Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ888,5889-0,28
KB792,5793-0,69
PKN68,5468,61,02
Msft409,754100,00
Nokia3,44953,4655-0,81
IBM168,1168,90,00
Mercedes-Benz Group AG68,5168,53-5,59
PFE27,8427,840,00
09.05.2024 10:29:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 09.05.2024 10:28:18
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
889,00 -0,28 -2,50 32 225 029
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  •  
    09.05.2024 10:31

    https://ekonom.cz/c1-67321510-akciova-anketa-nastava-cas-prodat-a-rychle-zmizet
    Velkamedvědice
  •  
    09.05.2024 10:28

    https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-doslo-uhli-dul-csa-na-mostecku-bude-propoustet-40470962#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=abtest246_ribbon_sluzeb_varDD&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    Velkamedvědice
  • ČEZ 920
    09.05.2024 10:14

    ČEZ v pátek zavřel nad 100 denní MA. Jeho dalším cílem by nyní mohla být úroveň 920 - 925 kde se nyní nachází 200 denní MA.
    petr12
  • Konflikt zájmů mezi vládou a ČEZem?
    09.05.2024 9:41

    Docela by mě technicky zajímalo, jak může vláda vybírat vítěze tendru, který pak má realizovat soukromá společnost. Tender u soukromé společnosti je jasný, vypíše se, pokud to ekonomicky vychází, a při stejných parametrech rozhoduje cena. Tady ale máme vládu, pro kterou bude cena asi až za Macronem, ale dost dobře nechápu, proč bych měl jako minoritní akcionář dotovat předraženou družbu s ne moc schopnou Francií. (A to se nezabývám návratností a vůbec smyslem něco stavět.)
    xls
    • Re: Konflikt zájmů mezi vládou a ČEZem?
      09.05.2024 10:03

      No pokud tu vyhraje Francie,tak jen že si to přeje vláda a leze do zadku Macronovi.Jak staví,předvádí v Hinkley, Jakou práci odvádí,předvedli vlastně i spolu způsobením en, krize. Politicky se falešný francouz domlouval s Hilerem, teď jde klidně inaugurovat Putina, no je tohle normální? Jsem zvědav,jestli bude nabízená cena zveřejněna tak, jako tomu je v Polsku.
      kočák
    • Re: Konflikt zájmů mezi vládou a ČEZem?
      09.05.2024 10:00

      Hele drží většinu a ať se nám to líbí nebo ne, to jim dává hodně moci. Kdyby prošel ten Lex čez, tak bych už asi začal balit celou pozici. Jakmile se začne do obchodu míhat politika není to dobré, ale taková je realita.
      CoffeeSip
    • Re: Konflikt zájmů mezi vládou a ČEZem?
      09.05.2024 9:57

      I kdyby to vybíral samotný ČEZ mělo by se tohle hlasovat na VH jako jakýkoliv jiný zásadní investiční záměr.
      Bloody fox
    • Re: Konflikt zájmů mezi vládou a ČEZem?
      09.05.2024 9:52

      Protože drží 70 procent subjektu akciové společnosti?
      Velkamedvědice
    • Re: Konflikt zájmů mezi vládou a ČEZem?
      09.05.2024 9:49

      Já nechápu, proč by měl ekonomicky diskutabilní a problematický projekt polostatni firmy dotovat kdokoliv.
      kat
      •  
        09.05.2024 9:58

        Uf pane kat takový nesmysl vypustit z pusy. ČEZ není polostátní, ale většinový. Majoritní vlastník je stát. Bohužel státní firmy fungují na jiném principu než čistě soukromý sektor, je třeba se podívat na každou státní firmu zvlášť. Z principu klasického kapitalismu by neměly, ale bohužel kapitalismus je tak trochu všude jiný. Proto je tu určité riziko mít stát jako partnera. Jediné co v komentáři sedí je ta část "Já nechápu". Pěkný den.
        CoffeeSip
        •  
          09.05.2024 10:07

          A kolik těch kapitalismu vlastně je? Dosud jsem se domníval, že buď kapitalismus je nebo není. Nicméně projekt, který je ekonomicky neudrzitelny je třeba odpiskat bez ohledu na vlastníka. A pokud se tak nastane, žijeme ve státním socialismu s vynucenymi dotacemi daňových poplatníků. Řešení existuje i bez stavby bloku.
          kat
          •  
            09.05.2024 10:20

            Ne mýlíte se. Kapitalismus je pouze myšlenka/ekonomický a politický systém. Základ je, že lidé mohou vlastnit a kontrolovat majetek pro zisk. Jelikož je to i politický systém, pak je upravován zákony každé země, který tento systém zavedly. Každá země má ty zákony jiné. Co a jak funguje u nás, může velmi jinak fungovat jinde. Stáčí se podívat na Čínu, USA a třeba i Rusko, i to zavedlo kapitalismus. Z toho pak plyne i situace s ČEZ. Pokud jsou zákony nastaveny tak, aby k dané situaci došlo, pak k tomu dojde. Stát jako většinový majitel vezme určitý kapitál a zainvestuje projekt pro možný zisk (nebudeme teď řešit jestli je to pravda nebo ne). Stále sem taháte socialismus, ale to je naprosto jiný systém. ČEZ by byl vlastněn všemi a jeho kroky by vedla celá komunita (pro mě těžko představitelné, ale takový je to systém). Tedy by kompletně padla možnost, kdo má větší podíl má větší sílu rozhodovat o firmě.
            CoffeeSip
            •  
              09.05.2024 10:29

              Když chcete dotujte si ztrátové projekty. Za své, pochopitelně. Ale nechtějte tak, aby činili i ostatní bez toho, aby jste se jich zeptal. Můžete uspořádat třeba i sbírku jako činili vlastenci na Národní divadlo.
              kat
              •  
                09.05.2024 10:36

                Stále se mýlíte a z emocí si koukám děláte i mylné představy. Já jsem na pozici, kdy s tím ne zcela souhlasím. Je to jeden z důvodů, proč jsem svou pozici snížil. S dotaci nesouhlasím, nikde jsem nepsal opak. Nevím, proč jsem pletete nějaké vlastence a sbírku, co ti mají společného s Čezem? Zkuste se prosím držet trošku faktů. Začínáte zase sklouzávat k nesmyslům a emočně blábolit.
                CoffeeSip
                •  
                  09.05.2024 10:40

                  Mně je lhostejné, že jste na pozici. Mně zajímá ele a ta lze nakoupit podobně jako rohlíky.
                  kat
          • A to si byl učitel??
            09.05.2024 10:18

            https://cs.economy-pedia.com/11040183-types-of-capitalism
            Velkamedvědice
            • Re: A to si byl učitel??
              09.05.2024 10:24

              POkud to neotevřeš, jiný odkaz na 7 druhů kapitalismu...https://cs1.warbletoncouncil.org/tipos-capitalismo-186
              Velkamedvědice
              • VM
                09.05.2024 10:30

                Já znám jediný.
                kat
                • Re: VM
                  09.05.2024 10:33

                  To nevylučuji, dokonce sem to při tvých tristních ekonomických znalostech i předpokládal. To na věci nic nemění. Prostě se to douč, nebo do toho onchodníkům z akciemi nekafrej. Odkazy si dostal i s popisky, jak se jednotlivé typy liší.
                  Velkamedvědice
                  • VM
                    09.05.2024 10:36

                    Je to jako s demokracií a svobodou. Buď je nebo není. Polo znamená, že není neboť se jedná o kočkopes.
                    kat
                    • Re: VM
                      09.05.2024 10:38

                      Že si hloupý, neznamená, že něco existuje. Odkazy máš, studuj. Nestačí si našprtat Marxův Kapitál nebo co to tu nabízel.
                      Velkamedvědice
                      • VM
                        09.05.2024 10:41

                        Existují různé kočkopsi. Ani je nespocitas. Všechny však končí socialismem.
                        kat
                        • Re: VM
                          09.05.2024 10:44

                          Neznalost neomlouvá. Jen hlupak může popírat , že kapitalismus má několikm forem. Jen se trapně nevmlouvej a douč se, jak se jednotlivé druhu kapitalismu liší. Číst tě snad soudruzi naučili.
                          Velkamedvědice
                  •  
                    09.05.2024 10:35

                    ....Jaké druhy kapitalistických systémů existují? 1. Merkantilismus 2. Kapitalismus volného trhu 3. Kapitalismus sociálního trhu 4. Podnikový kapitalismus 5. Smíšená ekonomika 6. Divoký kapitalismus 7. Anarchokapitalismus....
                    Velkamedvědice
                    • VM
                      09.05.2024 10:37

                      Kolega psal o kapitalismu bez přívlastku.
                      kat
                      • Re: VM
                        09.05.2024 10:39

                        Chápu tvůj pokus zamluvit vlastní neznalost. Psal si, že kapitalismus existije jen jeden. Je 7 typů. A nejde o přívlastky, ale charakterové vlastnosti. Stačí kliknout a studovat.
                        Velkamedvědice
                        • VM
                          09.05.2024 10:44

                          Kapitalismus podobně jako socialismus, demokracie, svoboda či nacismus nepotřebují přívlastky. Jsou nebo nejsou.
                          kat
      • A
        09.05.2024 9:53

        to si tak za ty zemědělce bojoval.
        Velkamedvědice
        • Re: A
          09.05.2024 10:09

          Stavím se proti systému celoevropskych dotací včetně ČR.
          kat
          • A
            09.05.2024 10:16

            to su tak za ty zemědělce bojoval. Dokonce si pořád nadšeně psal, jak sypali hnůj na koleje tramvaje.
            Velkamedvědice
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
 TémaNázor
10:44Re: VM
10:44VM
10:41VM
10:40 
10:39Re: VM
10:38Re: VM
10:37SNDL + XERS dne...
10:37VM
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.03.20241 041,32
30.04.20241 015,65
31.05.2024994,93
30.06.2024989,44
31.07.2024974,75
31.08.20241 015,19
30.09.20241 046,98
31.10.20241 324,60
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2024