
Pavouk
Od nejnovějších
Názory
Přidat názor
UP?!
05.03.2026 8:32
Takže to mělo být všechno?
Reitner
Přidat názor
Re: UP?!
05.03.2026 8:50
11,5/191 = 6% hrubá. To také není špatné.
akciovy_cumenda
Přidat názor
04.03.2026 11:13
Tak jsem dal dnes této akcii po všech těch letech vale, třeba bude ještě prostor se v budoucnu vrátit. Z místních bank mi ale přijde nejvíce přepálená a hotovost by se teĎ dala uplatnit jinde. JE čas mít nabito.
Elektrikář
Přidat názor
E
04.03.2026 12:23
gratulace
Velkamedvědice
Přidat názor
04.03.2026 11:29
Rozhodně rozumné rozhodnutí. Zisk vytvořen, vidíš příležitost někde jinde, nezbývá než popřát hodně zdaru.
CoffeeSip
Přidat názor
04.03.2026 11:28
Moneta monkey bank se hned tak nevzdáme :)
Orangutan
Přidat názor
04.03.2026 11:40
Byla to dlouhá jízda a pravděpodobnost, že jsme na konci je tady za mě vysoká. A nákupy kolem 50 Kč zapomenuty :). Pokud to bude bouchat dál, možná by se hodila rezervička i vyšší, ale s ohledem na kroky ČNB na nemovitostech asi chvilku přebytek hotovosti bude tak jak tak.
Elektrikář
Přidat názor
degiro
04.03.2026 11:49
degiro graf že Moneta dolů ke 150, to může nastat?
vencazmoravy
Přidat názor
Re: degiro
04.03.2026 11:50
nastat může úplně všechno :) My tomu nevěříme, jinak bychom to prodali. Naopak očekáváme plíživý návrat k těm padesátníkům a dál.
Orangutan
Přidat názor
04.03.2026 11:54
takže ty grafy brát s rezervou, dnes jsem na radu VM degiro založil
vencazmoravy
Přidat názor
04.03.2026 11:55
Všechny grafy, co ukazují dopředu, je třeba brát s rezervou včetně těch našich a Petrových, ježto nikdo nevlastníme stroj času. Analytici se pletou stejně často jako amatéři. Občas až lehce absurdně, viz debaty o cílovkách tady.
Orangutan
Přidat názor
04.03.2026 11:30
Opice a kafe je zajímavá kombinace, taková Casablanca.
CoffeeSip
Přidat názor
04.03.2026 11:32
Zahraj to znovu, Same.
Orangutan
Přidat názor
Začátečník
03.03.2026 20:31
Achjo, tak znova. Vy to nevíte, ale při prvním mém textu, byl můj rozsáhlý příspěvek okamžitě zrušen za vulgární výraz :D popsal jsem jen jedním slovem tuto dobu ?? Takže znova. Jsem začátečník a chtěl bych někam investovat své penízky pro ochranu před inflací s možností přivýdělku :D. Chtěl bych si nechat poradit ohledně akcií a investici celkově. Nechci si nechat postavit portfolio, jen vstřícnou diskuzi. Chtěl bych se spojit třeba i přes whatssup, pro plynulejší konverzaci. Má představa vypadá nějak takto. Zlatá cihlička o jedné unci, právě proti inflaci. Dejme tomu horizont 10/20 let. Beru to spíš jen jako tutovku bez velkého výdělku. Dále trošku opak, risk, krypto a jeho zlatý standard, Bitcoin :D ne velkou částku, ale zkusit využít situace dropu a “doufat” :D Dál k těm akciím mě napadá taková klasika budoucnosti, technologie, jak americká tak třeba i korejská nebo čínská. Suroviny jako ropa, plyn. A taky mě napadá třeba i zbrojní průmysl, jako je rheinmetal. O tomto bych se chtěl nějak pobavit. Nekdo se ke mě přidat ? :D poradit mi ? Šipky za odpovědi
Skankwalker
Přidat názor
Re: Začátečník
04.03.2026 12:09
Nenapsal si, v jakém objemu to chceš rozjet... Za mě, 1oz cihla zlata nedává žádný smysl (jestli vůbec jde dnes někde koupit) - nelikvidní, velký spread, zlato je otázka víry a jak píšeš na dlouho, v takovém případě můžeš klidně pár let počkat na lepší nákupní cenu, nebo pokud věříš v růst ceny hned, šel bych asi raději s tímto objemem do akcií zlatých dolů. Akcie v malém objemu, tady asi souhlas, buď bych si vybral 1-5 titulů (nemá smysl studovat plno firem, poměr ztraceného času a velikosti investice), které se ti líbí, a dělal nákupy min. po 50 tis., tady je zásadní si vybrat brokera, jestli raději na zahraniční nebo na české a jestli jednotlivé tituly nebo raději nějaké indexové etf (opět odpadá plno stráveného času), krypto (na hraní: vysoký risk, vysoký potenciál) je opět řešitelné přes na něj navázané akcie, pokud ho nepotřebuješ mít ve vlastní hw peněžence (což opět v malém nedává smysl)... Obecně si myslím, že vše je dnes dost drahé, stojí za zvážení nějaké metody rozložení nákupů v čase. Určitě bych nepodceňoval psychiku, pokud s tím nemáš zkušenosti, takových co koupili na vrcholu a v panice pak prodali na dně už bylo, takže nastudovat a zkoušet v reálu, co to s tebou bude dělat - koukat na to jak ti několik dnů/týdnů po sobě svítí červeně každý den -5% nedělá dobře nikomu...
MiGr
Přidat názor
Re: Začátečník / MiGr
04.03.2026 20:53
Souhlas s těmi 5 tituly, tak akorát. Zlato vidím jako držení peněz do budoucna s možností zisku, spíše jako uložení peněz, se spreadem počítám, ale tsky možná to zdědí moje děti. Jestli se chápeme. Banku vidím jako možnost jedno z titulů rozhodne se nechám inspirovat a něco pročtu, koukám že to tu lítá docela :D Etf i krypto bych chtěl zařadit jako stabilitu a hned u druhé strany to okořenit riskem ( tady na kryptu proste s tou ztrátou počítám, ale věřím, že během dvou let, to půjde zase nahoru. Uz jen kvůli tomu, že velké firmy bitcoiny stále drží i nakupují. Vlády nakupují bitcoiny a doufám v digitální standard. Digitalizace jde do předu, dřív si mohl kouoit pizzu za 10k BTC. Teď si za desetitisícinu BTC nekoupíš sni byt :D Neznala se hodnota. Tu si teď lidi určují sami a když v tom je zapleteno tolik lidi + berme v potaz omezené množství. Doufám v zázraky :D Noo a ta psychika, v podstatě se dá naprogramovat. Myslím si, že z tehdejší mé investice 10k co jsem měl v pěti titulech a malým ziskem se mi už hodně protočila páteř. I když šlo o malé zisky/ ztráty chápu, na čem jsem. Z 58k btc na 100k, z 2k na 3,5 byl krásný pocit a radost z prodeje při propadu tam byla :D ale to samé tam byli ztrasti, proč jsem to udělal když už to má 120k a urcite to půjde vejš a taak :D to tam proste je a chapu to. Jde mi o to si vybrat správný titul, nemyslím ted krypto, ani etf, ale nejakou akcii, ve které se dá lépe číst, lépe sledovat a vyhodnocovat zisky/ztraty. Což je u krypta těžko sledovatelné s předvídatelné
Skankwalker
Přidat názor
MiGr
04.03.2026 12:21
samozřejmě, že se malé cihly kupují běžně a samozřejmě jsou likvidní, prodáš je tak rychle, jak rychle jsi schopen dojít k obchodníkovi. Už jsme tu několikrát psali kurs kupování cihel pro začátečníky. Limity jsou jinde - reálné zlato obvykle potřebuješ až po určitém čase, kdy máš větší akciové portfolio, a úměrně víc, pokud máš slabé nemovitosti. Což se nezdá být tento případ, podle příspěvku. Takže to asi není ta první věc, co by měl řešit. Aktuální se jeví spíše otázky jako dividendy, ano či ne, a s tím souvisí ETF nebo akcie.
Orangutan
Přidat názor
Re: MiGr
04.03.2026 21:22
Jak jsem už psal, zlato vidím spíš jako udržení hodnoty, rezerva, nebo třeba i jako dědictví nebo dar. Bůh ví co se naskytne. Nebudeme tomu teda říkat investice do zlata :D spíše jako vlastnit nějakou komoditu co má hodnotu, nebo aspoň drží větší část hodnoty proti inflaci. Zároveň za posledních 20 let vzrostlo zlato o 700% a za posledních 10 let o 300%. Když třeba budu brát v potaz digitalizaci světa, jsou tu dva scénáře. Úplná, zmizí papírovky a mince. Lide budou využívat jen karty nebo krypto. Tak si myslím, ze spousta bohatých lidi, si nudou držet svůj zlatý sntandard, mít proste něco pod tim polštářem. + historie zlata mezi námi je, takze lidi v tom vidí a i můžou nadále videt jako obchodní komoditu. Což beru jako udržení hodnoty zlata vůči inflaci, ne úplný propad na dno. Částečná digitalizace, tam jsme teď. Lidé stále drží toto aktivum jako platebni prostředek, z toho plyne poptávka i nabídka. Dále ty dividendy no, bud si nechat vyplácet nebo zpětně investovat. Treba zrovna rheinmetal své dividendy vyplácí , jedem z důvodu proč ho mám zařazeno v portfoliu z mé strany :D a to i ohledně války. Asi se nemusím zdát jako úplný začátečník, ale věřte, že jsem :D mám sice vystudovanou ekonomiku, něčemu rozumím, procenta, pojmy. Odhady, kupní síla apod. Ale chtěl bych porozumět individuálně akcii po akcii, v plánu mám vlastne zatim 3 kdyz neberu v potaz etf a krypto. Hodnota akcie 10-15k bych to tsk viděl. Pak následně podle nějakého mého průzkumu a studiu se rozhodnout jestli už je na case prodat a vyměnit za jinou akcii, kterou proštudovat a věnovat se ji. Bojim se, že banky na mě jsou ještě moc složité. Hodně informací. Hodně proměnných, různé služby bank, vedet co a jak a která z banek do čeho investuje. Noo vidim to proste jako vetsi oříšek :D já to tedy vidím nějak takto, kdyz budu brát, ze mi zbyde 70k na akcie, etf, krypto… BTC 10k nějaké etf, jeste nevybráno 20k, to máme 30k pryč a zbyde mi 40k na 3-4 akcie a rozdělit úměrně a nebo podle risku. Libi se mi tedy zbrojní prumysl at už eu jako rheinmetal nebo nějaká cizina. A energetika, tyto dvě kvuli této době, co tu máme válečnou zónu :D tskze takový pohyblivý složky a pak klidně dvě akcie trošku ustálenější, ale s pohybem, tsk to mě napadá vůči digitalizaci třeba technologický sektor.. výroba čipů technologií, takze nejakou společnost, která se pohybuje v tomto. A pak uz cokoliv no, klidne zkusit tu banku, něco bych nastudoval :D
Skankwalker
Přidat názor
Re: Začátečník
04.03.2026 10:57
1. rozhodně investuj jen to, o co jsi ochoten přijít. 2. Židi tradičně tvrdili, že máš mít třetiny, nemovitosti, zlato, cash. Dnes jsou na poměry těch dílů různé názory, ale potřebuješ všechny tři, tebou vyjmenované investmenty jsou položka "zlato", je to mobilní, dá se to odnést, ale hotové peníze to nejsou, ježto se tím nedá platit. Víceméně je to dané tím, kolik stojí tvoje nemovitost, a kolik máš povinnou rezervu v hotovosti (říká se, že tři platy, plus minus). 3. prvotní je mít vyřešeno vlastní bydlení. Vlastní rozumí se vlastnictví, ne nájem. Pokud tohle nemáš, kašli na investování a řeš hypotéku a jak vyměnit dědečkovu chalupu za dva byty a podobné věci. 4. Cihla zlata je vždycky dobrý nápad, ale až pokud ti na ni zbude po odpočtu té povinné rezervy peněz a nemovitosti. Jinak je to vždy na úkor akcií, patří to do té investiční části. My máme akcie ku zlatu asi 3:1, ale není to žádné dogma, setkáš se s jinýámi poměry. 5. Stanov si míru rizika, jakou jsi ochoten nést, souvisí to s mírou zisku. Výdělky nad 7% ročně realisticky nedosáhneš jinak, než riskantními položkami, což jsou vlastně jenom akcie. 6. Na bitcoiny zapomeň, pokud nejsi dobrodruh. Pokud jo, tak ti akcie nahradí. Risiko je absolutní, možné výdělky taky. 7. Akcie samy se dělí na různě rizikové. Pokud nechceš ničemu rozumět a nechceš tím trávit čas, pak kupuj indexy, koše akcií, například něco takového https://www.patria.cz/akcie/8c1455c2-2801-46e7-a1b8-0e093ffc4bbb/vanguard-s-p-500-ucits-etf/online.html Pokud se toi tohle nelíbí, čti dál, pokud líbí, u tohoto bodu končíš. 8. Energetika je dobrá disciplína, ale ne úplně snadná, má plno zvláštností, viz debaty třeba na Exxonu, Repsolu, Orlenu. 9. Zbrojení je výborná disciplína, ještě těžší, čti debaty na CSG a Coltu. 9. Správný Čech začne bankou, a leckdo další taky. Viz Moneta, KB, Erste, každá je jiná. Pokud ne, jsou i parádní zahraniční banky. 10. Pro začátek ti stačí tři dobré tituly. Věnuj výběru velkou pozornost, a kup toho málo a pozoruj to, protože tě to možná zklame a naštve, i když to vypadá zpočástku skvěle.
Orangutan
Přidat názor
Re: Začátečník / orangutan
04.03.2026 20:26
Díky všem za odpovědi, pokusím se odpovědět na vše. 1. Rozhodně ze svého bankrollu 800k chci dát tak 200k do investice. Takže dávám to, s čím plánuju pohybovat. 2.zlato/cash - souhlasím. Unce neni hodně, ale stojí teda hodně peněz :D ještě se rozhodni jestli koupit jednu unci nebo 4x 1/4 unce pro lepší likviditu. Stále to vidím, ale jako uložení peněz jen. Cash zbyde, 600k, z toho mám v plánu ještě koupit od Dědy ( když už jsme u dědů :D ) pole za 300k, zatím ho pronajímá, což bych dělal i já, asi 6-8k ročně, ale doufal v růst pozemků, případné stavby ( nové baráky nebo cokoliv ). 3. Nemovistost.. nemovitost neřeším, maximálně kouoit za zbylé peníze karavan :D taková jistota, je to spíš ale movitost :D neřeším z důvodu, majetku rodiny, byt dostanu stopro. I když nic není stopro, nechci si kupovat ted investiční byt a byt pro život stojí 5-6 milionu a s mým platem na to teď nedosáhnu na takovou hypo. Dlouho jsem nad tím přemýšlel, dával jsem si pro i proti a nesedí mi to do plánu. 4. Zlato - Noo tady můj poměr je trosku obrácený jak máš ty, chci vladtne většinu dát do zlata cca 130k a 70k si nechat na investice akcie/krypto/fondy prostě burza. Začít s “málem”. A zkusit to držet na úměrné hodnotě, není velký kapitál neočekávám velké zisky, chci sbírat “drobky” a pomalu růst. 5. Klidně se držet pod těch 7% pokud jeden titul bude začínat na 10- 15k, chápu, že nemá smysl ze začátku mít více titulů. Max 5 bych to viděl, uz jsem měl, ale byl jsem nucen je prodat z důvodu financovaném uz je zas lépe :D měl jsem S&P 500, btc jsem kupoval při 58k$, Nvidia, Google, rheinmetal. Google a nvidii bych chtěl vyměnit za něco jiného ( energetika nebo ted uvažuji nad bankou, MasterCard nebo společnost cez nebo nějaká plynárenská, kdyz to uhlí nám bude končit :D ) ale to vaše jsem schopen dostudovat. Tyto tituly jsem měl po 2k a dal do toho 10k. 6. BTC - dobrodruh jsem ;D a jsem schopný to risknout za těch 10k, 7. Rizikovost akcií - chápu rizika, chápu také stabilitu jak si posílal to etf. 8. Energetika - zatím neznalý, napadlo mě zkusit chytit vlnu krize a války. Nevidím do budoucna, ale myslím, že to co se teď děje bude trvat možná tak dlouho jako Rusko ukrajinská válka :D ale chtěl bych se přiučit, v tom není problém, jen pak treba di nechat poradit co kde zjistit, jak píšeš exxon atd. 9. Banka - jedna z možných nových příležitostí nebo ta MasterCard 10. Tituly - chtěl bych aspoň pět kvůli tomu, že mi za Ira místo krypto a etf :D ( risk a udržitelnost )
Skankwalker
Přidat názor
05.03.2026 6:43
Opičák se ti snažil vysvětlit že zlato nenese zisk. Dávat do něj většinu peněz je stejné jako držet tento obnos na SU. 70k dělit do více titulů je za mě úplně zbytečný. Je to tak +- částka na otevření jednoho titulu.
rosta
Přidat názor
Re: Začátečník
04.03.2026 10:17
Pro zacatek si procti diskuze moneta,kb,cez,erste treba mesic zpet,zaloz si brokery. Obecne rovine je vhodne vyuzivat propady k dokoupeni
Gonzales
Přidat názor
Re: Začátečník / gonzales
04.03.2026 20:30
Měl jsem již 5 titulů a využíval jsem broker Trading 12 na akcie/ etf, bezproblémů, áe zjistil jsem, že to vlastní dva Maďaři tak nevím, jak s tou informaci naložit ;D přemýšlel jsem také nad xtb. Nechám si klidně poradit. Na Krypto jsem využíval Binance
Skankwalker
Přidat názor
Re: Začátečník
03.03.2026 20:34
Teď jsem si všiml, že píšu pod Moneta bank akcie, za to se omlouvám :D jsem tu nový a nenašel jsem, jak vytvořit vlákno
Skankwalker
Přidat názor
Skankwalker
04.03.2026 11:01
tady se úplně nedodržuje disciplína stran tématu, na hlavních českých PX titulech probíhají nejživější debaty, které přetékají do obecností. Takže žádný problém.
Orangutan
Přidat názor
Peslední reakce
03.03.2026 15:13
Tvrdils jedním klikem 4 procenta za spořáku a částku sis připravil pro fiktivní zhodnocení 2500000. Pak se ukázalo, že to pravda není a potvrdils, co sem psal. Broker FIO hotovostní platby nepřijmá. Musel bys na účet Fio a pak od tama. Takže už 4 kliky na jednoho brokera. pak si začal psát, že to máš jedním klikem, páč od FIO. Cž ovšem není 4 procenta ani omylem, ale 2,7 s vyjímkou učtu 3,7, který je k ničemu, páč na 2 neboco příkazy měsíčně, ne denně. A jako perličku uvádíš, to co sem psal na začátku, že už máč u FIO, či Mbank, gtěžko říci, když používáš strategii hada, 12 účtů, zřejmě u FIO i Mbank. To bych ti ivěřil, jám pocit, že si kdysi psal, že máš účtů přes 100. Nikomu nevěříš, aby sis ho vzal anechceš děti, abytě neobrali, promiŇ , že se k tomu vracíš, ale účty máš vedené u 12 lidí v jedné bance, páč je tam to omezení 200000. Co dodat. Opravdu si myslím, že tu ení jedinec, co má u bank 12 ůčtů na různá jména a přijde mu to normální. Páč dokáže vydělat více jak ty 4 procenta, což ty ne...pakliže bych vydělával míně , na takových penězích, pak bych asi uvedené kolegy nekritizoval, za lepší schopnosti. Můj názor.
Velkamedvědice
Přidat názor
Re: Peslední reakce
03.03.2026 15:22
To není 12 účtů na 12 lidí, to je 12 účtů čistě jenom na mě, na 1 osobu (ty FIO spořicí účet s úrokem 2,70 % p.a.). Mně je otevřeli, když jsem je potřeboval. To, že někoho kritizuju, sis vyfabuloval a vydedukoval sám.
SajzeKatze
Přidat názor
tady si
03.03.2026 16:11
právě psal..1) převod na spořák do mBank 4,01 % p.a. (limit odchozí okamžité platby 400.000 CZK, ale pokud máš otce, matku, bratra, manželku, dospělé děti, tak jsi schopný takhle převést klidně i ty 2.000.000 CZK i víc bez jakéhokoliv omezení na ten 4,01 % p.a. úrok) a ráno převod zpátky z mBank do FIO okamžitou platbou (odtamtud to jde bez omezení)...
Velkamedvědice
Přidat názor
Re: tady si
03.03.2026 16:12
takže se pořád míchali banky a počty držitelů kont..
Velkamedvědice
Přidat názor
03.03.2026 16:17
Tak záleží podle peněz. Když potřebuješ 600.000 a FIO má skoro nejvyšší úrok na trhu, tak je prostě pošleš na sebe, na matku a na bratra 3 x 200.000 a máš ten jejich lepší spořák a zbytek neřešíš. Když potřebuješ uložit 1.800.000, tak ještě od sebe, matky a bratra pošleš od každýho okamžitou platbou 3 x 400.000 = 1.200.000 do mBank 4,01 % p.a. (který si ráno před obchodním dnem pošleš z mBank zase zpátky do FIO okamžitou platbou, která omezená není). Když potřebuješ uložit 3, 4, 5 mega, tak využiješ ještě ty o něco hůře úročené FIO spořicí účty aktuálně s úrokem 2,70 % p.a. Prostě podle situace.
SajzeKatze
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
>>
Reklama
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
Změnit přezdívku
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako
nick
, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.
Obecná diskuze
Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte
ZDE
Právě diskutujete
Téma
Názor
8:50
MONETA MONEY BANK
Re: UP?!
8:49
Coeur d Alene
8:48
ČEZ
8:48
Gold fields Dep...
8:33
Obecná diskuze
Nácek
8:32
MONETA MONEY BANK
UP?!
8:27
Obecná diskuze
8:23
ČEZ
Nejdiskutovanější zprávy dne
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Průměrný odhad
Váš tip
31.01.2026
194,30
28.02.2026
202,00
31.03.2026
213,25
30.04.2026
217,75
31.05.2026
215,57
30.06.2026
216,43
31.07.2026
220,00
31.08.2026
225,00
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2026
Koupit
Držet
Prodat
close modal
Uživatelské jméno
Heslo
Příhlásit se
Nepamatuji si heslo
Nemám registraci
Potřebujte poradit?
Zavolejte nám
+420 221 424 240
nebo napište na
info@patria.cz