Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ8758760,23
KB865,58660,06
PKN66,5866,75-0,48
Msft-1,84
Nokia3,11053,2692,05
IBM-0,89
Mercedes-Benz Group AG74,0474,1-1,00
PFE-0,12
19.04.2024 9:06:39
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 19.04.2024 9:04:56
KOFOLA ČS (Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
273,00 0,00 0,00 27 846
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Někdo si tu hraje ... :o)
    15.04.2024 17:06

    Už delší dobu každý den v závěrečné aukci někdo prodá 1ks a stlačí tak závěrečnou cenu pokaždé o něco níž. Dneska ji shodil o 2Kč.
    Lišák
    • Re: Někdo si tu hraje ... :o)
      17.04.2024 8:03

      Lišáku, a je to jen hra nebo záměr zlého kapitalisty? Samaras se snad bude brzo zodpovídat za zvěrstva v Kofole ;) Nejde ani tak o akvizice, ale o spotové ceny nákupu a další zvěrstva omlouvaná ekologii :) Co fetoval za matroš by mě zajímalo. Ale spíše to je povaha líného řeckého socialisty ;)
      HPI
  •  
    14.04.2024 19:56

    Dobrý den, jaký je Váš osobní názor na Kofolu, je dobré ji zařadit do portfolia. Kdy prosím vznikl největší dluh a jaký máte názor na pana Samarase? Děkuji mnohokrát.
    Luxxx
    •  
      17.04.2024 15:52

      za mě ano, čistě jako diverzifikace portfolia. Cca do 5-10 %. Je to běh na dlouhou trať. Osobně nemám
      Jony
    •  
      16.04.2024 11:54

      Môj osobný názor je,že sa neoplatí. Vysoké P/E a divi okolo 5% ktoré vychádza len tak tak zo zisku..
      XXL
    •  
      15.04.2024 14:15

      Opičáci se nechali loni na podzim přesvědčit, že 300 je v dohledu, ale pak se to plazilo jako Di Caprio pro Oscara, a dnes je to zhruba na stejném místě, jako když od toho opičáci s vřeštěním uprchli zpátky na strom. Pokud od toho čekáš kapitálový růst, tak to se načekáš. Pokud čekáš ucházející dividendu okolo 5%, tak tu nejspíš dostaneš. Tak asi.
      Orangutan
  •  
    12.04.2024 12:09

    https://www.fio.cz/zpravodajstvi/zpravy-z-burzy/294897-kofola-priznivy-vstup-do-letosniho-roku
    Bloody fox
  • Kofola potvrdila předběžné výsledky roku 2023.
    11.04.2024 18:32

    Dosavadní měsíce letoška hodnotí jako velmi dobré. Dosavadní vývoj v prvních třech měsících roku 2024, které však mají na roční ukazatel EBITDA vždy nejmenší vliv, je velmi pozitivní. Tržby meziročně vzrostly o 14 %, prodané litry rostly o 7 %. Ceny energií v současné době klesají, stejně tak cena cukru, resp. sladidel,“ komentuje výhled Martin Pisklák.
    Lišák
  • mmm
    11.04.2024 17:26

    https://www.patria.cz/zpravodajstvi/5850872/kofola-potvrdila-predbezne-vysledky-roku-2023-dosavadni-mesice-letoska-hodnoti-jako-velmi-dobre.html
    Slajovo
  • Daň ze slazenych nápojů na Slovensku
    08.04.2024 17:32

    Už mate někdo spočítané dopady do zisku u fofoly?
    čtenář
    • Re: Daň ze slazenych nápojů na Slovensku
      11.04.2024 9:50

      To se dá přežít. Strašák u Kofola je ten vysoký dluh, přesto vyplácí divi. To není normální...
      štíreček
      •  
        11.04.2024 18:02

        Tak Samaras ma vetsinou akcii zastavenou. Netusim, kdy zastavoval poprve, ale nedivil bych se, kdyby to byly ceny kolem IPO. Pak zastavoval dal, kdyz prodavali polaci. Divi plati, protoze potrebuje morit dluh. Jinak by taky o podil mohl prijit.
        netix
        • To mě taky napadlo
          11.04.2024 22:16

          Že dluh platí z diví (nakonec tohle provozuje i stát u ČEZu), ale co bude až si i na tu diví bude muset pujcovat? Proto lépe vychází Coca-Cola.
          štíreček
    • Pivovary CZ group
      09.04.2024 12:34

      Nezkoušel se někdo zamýšlet nebo cca stanovit částku za kterou mohli nakoupit ty pivovary? Myslím čistě hypoteticky kolik měli cca cenu. 100 mil. 200mil. 250mil. 500mil. ??!! Nekoukal jste někdo někde na jejich čísla před tou koupí teda jestli to bylo vůbec možné někde dohledat...
      windsurfers
    • Re: Daň ze slazenych nápojů na Slovensku
      09.04.2024 7:20

      Kofola na Slovensku generuje zhruba 24 % svých tržeb, cca 55 % vytváří v ČR, zbytek pak převážně ve Slovinsku a Chorvatsku. Vedle toho Kofola za poslední roky posílila jak v segmentu vod, tak v segmentu Fresh&Herbs (čerstvé šťávy, saláty, čaje, káva). Tedy v produktech, které jsou vůči dani z cukru téměř imunní a jejichž podíl na celkových loňských tržbách se dle našich odhadů dostává do rozmezí 40 – 50 %. Navíc Kofola letos rozšiřuje své portfolio o pivní sortiment a vstupuje do segmentu nápojových a jídelních automatů. Společnost je tak v současnosti natolik geograficky a produktově diverzifikovaná, že negativní dopad případného zavedení daně ze slazených nápojů do jejího hospodaření je podle našeho názoru omezený,“ říká analytik Fio banky Jan Raška.
      Bloody fox
      • Vliv
        09.04.2024 9:12

        Jo, Kofola na SK je 25% zisků firmy, čistě slazené nápoje ale jen třeba 15%. Většina té daně bude přenesena na zákazníky, ale buď poklesne prodejnost, nebo marže. Takže z těch 15% zisků Kofoly bude třeba jen 12%, což je pokles o 3% pro celou firmu, o tolik by mohla poklesnout kvůli tomu akcie. Ale jelikož si myslím, že férová cena akcie je nesrovnatelně vyšší než nynějších 270 Kč, tak samozřejmě kvůli tomuto poklesu sám nebudu prodávat, spíše bych přikupoval, kdyby to pod 265 náhodou slezlo.
        Lumídek
        • Re: Lumídek
          09.04.2024 14:38

          Jsi velký snílek. Férová cena by to byla, kdyby milato nesmyslné dividendy umiřovali dluh. Jinak Kofola za pár let padne. Za mě je Janis parazit nic víc nic míň ;) Sám držipm akcie s rodinou. Ale ne kvůli dividendám. Za mě je třeba Samarase i jeho bratránka odvolat a pohnat k zodpovědnosti. Hlavně by mělo vedení v čele s Janisem uhradit škodu co způsobilo. Je si třeba uvědomit, že Janis se chová jak diktátor. Ostatní akcionáři mají být rádi, že mohou nýt akcionáři, ale na nic se neptat, nechtít vědět a hlavně musí chválit jak to dělá dobře
          HPI
          •  
            09.04.2024 15:32

            Za necelé 2 roky snížili dluh o cca 1/3 a teď se zadlužení vrátilo tam kde bylo tj. na 3násobek E, páč nakoupili za cca 1mld. ty pivovary. Už jsem to tu psal, že se Kofola postupně neustále rozrůstá a to celkem nenápadně. Jinak mně ty akvizice dávají smysl a jsem za ně rád.. Prodejce to tam furt sype, ale i on se jednou vyprodá a půjdeme zpět na 300+. Současná cena 270 je za mě úlet.
            Lišák
            • Re Lumídek
              09.04.2024 17:02

              Nemáš pravdu!! Je rozdíl snížit ukazatel zadluženosti a nominálu dluhu ;) ta zadluženost roste v absolutní hodnotě !! Stačí 1-2 špatné roky a banly mohou zesplatnit dluhy!! To jsou ty ukazatele (kdyžtak dej email pošlu ti jak to funguje) Za mě je Kofola předlužená. A bude mít dost velké problémy. ( není otázka jestli, ale kdy. Za stavu jak ke řízena) V kapitalistickém světě by to nemohla ustát, ale v socialistickém zřízení ano dokud se nenastolí kapitalismus ;)
              HPI
              • Re: Re Lumídek
                09.04.2024 22:04

                Nominál dluhu je k ničemu.Pokud chceš určit zadluženost kohokoli musíš ten nominál k něčemu vztáhnout.Když ti řeknu ,že Tonda Vokurka dluží 5 mega,tak je zadluženej moc nebo málo?
                Brutus
                •  
                  10.04.2024 9:18

                  Ano máš pravdu. Ale nemělo by se to vztahovat jen k zisku. To je zavádějící. Ale, k více ukazatelům včetně struktury majetku a pracovního kapitálu. Za mě je Kofola na dobré cestě k bankrotu. když se podívám jak se jí vyvíjí kapitálová struktura. Otázka je jak douho to budou auditoři přehlížet. A kdy se do evropy vrátí kapitalismus a ne socialismus za který by se nemusel stidět Jakeš či Bilak
                  HPI
                  •  
                    11.04.2024 9:34

                    HPI pocitam, ze jste nebo jste byl zamestnanec, mozna top management a nelibi se vam aktualni rozhodovani top managementu - tim nerikam, ze nemate pravdu; jsou jine firmy, ktere jsou OPRAVDU predluzene a nektere sotva generuji / ani negeneruji zisk; co mam ja zkusenost banky moc casto "nezplatnuji" dluhy - banky maji rady dluhy a uroky a i kdyz to "zakape" tak nabidnou znovu a byl jsem sam i u toho kdy nekolik mld korun proste zahucelo a banky zacali reagovat uplne na konci
                    tsp
                    • Re: TSP
                      12.04.2024 17:29

                      Bohužel nemáš pravdu. S KOFOLou mě pojí jen moje a rodinná investice ;) Já byl a jsem jen papírově zaměstnán v naší holdingové firmě. Do top managementu vždy najdeš vola co za "pár" kaček bude dřít a nechat buzerovat. Ten čas raději budu věnovat koníčkům, rodině. Na druhé straně se však musím věnovat tomu co naše rodina získala za posledních 35 let :) Takže se musím hrabat ve výkazech, lobování za změnu ÚP či rychlé stavební povoleni.... což je někdy obtížnější než řídit fabriku. Jsou věci co mě a rodině dávají smysl a věci co jsou tak na paragraf co provádí Samaras :( V Kofole je potenciál, ale pouze bez Janise ... Na druhé straně je třeba říci, že AETOS je většinovej akcionář. A tudíž bude po jeho. Nastuduj si marže a jiné ukazatele u konkurence a uvidíš jak si (ne)stojí (ne) blbě ;)
                      HPI
                      •  
                        15.04.2024 12:36

                        diky za obsahlou odpoved, malinkou pozici kofoly mam, vic asi pribirat nebudu i kdyz o tom stale premyslim, uvidime a at se dari
                        tsp
                      •  
                        14.04.2024 19:55

                        Dobrý den, jaký je Váš osobní názor na Kofolu, je dobré ji zařadit do portfolia. Kdy prosím vznikl největší dluh a jaký máte názor na pana Samarase? Děkuji mnohokrát.
                        Luxxx
                        • Re: Luxxx
                          15.04.2024 16:58

                          Rozhodnout se musíš ty ;) Někdo cílí na hodnotu, někdo na divi a někdo na něco uplně jiného ;) Co vyhovuje mě nemusí tobě a na opak. Tak použij selský rozum a rozhodni se sám ;) Jde přece o tvoje peníze ;)
                          HPI
                          • Luxxx
                            15.04.2024 17:39

                            Neníto nic pro dividendáře.
                            kočák
    • Re: Daň ze slazenych nápojů na Slovensku
      08.04.2024 18:39

      Bude horko,pívo to jistí. to spíš ten Tabáček ?
      kočák
      •  
        09.04.2024 7:22

        Taky si myslím, Slováci nebudou čučkaři jako my, ti to budou tahat z Polska ve velkém a dostanou to až k nám.
        Bloody fox
  • Vysledky 11.04
    05.04.2024 23:13

    Tak snad to trochu pohne s kurzem. https://www.fio.cz/zpravodajstvi/zpravy-z-burzy/294633-kofola-v-pristim-tydnu-zverejni-kompletni-vysledky-hospodareni-za-rok-2023
    Ufff
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
29.02.2024263,25
31.03.2024246,60
30.04.2024241,00
31.05.2024216,75
30.06.2024202,25
31.07.2024197,50
31.08.2024220,00
30.09.2024-
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2024