Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN60,9560,98-0,67
Msft-1,00
Nokia3,75053,7995-0,41
IBM0,38
Mercedes-Benz Group AG57,5357,550,77
PFE-0,27
18.09.2024 23:54:49
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 18.09.2024 17:35:27
Volkswagen (VOWG.DE, Xetra)
Poslední obchod Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
98,40 0,00 0,00 5 121 586
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  • Za 90-95 dám VW přednost
    16.09.2024 13:19

    Před BMW nad 70
    Ticino
  • 30 euro ?
    11.09.2024 15:31

    a není to moc, když hlavní odborářka křičí do novin, že je vw bankrot ? šéf:neprodáváme auta, cavallová : přidejte peníze, šéf: neprodáváme auta,jsme nekonkurenceschopní, budeme propouštět, cavallová : přidejte prachy a zavédte 4 denní prac.týden, šéf :neprodáváme auta.... a olaf scholz, nenecháme je padnout, takže vw dostane dotace :o))))
    Mike -Green D. is killing Europe
    • Re: 30 euro ?
      11.09.2024 22:29

      Aspoň je Čína územní, protože dotacemi budou ničit trh :-)))
      štíreček
    • Re: 30 euro ?
      11.09.2024 16:19

      kua, kde bysme byli nebejt těch věčnejch dotací :)
      Ticino
      • vw za 10 euro ?
        11.09.2024 18:18

        jsem optimista, ale jestli to budeme řešit dotacemi na dluh tak tam asi budeme dříve a hlouběji :o)
        Mike -Green D. is killing Europe
        • Re: vw za 10 euro ???
          13.09.2024 10:05

          Jó házet tady hausnumera, to by vám šlo. Ale co takhle nějaký reálný odhady? VW přece stále dělá dobrý spalováky. Už si uvědomili, že šláply do "velkýho, škaredýho" s bruselskejma nápadama a zjistili, že jim hoří koudel. Rozhodli se zavírat fabriky. Kde? V náklodově nejhorším Německu. To nebude jednoduché v Němeské socialistické republice, ale když to neudělají, tak bude hůř. Takže musí. Nakoupil jste někdo v tomto sešupu? Já přikoupil za 96 a 94 a dnes si užívám upáč. Trochu upustím kolem 100 éček, protože myslím, že tohle nebyl poslední ponor... Technicky vidím na kmenových akciích krátkou příležitost. Pokud to šorťáci přeženou se šortkami, tak následný squeez out může cenu krátkodobě vystřelit o desítky procent výše. Ono na kmenovkách moc free floatu nezbývá...
          Alastor.1
          • 86-87
            13.09.2024 10:33

            pokud půjde vw pod 86-87 může být fičák dolů až někam na 35 a fundament je snad ještě horší, vysoké náklady, pravděp.stávkující zaměstnanci, mizerné porftolio výrobků, tvrdá konkurence, pokud se v eu využívají závody na 50% a prodávají o 3 mio vozů za rok, tak to na long nevidím, v germanii mi stačí jedno nepovedené SMA, ta země dokud nezmění směr tak je komplet neinvestovatelná
            Mike -Green D. is killing Europe
            • Re: 86-87
              13.09.2024 10:47

              Dík za rozumný názor. Také to jedu na krátkodobou příležitost. Daří se mi kupovat po větších panických propadech. Zatím na tom fičáku dolů vydělávám. Otázka je jak bych vykrýval sešup na 35, ale ono to nebude tak horké. Short squeezy to budou kopat nahoru. Je to moloch a půjde postupně v nějakém předvídatelném kanálu jako doposud. Levnější dcerky jako Škoda budou molocha nějakou dobu držet nad vodou. Velké riziko je megakrize podobná 2008, GD a zelení šílenci v Bruseli... Jinak souhlas, Germáni si slušně zavařili budoucnost...
              Alastor.1
            • Re: 86-87
              13.09.2024 10:41

              zbrojaři se tam vyplatí... To BMW jsem nakonec nevzal.. možná škoda :-)
              Ticino
  •  
    11.09.2024 11:13

    Tak ve Volkswagen prej kradou odboráři klíče 200-300ks od nových aut výměna možná za ty sociální jistoty.Tak nevím, není tohle čorka a vydírání?
    Václav
  • Dotaz
    09.09.2024 14:32

    Je tu nějaký fachman na automotive? Zajímá mě pohled investora, ne řidiče:) 1.) šli byste do VW za 90? 2.) VW nebo BMW? Krom PE, nějaká výhoda u VW nebo naopak? Dikec předem
    Ticino
    • Re: Dotaz
      10.09.2024 20:45

      No tak fachmann, když na tom trváš.Za mě je teď k nezastavení nio a když k tomu přidám spekulace bohaté nevěsty(technologický) s údajně potenciální svatbu s Mercedesem,tak akcie vylítne střechou.Zatím to je ve fázi jedná paní povídala.
      Václav
    • Re: Dotaz
      09.09.2024 19:09

      BMW začne vyrábět příští rok model Neue Klasse v nové továrně v Debrecínu. Převážně z oze, teplo do lakovny z geotermálního zdroje, vítr plus slunce a bateriové úložiště i na vykrývání špiček. Porsche je v podstatě vw a to je již před smrtí, to už raději nějakého Číňana.
      štíreček
      •  
        10.09.2024 14:34

        Auta uz nejsou co byvala, ted uz to dokaze vyrobit kde kdo je to jak spotrebak. Po svete budou tisice vyrobcu a zisky skoro zadny
        Ai-kun
        • Auta
          11.09.2024 11:06

          Dokáže vyrobit kde kdo, to je pravda, ale software už ne a s tím právě má VW velké problémy už od začátku. ID3 než poslali na trh, stály celý rok někde venku na letišti než jim dali takovou aktualizaci, aby to aspoň jelo. Po prodeji zákazníkům slíbili další aktualizaci během několika měsíců, ale to se nestalo. Zákazník tedy kupoval rok staré auto s nefunkčním software, ale aspoň to jelo. Za plnou cenu cca 1,2mil. V Číně to samé auto stálo 380tis v přepočtu.Id 4 nebo id5 stejné problémy, id5 přes dva mega, no kdo si to koupí, kdy7za to má dvě Tesly 3 a funkční. Další pruser id buzz - předobjednávky na hezké auto činily 26tis vozu, víc než roční produkce, ale nakonec prodaly cca 6tis ks - stejný problém software. A tady je teď VW ve velké ztrátě, tento model vypadává z portfolia značky a jelikož VW má mnoho dodavatelů dílů , těmto musí platit pokuty za nasmlouvané zboží. Jednu vlastní továrnu na díly chce ve zavřít plus jednu továrnu na auta. Možná přežije, když je koupí Číňan, takže dále možná VW existovat, ale auto bude čínské jen se znakem VW. Ford opět stejný problém, stopadesát řídících jednotek, každá od jiného výrobce a každá svuj vlastní software. Jak se to má v tom autě domluvit? Vývojáři Tesly sedí v jednom kanclu a dělají software a hardware společně, jedna řídící jednotka dělá více věcí, míň součástek, míň kabelů, podobný ekosystém jako Apple, který se nezaseka jako android. Teď už se ani nepíše, jaký náskok má Tesla a kdy ji VW dožene, protože už i Oliver Blume řekl, že situaci podcenili a Teslu nikdy nedozenou. O tom mluví i letošní čísla prodejů u nás - Tesla přes 2100 aut a VW 350kusů - leden až srpen. VW je až páté místo, druhé se drží škoda 550ks., Pouze elektrické modely.
          štíreček
          • spalováky umíme
            11.09.2024 11:31

            nejlépe na světě a zelené bezmozky je odstaví, abychom mohli kupovat elektro z usa nebo číny, to je politika, jen jsem zvědav co bude dělat těch 13 mil. lidí z automotive v budoucnosti, asi montovat větrníčky do každé domácnosti, ale to umí v Indii levněji :o)
            Mike -Green D. is killing Europe
            • Re: spalováky umíme
              11.09.2024 23:04

              Umíme, ale není a nebude je komu prodávat. O největšího odběratele Čínu už přišli, Indie to také nebude, Etiopie už spalováky nebere od ledna letošního roku a budou následovat další země Afriky a Asie. Dobrým příkladem je Polsko, které se zaměřilo na bateriový trh, také Ev a je to vidět na jejich HDP, které je letos v EU nevídané, ve srovnání se zeměmi s automotiv. Ale to už jsem tady psal rok dva tři dozadu, nyní sklízí výsledky. Takže ta zaměstnanost se jen přesunula z Německa do Polska, v rámci EU nula od nuly pojde.
              štíreček
            • Re: spalováky umíme
              11.09.2024 11:47

              Nebudou montovat čínská auta v evropských továrnách?
              hudis
              •  
                11.09.2024 11:59

                to je cca 2 mil.lidí a budou to dělat z čínských komponent, a ti co dodávají automobilkám díly tj. 11-12 mio nevíme co budou dělat ?
                Mike -Green D. is killing Europe
          • Re: Auta
            11.09.2024 11:17

            EU se brání, zavádí cla na čínské Ev a stejně svoje automotiv neubrání. V Evropě dominuje Tesla, Čína je také velká konkurence a i s tím clem se dokáže vyrovnat, protože nabídne líp vybavené a funkční auta už dnes a poté co dostaví svoje továrny na evropské půdě se těm člun vyhne úplně. Když to nejde dveřmi, pujde to oknem. A když se Číňan naštve, neprodá v Evropě ani jednu baterii. Evropa se snaží být za každou cenu čistá, ale dělá pravý opak protože elektromobilite hází klacky pod nohy.
            štíreček
    • auta
      09.09.2024 18:18

      z aut jedině RACE, dokud se nezbláznili do elektra tak měl marže ještě Porsche, z D3 nakonec asi jedině mercedes, ten stále ještě jako značka něco znamená i když dělá vše proto, aby zákazníky ztratil, viz amg linie, vw je za mne k ničemu, 20% podíl saské vlády není dobrý, silné odbory atd, a at dělají co dělají tak je to mainstream, ale nyní za hodně ambiciozní ceny = málo se to prodává
      Mike -Green D. is killing Europe
      • Re: auta
        09.09.2024 18:48

        díky. Intuitivně mi přijde to BMW investičně prostě nějak lepší :-)
        Ticino
        •  
          10.09.2024 14:02

          BMW dnes -7,7%, ostatní DE auta na tom jsou jen o kousek líp. Za mne je celý EU autoprůmysl ještě tak 2-3 roky neinvestovatelný. Kdo EV přerod přežije není jasné ještě ani v náznaku.
          Zvonička
          • Luxus se udrží
            10.09.2024 14:37

            myslím, že to zmáknou, jen nákupku si posouvám někam na 50-60 EUR :-)
            Ticino
    • Re: Dotaz
      09.09.2024 17:37

      jsme si vzal vow3, za ty zisky co to generuje mi to prijde ok, i kdyz to pujde pomalu do kopru, tak neco se z toho vyzdime
      Trade4fun
    • Re: Dotaz
      09.09.2024 15:55

      Neporadím. U VW čte člověk jednu špatnou zprávu za druhou... Mám pár Stelantisů, a jsem nyní nepřekvapivě v mínusu. To mi za auta asi stačí. Na BYD jsem zatím nenašel odvahu.
      Martinez
  • Orangutanova pružina
    06.09.2024 14:46

    zjevně prdla i zde
    Ticino
    • Re: Orangutanova pružina
      06.09.2024 15:00

      Jo. A taky se to čekalo, jen to šlo ještě rychleji. Ta zavřená továrna je zřejmě pro Němce hodně silné kafe.
      Orangutan
  •  
    06.09.2024 8:59

    Z hlavní strany https://www.patria.cz/zpravodajstvi/6048216/budicek-jmenem-volkswagen-nuti-nemecko-premyslet-o-konkurenceschopnosti-a-roli-hospodarske-velmoci.html
    Orangutan
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.07.2024-
31.08.202495,00
30.09.2024100,00
31.10.2024100,00
30.11.2024120,00
31.12.2024130,00
31.01.2025140,00
28.02.2025-
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2024