Úterý 17.02.2026
Detail akcie ČEZ diskuze
Hledej
ZKUSIT DEMO
|
OTEVŘÍT ÚČET
|
WEBTRADER
|
Uživatel:
Heslo:
Nová registrace
Přihlásit
Hlavní stránka
Patria Plus
O službě
Data Export
Ceník služeb
Benefity
Investor Plus
O službě
Ceník služeb
Benefity
Akademie investování
Úvod do investování
Analýzy investice
Investiční strategie
Investiční tipy
Wiki
Money management
Zpravodajství
Přehled zpráv
Akciové
Vše
ČR
CEE
Svět
Doporučení
Výsledky ČR
Výsledky CEE
Výsledky svět
IPO, M&A
Investiční tipy
Ekonomické
Vše
HDP
Inflace
Průmysl
PPI
Mzdy
Maloobchod
Nezaměstnanost
Zahraniční obchod
Stavebnictví
St. rozpočet
Měny
Vše
Měny
Sazby
Dluhopisy
Komodity
Sloupky
Vše
Jiří Soustružník
Project Syndicate
ČSOB Asset Management
Ekonomický radar ČSOB
Reality
Jan Bureš
Rozhovory
Video
Monitoring
Diskuse
Diskuse
Obecná diskuze
Blog
Akcie & Fondy
Přehled
Indexy a Futures
Akcie online
ČR
Polsko
Maďarsko
Slovensko
Rumunsko
Záp. Evropa
USA
Svět
Akcie historie
Detail akcie
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Fondy
O IPO
IPO pro firmy
IPO pro investory
Penze
Měny & Sazby
Přehled
Měny
Online
Detail
Historie
Sazby
Online
Detail
Historie
Dluhopisy
Náš výběr
Státní ČR
HZL ČR
Firemní ČR
Státní Svět
Firemní Svět
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Nástroje
Home
Měny
Krátké sazby
Dlouhé sazby
Diskuse
Komodity & Deriváty
Komodity
ETF
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
ETC
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Warranty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Pákové certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Ekonomika
Home
Makropřehled
Ukazatel
HDP
Nezaměstnanost
Inflace
Mzdy
Průmyslová výroba
Obchodní bilance
Maloobchodní tržby
Ceny průmyslových výrobců
Stavební výroba
Analýzy
Databanky
Právo
Vše
Firmy
Daně
Zákony
Rozhodnutí
Trhy & finance
Moje Patria
Můj profil
Moje stránka
Moje stránka
Nastavení
Moje oblíbené
Akcie
Měny a sazby
Fondy
ETF
ETC
Certifikáty
Warranty
Pákové Certifikáty
Moje portfolio
Stav
Transakce
Analýza
Moje e-maily
Moje sms
|
Přehled
|
Indexy a Futures
|
Akcie online
|
Akcie historie
|
Detail akcie
|
Výzkum
|
Fondy
|
O IPO
|
Penze
|
Detail akcie
Online
|
Historie
|
Zprávy
|
O společnosti
|
Hospodaření
|
Doporučení
|
Graf
|
Sektor
|
Diskuse
|
Interaktivní graf
PX
2 654,09
0,14%
DAX
24 894,18
0,38%
NDQ
22 331,93
-0,95%
CZK/€
24,264
0,08%
CZK/$
20,544
0,43%
AU
4 851,54
-2,76%
BRT
68,58
1,26%
Hledání v detailu akcií
select
select
Odeslat
Pokročilé hledání
Top akcie
Název
Návštěvy
SPDR MSCI JP UCITS JPY-UNHG
36
Mennice krajowe
24
Organgnss Hldg Rg-A
1
NTT
41
EBC Solicitors
32
ISHARES EUR 600 MEDIA (DE)
34
Asseco Poland
49
Juventus
13
Draganfly Rg
13
S&O Beteiligung Br
24
Moje portfolio
Nastavit
Oblíbené
, nastavit
Portfolio
Oblíbené tituly
select
Oblíbené akcie
Oblíbené ETF
Oblíbené ETC
Oblíbené kurzy a sazby
Název
Nejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ
1150
1,41
KB
1172
-0,85
PKN
106,7
106,74
-2,11
Msft
397,86
397,92
-0,84
Nokia
5,944
5,952
0,07
IBM
256,07
256,27
-2,40
Mercedes-Benz Group AG
58,61
58,64
1,70
PFE
27,48
27,49
-0,34
17.02.2026 16:22:32
Zpožděná data,
Real-Time data info
Indexy online
PX
BUX
WIG
DAX
Nasdaq
Další
akciové indexy
AD Index online
Region
select
ČR
Polsko
Maďarsko
CEE
Záp. Evropa
US
Svět
Výsledková sezóna
4Q25 KALENDÁŘ USA
4Q25 KALENDÁŘ EU
4Q25 KALENDÁŘ ČR
17.02.2026 16:21:41
ČEZ
(CEZPbl.PR, Praha)
Poslední obchod
Změna (%)
Změna (CZK)
Objem obchodů (CZK)
1 150,00
1,41
16,00
132 572 568
Akce
Nákup / prodej ve cvičném portfoliu
Přidat do oblíbených
Nákup
/
Prodej
Patria Direct
Nastavit SMS / E-Mail alert
Analytický servis
Databanka historických dat
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Reklama
Přidat názor
|
Pavouk
Od nejnovějších
Názory
Přidat názor
zelení jelimáni
17.02.2026 16:36
stále nepochopili, že socialistické vnucování čehokoliv lidem nefunguje a dotace jsou cesta do pekla, ani nejsou schopni co bude dělat těch 13 mil lidí co dnes pracují v automotive, a dotazy pro štírečka 1. proč se technologie elektroklumpu za celých 120 let co je známe neprosadila 2) proč se polovina elektroklumpů stále motá na dálnici plazíc se skoro nebezpečnou pohou 90kou když na to můžeš šlápnou kdykoliv chceš ? až ekojelita budou chtít chránit přírodu tak se doučí fyziku a snad pochopí, že šetrné je malé auto s kvalitních lehkým motorem a ne 3tunové SUV, kde je 1,5 tuny zbytečného balastu
Mike -Green D. is killing Europe
Přidat názor
17.02.2026 15:53
geniální tah Evropy by byl ,zrušit zákaz výroby spalováků po r.35 (samozřejmě že se budou dál vyvíjet lepší... nižší spotřeba,emise) a Čína by se mohla s elektroauty, leda tak vyfotit.
roxy music
Přidat názor
12 důvodů, proč si v roce 2026 nekoupit elektromobil
17.02.2026 16:01
https://youtu.be/kLBNnagsfss
Kočičák
Přidat názor
17.02.2026 15:59
Čína by zaplavila trh spalováky. Vlastně to už dělá (export, podíly na celosvět trzích). Doby, kdy byly jejicha auta pro smích a v crash testech se rozmlátily na atomy, jsou fuč. Možná lehký deficit - motory. Tak si motoráře zaplatí. Třeba jako Honda si nechala 1.0 pro Civica vyvinout v DE mimo moraráře automobilek.
Gyroskop
Přidat názor
Takto vypadá ta zásuvka ve sloupu
17.02.2026 15:28
https://www.emobilitabrno.cz/cs/brno-ma-cesky-unikat
štíreček
Přidat názor
sídliště
17.02.2026 13:38
nad tématem el auta na sídlištích jsem se zamýšlel už x let nazpět... bohužel si dost dobře neumím představit že by v roce 35 přestali klasiku vyrábět. Nezapomeňte na to, že v ČR je spousta sídlišť, ne-li většina stavěna tak, že stání jsou podél chodníků a mezi sídlišti jsou tvořeny parkovací ostrůvky kde jsou desítky až stovky aut. To samo o sobě ještě uplně problém být nemusí, ale problém je, že drtivá většina lidí žijících na sídlištích má shodnou dobu odjezdu a příjezdu do práce plus minus 2hodiny. tady se dostáváme do situace, kdy dojde k obrovskému přetlaku na dobití v určitém časovém úseku. už vidím jak někdo zaparkuje, a pak se bude vracet třeba 300m aby zkontroloval zda je nabíječka už volná....a pak aby se vracel se zase odpojit. prostě na sídlištích nejde ani tak o dosah ale spíš o dostupnost v určítých oknech. muselo by to být předimenzováno stanicemi. další možnost je, že se zlepší dostupnost veřejné dopravy a určité procento lidí si auto pujčí jen když pojede na výlet....zkrátka se "obávám" že to tendečně postupuje k tomu aby se automobily držely flotilově a ne v soukromých rukou tak je tomu západně od nás. Čas ukáže, ale stran zabezpečení sídlišt když vidím ty kvanta aut jsem skeptický.
Slajovo
Přidat názor
Re: sídliště
17.02.2026 16:35
Nevím proč v ČR panuje utkvělá představa,že všichni budou nabíjet po příjezdu domů na sídlišti.Bydlel jsem v Shanghaii na takovém větším sídlišti s více lidmi než Jižní Město.EV aut asi 100x více než v Praze.Mezi domy jedno místo s 12 rychlonabíječkami.Jinak nabíječky ještě v podzemním parkingu.Nabíjí se tam když jdete nakoupit v obchodních centrech (klidně 4 patra kde každé stání má nabíječku),v parkovacích domech opět se stovkami nabíjecích míst a také na místech venku s mnoha rychlonabíječkami.Takže ve skutečnosti jsem po příjezdu domu do našeho obřího domu nikdy nedobíjel.Nabil jsem si 1-2x týdně při nákupu cestou z práce.
OK225
Přidat názor
OK225
17.02.2026 16:39
asi proto, protože čech žijící na českém sídlišti není jako pilot (dle tvého nicku) či domorodec žijící na šanghajském sídlišti nakupující v nákupáčích... to je přesně to, proč jsou mnohdy lidé co v EP a EK rozhodují trochu více odtržení od reality neb poměřují jinou zemi jiné zvyklosti a jinou kupní sílu.
Slajovo
Přidat názor
Re: sídliště
17.02.2026 14:57
Můj názor vždy byl, že násilná elektrifikace vozového parku nemá za cíl, aby se vozidla skutečně obměnila za EV, ale aby celkově klesl počet vozů...
VystrašenéKoťátko
Přidat názor
ju
17.02.2026 15:57
Ano.)
Dicky
Přidat názor
Re: sídliště
17.02.2026 14:25
Každopádně na sídlištích je dluh. ČEZ eon a Pre jely ty hlavní trasy a ty už mají celkem pokryté. Dle vyjádření eon se teď budou zaměřovat na menši lokality anebo nabíjení s nižším výkonem. Teď běželo v nějakém městečku budou instalovat x AC stojanů na 22kw. Pokrytí centrum města, nějaké sídliště, okolo škol atd. Teplárny Brno zatím mají několik zásuvek na stojanech veřejného osvětlení. Žádné bedny jako v Praze, pouze CCS konektor přímo na sloupu. Mají to z fondu modernizace, 80% ceny půjde z těchto fondů. Problém ČR je, že dlouhodobě tyto peníze na modernizaci nečerpá. Za mě na sídlištích je optimální výkon okolo 5-8 kW. Raději více sloupků s malým výkonem, takhle člověk večer připojí auto a ráno odpojí. Může se nabíjet celou noc v klidu. Většina lidí tohle bude mít na týden či dva. A není ani třeba posilovat síť, protože je stavěná na odběr toho paneláku a v noci je odběr minimální. Všude na sídlištích jsou trafostanice, tam problém není. Spíš je to problém byrokratický. V jiných státech vcelku běžný jev, malý sloupek s jedno či dvěma cca konektory nebo klasika 230/400V. Dvě místa za pár tisíc. Na menších vesnicích či městech nemusí být pokrytí všude, ale tam se už předpokládá, že si člověk nabije z domova, což je ideální, ale i u spousty menších bytovek se parkuje v blízkosti, takže se zásuvky dají vytáhnout ven. Řešit to nějakými hybridy není řešení, protože ty nevýhody spalovacího motoru zůstávají, tak stejně provozní náklady. Nevýhoda je malá baterie, která trpí a brzy se vycykluje, často se nedobiji ani ve městě a člověk ji nechává dlouhý čas podvybitou. Pokud je v blízkosti delší kopec, dobíjí se, ale pouhou rekuperací od křižovatky ke křižovatce je to málo. Rozumnější už je plugin hybrid, ten se dá dobíjet i ze zásuvky, baterie je větší někde okolo 8-14kwh a s tím se dá 60km zvládnout, pokud uživatel bude po každé jízdě ochotně nabíjet a to nebude dělat každý, pokud nemá zásuvku vyloženě doma. Ty malé baterie pak mají výrazně více cyklů než velké v čistém elektromobilitu, takže se brzy vycyklují a servisně je to nejsložitější řešení. Nejlepší hybridy jsou prodluzovace dojezdu. Klasické hybridy ztratí hodně energie v převodovce, zatímco prodlužovač dojezdu je jako elektromobil. Má elektromotor s reduktorem, baterii a tu nabíjí spalovací motor, který jede stále v těch optimálních otáčkách při nejvyšší účinnosti a dobíjí baterii. Tohle řešení je nejúčinnější, odpadá spojka , převodovka, ale tohle dělají vesměs čínské automobilky. Je to ale také provozně nákladnější a složitější řešení, ale oproti klasickým hybridům nejefektivnější. Než ale tohle řešení, raději zůstat u normálního spalovaku
štíreček
Přidat názor
17.02.2026 14:49
Ty malé baterky by ani nebyly problém, kdyby člověk věděl, že je to spotřební materiál, který se za 7-10 let za pár desítek tisíc vymění a jede se dál, jako třeba s normální 12V baterkou. Místo toho se to většinou podává tak, že je to velice složitá operace a baterie je dražší než hodnota auta, takže konečná.
xlsx
Přidat názor
17.02.2026 15:24
Tak ono cena těch baterií bude klesat dále, ale je to samozřejmě další artikl v autě k výměně. Nevýhoda je, že ta účinnost je daleko nižší kvůli ztrátám v převodovce a spojkách. Ono celý ten systém už je hodně složitý a drahý. Je tam třeba měnit olej v té převodovce a ten elektromotor je mezi motorem a převodovkou, takže je to nákladné na servis. Jako ojetina to může být pak drahá záležitost. Jezdil jsem s F9rd Kuga a jede to potichu, to ano, motor 2,5 benzín po přidání plynu sepne a auto jede, když člověk jede v klidu zář vypne, ale nevím, ten motor když je studený a hned musí makat na plný výkon ve vysokých otáčkách také není nic co by se mu líbilo a tady už se člověk musí autu prispusobovat ještě více než normálnímu spalovaku. Nebudeš chtít ho porad zapínat a vypínat při předjíždění, nebo svižnější jízdě, abys ho šetřil nebo se budeš rozjíždět pomalu aby ti nezral benzín, je to omezování. U elektromobilů člověk nic neřeší, může jet jak prase i se studeným, může předjíždět kdy chce a jak chce, protože má pořád ten správný převod a okamžitý výkon prakticky bez omezení, protože je jo tolik, že ho málo kdy využije, ale také je tam omezení, protože o papíry můžeš přijít během několika sekund.
štíreček
Přidat názor
Re: sídliště
17.02.2026 14:11
Co třeba nová sídliště už navrhovat a stavět s vybavením pro elektroauta? Nemusí tam být rovnou nabíječky, ale nějaký základ pro ně a pokud by o to byl zájem, nějak je rám lehce dodělat. Jenže u nás se hledá důvod, proč něco nedělat. A starší zástavby a sídliště by se mohla pomalu renovovat. Stejně jsou kolikrát hnusný a pro město jen dobře, když prokouknou.
hudis
Přidat názor
17.02.2026 15:36
Nové bytovky už mají projektované i nabíjecí místa buďto přímo v podzemí garáži či venku. Někde už mají dokonce i panely na střeše a je to celé udělané chytře. Když není odběr, tak se nadbytek výroby pouští do připojených aut. A když člověk spěchá s nabíjením, může si nastavit preferenci a jde část nebo celé že sítě. To už záleží jak to mají v bytovce ty výkony rozdělené a hlavně je tam ideální řešení ve sdílení energie, protože se neplatí distribuční poplatky.
štíreček
Přidat názor
Za
17.02.2026 15:02
čí peníze se mají renovovat. Za elektrárenské, nebo městké čítám nemyslíš.
Velkamedvědice
Přidat názor
Re: Za
17.02.2026 15:15
Za státní a městské + investoři typu ČEZ, EON atd. Já chápu, že je to dražší, než zatím jen namalovat čáry na asfalt jako doteď, ale vnímal bych to jako investice a zlepšení infrastruktury.
hudis
Přidat názor
17.02.2026 14:15
Tady nikdo neplánuje. Hezky z ruky do huby a co bude za 10 let, to už není jejich starost.
Individualita
Přidat názor
17.02.2026 14:19
Proto nás předbíhají Poláci. Hlavně aby nás za 4 roky znovu zvolili.
hudis
Přidat názor
Re: sídliště
17.02.2026 14:08
Absolutní horní hranice chemických baterií.Když zkombinujeme nejlehčí prvky s maximálním napětím, dostáváme: teoretický limit cca 3500–5000 Wh/kg.Pro srovnání:dnešní Li-ion: ~250–300 Wh/kg, benzín: ~12 000 Wh/kg (chemická energie, ne elektřina) To znamená, že klasické baterie nikdy nepřekonají kapalná paliva v gravimetrické hustotě energie. Je to konec vývoje? Asi Ne, znamená to, že zlepšování Li-ion je už blízko materiálového stropu.Nové chemie (Li–S, Li–air, Na-ion, solid-state) mohou přinést jisté zlepšení, ale žádná elektrochemická baterie nepřekročí fundamentální limity dané Faradayovou konstantou a periodickou tabulkou. Vysvělení k potenciálnímu dojezdu a to ještě se nikde nerozpitvávají ztráty při přenosu, nabíjení, vybíjení a pod. I když je celkově elektromobil (celý řtězec plyn-elektrárna-přenos-nabíjení-vybíjení-kola auta) asi dva krát účinnější než i moderní spalováky i tak se bude jen těžko nahrazovat.
FYI
Přidat názor
Re: sídliště
17.02.2026 13:45
Sidliste urcite bude vyzva a cislo 2035 je vycucane z prstu ktere se kdykoli bude potreba muze zmenit. Nechme se prekvapit, kdyby to slo lehce vyresit bez vetsich nakladu uz by to bylo ted kdyz lidi na sidlisti nemaji poptavku proc by do toho nekdo investoval, to si myslite ze nejdriv vyrostly benzinky a pak teprve zacali prodavat auta :)). Nez zacala seriova vyroba EV nebyl ani zadny progres v baterkach a ted je ten vyvoj celkem prekotny (pockejme rok dva nez bude volne dostupne na trhu). Nejsem zastance nejakeho prikazovani cim kdo ma jezdit.
OooK
Přidat názor
ook
17.02.2026 13:52
právě. vše je o tom že se EK snaží nařizovat. tím maš dané mantinely, takže příměr s benzinkami tak uplěn neobstojí, neb tenkrát nikdo nikomu nic nenařizoval a s růstem poptávky bylo více benzinek. tady máš deadline...ano protáhnou ho, ale stále tu je a ty víš že možnost mít tak jak to dží nebudeš. spousta lidí to bude hrotit do poslední chvíle, takže se můžeš dostat do situace že na sídlišti poptávka stále nebude, tudíž nikdo nebude chtít investovat....dostaneme se do paradoxu:)) sám jsem zvědavý. IMHO sám FV na domě nemám, beb se mi nelíbí ta vyčůranost systému, kdy na jedné straně vyrábíš ele, ale hned tě zařadí do vyšší distribuční sítě atd atd...navíc bez baterky či virt baterky v ČR nesmysl..neb drtivá většina lidí se po výnamnou část roku vrací a využívá el doma v době kdy už nesvítí. Zkrátka....sám tomu dávám čas vlastnictví el auta podmi%nují mít vlastí FVE když mám vlastní střechu.
Slajovo
Přidat názor
Re: sídliště
17.02.2026 13:41
co si představit umím, je že by se v budoucnu nabíjely auta bezdrátově tak jako mobil... to už je ale jiný příběh a jiný čas. V tu dobu bude už třeba IN jiný pohon:)
Slajovo
Přidat názor
Slajovo
17.02.2026 13:58
No nevím, ten bezdrátový mobil stejně musíš položit na dobíječku, tak jak pomůže autu, když nebude mít s dobíječkou spojené drátem, ale jinak na krátkou vzdálenost
Velkamedvědice
Přidat názor
Re: Slajovo
17.02.2026 14:03
myšleno že ti udělají nový povrch na sídlištním parkovišti. přijedeš na jakékoli místo a přes aplikaci si dobiješ bez kabelu a nutnosti přejíždění. k tomu si zvolíš čas kdy potřebuješ dobít...ta dobíjecí okna budou mít samozřejmě různou cenu dle píků.
Slajovo
Přidat názor
17.02.2026 14:07
Tohle moc schůdné není, protože fyzika: masivní ztráty + těžké zařízení.
xlsx
Přidat názor
xlsx
17.02.2026 14:08
jak říkám...bude a je to výzva:)))
Slajovo
Přidat názor
Slajovo
17.02.2026 13:51
Na Vinohradech je třeba k vidění systém nabíječek v každém sloupu elektrického osvětlení. Takže odtamtud viděno, nabíječek fakt není málo. Asi 8 metrů, jak tvrdí ta reklama optimisticky. Na těch sídlištích mezi baráky si podobné systémy představit lze taky, je to víceméně technický prostor, kde drobná mechanická ptákovina nikoho asi neurazí, zvláště je-li maskována tím sloupem. Poněkud složitější je to ve starší zástavbě, a ještě složitější v historické. Auta mají dost pevně daná parkoviště, kde není snadné je posunout o pár metrů vedle, a budovat tam nějaké nabíječky je další veleproblém. A vůbec největší zádrhel je s cenou; bohatí lidé to nějak vyřeší, i když s nadáváním, kdežto chodí v tom jako obvykle zůstanou viset. Půl milionu za auto je pro leckoho trochu moc, a s elektroautem nebo hybridem se níž těžko dostaneš. No a ten nápad se sdílenými auty a ekonomikami - celá idea automobilizace, původně vlastně americká, velmi těsně souvisí se svobodou, s možností, že mohu vyrazit kdy chci a kam chci. Route 66, vítr ve vlasech a tak. Pokud si musím žádat o dovolení k jízdě, pak je to celé úplně jinak. To už je takové čínské pojetí svobody.
Orangutan
Přidat názor
Re: Slajovo
17.02.2026 14:05
Ono to není jen o dobíjení, těch problémů je víc. Já bydlím mimo město, takže doplnit dobíječku by nebyl problém, cena taky ne. Horší je, že párkrát za rok jedu na pár měsíců do teplých krajin. Auto stojí na zahradě, po příjezdu normálně funguje. Kdybych si koupil EV, musel bych řešit, aby ho někdo 1x za měsíc vyvenčil a nechcípla baterka. Už jen z toho důvodu je to pro mě no-go řešení. Kromě toho kvůli panelům na střeše sousedům kompletně vyhořel zánovní barák, takže tudy cesta k levné elektromobilitě taky nevede.
xlsx
Přidat názor
xlsx
17.02.2026 14:07
jo....tohle bych řekl "vznícení" se snad časem ustálí a tyto mouchy se vychytají...ono teď to s dotacemi stavěl každý kdo měl v prd.li dírku.. takže se nedivme
Slajovo
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
>>
Reklama
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
Změnit přezdívku
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako
nick
, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.
Obecná diskuze
Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte
ZDE
Právě diskutujete
Téma
Názor
16:39
ČEZ
OK225
16:36
ČEZ
zelení jelimáni
16:35
ČEZ
Re: sídliště
16:18
Czechoslovak Group
Re: 682
16:17
DOOSAN ŠKODA POWER
16:11
Photon Energy
16:10
Czechoslovak Group
Re: 682
16:01
ČEZ
12 důvodů, proč...
Nejdiskutovanější zprávy dne
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Průměrný odhad
Váš tip
31.12.2025
1 366,67
31.01.2026
1 371,23
28.02.2026
1 392,85
31.03.2026
1 373,83
30.04.2026
1 376,08
31.05.2026
1 415,67
30.06.2026
1 390,58
31.07.2026
1 516,63
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2026
Koupit
Držet
Prodat
close modal
Uživatelské jméno
Heslo
Příhlásit se
Nepamatuji si heslo
Nemám registraci
Potřebujte poradit?
Zavolejte nám
+420 221 424 240
nebo napište na
info@patria.cz