Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN72,6472,68-2,58
Msft0,29
Nokia4,7114,715-1,05
IBM-0,60
Mercedes-Benz Group AG52,8952,91-0,42
PFE1,16
30.05.2025 7:31:04
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 29.05.2025
Brand 24 Br (Warsaw)
Závěr k 29.5.2025 Změna (%) Změna (PLN) Objem obchodů (PLN)
51,00 -0,78 -0,40 169 265
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
  • Poslední aktualizace: 30.05.2025
Popis společnosti
Obecné informace
Název společnostiBrand 24 SA
TickerB24
Kmenové akcie:Ordinary Shares
RICB24P.WA
ISINPLBRN2400013
Poslední známé roční výsledky31.12.2020
Poslední známé čtvrtletní výsledky31.12.2020
Akcie v oběhu k 31.12.2020 2 157 843
MěnaPLN
Kontaktní informace
Uliceul. Strzegomska 138
MěstoWROCLAW
PSČ54-429
ZeměPoland
Kontatní osobaKatarzyna Sadowska
Funkce kontaktní osobyInvestor Relations Contact Officer
Telefon48 717 509 001
Kontatní telefon48 224 401 440

Business Summary: Brand 24 SA is a Poland-based information technology company engaged in Internet monitoring. The Company develops and markets a Software as a Service (SaaS) solution that enables its business clients to track and analyze in real time any mentions about their brands in social media. The features of its online portal brand24.pl include statistical analysis, influence score and sentiment analysis, among others. It enables notifications, also via a mobile application, automated data export and infographic generation. The Company offers its solutions domestically in Poland and, through its wholly-owned subsidiary Brand 24 Global Inc, also abroad. The Company has more than 1,900 customers, from small and medium enterprises to large corporations, and monitors approximately 100,000 different brands, including Intel, IKEA, Carlsberg and Leroy Merlin, among others.
Financial Summary: BRIEF: For the fiscal year ended 31 December 2020, Brand 24SA revenues decreased 15% to PLN13.4M. Net loss applicableto common stockholders increased 35% to PLN1.3M. Revenuesreflect a decrease in demand for the Company's products andservices due to unfavorable market conditions. Higher netloss reflects Motivating Programme increase from PLN359K toPLN800K (expense), Interest Exp-Net of Capitalized Interestincrease of 80% to PLN341K (expense).
Odvětvová klasifikace
TRBC2012Application Software
MGINDUSTRYSoftware & Programming
MGSECTORTechnology
NAICS2007Software Publishers
NAICS2007Marketing Research and Public Opinion Polling
NAICS1997Software Publishers
NAICS1997Marketing Research and Public Opinion Polling
SICPrepackaged Software
SICCommercial Nonphysical Research



  • Poslední aktualizace: 30.05.2025
Management společnosti
FunkceJménoVěkVe funkci odVe firmě od
Chairman of the Management BoardMichal Sadowski-
Member of the Management BoardPiotr Wierzejewski-25.03.201625.03.2016