Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ-0,46
KB1,11
PKN70,4670,58-1,68
Msft2,76
Nokia4,7724,861,91
IBM1,74
Mercedes-Benz Group AG65,8265,841,26
PFE-0,15
27.05.2022 22:30:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 27.05.2022 22:00:00
Mr Cooper Group Rg (NASDAQ Cons)
Poslední obchod Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (ks)
43,59 -0,30 -0,13 502 655
After-hours27.05.2022 22:30:00
Poslední obchod Nákup / Prodej Změna (%) Změna (USD)
43,59 - - -0,30 -0,13
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  •  
    06.05.2022 21:13

    Zdravím, dokud nebude jasné, komu a jak připadne majetek WMCT 2001 a případně dalších holdingových subs, tak ty majetky někde schované jsou a odnekud vyplavat musí. Je otazkou kdy, jak a komu, rsp. podle jakého klíče, když Escrows jsou vymazané. Naprostý opak jsou LEHMANi, kde to je pojaté uplně jinak. Ale vlečou se taky. Tak snad někdy zase ...
    Muff
    • Escrows
      19.05.2022 13:35

      Ahoj, trochu jsem nechápal větu, že jsou Escrows vymazané... teď jsem se dokopal k tomu, že jsem se přihlásil do patrie a opravdu v položce je 0 ks. Tak začínám mít pocit, že z toho nic nebude... Vidíte to jinak?
      karlikza
  •  
    01.04.2022 23:51

    No a pokles akcií COOP od výsledků cca 7 dolarů mi nedává smysl. Tak snad brzy bude nejaky posun.
    PeBe
  •  
    01.04.2022 23:36

    A ještě tohle https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=168419134
    PeBe
  •  
    01.04.2022 21:15

    Určitě je ale třeba zajímavé toto: https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=168417933
    PeBe
  •  
    31.03.2022 8:29

    Nazdar chlapy, tak jsem se těšil na konec března, že už třeba něco kápne a ono asi stále nic... Jsem zvědav, jestli něco obdržíme třeba i z tohoto (i kdyby to mělo byt v poměru 75/25): https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=168392614
    karlikza
    •  
      01.04.2022 21:02

      Ahoj,no,to my taky... Holt musíme čekat a doufat. Předtím jsem říkal, že mám docela rád příspěvky Boba. Za mě má realistické názory,žádné házení stovkami miliard. Psal o tom,že by očekával něco během 60-90 dní po 31.3. Přiznám se,že pokud by uplynul červen a nic se nestalo,moc optimistický bych už asi nebyl. Nebo jestli je třeba čekat na to,až to celé ukončí FDIC? Netuší to asi nikdo. Někdo už to zabalil,někdo stále věří. Je třeba ale přiznat,že my čerpame pouze z ihub. Diskuzí je několik. Třeba na Boardpost jsou asi optimistictejsi, ale tam nemáme přístup. Mějte se pěkně a snad nám to klapne. Každý dolar dobrý:-)
      PeBe
  •  
    11.03.2022 11:21

    Ahoj Muffe, přístup na Boardpost asi nemáš,viď?
    PeBe
  •  
    12.02.2022 22:29

    Ještě jsem si vzpomněl na jednoho uživatele,co psal tohle: This is because… We don’t get paid for our Escrow Markers or Escrow CUSIPs … we receive new company disputed shares for our Escrow Markers or Escrow CUSIPs. We get paid for our Equity Interest. Which, includes all Preferred and Common shareholders shares, whether you released or not. Or includes “all shareholders”. https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=160850955
    PeBe
    •  
      13.02.2022 11:54

      Jo, já myslím dát tomu 1-2 týdny a ono se to vyvrbí nějak dál. Přece jen Bonderman, Tepper a další velcí hráči jsou na tom stejně jako my. A je ticho - což by jinak vyvolalo celou vlnu soudních řízení na přezkum nároků.
      Muff
  •  
    12.02.2022 19:22

    https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=167864558
    PeBe
  •  
    11.02.2022 18:37

    Ahoj Muffe,co na to říkáš? Přijdou mi divné dvě věci - proč zrovna dneska byly ESC odstraněny a zároveň velký nárůst ceny akcií. Jasně, výsledky dobré, ale takovou reakci na vysledky tady nepamatuji.
    PeBe
    •  
      11.02.2022 20:37

      V každém případě to způsobí nějakou reakci a někam se to pohne. Stálo to na místě. ... Pamatuji se na CTs za LEHNQ, LEHMQ atd ... který zrušili a do týdne je měli všichni zpět a otevřené obchodování s nimi. A byl to fofr. ... FAkt si musíme počkat na to, co se vlastně stalo.
      Muff
      •  
        12.02.2022 8:57

        Musíme prostě věřit,že takhle ten proces prostě funguje. A pokud má následovat nějaká distribuce, tak by to mělo být v horizontu pár dní. LT celou dob tvrdil,že ESC slouží pouze k distribuci akcií. Což se teď potvrdilo.
        PeBe
        •  
          12.02.2022 13:33

          tak už je mám taky škrtnutý a vyhozený z portfolia jako "worthless". Ale v historii pohybů a obchodů je to zaznamenáno.
          Muff
    •  
      11.02.2022 20:33

      Ahoj, nevím a nechápu. Sleduji to a nerozumím. Kam by se ty majetky asi tak vypařily ? Z holdingu ? .... Flintu do žita ještě neházím a uvidím, co bude následovat. Pokud by se zrodila myšlenka nějakého právního postupu, tak se asi připojím.
      Muff
  • DE trusts
    28.01.2022 14:45

    Zdravím pánové, velmi hezký rozbor od BD, zpr. No: 676555, kde popisuje jak majetek, tak i úroky a vysvětluje možnou kombinaci obou distribucí. Je podle mě logická a tak ji doporučuji si přečíst. Vysloveně mě zaujala ta část o legálním skrytí majetku před FDIC. Tím bychom se měli dostat k majetku i úrokům za posledních 13 let. Úroky cash a majetek v akciích COOP. Všechno nasvědčuje tomu, že likvidace WMILT byla zdržována co možná nejdéle, WMILT mohlo být ukončeno hned vloni, KKR už je taky pryč, takže po 31.3.2022 nebude stát nic v cestě. Zdravím, Muff
    Muff
    • Re: DE trusts
      01.02.2022 16:51

      Ahoj Muffe, díky, četl jsem, pěkný přehled. Tak tedy nejpozději v příštím kvartále! :-)
      PeBe
      •  
        04.02.2022 13:50

        Při pohledu na cenu akcie COOP, tak od oznámení o ukončení činnosti WMILT k 31.12.2021 a úplném vymazání z listiny obchodních společností k 31.3.2022 se cena akcie neustále propadá. A protože jinak COOP má stále velmi dobré výsledky hospodaření, tak mi to signalizuje, že se bude něco dít s cenou společnosti, nebo-li dojde k nějaké větší změně v počtu akcií. TO by mohlo signalizovat opětovné přivedení majetku ESC do COOP výměnou za akcie COOP a výplatu úroků, jak je neustále probíráno. Otázkou je kdy a za kolik. Také to vidím na 2.Q. Nic jiného za propadem ceny COOP tak dlouhodobě, mě nenapadá.
        Muff
        •  
          04.02.2022 14:09

          Ano, pokles ceny akcií k tomu svádí. Výsledky, které budou prezentovat příští pátek, se očekávají pozitivní. Tak by měly jít opačně. Já akcie COOP stále držím jako takovou "pojistku" kdyby šel majetek do COOP. Samozřejmě ale preferuji ESC :-)
          PeBe
          •  
            11.02.2022 9:36

            Tak už jsme zase přes 40. Třeba si jenom velcí hráli, aby ještě vyklepali retail... Snad bude dneska nějaké pozitivní info!
            PeBe
  •  
    25.01.2022 22:20

    Pánové, ten březen je zakletý, že ? Nyní se mnoho teorií opírá o finální ukončení činnosti WMILT. A těch teorií je více. Nicméně i já už v tom mám takovej chaos, jako nikdy před tím. Ale domnívám se, že to bylo poslední zpoždění, a ted to tam bud bude k distribuci - nevím kde - anebo budeme čekat až na JPM finální vypořádání. Ale já myslím, že COOP bude muset něco udělat, minimálně s NOLs. A pokud je bude chtít použít, bude muset vrátit starou strukturu, jinak to totiž nejde. To je ta CORPORATE ACTION popisovaná AZC. ... Takže já stále věřím, že tam jsou nejen uroky, ale i majetek. Ale i kdyby jen ty úroky, pořád je to paráda + k tomu každý následující kvartál úroky ... no necháme se překvapit. Zdravím !
    Muff
  •  
    23.01.2022 20:12

    Ahoj, to by mě také zajímalo, jak to s námi vypadá :-). To co se tam píše, jsou pouze postřehy nebo domněnky jednotlivých účastníků diskuze, není to nic oficiálního. Je tam stále několik různých názorů. 1. jak píše AZC nám nenáleží původní majetek, ale pouze dividendy za uplynulé období, které odpovídá zhruba 15 USD na jeden ESC. Jak jsem psal v minulosti, já jeho vyjadřování mnohokrát stále nerozumím. 2. parta kolem DMDM, LG a BB, která věří, že je tam vysoký majetek v řádu vyšších desítek miliard USD, který se bude dělit v poměru 75/25. Tam je to to pro mě výrazně srozumitelnější i v tom ohledu, že class 19 má dostat výraznou porci původního majetku. UW tvrdě bojovali, aby mohli zůstat v class 19 (snad tam nechtěli zůstat jenom proto, aby dostali více akcií COOP). 3. názor je ten, že pokud existuje nějaký majetek, tak ten nejde majitelům ESC, ale půjde majitelům COOP (proto instituce vlastní cca 90 % akcií) a ESC nám sloužily jenom kvůli distribuci akcií COOP. 4. varianta že už ve hře žádný majetek není. Další věc je, kdy už tedy bude konec. Hodně lidí se teď upíná k březnovému termínu. Další názor je ten, že se čeká na uzavření od FDIC, které ale může ještě nějaký rok trvat. Nevím, jestli ti to v něčem pomohlo. Snad Muff přidá svůj pohled na věc, ten má mnohem větší přehled. Mějte se a držíme si palce!
    PeBe
    •  
      25.01.2022 7:23

      Ahoj PeBe, díky moc za shrnutí.
      karlikza
      •  
        25.01.2022 19:51

        Ještě jedna věc. S koncem WMILT se objevily názory na to, že nám ze strany trustu budou odstraněny z našich účtu ESC. I na jejich stránkách se píše, že budou vymazány. Když jsem tenkrát převáděl ESC od jednoho brokera k druhému, tak to trvalo asi měsíc a tím, že to byla neobvyklá operace, dlouho jsem nemohl najít někoho, kdo mi to převede. Součástí toho převodu byl totiž tzv. frozen letter request, což je dokument od DCT. Jak se zmiňuje AZC ve svých komentářích, tak ESC byly vytvořeny jím a ne trustem. Buď nám tedy trust lže nebo je ještě jiná evidence držitelů ESC pro budoucí distribuci pro držitele ESC. Takže i kdyby se stalo, že nám ESC z účtu zmizí (což si nemyslím), tak vymalováno ještě není.
        PeBe
  • Úroky
    22.01.2022 20:53

    Nazdar chlapi, čas od času se snažím se svou chabou angličtinou pochopit aktuální vývoj kolem naší věci...Mohli by jste mi prosím napsat, jak to vypadá? dle tohoto https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=167538575 se zdá, že nás chtěli obrat o úroky a nepodařilo se. Zdá se mi, že teď je AZ dost aktivní a co jsem tak pochopil, tak děkoval soudci za naši záchranu a KKR za reorganizaci.... https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=167529997
    karlikza
  • WMILT
    11.01.2022 12:23

    Taky vše nejlepší do Nového roku ! WMILT je ofiko ukončena k 31.12.2022, viz ID No: 675393, pravidlo 65 dní pro daně v USA ukazuje na termín 6-19.3.2022, pokud bude použito. Ale je docela dobře možné, že ukončení WMILT byla poslední brzda a záměrné zpožďování výplaty - protože mohla proběhnout už před rokem. Tak uvidíme. Mějte se fajn, ted už je to jen kousek !
    Muff
    • Re: WMILT
      14.01.2022 10:31

      Ahoj, máš pořád stejný názor, že původní majetek jde majitelům ESC a ne do COOP?
      PeBe
      •  
        17.01.2022 22:56

        Ano, jinak by ESC nemusely být vytvořeny. A proto jsme podepisovali ten papír a v něm zaškrtávali release ... tak snad !
        Muff
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.03.2022-
30.04.2022-
31.05.2022-
30.06.2022-
31.07.2022-
31.08.2022-
30.09.2022-
31.10.2022-
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2022