Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN65,4765,49-1,00
Msft-0,68
Nokia3,20053,385-1,14
IBM-0,86
Mercedes-Benz Group AG71,1971,21-0,45
PFE-2,09
27.02.2024 7:30:54
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 26.02.2024
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 26.2.2024 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
841,00 -0,47 -4,00 113 951 707
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  •  
    26.02.2024 19:24

    ... za současné situace není v energetice rentabilní nic. Radujeme se z propadu cen CO2 a elektřiny? Radujeme s problémů, které v delším horizontu způsobí mnohem větší problém než důsledky války na Ukrajině. Iluzi o přijatelných (lid si to vykládá jako levných) cenách elektřiny šíří jen premiér a vláda P. Fialy (https://x.com/michalsnobr/status/1762139416162611342?)
    Kočičák
    • Vykupte Šnobra za 2500 Kč za papír
      26.02.2024 22:44

      A vyřiďte mu, ať si příště koupí raději jen lego. Při troše štěstí, tedy za předpokladu, že tomu rozumí, budu mít na jedné figurce zhodnocení v řádu stovek procent (vyjímkou nejsou ani tisíce). A nebude se kvůli tomu muset hádat s vládou.
      Študák
      • Re: Vykupte Šnobra za 2500 Kč za papír
        26.02.2024 23:50

        Snobr ma spatne obdobi s J&T.. par investic se proste dost nepovedlo, je pod tlakem a jeho tweetovani tomu odpovida. To ze elektrina a povolenky zlevnili opravdu neni komplot Fialy a vlady. Silovku za kilo si logicky preji minoritari a ja to chapu, ale u nich to konci. Vsichni ostatni, vcetne vlady a prumyslu jsou radi ze je tepla zima a ceny sli hodne dolu. I tak jsou o dost vyssi nez v US a Cine, a to zase logicky znamena ze to energeticky narocny business v EU to ma nakladove na hrane.
        Make_CEZ_worthy_again
        • Make
          27.02.2024 2:12

          Jasně. Určitě nechci hodnotit Šnobrovo investice, ani jeho zkušenosti, na druhou stranu, přesně si pojmenoval fundament, a já jsem zkrátka rovněž v tomto na straně Síkely. Kritizovat vládu bylo vhodné loni za jejich komunikaci, to jak to probíhalo víme tady všichni, nicméně aby stát vykupoval minority je ekonomicky. Jedinou otázkou tady zůstává jak to udělat a jak to ve skutečnosti bude s těmi reaktory. To je pro minority problém, a v roli státu zase chápu, že chce zkrátka mít, zvláště s ohledem na to co se ve světě děje kontrolu nad kritickou infrastrukturou. Každopádně k tomu nepotřebujete vykupovat ČEZ. To, co stále já opakuji, je tím klíčem hlavně decentralizace zdrojů. Má to mnoho důvodů. Navíc technologie jdou dopředu. Distribuci stát kontroluje pomocí ERU. Navíc samotná distrubuce ještě bude hrát důležitou roli při vyrovnání sítě. Ale to zkrátka musíme odbourat to staré stereotypní myšlení, kdy vyrovnání řešíme pomocí Uhelek, a penízky tečou Tykačovi (nic proti, přeji mu to :)), ale budou tady i rozumnější (a ekologičtější :)) způsoby vyrovnání sítě..... Pro drobasy asi jako Šnobr - bojovník, i když já se domnívám, kdo nutně nespekuloval na odkup, a nekupoval v ATH, respektive potom tu limču dodatečně neředil, nemohl nějak prodělat a long držba pro něj je taková pohodka a jede se dál, naopak Šnobrovo přání útěku by pro takového člověka bylo spíše na škodu než k dobru.
          Študák
          • Re: Make
            27.02.2024 7:00

            Vidím kluci, že tady se jede už i noční :D.
            Čičák
        •  
          27.02.2024 0:34

          O tom jak to má Šnobr v JT víme kulové. Ale to, že nízké ceny ele dramaticky bombardují nutné investice do sektoru a z toho pramenící velký průser v budoucnu, to ti samí, co si teď nad nízkou cenou výskají netuší nebo v případě Fialy a spol zamlčují.
          indurain
  • uhli jede
    26.02.2024 15:02

    Spolecnost AMR za 3 roky zhodnotila o 3.000% (z 13USD na 400) a my se tady drbem s CEZem
    Uncas21
    • Re: uhli jede
      26.02.2024 15:05

      A nejen ta... Spoustu málo rizikových firem (Microsoft, Berkshire a další) uletělo a my tady mrháme čas a energii. Škoda no, hold to chce člověk tady dohrát a ono nic. I takové roky na burze jsou.
      Čičák
      • Čičák
        26.02.2024 15:11

        Však duversifikace. Být tu i tam..
        Velkamedvědice
        • Re: Čičák
          26.02.2024 16:32

          ..... A mně se méďánek divil :-)
          štíreček
        • Re: Čičák
          26.02.2024 15:24

          Je to tak. Zas ale člověk si myslí, že by měl české akcie nadvážit, protože domácí info má z první ruky a dá se v tom snadněji a rychleji vyznat. Ale jistě, je třeba mít více titulů z různých sfér.
          Čičák
          • Čičák
            26.02.2024 15:53

            Jako já furt píšu prohlášení, co lidi popuzuje. Ale být moc blízko, je spíše na houby. Chce to fakt odstup a chladnou hlavu, pokud nejseš krátkodobý obchodník. / Tam klidně jen info/Selský rozum. A neprožívat. Neřešit denní pohyby.. Nehledat krátkodbě logiku. Stejné vítězí mánie do obou stran a dnešní vstupní data hned zítřejší třeba vyvrátí. Jako jsou trhy, kde je místní znalost důležitá. Jako indie. Tam mám třeba fond. Al ezase neřeším.
            Velkamedvědice
            • Re: Čičák
              27.02.2024 7:03

              A co když se z krátké pozice stane dlouhá? A že prý se to vysedí :D. Takových taky bylo. Ale nejvíce začátečníků si myslí, že budou na burze točit rychlé prachy a ono se to v růstové fázi trhu opravdu může dařit, ale jakmile to vlní dolů, je to obtížné. Chce to odstup, ale vzhledem k tomu, že tu denně rozumujeme, tak bych řekl, že jsme pořád v tom.
              Čičák
  •  
    26.02.2024 12:43

    Bude sranda až ty prodeje povolenek z dalšího období dojdou a pak budou v tom dalším období zase chybět. Aneb hrátky politiků - nic horší pro trh než nestabilita politického prostředí.
    Llanowar
    •  
      26.02.2024 13:57

      "Sranda", bude pokud Fialova pětidemolice schválí dnes ve Francii bilaterální dohodu s UA a pošle proti Rusku bojovat regulární armádní kontingenty, čímž bude ČR ve válce s Ruskem již oficiálně nejen tak jako že ne.
      FYI
      •  
        26.02.2024 14:42

        Bohužel zbrojit musíme... Pokud rozpínavé a útočné země zbrojí, tak my musíme víc. To je jediná cesta k ZAMEZENÍ válčení... Rád bych aby se radši valily prachy do zdravotnictví nebo školství, ale bohužel takový svět tu není a svoboda něco stojí!
        Čičák
        •  
          26.02.2024 15:15

          Podívej se kolik vydává na zbrojení NATO a srovnej to s Ruskem.
          kat
          •  
            26.02.2024 15:25

            Já vím, mají 40% HDP na zbrojení? A jejich HDP je velikosti Španělska. To máte pravdu. Ale jejich dravost a rozpínavost tu je. Oni obětují vše možné. My už nikam růst nechceme, mají jinou mentalitu.
            Čičák
            •  
              26.02.2024 15:33

              Ano, mentalitu mají jinou. Dokonce i Vaš soused může mít jinou mentalitu něž Vy sám. Avšak prachy samotné ještě žádnému gaucovemu válečníkovi vítězství ve válce nezajistili.
              kat
              • Takže
                26.02.2024 23:39

                NATO jsou gaučoví válečníci. Co dodat. děláš svou práci dobře Ivánku.
                Velkamedvědice
          •  
            26.02.2024 15:22

            Tak srovnávat 30 zemí s jednou může hotentot. těch 30 zemí nemá nai jádro Ivane. Chápu, že ty ybs odevzdal klíče i s manželkou. My poprve tento rok splníme díky této vládě závazek, který roky nedodržujeme. Usa to za nás věčně nepotáhne. Mimochodem vy jste předělali průmysl na válečný. Byla tu pekárna. Smolík, budete vyrábět drony. Ničemu jinímu než hrubé síle nerozumíto. ˇUstupek považujete za slabost.
            Velkamedvědice
            • VM
              26.02.2024 15:25

              Tak platíme snad do NATO?
              kat
              • Re: VM
                26.02.2024 15:28

                Myslím Ivane, že sem to napsal srozumitelně. Ano, již jsme probrali, že por křiváka závazek a dohoda neznamneá nic.
                Velkamedvědice
                • VM
                  26.02.2024 15:34

                  Prostě výdaje se sčítají.
                  kat
                  • Ivane a ostatní
                    26.02.2024 23:05

                    Takhle to nefunguje. To je mylná představa, že NATO je představuje neomezené plnění, s tím že POUZE zaplatíš měsíčně/ročně x korun a máš vystaráno. Takhle opravdu ne. Ono to pojištění vyžaduje spoluúčast. A ta spoluúčast, aby vůbec to pojištění zafungovalo představuje i vlastní bojeschopnou armádu. Bojeschnopnou znamená armádu na nějaké úrovni. A naše (a nejen naše) je/byla dlouhodobě podfinancována. A v demokracii je zkrátka rozhodování pomalejší a složitější, než v autoritářském režimu, kdy se ze dne na den rozhodne a ze dne na den koná. A kdokoliv je v odporu, tak už padá z okna nebo visí v průvanu. A demokratii po zbrani sahají často až příliš pozdě. To ostatně v historii bylo možno vidět několikrát.
                    Študák
                    • Re: Ivane a ostatní
                      26.02.2024 23:33

                      On si plete s průkazkou na autobus.
                      Velkamedvědice
      • Sranda zacne
        26.02.2024 14:34

        az ruskej fasista bude "osvobozovat" tvoji vesnici/mesto, bombardovat tvuj dum, ty budes volat o pomoc, ale ostatni ti odpovi, at s fasistou uzavres mir, ze ses chcivalek a ze oni kvuli tobe maji drahy energie. Mezitim srovnaji tvoje mesto se zemi, povrazdi tvoje deti, znasilni tvoji zenu s mamou a tebe odvlecou do gulagu, kde ti vpali kulku do hlavy a svetu oznami, ze sis to udelal sam. Kdyby zapad nebyl plny podelanych sracu (bohuzel i mezi politiky) jako jsi ty, tak melo NATO vojensky pomahat Ukrajine od 1. dne, stacilo 20-30% NATO vojensky sily - letectvo, namornictvo, long range missiles, atd. a ruskej fasista by se uz davno smazil v pekle s Hitlerem a Stalinem. Putina a jeho fasisticky gang by sami Rusove povesili na lampy.
        Uncas21
        • Re: Sranda zacne
          26.02.2024 15:09

          Dobrá demagogie. Jako v 50tych letech za konancu s tím rozdílem, že tehdy mluvili o americkém imperialistovi :-).
          kat
          •  
            26.02.2024 15:23

            No oněm si mluvil až do 89. Pak si převlékl kabát a stal ses náckem obahajujícím ruské vraždění.
            Velkamedvědice
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vaše doporučení