Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN66,2566,3-0,47
Msft2,22
Nokia3,4193,4450,48
IBM0,62
Mercedes-Benz Group AG71,7271,750,94
PFE0,40
04.05.2024 2:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 03.05.2024
Hyzon Motors Rg-A (NASDAQ Cons)
Závěr k 3.5.2024 Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (ks)
0,6095 6,74 0,04 294 719
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  •  
    07.09.2023 5:44

    Pomalu se zase skrabeme na 2 dolary.
    hudis
  •  
    23.08.2023 5:53

    Chystáme druhý dech? :)
    hudis
  • Hoši
    08.08.2023 20:21

    Máte šanci to zkusit znovu, takových akcií moc není. Pokud tedy si neuvědomili, že vodík v osobní ani nákladní dopravě nemá smysl. To by pak mohlo jít i na nulu, tak pozor na to.
    štíreček
    • sell in July
      09.08.2023 21:45

      bylo investiční doporučení CRI. Doufám, žes xpeng a teslu taky včas prodal a budeš nakupovat v akci po letních výprodejích. I Hyzon už potřeboval ufouknout vodík. Pár titulů (jako Nio, Ericsson, Zim, KB ad.) jsem si nechal na long+, abych si protrpěl korekci 4. vlny :)
      Shiroko
  • Pokyn k prodeji
    30.07.2023 7:59

    Tak jsem dal pokyn k prodeji na 2,2... na celý příští týden. Ale myslím si, že to neprorazí hodnotu dvou dolarů.
    hudis
    • hyzon
      05.08.2023 7:59

      doufám, že se prodej vydařil, vrchol byl 2,17. Uvidíme, jak bude hluboká korekce. Mohlo by to jít na 1,5 možná i níž. Ale pár týdnů bych tomu nechal. GL
      Shiroko
      • Re: hyzon
        05.08.2023 8:06

        Nepodaril, nevyšlo to o 5 centu(?). Mel sem prodat za dva dolary. Poučení pro příště. Nebuď hamoun :)
        hudis
        • někdy
          05.08.2023 10:01

          je lepší prodat na vrcholu 3. vlny alespoň část zisku a zbytek při dojezdu 5. vlnky. Nebo obchodovat jenom třetí vlny, ale je těžké je identifikovat. Někdy bývá 5. vlna prodloužená - nejdelší, ale může být i naopak zkrácená, takže třetí vlna je největší jistota.
          Shiroko
  • dalších 12%
    25.07.2023 21:25

    hudis, stále držíš? Celkově +130% :)
    Shiroko
    • Re: dalších 12%
      25.07.2023 21:39

      Ještě jsem koupil Lumen. Koukal sem, že jsou tam možné soudní spory a menší ziskovost, ale to by tu firmu nemělo potopit. Za dva dolary to stojí za risk.
      hudis
    • Re: dalších 12%
      25.07.2023 21:37

      Držím, držím. Já mám zisk nějakých 90%. Zítra už by mohlo být 100. Uvidíme. Počkám na další pokles a pak asi trochu naředím.
      hudis
      • 2,2-2,4
        25.07.2023 21:47

        já to asi na 2,2-2,4 prodám a v korekci kolem 1,5 zase dokoupím, pokud bude hrát Hyzon moji hru :)
        Shiroko
  • raketa
    17.07.2023 17:59

    docela se na tu raketu dobře dívá, účet hlásí zhodnocení investice 102% :)
    Shiroko
    • Re: raketa
      17.07.2023 19:28

      Jak dlouho to může vydržet? To už lidi nevědí co s penězi, nebo mi něco uteklo?
      hudis
      • Hyzon
        17.07.2023 19:39

        já myslím, že bude menší korekce ze současných hodnot na 1,47, ale k 2,2-2,3 by to v téhle pětivlně mohlo dorazit. Zatím jsem část poslal do stáje :)
        Shiroko
  •  
    13.07.2023 16:33

    30% za dva dny? Not bad :)
    hudis
  • +18%
    12.07.2023 23:31

    mi přijde jako docela dobrý denní nárůst :)
    Shiroko
  • Nexo
    09.07.2023 22:46

    https://youtu.be/ziHD1ri4B10
    štíreček
  • Vodik
    09.07.2023 22:45

    https://youtu.be/F1EPknoU01I
    štíreček
  • je možné
    07.07.2023 18:10

    že nikdo nenakupuje tuto zajímavou akcii?
    Shiroko
    • Re: je možné
      10.07.2023 9:37

      A co je zajímavé na firmě s obratem 80 milionů korun při tržní kapitalizaci 5 miliard korun, kromě jistě zářivé budoucnosti vodíku..?
      qwer
    • Re: je možné
      09.07.2023 9:29

      Podívej se na Nikolu, nic nemá, jen dluhy. Vodík už baterky nikdy nedožene. Nedává to smysl....
      štíreček
      • jedna karta ke hře nestačí
        09.07.2023 12:52

        nikdy není dobré sázet na jednu kartu, do vodíku půjde zvl. v USA i v EU masivní podpora. A co z toho nakonec bude, to ukáže čas. Možná si s elektrobateriemi rozdělí různé segmenty trhu. Každopádně to bude odvětví, kde se bude něco dít a šanci na nečekaný rozvoj bych nepodceňoval. I korporace tomu půjdou naproti - např. Amazon není bezvýznamný partner pro PP - viz třeba: https://www.lynxbroker.cz/investovani/analyzy/akcie-tydne/akcie-plug-power-analyza/ https://www.kurzy.cz/zpravy/723279-plug-power-zakazka-na-zatim-nejvetsi-stacionarni-zdroj-energie-z-vodiku-v-usa/
        Shiroko
        • Re: jedna karta ke hře nestačí
          09.07.2023 22:40

          No zatím je vodík protlačovaný jen těmi těžaři ropy, ale investovat do toho sami nechtějí. Takže není jednodušší jezdit na LPG??? Nač tu ropu nebo plyn předělávat draze na vodík a pak zase na elektřinu? A teď tlak LPG je směšný oproti tlaku 750 baru ve vodíkové nádrži. Taktéž vodík má nejmenší molekulu, dostane se přes všechny materiály, natankovat ráno do kamiónu a do večera vyjet ok, ale nechat ho stát v osobáku 14dni, tak máš prázdnou nádrž. Z baterie elektromobilu neubyde ani jedno procento za tu dobu. Navíc tankovací stanice na vodík stojí 50mil nebo i více, musí se chladit a tlačit, energeticky náročné. První auto se natlakuje za par7jednotek minut, ale druhé v řadě už bude čekat desítky minut, protože se musí nejprve natlakovat. Taková drahá vodíková stanice dokáže obsloužit možná několik málo aut za den, naproti tomu, nabíjet se dá nonstop. Dále omezený výkon palivového článku cca tuším 95kw , pro osobák jakž takž, náklaďák jich musí mít více. Hlavně potřebuje čistý vzduch a čistý vodík, na to je ten článek citlivý. Odpad - čistá voda v osobáku 7-10 litru vody na sto, když bude řidič nezodpovědný a nebude vypouštět na vhodném místě, tak v zimě bude na silnicích kluziště. Taky to omezuje vnitřní prostor v autě a tady má EV opět nespornou výhodu. Díky malým motorum, velký rozvor, velký vnitřní prostor pro posádku a dvojitý kufr vzadu plus kufr vepředu. Mrkni na Hyundai Nexo, test, pošlu odkazy. Další nevýhoda, malá baterie - brzy se vycykluje. Oproti Ev cca 75kwh a dojezd 300-600km x tisíc cyklů je životnost 300 až 600tis km, u baterií LFP x 3000 cyklů, takže vysoko přes milion km. Je daleko jednodušší a téměř bezeztrát natankovat elektřinu přímo do baterie než ji honit přes vysoké ztráty do vodíku ... Možná do jiných aplikací se to časem dostane, ale v osobní dopravě to už dneska nedává smysl a nebude mít šanci ani v nákladní dopravě.
          štíreček
          • Jo
            09.07.2023 22:43

            A životnost palivového článku se uvádí cca 120tis km..
            štíreček
        • Re: jedna karta ke hře nestačí
          09.07.2023 13:29

          Nemá třeba Toyota blíž k vodíku než k baterkám? To není zrovna malý hráč.
          hudis
    • Re: je možné
      07.07.2023 19:05

      Já sem zrovna včera vzal malý vzorek. Ale nevím. Nejsou to osobní auta, tak to nebude taková masová. A ty dojezdu kolem 400km není moc...
      hudis
      • uvidíme
        07.07.2023 19:42

        zatím to moc čitelné není https://finance.yahoo.com/news/hyzon-motors-inc-announces-first-100000432.html , ale toto odvětví bude mít v příštích letech masivní podporu. Já jsem se orientoval hlavně podle grafu a zatím jsem inkasoval 20% zisk. Je to ale spíš na delší držení, pokud to bude růst, stejně rychle, jak to padalo :)
        Shiroko
        • Re: uvidíme
          08.07.2023 10:09

          Kdyby se to náhodou dostalo na 10 a výš, byl bych spokojený. A je jedno jestli za rok, nebo 5.
          hudis
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.03.2024-
30.04.2024-
31.05.2024-
30.06.2024-
31.07.2024-
31.08.2024-
30.09.2024-
31.10.2024-
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2024