Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ13000,62
KB2,53
PKN101,9101,942,90
Msft504,34504,421,53
Nokia5,855,998-0,03
IBM307,03307,190,24
Mercedes-Benz Group AG58,4858,50,15
PFE24,2624,27-0,70
10.11.2025 20:14:49
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 10.11.2025 16:19:14
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 10.11.2025 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 300,00 0,62 8,00 150 850 465
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Lišáku
    10.11.2025 14:09

    mohu se zeptat, jak jsi se rozhodl u prodeje čezu, kde ti vypršel časový test? Vím že jsme kdysi stejně exitovali z monety do čez a kb. Já pustil třetinu čezu v létě kolem 1200, a nakoupil kb. No vystoupal krátce na to na 1300, a kb se nehla :). Nicméně, i když jsem to chtěl držet i nadále, všechny ty otevřené varianty příštího vývoje už mne přestaly bavit, a vyprodal jsem všechno kolem voleb, krom zbytku pár set ks kde nemám časový test, ale to už je zlomek. Vzhledem k tomu, že jsem to chtěl nechat v čr papírech, a nezvyšovat pozice v us, vrazil jsem to znovu do kb, takže zatím ok, ale i tak, jsem zvědav, jak to nakonec bude vypadat s větším odstupem.
    Helemese
    • Re: Lišáku
      10.11.2025 14:30

      Prodal jsem víc jak půlku pozice (7710ks) už před delší dobou na cenách 1200+. Čili významnou část zisků jsem zamknul. Nyní držím ještě 6490ks a z toho je po testu jen 2600ks a u zbytku pozice budu mít splněnej test až 02/2027. Zatím to držím a čekám co se bude dít, páč stejně nevím co bych za ty love koupil kdybych to teď prodal. Nicméně pokud by cena vylítla na 1350+, tak většinu nebo možná i vše po testu asi prodám. Záleží na situaci. O koupi KB jsem trochu uvažoval na cenách 1030, ale mám v ní už víc jak 50% akciového portfolia, takže jsem do toho nakonec nešel. Veškeré zisky a volné peníze jsem narval do dluhopisů. Nejvíc do KKCG a Energo Pro. GL
      Lišák
      •  
        10.11.2025 14:57

        Kb roste právě přelivem z Čezu.Vidina vysoké divi je lákadlo,ale teď už je v ceně po 20 dnech růstu naceněna.Kdo to stihl dobrý,ale teď už ne.
        sv
        •  
          10.11.2025 15:17

          No nemyslím jen na dividendu. Vycházel jsem z toho, že I když je KB evidentně nejslaběji řízena z burzovního tria, tak to podcenění už bylo moc nízko, podle čísel bych řekl, že ta cena by měla být mezi 1200 - 1300. A hlavně, pořád hraju na možný bonus, že přece jen začne zlepšovat hospodaření, a pokud by tomu tak bylo, EPS se může posunovat do pásma 100/120Kč, pak bych klidně viděl cenu akcie v pásmu 1300 -1500 Kč. Iluze, že by se vyrovnal ten starý poměr rovnosti tria bank 1000/1000/100, ty tedy nemám :) Jinak jsem měl štěstí, přeskupoval jsem v pásmu 1040 - 1060, ale ten růst mně prostě překvapil, čekal jsem že to půjde zvolna směrem k jaru.
          Helemese
  • Německo miliardovými dotacemi zlevní elektřinu pro průmysl
    10.11.2025 10:00

    www.echo24.cz/a/HyxhD/zpravy-ekonomika-nemecko-dotace-ceny-elektriny-podnikum
    Kočičák
    • Re: Německo miliardovými dotacemi zlevní elektřinu pro průmysl
      10.11.2025 11:44

      Ano,Lejnová něco s Timmermansem vymyslí ale němci si pak udělají výjimku. to je nehoráznost. Asi jako když jsou sankce na rusa, a kdekdo je nedodržuje,nebo si Orbán jede pro výjimku k Trubcovi. Jaký to má pak smysl,všechny ty kecy a šaškárny,
      kočák
      •  
        10.11.2025 13:00

        ... tak přece si Němci nezničí svůj průmysl. Stačí, když ho zničí ostatním členským státům, ne? :D
        Kočičák
        • Rusko
          10.11.2025 13:14

          nás určitě zachrání
          Velkamedvědice
      •  
        10.11.2025 12:53

        Tak to by nám měli zase zavézt poplatek za tranzit plynu, aby to měli z čeho dotovat :) Berme to pozitivně, oživí to jejich průmysl a pomůže to i nám v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Socialismu kde si každej velkej stejně dělá co chce zdar !
        Bloody fox
    • no a zaplatí to kdo ?
      10.11.2025 11:25

      no přeci německý občan, vlastně jen ta část občanů co nepobírá dotace :o)
      Mike -Green D. is killing Europe
  •  
    10.11.2025 8:09

    "Patria dává doporučení držet s cílovou cenou 998 korun. ů To jsou ta doporučení, nad kterými zůstává opičákům rozum stát a uvědomují si, že jsou přece jen nižší vývojové stádium.
    Orangutan
    •  
      10.11.2025 10:35

      Že by dlouhodobý fundament milý Watsone? :) Určitě vidí vysokou CAPEX náročnost a klesající trajektorii ceny elektřiny. Pak jim z toho modelu moc jiného padat nemůže. Ale kdo chce spekulovat má tu alternativní příběh, držím jim všem palce.
      Elektrikář
      • Elektrikář
        10.11.2025 10:57

        No, poukazujeme jen na to, že doporučení "držet, aby to kleslo na 989" je poněkud na hlavu. Tvrzení, že bude 989 dává smysl pouze k doporučení SELL, to by bylo naprosto legitimní.
        Orangutan
        • Re: Elektrikář
          10.11.2025 14:23

          To je pravda. Ale jak píše kolega níže, je trochu starší a nemyslím si, že je nutné ho číselně přepočítávat. Držet ale i v kontextu té vlády může být logické (pokud tomu člověk chce věřit). To má nějakou širší obálku.
          Elektrikář
        • Re: Elektrikář
          10.11.2025 11:16

          Poslední doporučení Patrie na ČEZ bylo vydáno k datu 10.3.2025 s cílovou cenou 998 Kč a doporučením držet. Závěrečná cena dne 10.3.2025 byla 1030 Kč. Takže doporučení držet dávalo smysl a vztahovalo se k tehdejší ceně ČEZu - nikoliv současné.
          Radegast12
          • Radegast
            10.11.2025 11:20

            Jasně. Ale my jsme citovali, že dnes ráno Patria trvá na "HOLD". Mohla by třeba doporučení revidovat, to je takový obvyklý únik z lesa.
            Orangutan
        • Re: Elektrikář
          10.11.2025 10:59

          Woni nechtěj tu paniku.
          Bloody fox
    •  
      10.11.2025 9:12

      To vona jim je vypadla na začátku jednička. Dokud nedaj na Photon strong buy tak s ČEZem nehejbu :)
      Bloody fox
  • WFT na ČT1
    09.11.2025 20:18

    WFT čas 19:27 (nebo -30:05) https://www.ceskatelevize.cz/porady/1097181328-udalosti/225411000101109/ Satanjura: jáá bych to tenkrát udělal jinak Na WFT se vybralo celkem cca 118 mld: • banky plán celkem cca 30 mld Kč, skutečnost cca 1 mld (do 9/25) !! • rafinerie a další celkem cca 0,9 mld Kč !!! ropa měla být zdaněna nejvíce • energetické firmy (jako elektřina) zaplatili cca 107 mld Kč (z toho asi 95 mld Kč ČEZ jako většinu !!! Elektřina měla zaplatit nejméně !! ; Díky WFT má SEVEN na dalších cca 20 let (??) nový daňový domicil v NL... Bamblbiš - zdaňme zbrojaře... celkově strašlivě strašlivé ! ! !
    DupByk
  •  
    09.11.2025 17:34

    Abys to rozhodování neměl tak jednoduchý: nikdo neví,co s tím ten Havlíček nakonec provede. Ještě v Dukovanech nekopli,a už mele o stavění v Temelíně. Byl to on,co sebral peníze minule v čezu a šel zaplatit podíl v "lithiu". Jako co vlastně zaplatil? Takový manták bude rozhodovat, nicméně i to bude muset popř. zaceněno . A i jiné. Takže to vidím tak,že možná nabídka výkupu ano,ale vytěsnění vidím špatně, spíš levárnu.
    kočák
    •  
      09.11.2025 17:44

      Tak nejdůležitější otázka je podle mě furt, jaká je hodnota toho ČEZu? Jestli je EBITDA cca 130 miliard, tak tržní kapitalizace současných cca 695 miliard mi přijde prostě málo. Při ceně výkupu +20 %, jsme někde na 834 miliard tržní kapitalizace, to je 6,4x násobek současného EBITDA. A ikdyby se ta EBITDA propadla na 100 miliard a byl by to násobek 8,34x EBITDA, asi ani tak by se ta nabídka výkupu za 1550 CZK / kus nedala nazvat jako bomba. Nebo se na to dívám blbě?
      SajzeKatze
      •  
        10.11.2025 7:43

        No uprimne divas se na to blbe … respektive z pohledu nestranneho cloveka, ktery pocita cisla. Ale vlada bude chtit (pokud to tedy uskutecni) vykoupit za levno a jeste k tomu ukazat pracujici tride, ze ty burzousti tam nahore nebudou na statu vydelavat … takze nejaky trzni cisla nebudou hrat uplne roli
        BorisHead
        •  
          10.11.2025 11:06

          Na tržní čísla a jejich roli,smyslu firmy se bude koukat jen při skutečném ocenění firmy při vytěsnění.
          kočák
          •  
            10.11.2025 11:10

            Takže z tohohle úhlu pohledu nám vlastně může být jedno, když se stát bude chovat jako prase, stopne dividendy, aby srazil cenu, nabídne nepřijatelnou cenu za odkup. Protože na to skutečné ocenění to nebude mít vliv, když se bude poukazovat na to, jak ČEZ šlapal, než se účelově začaly podnikat ty kroky vedoucí ke snížení jeho hodnoty.
            SajzeKatze
        •  
          10.11.2025 8:56

          Tak to by třeba zrovna u toho soudu o vytěsnění vůbec nemělo hrát roli, ne? Tam vždycky můžeš tvrdit, kolik ten ČEZ vydělával v době, než se ten stát snažil účelově srazit jeho kvůli výkupu dolů.
          SajzeKatze
          •  
            10.11.2025 10:59

            jasně. Ale to už bude Babišova vláda dávno pod drnem.
            Orangutan
            •  
              10.11.2025 11:04

              A v čem je problém? Já si 10 let na výsledek soudu klidně počkám. Už teď mám ve hře jeden soud ještě od dubna 2014 ve hře. Důležitý bude jen výsledek toho potenciálního soudu se státem.
              SajzeKatze
              • Sajze
                10.11.2025 11:17

                Problém je v tom, že ještě nevíme, jaká špatnost se stane, pročež se blbě predikuje výsledek soudu. Připomínáme spousty bombastických prohlášení ohledně WFT, jak budou cákat žaloby a tak podobně, a nestalo se vůbec nic, investoři sklapli kufry a drželi hubu, když potkali prvního příčetného právníka.
                Orangutan
                • Re: Sajze
                  10.11.2025 11:27

                  Tak zavedení nekřesťanské daně na 3 roky & násilné vytěsnění z akcie za žalostných podmínek, je přece jenom rozdíl, ne? Tohle by se bez žalob na stát asi těžko obešlo. Vždyť jen, kolik nás je tady na Patrii? Co nám brání to případně iniciovat na vlastní pěst? Já se soudy už nějaké zkušenosti mám (samozřejmě, oproti týhle záležitosti to jsou marginální srandičky) & pár právníků znám taky, dokonce bych o dvou z nich řekl, že jsou i celkem schopní. Když se to vyplatí podle množství, co toho držíme, co nás od toho zastaví?
                  SajzeKatze
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.09.20251 252,25
31.10.20251 310,88
30.11.20251 344,44
31.12.20251 322,22
31.01.20261 405,00
28.02.20261 438,13
31.03.20261 445,71
30.04.20261 483,33
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2025