Hledání v detailu akcií
Top akcie
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN110,15110,90,77
Msft68,2368,240,81
IBM152,51152,530,35
DCX67,6967,71-0,22
PFE32,2732,28-0,57
22.5.2017 19:23:56
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 22.5.2017 16:25:09
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 22.5.2017 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
451,30 0,00 0,00 161 972 794
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Brute,
    22.5.2017 17:31

    tak dneska opět trocha radosti pro longaře. :o)
    Lišák
    • Re: Brute,
      22.5.2017 18:24

      Jj dnes opět sen longaře:-),jenom aby to vydrželo,porád to vpodstatě jde do strany,žádnej jasnej trend
      Brutus
  • elektřina roste na 30,17 a ČEZ nám zítra zřejmě prorazí 455
    22.5.2017 16:30

    a otestuje 460....čekám, že úskok nahoru k ročnímu maximu 477 by mohl být velice rychlý...roste i cena uhlí a ropy
    alexandros
    • Re: elektřina roste na 30,17 a ČEZ nám zítra zřejmě prorazí 455
      22.5.2017 17:28

      V aukci byl nákupní pokyn přes 100tis. ks za 455, ale ještě před koncem aukce byl snížen na polovinu, páč prodávat se nikomu moc nechtělo. Proto to také v aukci vyskočilo nad denní maximum. Do divi je ještě daleko a může se stát cokoliv, ale kdo nakoupil za 430 - 440 může být celkem v klidu. Kdo nenakoupil a chce nakoupit, tak má podle mě nejvyšší čas. Jakmile se rozlouskne to Bulharsko, tak to tady může být hodně zajímavé. Já jen doufám, že ten prodej bude až po divi.
      Lišák
    • Re: elektřina roste na 30,17 a ČEZ nám zítra zřejmě prorazí 455
      22.5.2017 17:04

      o)))))
      Velkamedvědice
  • Chceme mít jistotu,
    22.5.2017 10:50

    že jde o skutečně trvalý růst, nikoliv o náhodný "pšouk", proto vyčkáme na ceny v intervalu 470 až 480 Kč a teprve potom začneme s nákupy.
    .
    • Re: Chceme mít jistotu,
      22.5.2017 11:52

      JA bych pockal na 1000 at je to fakt jisty.
      Hugo
      •  
        22.5.2017 14:59

        jen aby do tý doby někdo nezačal s prodejem :-)))
        ABe
      •  
        22.5.2017 12:33

        Ale tutovky by to bylo až u 1400...
        qwer
  • Divi
    21.5.2017 15:55

    ČEZ chce vyplatit zhruba polovinu schválené dividendy z nerozděleného zisku Podle agenturních zpráv chce ČEZ poprvé v historii použít na výplatu dividend část nerozděleného zisku z minulých období. Firma plánuje akcionářům vyplatit za rok 2016 celkem 17,8 mld. Kč = 33 Kč na akcii. Ze zisku za rok 2016, který byl celkově 19,6 mld. Kč, firma použije ale pouze 8,8 mld. Kč. Zbytek do plánovaného rozsahu půjde z výše zmíněného zdroje. Vedení také poprvé po 16 letech nenavrhuje odměny představenstvu a DR. Ty se v minulosti pohybovaly kolem 25,5 mil. Kč. Další motivační benefity a programy pro vedení společnosti zůstávají v chodu.
    JC
  • Bulharsko by mohlo vylepšit firemní zisk
    20.5.2017 16:24

    O bulharská aktiva ČEZ je vysoký zájem a dřívější spekulace hovořily o nejvyšší nabídce až 120 mil. Eur nad jejich účetní hodnotou. To by znamenalo cenu okolo 10 mld. Kč (19 Kč/akcii) za aktiva přinášející 1,3 mld. Kč roční EBITDA. My bychom viděli prodej těchto aktiv nad účetní hodnotou pro ocenění ČEZ pozitivní. Petr Bártek
    Lišák
  • Riziko? Rally?
    20.5.2017 13:51

    Velmi vysoké riziko,ale možnost i opravdu do divi vysokého zhodnoceni a pak bolestivý pád rally dolů.Jak jsem psal tak bude i rally směr nahoru i přes obrovské riziko je to ted vidět trend směr většinou nahoru u všech akcii můj odhad do divi je mezi 480-520 . Otázka kdy přijde globálni pád na všech burzách ,ktery je jen otázka času...
    jimibeami
    • pro VM
      20.5.2017 16:01

      "Za to nereguiješ na nic. Psal si tady o předpokládaném zisku za 2018 19 miliard..Na otázku, z čeho tak usuzuješ si jednoduše už neragoval. Připusťme , že si chytřejší a úspěšnější v životě než Beneš..Proč ne. Pak my tedy bez nějakých nedoložených výkřikú prosím vysvětli, proč by měli ceny energie během tží let nějak zásadně vyrůst a můžeš klidně spočítat i těxh tebou proklamovaných 19 miliard za 2018. Děkuji." Takže ve stručnosti: Zisk 19 mld sem tuším nikde nepsal, a pokud tak jsem myslel čistý zisk za 2017, ale CEZ sám predikuje 17 mld., historicky je vlastní predikce konzervativní (aby se po roce kluci mohli poplácat), takže 18-19 mld. by nebylo šokující. O úspěšnosti managementu mám významné pochybnosti. Jsou to politické funkce. Management nemá jasnou koncepci, jedou tak nějak na setrvačnost, vyjadřují se zmateně, bez předchozího varování pouští do eteru zásadní informace (např. o odstávkách). Taky by se měli více starat o core byznys a nevymejšlet hovadiny. CEZ je stále moloch, kde se na nákladech ztrácí miliardy a nic moc se s tím nedělá. Cena elektřiny je ve středním období těžko predikovatelná. Před 7-10 lety nám CEZ (a analytici) tvrdili, že není možná jíná cena než 50-80 EUR MWh, protože to odpovídá nákladům (včetně reprodukce zdrojů, i jaderných). Nizší cena není možná, protože existuje volný trh, za nižší cenu nikdo dodávat nebude. A hola hop x let trvalého poklesu v Německu a u nás způsobeného dotacemi na OZE. Minulý rok v lednu Beneš prohlašuje v OVM, že cena půjde výrazně pod 20, výhledově možná až na nulu. Je to dáno tím, že se neustále připojují OZE, tedy se zvyšuje nabídka a poptávka stagnuje nebo roste jen velmi mírně. Tak to prý je a nedá se s tím nic dělat. A hola hop ceny vyskočili zpátky na 30 EUR. Takže tyhle experti, Novák jakbysmet, prostě neví nic, stejně relevantní názor může mít každej. A já mám holt na ceny el. názor, že pudou dlouhodobě nad 30 EUR.
      Hugo
      • Re: pro VM
        20.5.2017 17:39

        Ne. Jasně píšeš o roku 2O18....Dividendový výplatní poměr 7,5% v době největší krize tradičních energetik za desetiletí, potvrzený výhled na min. 17 mld. Kč čistého zisku v příštím roce, při výkupních cenách okolo 30 EUR, tj. divi zůstane na stávající úrovni (pred 2 rokama tady lidi mleli, že 40 Kč za rok 2015 je poslední dividenda, pak prej už jen ztráty). A taky je nauč interpunkci. Nebo omez kokain. Hugo..přičemž letošní zisk je pouze 12 miliard plus 5 z prodeje majetku...
        Velkamedvědice
        •  
          20.5.2017 17:46

          Dále kritizuješ Nováka na základé vyroku Beneše?? 18 a 20 velký rozdíl není....Ta nula se týká uhelek při ceně pod 30....
          Velkamedvědice
          •  
            20.5.2017 18:05

            Jinak Tvá důvěra v management nesovisí s cenami za prodej...ČEZ předprodal 71 % elektřiny na 2018 za 29 EUR/MWh, 37 % z 2019 na 29,5 EUR/MWh, z toho plyne zisk za 2018 asi kolem 12 miliard z výroby, pokud nic neprodají z majetku. Ty jednorázové prodeje třenba MOL opticky zvětší zisk, ale jen dočasně a ne z výroby.. A prodávat do furt nejde, jen než rozprodají všechno.... Novák velice dobře ví, za kolik se předprodavá...Za 20 nikdy ČEZ neprodával, měl předprodání za 35 atd..Novák nemluvil o dlouhodobém vývoji , ale o střednědobém, tedy že cena nad 30 výrazně nepůjde, což je více než reálné. Ostatní Tvé názory o údajné zmatenosti při odstávkách atd na burzovní ceny vliv nemá. Takže asi tak, v budoucne je divi 40 neudržitelné. pro objektivitu dodám, že na rok 2020 předprodali za 34,5, ale pouze 16%...
            Velkamedvědice
            •  
              22.5.2017 9:17

              Myšleno dividenda v příštím roce, tj, zisk za 2017, každej to asi pochopil. CEZ spíše než rozprodává tak kupuje, viz. akvizice větrných parků v Německu, a několika start upu v oblasti chytré energetik. Je samozřejmě otázkou jak se nákupy v budoucnosti projeví. O neschopnosti managemetnu nemá smysl se bavit, např. problémy se svary, kde by jinde padaly hlavy, tak vyřešili elegantně podáním tr. oznámení na neznámého pachatele. Ten Novák snad nikdy neřekl nic kloudnýho, v rozhovorech na investicníweb.cz furt dokola opakuje obecně známé triviality nebo říká, že se nemůže vyjádřit, aby nevyzradil tajemství konkurenci. Ty máš nějakého příbuzného v managementu? Nicméně rozhodující budou ceny elektřiny, a já zde vidím prostor pro růst.
              Hugo
              • Hugo
                22.5.2017 10:13

                Každej pochopil, že když píšeš...potvrzený výhled na min. 17 mld. Kč čistého zisku v příštím roce, při výkupních cenách okolo 30 EUR...neznamená to zisk v příštím roce?? Zvláštní. No ty si ani nepochopil managment ne managment podstatné jsou ceny, za které předprodal. Dále si vůbec nepochopil, proto, zřejmš píšeš i o nákupech, že ten zisk 17 miliard je jen 12 miliard plus ty jednorázové prodeje, tžeba akcie MOL atd a to co bylo prodané nemůžeš znovu do výhledu počítat. Nemám nikoho v managmentu, jen je divné, když kritiku Nováka opíráš o výrok Beneše...To jsou fakta, sváry nesváry...Tak Novák je blb, protože ví za kolik předprodali a ty to nerespektuješ. Tak si to řekneme v roce 2018 a 19, kdo byl ten blb....Zkus pochopit, že žádné nákupy větrných parků atd. nezmění cenu předprodané energie, i kdyby tato stoupla..
                Velkamedvědice
                • Re: Hugo
                  22.5.2017 10:16

                  Prostě podstané je pochopit, že při cenách do 30 je zisk 12 ne 17 plus když něco rozprodají
                  Velkamedvědice
                  •  
                    22.5.2017 10:21

                    A taky je dobré pochopit, že když mám zisk 12 a prodím akcie z 5, mám 17, kdežto když mám 12 a koupím něco za 5, mám ten rok furt 12, líp to asi nenapíšu
                    Velkamedvědice
                    • moc jsi to zjednodušil
                      22.5.2017 10:41

                      pokud jsi něco prodal za 5, ale mělo to cenu 2, nebo 5 a nebo třeba 7
                      mamon
                      • Re: moc jsi to zjednodušil
                        22.5.2017 10:52

                        Jasně...Zjednodušil sem to pro pochopení faktu, že majetek prodaný v jedm nom roce zdvihne zisk jednorázově...
                        Velkamedvědice
            •  
              20.5.2017 19:17

              Cez vidim takto - VH=> divi ???=> mgm zustane?=> volby=> pocerady prodany??=> bulharsko prodano??=> rozdeleni firmy??=> stavba reaktoru ?? No a v posledni rade pokud dojde k posileni CZK snizi se i zisk, prestoze muze rust cena elektriny nemluve o rustu mzdovych nakladu...jak jsem rekl muj investicni horizont 20 let nejspise nebude naplnen. Zoufale prodeje majetku a naprosto neschony kinder mgm nedavaji napristo zadnou budoucnost a po konci CEZu jako blue chips dojde i pozvolnemu umreni ceske male burzy strediskove tituly jako moneta,kb, erste to nezachrani....
              martík
  • Jo ČEZ
    19.5.2017 23:04

    to je akcie za tři roky skoro perma bejka ti co investovali tak jsou včetně divi v 15% ztrátě a to se ještě každý rok klepou jak velká ta divka bude a zda se politici nezblázní a nerozhodnou o dostavbě, do budoucna fakt "investice" se tu hihňáte Bertíkovi, ale pokud má něco za 100 tak ten jediný má rozum a důvod to držet :o)
    Mike
    • Re: Jo ČEZ
      20.5.2017 10:38

      Chtěl bys před divi koupit viď, tak tady kalíš vodu.
      duhovýšábes
  • K diskusi níže o způsobu zaúčtování dividendy
    19.5.2017 21:51

    Nejspíš divi zůstane těch 33 navrhovaných, ale alexadros může mít pravdu - takhle zaúčtovat návrh divi může znamenat i přípravu na to, že by MF na VH mohlo sáhnout aspoň na část toho zbytku zisku za 2016 a jít s divi o několik korun výš než činí návrh...uvidíme.
    karel304
  • může na ČEZu nastat rally jako je ted na ERSTE?
    19.5.2017 18:21

    pokud bychom prošli přes 477, roční resistenci, tak se nám otevře nové pásmo 480-550....Hadroušek říkal, že jenom distribuce ČEZu má hodnocu cca 380 Kč
    alexandros
    • Re: může na ČEZu nastat rally jako je ted na ERSTE?
      19.5.2017 19:15

      o)))))))
      Velkamedvědice
  •  
    19.5.2017 16:55

    Teda vy tady plánujete, jako by RD měl být za týden... :-)
    Kalka.
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
Používat přezdívkuAno Ne
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria Online označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria Online.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.3.2017443,42
30.4.2017460,89
31.5.2017520,34
30.6.2017522,42
31.7.2017542,87
31.8.2017569,10
30.9.2017564,71
31.10.2017585,08
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2017