Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ12601261-0,08
KB10341035-0,77
PKN81,981,91-0,67
Msft510,16510,80,33
Nokia3,8783,8821,44
IBM256,6258-0,07
Mercedes-Benz Group AG50,4350,45-1,66
PFE23,9423,950,21
17.09.2025 13:30:59
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 17.09.2025 13:30:46
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 261,00 -0,08 -1,00 58 188 543
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Zajímavé by bylo,
    17.09.2025 13:16

    co by koktal Babiš nebo Havlíček, Kdyby se jich někdo ze Spolu v TV debatě zeptal,jak chtějí zestátnit čez za peníze čezu,když vytěsňovat nemůže firma čez. Takže čez může sebe zestátňovat.Už by je měl někdo na ty lži chytit.
    kočák
    • Re: Zajímavé by bylo,
      17.09.2025 13:31

      Já sem to pochopil tak, že budou dělat klasický buybacky. Jako je to v USA normální. Ale tam to dělají z jiného důvodu.
      hudis
      • hudis
        17.09.2025 13:32

        tak tos pochopil naprosto špatně. Protože buybackem se podíly nemění a zestátnění by nevzniklo.
        Orangutan
    • kočák
      17.09.2025 13:30

      honím tě od akcie k akcii, s tím Dynexem. Jak to, že Dyunex platí dividendu v eurech? Dyk je to americká akcie, ne?
      Orangutan
      • Re: kočák
        17.09.2025 13:42

        To záleží na tom,kdes to koupil. jestli jako DX na NYSE, nebo jako DYT1 na XFRA, třeba včera za 10,5. Už tu dobu píšu, že si zařizuji "důchod" v dolarech a taky chci v eurech. Nakonec mám toho dost světového z XFRA místo USA. Oni maj jiného custodiana a tudíž by majetek v dědění neměl být v dosahu USA. Nakonec se tu třeba spíš bude platit v eurech než v dolarech.
        kočák
        • kočák
          17.09.2025 13:45

          A co je DYT 1? Mně to vyhazuje Xetra, Dynex Reit Rg, vše psáno v eurech, ale netuším, jestli je to v eurech a nechápu, jak se to pozná.
          Orangutan
    • Re: Zajímavé by bylo,
      17.09.2025 13:18

      přesně..
      Velkamedvědice
  • pokud Evropská komise uzná podněty akcionářů, hrozí státu žaloby za desítky miliard
    17.09.2025 11:13

    ... jediná cesta, jak tomu zabránit, je získat 100% podíl v ČEZu (https://x.com/stepeni_podcast/status/1967870120942047642)
    Kočičák
    • Re: pokud Evropská komise uzná podněty akcionářů, hrozí státu žaloby za desítky miliard
      17.09.2025 12:53

      Dobrý Clickbait.. není znám jediný případ kdy by EU rušila WFT. To MŠ ví, ale to že stát nemůže stavět jádro bez plně státního ČEZu se ukázalo jako totální bullsh..., protože ne ČEZ ale de facto státní firma staví Dukovany. Co vytáhne příště ? Že bez státního ČEZu nebude možné slavit vánoce ??..
      Make_CEZ
    • Re: pokud Evropská komise uzná podněty akcionářů, hrozí státu žaloby za desítky miliard
      17.09.2025 12:10

      Šnobr pro mě přestává být relevantní :-D Proč by se stát měl vzdát odpovědnosti tím, že to koupí, to je nesmysl z ryzí podstaty. Aneb já ti z auta ukradnu motor, ale za 5 let od tebe koupím vrak bez motoru za 5 tisíc, takže jsem se zbavil odpovědnosti z krádeže?
      Dicky
      •  
        17.09.2025 13:03

        Z meho pohledu by to mohlo byt proto, ze adresatem pripadne vracene WFT by nebyli akcionari CEZ, ale CEZ samotny. Obdobne jako v minulosti, kdy se CEZ soudil o myslim vratku darovaci dane u povolenek - vratku dane take nedostali na ucet primo akcionari, ale CEZ. Pokud by byl stat v te dobe jedinym akcionarem CEZ, pak by to byla pro stat de facto transakce "z jedne kapsy do druhe"...
        pouceny laik
        •  
          17.09.2025 13:08

          dobrý point, takže by se pak akcionáři museli soudit s ČEZ..
          Dicky
          • Proč soud?
            17.09.2025 13:13

            Vratka WFT by byla příjmem ČEZ a VH (akcionáři) by rozhodli, co se s těmito penězi má stát a mohly by klidně zůstat nevyplaceny na divi v ČEZu. Na divi žádný zákonný nárok neexistuje.
            VenkovskyZahradkar
            • Re: Proč soud?
              17.09.2025 13:38

              Zahrádkář - to je právě ta napínavá právní otázka, která je Šnobrovi, Alexandrovi a dalším tak jasná. Jisté je jedině to, že anžto je WFT daň podle zákona, nemůže to řešit běžný soud, který těžko může dojít k závěru, že "zákon je špatně", a je třeba začít rovnou soudem ústavním, nebo ESLP, ježto možná jde o porušení práva na vlastnictví. Možná, je to fakt netriviální; naše vlastní judikatura míří přesně opačně (causa solární baroni kolem roku 2010). I procesně to není úplně jednoduché, ježto to nejspíš propojuje oba základní způsoby rozhodování ústavního soudu (stížnost občana na porušení základních práv; návrh na zrušení zákona). Právě tyhle obtíže vedou k tomu, že žaloby tak moc necákají, jak tady sliboval jistý doktor (nevíme čeho; práv asi nejspíš ne).
              Orangutan
          •  
            17.09.2025 13:10

            Uplne v tuto chvili nevidim, jaky by k tomu akcionari meli pravni titul zalovat v teto souvislosti CEZ, pokud by ten treba v budoucnu ziskal vratku WFT od statu...
            pouceny laik
    • Re: pokud Evropská komise uzná podněty akcionářů, hrozí státu žaloby za desítky miliard
      17.09.2025 11:18

      Pukud budou Michale, v p.deli ryby, nebudou muset být rybníky.....Jestliže vláda něco porušila, bude jen správná adekvátní reakce...Ten Šnobr už neví, jak kňučet, aby mu to koupili
      Velkamedvědice
      •  
        17.09.2025 12:59

        Přesně! Námitka - zavádějící. Jedná se o 2 různé nesouvisející případy. DOPO - pokud dojde k uznání námitky, měli by být odškodnění akcionáři, kteří drželi akcie ke konci WFT tj. k 31.12.2025 než k termínu proběhnutí soudu (v budoucnu, 2026+).
        DupByk
        •  
          17.09.2025 13:39

          Dura lex, sed lex.. znovu a znovu, EU nemuze a nerozhoduje o danovych zalezitostech jednotlivych clenu. Leda by narusovali trh EU. Stat muze zitra zavest dan na krabicku cigaret ve vysi 300 Kc a EU s tim nic neudela, ale urcite to pohne s cenou papiru PM. Stat muze vymyslet progresivni zdaneni, takove ze se nikomu nebude chtit vylezt z postele, a znovu EU s tim nemuze nic delat. WFT by mohla byt prohlasena za neustavni jedine US Ceske Republiky.
          Make_CEZ
        •  
          17.09.2025 13:06

          Takto to ale nefunguje, vratku dane dostava platce, nikoliv jeho (mozna nekteri jiz byvali) akcionari. Max. kdyby se tato pohledavka resila v ramci soudu spojenych posuzovanim vykupni ceny za akcie CEZ v ramci squezze-outu (poslednich 10 % akcii)?
          pouceny laik
  • zestátnění ČEZu podle plánu Andreje Babiše by byla katastrofa
    17.09.2025 10:54

    https://x.com/MichKucera/status/1967889787232088520
    Kočičák
    • Re: zestátnění ČEZu podle plánu Andreje Babiše by byla katastrofa
      17.09.2025 10:59

      zaujal mě tam odkaz na vykořisťovatele......https://x.com/MichKucera/status/1631555173406449667/photo/1
      Velkamedvědice
      • Lidumil a dobros€r Bláboliš
        17.09.2025 11:50

        Rozsudek, který padl před nějakou dobou: Chemický podnik Deza z holdingu Agrofert musí povolit členům Odborového svazu Kovo působit ve svém závodu. Závod v minulosti neumožnil odborářům podílet se na klíčovém jednání o kolektivní smlouvě. Odboráři proto podali na chemičku žalobu. Nejvyšší soud v neveřejném řízení rozhodl v jejich prospěch. https://zpravy.aktualne.cz/domaci/odbory-deza-nejvyssi-soud/r~72350926aaf711ee8d680cc47ab5f122/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
        VenkovskyZahradkar
      •  
        17.09.2025 11:07

        ... zajímalo by mě, kolik nabízí zaměstnancům Michal Kučera :D
        Kočičák
        •  
          17.09.2025 12:11

          Kučera, ten poslanec TOP09, všechny jen okrádá, tak to by jeho zaměstnanci zaplakali (kdyby nějaká ta pracovní místa dokázal vytvořit).
          Kompik
          • Klasika
            17.09.2025 12:27

            Oboum zástupce SPD, které se cpe do vlády, nevadí a nezajímí podstata odkazu, že v roce 2023 dobrodinec Babiš nabízí 16380 hrubého, ale napadnou Kučeru za to, že si dovolil fakta zveřejnit. Nic než národ!!
            Velkamedvědice
          •  
            17.09.2025 12:15

            Od krajských voleb stále marně čekám, kdy mně ANO vrátí všechno, co mně Fyjalova vláda domněle ukradla a pořád mně nic nevrátili. Kde se stala chyba? Zapomněl jsem si zaregistrovat žádost?
            VenkovskyZahradkar
    • Re: zestátnění ČEZu podle plánu Andreje Babiše by byla katastrofa
      17.09.2025 10:59

      ... tohle je přesně ten důvod, proč je koalice SPOLU nevolitelná. Ne proto, že nesouhlasí s Babišem, ale protože nemají argumenty. Fakt smutný příběh. Za 8 let v opozici a 4 roky ve vládě v energetice nic nepochopili, nic se nenaučili a nevidí si ani na špičku nosu. Jste k pláči. Pane poslanče Kučero, vždyť jste před 2 lety tu samou katastrofu realizovali vy? Dokonce jste to protlačili i v 1. čtením ve sněmovně. Pamatujete? Dokonce ještě v naprosto ostudné formě lexČEZ v doprovodu ubohosti windfall tax. (https://x.com/michalsnobr/status/1968059943141130739)
      Kočičák
  • Já to nebyl
    17.09.2025 9:33

    https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/neznamy-investor-pujcil-cez-miliardy-dostal-kralovsky-urok-o-kterem-se-stradatelum-muze-zdat-1427422
    Llanowar
  •  
    17.09.2025 0:02

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-kauzy-cina-muze-vypnout-solary-na-ceskych-strechach-ovlada-klicovou-soucastku-285955#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest294_new_tab_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    Velkamedvědice
    • Už jednou vypnuli tisíce FVE
      17.09.2025 12:03

      “Koncem loňského roku přestala majitelům tisíců malých FVE v USA, Velké Británii, Pákistánu či latinskoamerických zemích fungovat jejich fotovoltaika poté, co čínský výrobce Deye deaktivoval střídače údajně zakoupené od nelicencovaných prodejců,” - https://eprehledne.cz/lidem-prestala-fungovat-fotovoltaika-cinsky-dodavatel-jim-ji-na-dalku-vypnul/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
      VenkovskyZahradkar
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.07.20251 187,50
31.08.20251 245,71
30.09.20251 252,25
31.10.20251 238,13
30.11.20251 252,86
31.12.20251 242,86
31.01.20261 328,33
28.02.20261 601,25
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2025