Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ436,4436,60,55
KB968,1968,8-0,51
PKN123,3123,352,66
Msft73,574,091,13
IBM0,51
DCX67,0367,050,49
PFE-1,25
26.9.2017 11:08:43
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 26.9.2017 11:07:48
KOMERČNÍ BANKA (BKOMbl.PR, Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
968,00 -0,51 -5,00 27 760 143
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Rozhovory s managementem KB
    21.9.2017 9:46

    Média přinesla hned dva rozhovory s členy managementu Komerční banky. V Hospodářských novinách promluvil výkonný ředitel Jan Juchelka, který potvrdil plán vyplatit letos 60 % zisku ve formě dividendy. Uvedl taktéž, že silné konkurenční prostředí bude tlumit pozitivní vliv vyšších sazeb v ekonomice. Finanční ředitel Komerční banky pro Reuters vedle toho řekl, že růst korporátních půjček zpomalil a může vést k revizi letošního odhadu tempa růstu úvěrů.
    Lišák
  • ČNB zvyšuje úrokové sazby
    3.8.2017 14:08

    https://www.cnb.cz/cs/verejnost/pro_media/tiskove_zpravy_cnb/2017/20170803_menove_rozhodnuti.html
    Indiana
    • Re: ČNB zvyšuje úrokové sazby
      31.8.2017 13:25

      Vzhledem ke snížené divi a stavu bank.sektoru v Evropě dobrá cena k nákupu je +-880,-Kč,tipoval bych termín do konce roku
      Rožmberk
  •  
    3.8.2017 13:52

    nereaguj na nej...to je mistni blb na vsech forech je vsem jen k smichu
    .
    •  
      3.8.2017 14:05

      na všech jmenuj konkretně rád poznám tvé počty když na všech tak to bude zavratne čislo ....
      martík
  •  
    3.8.2017 13:49

    co to tady je za blazna ten martik???
    ?
  •  
    3.8.2017 13:33

    tak ted to tady dostane novy impuls a KB pujde konecne pres 1000kc...
    .
    •  
      3.8.2017 13:37

      s bankrotem mnoha hypotekařu se obavám že nikolivěk a KB bude mit spoustu starosti ale je silná vydrží (snad) ale dotknout se nějakých minim tedy kolem 1500 přepočteno na 300 kč by mohla o tom žádná :-) ale to by musela být spíše globalni korekce a tu naši hypotekaři oprvadu nevyvolaji :-)
      martík
      •  
        3.8.2017 13:48

        Martíku, za jak dlouho myslíš, že by se to mohlo na hypotékách, respektive na schopnosti je splacet, projevit? Hypotékaři mají fix, standardně na 3, spíše na 5 let, takže hned resp. v letošním a myslím, že ani v příštím roce to ještě markatní nebude. Tvůj názor? Případně ostatních?
        dickee
        •  
          3.8.2017 14:04

          jsou tady 2 roviny pohledu 1. u spotřebitelských úvěru je klauzule že banka může jednostraně zvýšit sazbu a ty musíš do 2 měsíců reagovat bud přistoupiš na změnu nebo je uvěr zesplatněn - toto se objevuje dejme tomu poslednich 5 let dovětek je že za jistých změn na trhu (průser banky nebo zvýšení úroků). 2. hypoteky maji fixace na 1,3,5,7,10 let nebo třeba 15 můj dotaz na privatnim bankovnictvi několika zdejších velkých bank co se stane v případě problémů banky a zda tato fixace může být porušena jako u bodu 1 NEDOKAZAL nikdo odpovědět tudíž tato možnost je možná.... jako privatni klient několika bank jsem chtěl vědět jak velký problem jim hrozi protože půjčuji každemu i když tvrdi že ne.... --Dále nikde se neuvadi kolik hypotek je na investice to je dost zasadni otázka, dále nikdo nikde neuvadi kolik z těch mnoha tisic hypotek jsou refixace. A dale se nikde neuvadi jak moc jsou hypotekaři zadluženi je třeba si uvědomit že pokud se pslatka zvyši z 19 000 na 27 000 měsíčně může to být pro někoho likvidačni neboli jaké maji hypotekaři rezervy neboli při prodejich půjdou prvni investiční hypoteky moje kočena řeši lidičky kteří maji bydleni na hypoteku a jelikož je to moderni kupuji dalši byty na investice lidi se chtěji v práci pochlubit a chtěji být inn. Bude zaležet co se bude při poklesu dít a dále pokud někdo měl dnes 100 nebo 90 procentni hypošku a ceny se propadnou o 30 procent banka mu nemusi schválit refix protože osoba bude dlužit víc než je cena nemovitosti což znamená že bude muset dolit prahcy nebo prodat tohle vůbec nikdo neřeší atd....
          martík
          • Re: Martík
            3.8.2017 21:37

            Další pohled. Insolvenční správci posilují své pozice a mluví o hypoteční bublině.... Kdo jiný se bude starat o řízené úpadky a kdo tedy do toho trochu víc vidí než nějaký bankovní poradce??? Souhlasím s Martíkem až na ten katastrofický scénář, ale proč ne. Nemoudré nakopnouti pořádnou silou nutné jest.
            Conck
          •  
            3.8.2017 20:30

            Díky za objasnění. Mimo jiné dnes bez ironie a urážek druhých, to myslím opravdu. Jinak o té větě ve smlouvách jsem neměl tušení. Sám hypotéku nemám a už 15 let jsem se ani o žádnou nezajímal.cBydlení mám naštěstí již vyřešené a tak mě hyp. netrápí. Nicméně jsi mi neodpověděl za jak dlouho očekáváš, že by se to mohlo začít projevovat. Ikdyž rozumím, že jak píšeš, banky dle podmínek by mohli reagovat v podstatě kdykoli.
            dickee
          • Martiku,
            3.8.2017 14:25

            ne vsechny cisla mohou nekde zit, bo je proste neni mozny ziskat, takze se statistika nekona. opravdu si myslis, ze dojde k propadu nemovitosti o 30 %? to mi prijde jako naprosta iluze. pokud uvadis priklad navyseni splatky z 19k na 27k, jedna se o 42,1 %. vzal jsem sazbu 1,9 %, kterou povazuju t.c. za nedobrou, cti vysokou. pokud nyni zvysili sazbu o 0,2 %, o kolik si myslis, ze se zvednou sazby hypo? netvrdim, ze dojde k propocionalnimu rustu sazby, nicmene myslim, ze malujes dost extremni scenar. mrkni na statistiky splaceni spotrebaku, hypotek, komercnich uveru. platebni moralka je dobra jak nikdy drive.
            Andzin
            • Re: Martiku,
              3.8.2017 14:39

              díky tomu že se pohybuji v realitach tak pro mě 30 procent pád neni nic moc nejspíše dojde k pádu možná až o 50 procent v některých lokalitách :-) zkus si udělat přepočet hypoteky 6 milionů za 1,9 nebo za 3,5 až 4,5 procent
              martík
              •  
                3.8.2017 14:50

                se pohybujeme ve stejnym rybniku a neznam nikoho, kdo by si myslel, ze budou reality padat o 50 % - bavim se v o Praze, kde ziju a jsou zde soustredeny veskere me aktivity. zbytek CR je mimo muj zaber. tesim se na obdobi, az budu moci kupovat byty za bura jen za 2,5 mio, kez by, se to stalo - kvuli me, kvuli lidem....mimochodem, muzes mi doplnit horizont, kdy ocekavas, ze se dostanou hypo sazby na 3,5-4,5 % a kolikrat podle tebe dojde ke zvyseni sazeb ze strany CNB? kdy ocekavas dalsi zvyeni sazeb? ano, kdyz zvysi sazbu o vice jak 100 %, tak to by patrne zborilo plany mnoha lidem. nemam hypoteku zadnou, takze me to netrapi z pohledu splaceni. ja souhlasim s tim, ze slycham o lidech, kteri maj nabranejch par hypo a financujou to z najmu, maj to pomerne naply, rezervy nula nula prd a pokud jim vypadne prijem, jsou podle me do pul roku na prkne. myslim, ze tito lide se nemohou divit, jak nakonec dopadnou, nicmene kazdy po svem...kolik jich je, nedokazu odhadnout.
                Andzin
                • andzine,
                  31.8.2017 15:18

                  aniž bych jakkoliv souhlasil s martíkem, považuji 30% pokles cen nemovitostí za možný, leč málo reálný scénář (nepočítám se změnou společenských poměrů). Hypotéky jsou stavěny na úročení základní sazbou, která platí po dobu fixace + marže. Pokud je úvěr splácen, banka žije dokud není růstem sazby vyčerpána marže a klient splácí. Úvěr na nemovitost ve výši 100% ceny samozřejmě zvyšuje riziko banky v případě souběhu poklesu cen nemovitostí a schopností lidí vydělávat a splácet. Riziko kolapsu cen nemovitstí je obsaženo právě v ručení úvěru nemovitosti. Proto taky ČNB tlačí banky k poskytování úvěru jen na část ceny nemovitosti, jinými slovy - taková nemovitost je stavěna z části reálnými penězi a zbytek z "fiktivních" peněz z úvěru.
                  lime
                  • Re: andzine,
                    31.8.2017 15:23

                    Doplňuji o podstatnou část informace. Riziko finanční ztráty pak přechází i na klienta banky, který ostatně ochotně akceptuje toto riziko při koupi nového vozu, kde jeho cena klesá okamžikem jeho zakoupení.
                    lime
                •  
                  3.8.2017 15:20

                  Praha je jiný svět je to hlavni město je to domov 1/8 obyvatel tohoto státu tam ten propad pravděpodobně takový nebude. Lidem v Česku chybi praktická zkušenost výrazného pádu cen nemovitosti napříč zemi nemaji zkušenost že by jejich rodiče , prarodiče přišli o byt nebo dům a ještě dlužili spoustu peněz ta zkušenost již velmi rychle přjde a odstřeli absurdni pravidlo, že investice do nemovitosti je skvělá a nemá chybu.... Chimera že každý Čech má narok na hypoteku a na vlastni bydleni je zcela mylna tak jako že 30let budu platit hypošku na kuču za 6 mega bance dám 9 a po 30 letech prodám za 12 :-) vystřízlivěni bude když prodám za 3-4 ... ta zkušenost je potřebna a bohužel ji zavini nebo zavinili- nedouci z CNB, nenažranost developerů a bank a pak neschopnost politiků stavět levné najemni (startovaci nebo končící :-) ) byty nebo aspon dobře pracovat s uzemním plánem...hypo na 3,5 procentech už u nekterých bank jsou na krátke fixace. Kolikrát nebo kdy dojde ke zvyšeni sazeb neni lehka otazka - otázka zni když tedy po robustnim platovém růstu dle nedouka Rusnaka nabobtna inflace já se domnivam že se opět ocitneme v deflaci protože robustni mezd je sci-fi v zemi kde minimalni mzda po 2 nebo 3jim zvýšení je 11000 a na Slovensku 12250 je absurdni robustni růst platu je min mzda 15-20 000 a průměrna 40-45 000 to je robustni růst... otázka zní kolik je investičních hypotek a kolik hypotekařu dokaže hypotéku udržet za propadu cen o 30 % nebo zvýšeni sazeb na 5-6 %....
                  martík
                  •  
                    3.8.2017 20:37

                    Tento komentář se mi líbí. Má hlavu a patu a jednoznačně s ním souhlasím. Hlavně s tím nájemním bydlením a s tím, že si každý nemůže myslet, že bydlí ve vlastním a nejlépe v rodiném domě min. 5+1. To tu nikdy nebylo a je to nereálné.
                    dickee
  • výsledky
    2.8.2017 9:07

    Dle mého názoru velmi dobré, dokonce i kapitálová přiměřenost vyšla dobře. Myslím, že zítra atakuje před zasedáním ČNB 1000 Kč.
    Zvonička
    • Re: výsledky
      2.8.2017 9:31

      S nákupy po HV je dobré vyčkat 2-3 dny.
      ?
  •  
    19.7.2017 10:43

    se zvedajicima se urokama to pujde pres 1000
    .
    •  
      26.7.2017 13:23

      Myslém, že první rozumná nákupka bude na 920,--potřeby zvýšit kapitál banky-snížení divi, či zaúvěrování nebo vydání nových akcií a zpomalení hospodaření Evropy-migranti, celní bariery energetika, bojkot Ruska
      Rožmberk
  • Vzhledem
    18.7.2017 14:06

    ke kurzu kačky a doláče odpolko očekávám realizaci zisků od Amiků
    Tácek
    • Re: Vzhledem
      18.7.2017 14:16

      1030
      ?
      • ?
        18.7.2017 14:32

        Hospodářské výsledky skupiny Komerční banky k 30. 6. 2017 budou 2.8.2017.
        ?
  •  
    18.7.2017 11:04

    jak proste...roste? prodej! a pak koukej s otevrenou pusou,jak to roste jeste dal...
    .
  • Roste? Prodej!
    18.7.2017 10:44

    úplně jednoduše. S polovinou opouštím svoji cílovku 960 a za 948 pouštím.
    asjav
    • Roste? Prodej!
      20.7.2017 17:39

      a zítra přes 960 jde druhá půlka. Peníze se musí točit, to by se jinak tenhle prohnilý kapitalismus zasek.
      asjav
      • Re: Roste? Prodej!
        2.8.2017 9:43

        tak jednoduše, podle plánu.Moje cílovka bohatě dosažena, P přes 965 a na 940 si počkám.
        asjav
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
Používat přezdívkuAno Ne
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria Online označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria Online.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.7.2017902,00
31.8.2017911,25
30.9.2017898,33
31.10.2017911,67
30.11.2017980,00
31.12.2017990,00
31.1.2018-
28.2.2018-
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2017