Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN108,62108,640,63
Msft-0,13
Nokia5,936,020,64
IBM1,10
Mercedes-Benz Group AG57,6757,690,05
PFE0,40
16.02.2026 18:00:58
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 16.02.2026
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 16.2.2026 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 134,00 -1,39 -16,00 379 766 022
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Turbine
    16.02.2026 21:56

    Dodavatelem turbíny do EDU II bude Škoda Doosan, cena 5 mld Kč. Souhlas EU ještě není. Očekává se příští rok.
    DupByk
  • ZP v D
    16.02.2026 19:13

    "Zajímavá" strategie... https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-finance-byznys-komodity-dluhopisy-nemecku-se-tenci-zasoby-plynu-a-zima-nepolevuje-299034
    DupByk
    • Re: ZP v D
      16.02.2026 19:33

      N následujících měsících až cca 4 letech se budou otevírat gigantická naleziště plynu a navazujícího LNG. Je dost možná, že někdy kolem roku 2028-9 bude plyn na EU/TTF za míň jak půlku co nyní (nedivil bych se i 1/3). Mně ta strategie přijde dobrá, dělal bych to stejně, tedy na konci letošní, té příští i přespříští zimy jen malá rezerva. V nejhorším se jednorázově přeplatí nějaká dodávka, co by skočila třeba v Pákistánu, jako se to dělalo v roce 2022..
      Zvonička
  • nehádejte se :-)
    16.02.2026 15:11

    cena nad 100 éček nejen že nebude, ale ani nesmí být:-). Jinak bude EU totálně mimo realitu a průmysl půjde totálně do kopru. I když zelení teroristé jsou schopní všeho. A nikdy neříkej nikdy.
    klon tutOvky
    • DO TA CE Re: nehádejte se :-)
      16.02.2026 16:58

      cha pe te?
      inula
    • Re: nehádejte se :-)
      16.02.2026 15:54

      Cena elektriky určitě poroste. Tedy číselně, kvůli inflaci. 100€ dnes není 100€ v r.2020 a ani nebude v r.20230. Jestli je dnes 80-90€ přijatelná cena pro průmysl i rozvoj energetiky tak to stejné nejspíše bude platit pro 90-100€ v r.2030.Pokud se EU vzpamatuje z těch greendealovských fantasmagorií a začne reálně s rozvojem průmyslu, pak hlad po elektrice bude taky silně růst. Kromě toho zákaz spalováků od 1. ledna 2035 zatím taky nikdo nezrušil. Je zřejmé, že dávno před r. 2035 se prodej aut se spalovacími motory zpomalí a rapidně vzroste počet žroutů elektriky - elektroaut.
      FYI
      • Ten zákaz stejně nic nevyřeší
        16.02.2026 18:43

        Je úplně jedno, jestli to posunuli nebo by to nechali, trh to vyřeší sám mnohem dřív. Jinak spotřeba energie do roku 2050 má být až 125Twh ročně, to ale nesouvisí jen s elektromobilitou. V Norsku za 2024 poklesla spotřeba o 3,5% při stejném nájezdu km. Ty chemičky na zpracování ropy, ropovody nebo i samotné čerpací stanice to zase ušetří.
        štíreček
      • Re: nehádejte se :-)
        16.02.2026 16:27

        ... Česká silovka (elektřina baseload) pro rok 2027 ubrala z letošních maxim u 95 EUR/MWh již 10 EUR/MWh a obchoduje se u 85 EUR/MWh. (https://x.com/michalsnobr/status/2023330815359500491)
        Kočičák
      • mám naprosto opačný názor
        16.02.2026 16:00

        pokud se zákaz spalováků neupraví, já věřím kontinálně , že ano, ale to není předmětem, není pro mě zřejmé, že se dávno před termínem prodej spalováků spomalí, ale já si osbně myslím, že zrychlí, prootže to bude historicky poslední možnost nakoupit si normílní auta s vědomím, že výrobci jsou povinni držet díly min dalších 10 let.
        Velkamedvědice
        • jen aby
          16.02.2026 23:09

          pak ti prdne nejaký de.lní display a asisten kontroly lidstva někde v cloude se zhroutí pomyšlením, že bys snad měl dojet 2 km domů bez zobrazení rychlosti a z důvodu bezpečnosti ti zablokouje komplet vše včetně elektr.otevírání dveří a nechá Tě v autě nové doby zmrznout páč odtahovka zrovna neměla nabítou baterii :o) čus kámo jedině poctivě železo tak do roku 2015 (chtěl bych už měnit, ale ono už vážně není za co, takže nová kára už asi nikdy nebude)
          Mike -Green D. is killing Europe
        • Re: mám naprosto opačný názor
          16.02.2026 20:11

          podle mě pomalu ale jistě prodej spalováků skončí tak jako tak. Ať už se zákazem po roce 2035 nebo bez něj. Za 10 let bude elektromobilita uplně někde jinde a spalovací auto nebude dávat smysl. Navíc za ropu dáváme obrovské množství financí rusům, Arabům, Američanům. A proč? Když si tady elektřinu sami vyrobíme. Navíc nebudeme devastovat životní prostředí těžbou ani zpracováním ropy na PHM. Já sám mám teď velkej čistě diesel. Žádný hybridy a podobný nesmysly. Počítám, že ještě i další auto bude diesel nebo benzín, ale potom další auto v řadě už nejspíš těžko.
          lunatic with snowboard
        • Re: mám naprosto opačný názor
          16.02.2026 17:40

          Muj tip, skončí to jakousi remízou. Spalovací se budou dál vyrábět, budou dražší kvůli menšímu množství výroby, nafta/benzín budou podstatně dražší a EV se evolučně posunou vlastnostmi a ekonomikou provozu tak že bude dávat spíš smysl koupit právě EV před spalovacím motorem. Odhadovaný čas 10 let.
          Make_CEZ
        • Re: mám naprosto opačný názor
          16.02.2026 16:12

          To je dost k diskusi. Pokud bude kupec spalovacího auta vědět, že je mezi posledními co se ještě prodávají, jakou tržní cenu bude mít jeho auto třeba za 5 nebo 10 let, až jej bude chtít prodat? Jeho tržní cena bude rapidně klesat a tedy dost významný argument pro rozhodování o koupi. Jak to bude pak s údržbou infrastruktury - pump, servisů,náhradních dílů a pod. Těžko odhadovat, že by po skončení výroby spalováků zůstalo všechno takové jako je nyní. Menší spotřeba resp. prodej paliva bude mít za následky vyšší cenu, nemluvě o různých politických rozhodnutích zdražujících cenu fosilních paliv. Všechno je to ve hvězdách. Můžeme jen hádat, co a jak nakonec bude.
          FYI
          •  
            16.02.2026 16:25

            Souhlas, že konec spalováků by měl dopad na fungování servisů, benzínek... Ale na druhou stranu by mohla cena ojetých spalováků i růst, pokud bude problém se zásobováním elektřinou, dojezdem aut, sítí nabíječek... Vážně někdo věří tomu, že 2035 bude dostatečná kapacita nabíjení na všech sídlištích...?
            intfo
            •  
              16.02.2026 22:21

              Nabijech stanic máme pořád dost. Rostou rychleji než prodeje aut. Na počet aut jich máme již více než v Německu. Například eon již slibuje, že ještě pár lokalit a bude mít splněno ve smyslu rychlonabijeni a bude se zaměřovat na zásuvky s nižším výkonem. Využitelnost těch všech současných u nás je někde okolo 2-3% času, takže prakticky stojí zadarmo. Já spíš myslím, že je jen postavili z nutnosti, z dotací a je jim jedno, že se nepoužívají. Problém je spíš v ceně a celkovému pojetí - roamingove ceny mezi ČEZ, eon a Pre. U telefonních operátorů to unie zakázala, ale tady ten nešvar se přesunul na nabíjení. Člověk aby chtěl nižší ceny, musí mít všechny registrace u všech. No my Češi máme všechno extra, i sdílení energie je u nás nastavené tak aby se nevyplatilo. Tlaky od fosilní lobby. Proč u nás stojí 50kw nabíjení 13kc, při roamingu 18kc, když Tesla dává ve špičce za 9kc a výkon 250kw. Mimo špičku má Tesla cenu 5,50kc za ultrarychle nabíjení a ČEZ nějakých 18kc a mnohdy takový výkon ani nedá. Eon se sice snaží zakotvit také plovoucí ceny, ale stále naráží na odpor zájmových skupin. Už i na Slovensku mají plovoucí ceny ale u nás je stále výhodnější mařit energii kde za kWh dostanou 23-25 Kč. Také je u eonu špatně, že jedna část tu stanici provozuje a druhá část vybírá peníze, takže prostor pro nižší cenu je malý. Na stojanech ČEZu byly u Kauflandu ceny za AC nabíjení 5,90, ale od listopadu již standard 8kc, což se okamžitě projevilo. U nás předtím stojan u Kauflandu neustále obsazeny a teď je nonstop prázdný. Tuhle cenovou politiku by žádný soukromý objekt bez dotací dělat nemohl.
              štíreček
              • tak kup diesel
                16.02.2026 23:05

                a nemusíš to řešit, když se ti cena nelíbí tak dojedeš jinam kde je lepší cena a za 3 min.jsi od pumpy pryč a když máš peška a je před tebou 10 aut tak si holt počkáš 6 minut :o)
                Mike -Green D. is killing Europe
                • Re: tak kup diesel
                  16.02.2026 23:56

                  Tak já to neřeším, po půlročním boji s byrokracií mám nízký tarif a nabíjím osmý měsíc už jen doma, teď od ledna za 3,70 protože není oze zlodejna a dojedu kam chci. Když už není zbytí a jedu delší cestu tak na cestu zpět zastavím na pár minut na supercharger. Rodina má také doma levný proud ze zásuvky a ještě mám jeden zdroj zdarma, takže ve finále jsem v průměru pod 2kc za kWh. Diesel sice ještě mám, ale už přes rok stojí. Za 30-40Kč na sto jsem ho nikdy jezdit nenaučil a na kvalitu oleje je také náročný a nikdo z rodiny ho nechce ani zadarmo. Takže jezdit někam pro naftu a ještě tam čekat a platit nehorázné sumy, to už nee.
                  štíreček
            •  
              16.02.2026 16:47

              JJ. Mnoho neznámých. Já vycházím z historie. Pamatujete, jak kdysi SAAB přestal vyrábět u nás celkem oblíbené dvoutaktní auta? Cena těchto ojetin pak šla prudce dolů i když pravidla, že servis a 10 let náhradní díly a td. stále platily. Mylím, že se trhy se spalováky smrsknou na fajnšmekry, fantiky, zaryté odpůrce elktromobility, sběratele a taky majitelé z vesnic někde daleko od měst. Taky se všechno může otočit o 180 stupňů, pokud ten nesmysl se zákazem zmizí. Pak bude utrum i po elektromobilitě a všechno bude úplně jinak.
              FYI
              •  
                16.02.2026 19:02

                No nakonec se budou ještě ty starý fosilní herky krást víc jak kdykoliv v historii :) Snad je ty aku flexy dokážou naporcovat :)
                Bloody fox
    • Re: nehádejte se :-)
      16.02.2026 15:45

      Uvidíme jak to dopadne, trochu se bojím, že cena výrazně pod 100EUR neumožní rentabilní výstavbu nových zdrojů. Nějakou dobu se budeme plácat a pak nedostatek vyžene cenu výrazně nad 100EUR.
      Ghislain Lambert
    • Re: nehádejte se :-)
      16.02.2026 15:24

      90 je přijatelné - umožní rozvoj nejaderných zdrojů a asi 5% zisk :D To chceš :))))
      Llanowar
      •  
        16.02.2026 21:57

        Měl by jsi začít pořádně nakupovat akcií máš ve slevě tak šup:D
        rosta
  •  
    16.02.2026 13:55

    Asi myslel tohle. Ale říká tam, že to nebude 30 nebo 50. https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/rozstrel-michal-snobr-cez-energie-elektrina-windfall-tax.A221004_101126_ekonomika_ven/1000?setver=full
    Individualita
  •  
    16.02.2026 12:09

    Ještě chvilku a snad se budu muset zamyslet, zda se nevrátit do pozice. Jinak zde podklad Elektřina - CZ (Cal27) 13.02.26 85,28 EUR/MWh -1,93 %
    Elektrikář
    • E
      16.02.2026 12:56

      To mě neříkej ani ze srandy, páč guru minorit, loupežník z Lipna, jasně řekl, že pod 100 eur už niíkdy.
      Velkamedvědice
      • Re: E
        16.02.2026 13:02

        hoď odkaz kde to říká.
        Llanowar
        • tys
          16.02.2026 13:09

          neviděl tu debatu s Hamplem, co se tu zhusta rozebírala ? Bude někdo na videu...První mě vyjelo.......Michal Šnobr prostě začal fungovat jako vůdce sekty, která přestala přemýšlet. Především pak o proroctvích svého vlastního zakladatele. A hlavně ta se zpětně ukazují jako fatálně mylná. Byl to on, kdo tvrdil, že cena silové energie už nikdy nespadne pod 100 euro za MWh, přičemž nyní se obchoduje již dlouho pod touto úrovní. A také právě on tvrdil, že do konce loňska bude ČEZ dávno mimo burzu, a že jediná správná cena akcie ČEZ je...? najděte si číslo v jeho proroctvích sami. Ve všem se mýlil, zejména ve vývoji cen. A i v odhadu toho, co vývoj cen dělá s celou veřejnou a politickou atmosférou ohledně energetiky, což by ale jako investor měl být schopen brát v úvahu v odvětví, které je tak dramaticky regulatorně ovlivňováno. .....MH
          Velkamedvědice
          • Re: tys
            16.02.2026 15:04

            Jsi trapnej tleskač Hampla. Nynější korekce je nejistota ETS povolenek. To Hampl nepŕedpovídal.
            Atlas
            • Dutolebec
              16.02.2026 15:29

              Hampl, ty trubko, vůbec není předmětem debaty. Tím je tvrzení Šnobra, že silovka už nikdy nebude stát pod sto. pokud seš takový primitiv, že nevidíš z vlákna, že sem doložil odkazy písemné, ale kolega chtěl neustále výrok přímo od Šnobra, doložil sem ho debatou, kde shodou okolností, říkal hamplovi. polkud tohle nevidíš, nebo nechápeš, atk šoupej nohama a nemel pitchoviny.
              Velkamedvědice
              • Re: Dutolebec
                16.02.2026 15:34

                Vzhledem k tvé potřebě výpadu, plynoucí z nepochopení situace, pravděpodobně díky sníženému intelektu, ještě upřesňuji, že ty dva první písemné, se Hampla netýkali. Z potvrzení, už nikdy pod 100 vyvovodut jakýkoliv můj vztahl k Hamplovi, může pouze korunovaný vůl, nebo někdo, komu nešlo o debatu ale osobní invektivu.
                Velkamedvědice
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.12.20251 366,67
31.01.20261 371,23
28.02.20261 392,85
31.03.20261 373,83
30.04.20261 376,08
31.05.20261 415,67
30.06.20261 390,58
31.07.20261 516,63
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2026