Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,18
KB0,46
PKN60,0560,07-0,75
Msft420,23420,27-0,67
Nokia3,77753,90,27
IBM210,25210,310,17
Mercedes-Benz Group AG55,7455,76-0,02
PFE29,1129,12-1,89
12.09.2024 18:11:50
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 12.09.2024 16:15:24
KOFOLA ČS (Praha)
Závěr k 12.9.2024 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
335,00 0,00 0,00 676 112
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • ?!?
    10.09.2024 16:29

    Kofola 330+ ??? ... Totalni nesmysl, ono sice pri tech objemech co tu sou, staci najit 5 hejlu, ktery kupujou a tech 300 -> 330 je tam, ale stejne nechapu, kde ten Lisak tech 5 hejlu sehnal ;-)
    BorisHead
    • Re: ?!?
      10.09.2024 16:32

      JJ souhlas 330 je nesmysl, půjdeme vejš. :o)
      Lišák
  •  
    09.09.2024 17:08

    Po restruktualizaci si Samaras do rodinneho fondu vykoupil nejake akcie zpet. To je cele...
    crazytunny
  • Re: Záhadná Kofola
    06.09.2024 15:26

    Souhlasím s Velkoumedvědicí, nic záhadného to není, někteří přesouvají peníze z techu. Že Kofola roste mě nevzrušuje, jen jsem chtěl malinko zmírnit velká rychlá očekávání. Kofola je nápojářství, není to o rychlosti.
    ferox
  •  
    06.09.2024 10:13

    No, rozhodně se podařilo debatu rozproudit.
    Orangutan
  • Re: lišáčku
    05.09.2024 18:36

    Lišáku, rozhodně jsem Tě nechtěl urazit, beru Tě, máš racionální uvažování, trošku popichnout to jo. Nikdy jsem neřekl, že Kofola je špatná firma jen průměrná a tak ji vidím stále. Nikdo se mnou nemusí souhlasit. Rozebíráš důvody, proč historicky klesla. Nejvíce klesla odchodem Poláků, to jste zde tehdy ohodnotili slovy, že jsou to pitomci, protože nevědí co dělají. Byl to tehdy namyšlený pohled na krok Poláků. Investor, který vlastní významný balík akcií má informace o firmě, které drobasové nemají, nedělá pitomá rozhodnutí. Vyhodnotili to tehdy tak, že Kofola nemá dostatečný potenciál, prodali svůj podíl a peníze investovali dle jejich mínění do firmy s větším potenciálem. Možná, že od té doby na tom dost vydělali, kdo ví. Ale hlupáci to rozhodně nebyli. Obecně vzato, hlupák se těžko může stát movitým investorem.
    ferox
    • ferox
      05.09.2024 22:10

      Hele v pohodě, nejsem urážlivej, ale nezlob se na mě to co jsi napsal s tím roztleskáváním byla fakt blbost. Poláci tenkrát prodávali zbytečně moc pod cenou resp. ten diskont víc jak mínus 30% překvapil i analytiky a byl v té době velmi nestandartní, zejména když si uvědomíš, že krátce před tím prodali Samarasovi 5% podíl za nějakých tuším 440 čili nikdo nečekal, že to pustí takhle levně. Co vím, tak údajně potřebovali nutně peníze a chtěli je rychle. Každopádně jejich volba, ale na druhou stranu byli to oni kdo poslal Kofolu na dlouhou dobu pod 300, páč další balík pustili dokonce za 255 a byl to velkej balík, takže ten kdo to nakoupil to tady neměl problém držet tak dole a i tak kasíroval. Jinak když tu píšu, že je někdo hlupák či šamšula apod. když prodává zbytečně pod cenou, tak to nemyslím nijak špatně naopak je potřeba toho využít a akumulovat. Třeba mě to často i potěší, páč můžu levně dokupovat. Je potřeba si uvědomit, že na trhu je spousta investorů s různými zájmy a jsou tu krom klasických investorů i tradeři a různí spekulanti shortařů nevyjímaje. Moje zkušenost je, že většina akcií na BCP je podhodnocena o min. 30% oproti skutečné ceně což se vždy ukázalo např. když někdo chtěl skoupit majoritu či 90%+ třeba Pegas, Stock, PLG, Unipetrol, Moneta atd.. Kdyby teď chtěl někdo koupit celou Kofolu tak by podle mě musel zaplatit víc jak 30%+ toť můj názor. To samé ČEZ tam by musela být nabídka od státu min. někde okolo 1200 tj. +40% a i to by bylo nejspíš málo na to, aby stát získal 90%. Toť můj názor.
      Lišák
      • Re: ferox
        09.09.2024 17:21

        A přitom se bavíme o ceně kolem 160 mld za 20% - jenom z dividend (kdy by si stát mohl vyplatit 90%) by se ročně vrátilo 35mld za 5 let vráceno.... jenže na to nemá a mít nebude žádná vláda koule.... to by neokecal asi ani Babiš....
        crazytunny
      • Re: ferox a Lišák
        06.09.2024 8:17

        Investice Poláků je investice jako každá jiná, investor může mít plno důvodů, do kterých nevidíte. Třeba potřebuje nutně banány někde jinde. Takže tyhle moudrosti, jak někdo prodává pod cenou, jsou zpoza plotu a mohou chápat polovinu informací, co jsou potřeba k vyhodnocení. Každý den někdo firmu prodává a zároveň někdo kupuje, a ve všech případech k tomu má nějaké důvody. A mohou být klidně i dobré. Použitelný fakt je, že XY prodává velký objem, a užitečná otázka, je, co to znamená pro vás. Jestli XY prodává dobře nebo špatně, to vám může být úplně jedno.
        Orangutan
    •  
      05.09.2024 21:03

      Co si vzpomínám, Lišák tu v poslední době nepsal, že Kofola je dobrá nebo dokonce skvělá firma. Psal, že její nacenění je podhodnocené a to je velký rozdíl.
      Ufff
      •  
        05.09.2024 22:14

        JJ přesně tak. Kofola si prošla spousty problémů, ale vždy vše ustála poměrně velmi dobře a spousta těch problémů již odezněla což se projevuje ve výsledcích a i proto ten dnešní růst. Výsledky za 1.pol. budou nejspíš velmi solidní a i díky teplému září očekávám rekord i za 3.Q. Prostě Kofola je slušně rozjetá což ukáží i výsledná čísla a ta nelžou.
        Lišák
  • Kdo umí, umí
    05.09.2024 16:40

    Lišáku, jsi opravdu dobrý. Není umění vychválit kvalitní zboží, umění je nadchnout davy pro naprosto průměrnou a mírně nadhodnocenou firmu. Je to srovnatelné s kryptoměnami, když tomu lidé věří, tak to roste a poroste dále, stejně jako cena tulipánových cibulek v Holansku.
    ferox
    • ferox
      05.09.2024 17:27

      Kdo mě tady těch 10let sleduje nebo mě alespoň trochu zná, tak ví, že zde píšu jen své názory + hlásím obchody v reálném čase, vývoj pozic v portfoliu atd.. Nic víc nic míň. Nemám ambici cokoliv roztleskávat a na rozdíl od tebe si nemyslím, že bych zde cokoliv mohl roztleskat, ale na druhou stranu chápu, že si to někdo myslet může a chápu, že to tak může na někoho působit. Lidé jsou holt různí, ale když se nad tím zamyslím, tak pokud tady někdo napíše, že zde něco roztleskávám mě v podstatě vlastně uráží, páč mě řadí do kategorie id_otů, ale neboj mě to neuráží, páč já id_ot nejsem, já ne. :o)
      Lišák
    • Re: Kdo umí, umí
      05.09.2024 16:43

      :)))) bože..... srovnat firmu s kryptoměnou
      Slajovo
    • Re: Kdo umí, umí
      05.09.2024 16:41

      Jako že cena roste díky lidem z tohoto chatu?
      hudis
      •  
        05.09.2024 17:34

        No on ferix hledá důvod toho růstu a ne a ne ho najít, tak si to vysvětluje tímto. No a já jsem to schytal, páč já jsem ten růst tady předvídal a dokonce jsem se docela i strefil, tak jsem holt první na ráně... :o) Ono jednodušší je někoho hloupě a nesmyslně napadnou než uznat, že měl pravdu a nebo přiznat si, že na rozdíl ode mě ten potenciál neviděl a promarnil příležitost. Vždyť ta Kofča přece stojí za starou bačkoru a nikdo normální by si ji nekoupil a hle najdenou je to jinak....:o))))
        Lišák
        • lišáčku
          05.09.2024 17:37

          myslím že v tom vidí změnu kurzu při pouhých pár mio během pár dnů....proto asi říká že je to roztleskané
          Slajovo
          • Re: lišáčku
            05.09.2024 17:54

            Nezlob se na mě, ale soudný člověk něčemu takovému věřit nemůže. Kofola spadla pod 300 z mnoha důvodů a spousta těch důvodů proč tam spadla už pominula, takže byla jen otázka času kdy se začne vracet zpět kam patří to jest na 400+. Ano ten růst je docela rychlej, ale je způsobenej jednak dobrejma zprávama a druhak spousta investorů si uvědomila, že pod 300 už nejspíš nenakoupí a chtěj být u toho. A ano růst je dán malými objemy, ale je vidět, že nikdo moc prodávat prostě nechce, ostatně proč taky, když je krátce před výsledky které budou opět rekordní a výhled na rok 2025 bude ještě vyšší, prostě Kofola šlape, nic ju nebrzdí, ani covid, ani drahé energie ani drahé suroviny a akvizice šlapou včetně toho piva a i počasí jim přeje. Prostě pro Kofolu samé pozitivní zprávy!
            Lišák
            • Záhadná Kofola
              06.09.2024 13:40

              Ono je zajímavé, že ta samá záhada se děje na Coca cole, která roste navzdory zbytku amerického trhu letos snad úplně nejvíc v historii.
              Orangutan
              • Re: Záhadná Kofola
                06.09.2024 13:48

                to mě teda fakt záhadné nepřijde. Peníze z techu se přesouvají do konzervativních divi akcií. Roste i Vodafone atd
                Velkamedvědice
                • VM
                  06.09.2024 16:59

                  Kofola udělala za dva dny plus 37Kč a ten růst spustily dvě nové aktuální informace. 1) KB vydala novou cílovku 402Kč a odůvodnila to zlepšeným hospodařením a zvýšeným výhledem do dalších let za 2) CEO Kofoly poskytl rozhovor E15 kde pustil poměrně dost pozitivních informací. Však po výsledcích bude více jasno. :o)
                  Lišák
                  • Re: VM
                    06.09.2024 17:41

                    Lišáčku, jaá odpovídal na to Colu opici..Kofolu nesleduji, JJ to je určitě pozitivní, pokud nechce KB někomu prodat. Ale to si nemyslím. Jako stejn ěje ten spouštěč jedno, hlavě, že to tam máš,,A ta akvizice do trojpivovaru byla slušná. Po COVID byli níže, teď jdou až do historických zisků, Poslední úspěch nna střední Moravě sklízí novinka Zubr Mango.
                    Velkamedvědice
                    •  
                      06.09.2024 17:45

                      to je teda limonáda, ne ovocné pivo
                      Velkamedvědice
                • VM
                  06.09.2024 13:51

                  Opicím to taky nepřipadá tak moc záhadné, reagují jen na Feroxe a pár dalších, co nad tím kroutí hlavou. Česká burza má těchto akcií podstatně méně než svět, tak se ten tlak obzvlášť soustředil na Kofolu. Jinak o tom kecáme už delší dobu.
                  Orangutan
            • lišáčku
              05.09.2024 17:57

              jistě....nechtělo se mi za to přilepovat link na zprávy a analýzy.... prostě jsem jen napsal to, co třeba viděl a usoudil...ptž jinak si to neumím vysvětli....neb kdyby nebyl soudný, přeci by na burzu nešel:)) to může jít do kasina
              Slajovo
              • Re: lišáčku
                06.09.2024 13:50

                Tak nemířím na Feroxe, ale obecně sem tu nesoudných magorů za to čtvrt století viděl mraky
                Velkamedvědice
  • Ředitel Kofoly Buryš: nadále příznivá poptávka a indikace přiblížení se horní hraně výhledu EBITDA
    05.09.2024 12:20

    https://www.fio.cz/zpravodajstvi/zpravy-z-burzy/300493-reditel-kofoly-burys-nadale-prizniva-poptavka-a-indikace-priblizeni-se-horni-hrane-vyhledu-ebitda
    Bloody fox
    • Tohle je to podstatné....
      05.09.2024 12:23

      Za celý letošní rok zatím předpokládáme 5,5% navýšení prodejů (ve všech případech se jedná o organický růst). Buryšova příznivá indikace letních měsíců, pak může naznačovat překonání naší predikce a tedy finální růst v řádu vyšších jednotek procent. Jasněji v tomto směru bude v listopadu, kdy Kofola oznámí výsledky za 3Q.
      Lišák
      • + toto
        05.09.2024 12:58

        Buryš se pak vyjádřil i k letošnímu výhledu EBITDA. Ten aktuálně Kofola vidí v rozmezí 1550 – 1800 mil. Kč (jedná se o celkový výhled, tzn. včetně akvizičních příspěvků). Buryš naznačuje přiblížení k horní hranici. To by podle našeho názoru naznačovalo zejména nad očekávání příznivý příspěvek nových akvizic v podobě Pivovarů CZ a Mixa Vending.
        Lišák
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.07.2024210,00
31.08.2024212,50
30.09.2024213,33
31.10.2024225,00
30.11.2024230,00
31.12.2024225,00
31.01.2025215,00
28.02.2025150,00
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2024