Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ12750,00
KB0,77
PKN94,194,190,39
Msft488,88488,91-0,63
Nokia5,2425,3281,19
IBM304,52304,78-1,29
Mercedes-Benz Group AG59,259,211,56
PFE25,2925,3-1,73
01.12.2025 18:31:51
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 01.12.2025 18:31:39
New Res Inv REIT (NY Consolidated)
Poslední obchod Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (USD)
11,44 -0,44 -0,05 15 150 543
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  •  
    06.11.2025 12:42

    Jistě,třeba takovej GECC ,když chceš tedy menší payout ratio...
    kočák
    •  
      06.11.2025 13:00

      Ten má za sebou šílený držkopád. Tu dividendu udrží hodně složitě.
      Orangutan
  • ORC
    06.11.2025 9:57

    Připomínáme, že kočák vypátral další REIT se strašlivou dividendou ORC čili Orchid island Rg
    Orangutan
    • Re: ORC
      06.11.2025 12:00

      Tady koukám, že je i docela velký růst tržeb a EPS na příští rok. Vypadá to zajímavě. Ale 300% payout ratio...
      hudis
    • Re: ORC
      06.11.2025 11:18

      Ty opice taky všechno vykecaj :), zdravím.
      kočák
      •  
        06.11.2025 12:36

        Jasně, REITy nás zajímají většinou vždycky. Dynex byl ale přesvědčivější objev. A k MITTu jsme přišli bůhvíjak, to nebyl tvůj podnik.
        Orangutan
  •  
    06.11.2025 8:58

    Zatím furt dobrý na nákup.
    Orangutan
  • Broker XTB pro nákup REITs
    03.11.2025 10:13

    Nebyl by vzhledem k poplatkům a výhodnější měnové konverzi pro nákup zahraničních REITs a akcií výhodnější broker XTB? Jaké výhody má Patria?
    PaB
    • Re: Broker XTB pro nákup REITs
      03.11.2025 16:27

      Bacha, XTB má poplatky z výplaty dividend, což je pro milovníky REITů docela katastrofa. To je přesně ten důvod, proč dividendisti provozují hlavně Patrii a Fio.
      Orangutan
  • Nákup RITM
    03.11.2025 10:07

    Zvažoval jsem investici do Realty Income, chtěl jsem reit, který fyzicky vlastní nemovitosti, ale začínám si pohrávat s myšlenkou nákupu RITM. Chci pro dlouhodobé držení, mám přichystáno 2000 USD. Za jakou částku je vhodný vstup do pozice a po jakých šaržích vzhledem k poplatkům u Patrie nakupovat?
    PaB
    • Re: Nákup RITM
      03.11.2025 21:40

      To musíš vědět sám, jaké procento dividendy se ti líbí. Aktuálně máme průměrnou nákupku 10,37 a možná se trochu zvedne s další bednou. Do 11 nám to připadá v pohodě. Můžeš vyčekat lepší ceny kolem 10 i méně, ale zase budeš čekat dlouho, a to znamená nepobírat dividendu.
      Orangutan
      • Pb
        03.11.2025 22:01

        Jo, a ty šarže - vždycky je to dobré dělit alespoň na dvě dávky, ježto tu první koupíš obvykle blbě (abys něco měl) a tu druhou časem pošleš o kus níž a vylepšíš si nákupku. Když na víc kousků, tak taky dobrý, to ale vzniká spíš přirozeně, když se ti titul osvědčí a postupně rozšiřuješ, až dostaneš další banány. A pod 1000 dolarů je už zase dost málo, ježto tě začnou štvát poplatky.
        Orangutan
  • Dotaz na výběr zisků z dividend
    03.11.2025 9:45

    Zajímalo by mě zda pro výběr zisku v USD dividendách využíváte u Patrie měnovou konverzi. Přijde mě to jako nejlevnější způsob pokud nehodlám reinvestovat. Za odeslání USD si Patria dle informací účtuje 280 Kč.
    PaB
    • Re: Dotaz na výběr zisků z dividend
      03.11.2025 10:34

      Já na konverzi používám Cyrrus. Třeba oproti Fiu je lepší až o 50 haléřů na dolar při nákupu dolarů. Obráceně jsem ještě neměnil.
      hudis
    • PaB
      03.11.2025 9:50

      tady jsou na to mnohem lepší šamani, zeptej se třeba Medvěda. Patriácká konverze není podle všeho nic moc, ale my ji využíváme když je potřeba, protože vidina dobrého utíkajícího kšeftu je obvykle podstatnější, než nějaká ta ztráta na poplatcích. Jinak nárůst pozice se dělá z reinvestovaných dividend asi nejlevněji a nejsnáze, takže když není v dohledu geniální nápad, tak reinvestujeme. REIT sekci chceme ještě značně posilovat, ježto je skvělá, stran dividend.
      Orangutan
  •  
    03.11.2025 8:40

    Předpokládá se, že společnost Rithm Capital (RITM) dosáhne růstu tržeb o 22,4 % ročně, což je více než dvojnásobek výhledu 10,3 % pro širší americký trh. Roční růst zisku na akcii (EPS) se předpokládá na úrovni 16 %, což je těsně nad průměrem 15,9 % v USA. S nedávným mírným nárůstem čistých ziskových marží na 18,6 % a pětiletým anualizovaným růstem zisku o 28,8 % se trajektorie společnosti Rithm pevně posunula směrem k ziskovosti, ačkoli nejnovější roční růst zisku o 17,1 % nyní zaostává za svým historickým tempem. Investoři tuto kombinaci růstu nad tržním průměrem a udržitelných marží považují za pozadí pro nejnovější zveřejnění výsledků hospodaření společnosti Rithm Capital. Čisté ziskové marže vzrostly na 18,6 %, což je mírný, ale znatelný nárůst oproti loňským 18,5 %, což podporuje očekávání analytiků, že marže v příštích třech letech budou nadále růst až na 20,8 %. Konsenzusní narativ zdůrazňuje strategické kroky, jako jsou vylepšení procesů řízená umělou inteligencí a digitalizace platforem, které se již promítají do nižších nákladů na služby a, jak ukazují tato čísla, přispívají ke zdravějším ziskovým maržím. Překvapivé je, že navzdory tlaku konkurence na marže skutečné marže společnosti rostou, nikoli klesají, což silně podporuje optimistické předpoklady analytiků ohledně efektivity a dlouhodobé odolnosti ziskovosti. Konsenzus analytiků: Expanze do technologicky vylepšeného úvěrování a správy aktiv nejen omezuje náklady, ale také připravuje půdu pro budoucí překonání marží společnosti Rithm oproti konkurentům. Očekává se, že probíhající investice do digitálních pracovních postupů dále rozšíří marže, čímž se společnost Rithm stane méně zranitelnou vůči tržním cyklům než tradiční hypoteční REIT. Tato snaha o efektivitu pomáhá vyvažovat tlaky agresivní konkurence a potenciální poklesy objemů úvěrů.
    Orangutan
    •  
      03.11.2025 19:46

      Orangutan - koukal jsem se na stránky RITM. Divi je 0,25 dollaru, výplata 4x ročně. Proč ti přijde tento titul tak výhodný z hlediska divi? Koba je na tom "téměř" stejně...
      Frištenský
      • Frištenský
        03.11.2025 21:49

        Jedním slovem - STABILITA. To je hlavní svatý grál, co hledáme u REItu. Nejde o nejlepší procento dividendy, ale aby fakt přišla tohle čtvrtletí, to další, ideálně za deset let taky. Když si projdeš debatu, je tu seznam asi deseti zkoumaných podniků a naprostá většina z nich má vyšší procento dividendy než tohle a naprostá většina z nich taky klesá s kurzem, je to těžké na předek, protože dividenda zahrnuje celý zisk, nebo je dokonce větší. Pak je nestabilita v delším čase prakticky jistá. Aktuálně se drží dobře kočákův DX a náš druhý podnik MITT, ostatní klesají, některé docela drasticky. Hodně dobré je si je projet na portálu https://www.marketbeat.com/stocks/NYSE/EARN/ , tady je třeba EARN, a prostudovat tu dividendu podrobně. A zjistíš, že REIT, co by kotil tyhle úžasné dividendy dlouhé roky, vlastně neexistuje, všechny měly nějaká divná období. Obvykle zádrhel objevíš někde kolem zisku, který je nepřesvědčivý, nebo kolem dluhů, kterých je opravdu moc.
        Orangutan
        • Re: Frištenský
          04.11.2025 7:08

          Díky za vysvětlení, to dává smysl.
          Frištenský
    • pokrač.
      03.11.2025 8:42

      Při ceně akcií 10,99 USD se akcie společnosti Rithm obchodují výrazně pod svou reálnou hodnotou DCF ve výši 17,14 USD a hluboko pod cílovou cenou analytiků ve výši 14,00 USD, a to při poměru ceny k zisku (P/E) 8,6x, což je podstatně méně než průměry konkurence (14,7x) i odvětví (12,7x). Konsenzus tvrdí, že tuto značnou slevu je obtížné ospravedlnit vzhledem k robustnímu předpokládanému růstu: analytici předpovídají, že tržby dosáhnou do roku 2028 6,3 miliardy USD a zisk 1,3 miliardy USD, přičemž P/E pouhých 8,0x je stále tržně skeptický. Významný rozdíl mezi tržní cenou a odhady reálné hodnoty i multiplikátory konkurence staví společnost Rithm mezi jasně odlišné investory zaměřené na hodnotu, zejména s ohledem na vysokou kvalitu zisků a silný výhled do budoucna. Konsenzus analytiků: I s ohledem na současná rizika podporují multiplikátory ocenění a odhady do budoucna tezi, že společnost Rithm je v porovnání se svým odvětvím zásadně podhodnocená. Vzhledem k tomu, že se akcie obchodují nejen pod úrovní 17,14 USD z výpočtu DCF, ale také pod úrovní cílů většiny analytiků, je bezpečnostní marže pro rostoucí akcii s pokračující ziskovostí neobvykle široká. Analytici sice nesouhlasí, ale konsenzuální cíl 14,00 USD je o 27 % nad dnešní cenou, což naznačuje, že pozitivní překvapení by mohla vést k významnému dohnání zpoždění v ocenění.
      Orangutan
  •  
    31.10.2025 12:37

    Vidím,že Dynex má s dividendou ještě kam klesat...pořád dobrý
    kočák
    •  
      31.10.2025 12:41

      Dynex má hlavně kam klesat s kurzem. Ale opičáci si uvědomují, že tobě je to zřejmě jedno a máš to postavené úplně jinak.
      Orangutan
      •  
        31.10.2025 14:03

        Zatím se tu vznáší možnost, že dneska všichni nepatrně zbohatneme. Ráno to nevypadalo.
        Orangutan
  •  
    31.10.2025 12:12

    A nejspíš zase po ptákách, plížíme se nad 11.
    Orangutan
  •  
    21.10.2025 8:57

    Kontrolní prohlídka ukázala, že řada doleji připomínaných titulů podle očekávání tone v příliš velké dividendě, na hraně je asi úplně rekordní EARN (ukazuje nám to 18,44%) a docela slušně vychází kočákův oblíbený DX. Zatím není důvod opouštět dvojici MITT a RITM.
    Orangutan
    • ARR
      21.10.2025 9:19

      Doplnil bych i ARR
      LexLuthor
      • Re: ARR
        21.10.2025 9:29

        To je do té kategorie "šíleně velká dividenda a stabilita nejasná", market beat udává bizarní výplatní poměr -1200% a na grafu to tak nějak putuje od 20 k nynějším 16, zjevně těžké na předek. 18% dividenda není stabilní už skoro se zárukou. Ten EARN taky podezřele klesá; není to na hraně ale spíš za ní. Na hraně je ten Dynex, pro silnější nervy fajn, pro zbabělé opičáky moc dobrodružné.
        Orangutan
        •  
          21.10.2025 9:40

          drobna vysoce spekulativni investice z katekorie 0,5k, ale zatim + 5% a ocekavana divi..
          LexLuthor
          • ARR
            31.10.2025 14:18

            uz mam i divi. stav vcetne divi + 8%, ale bylo i 10 %. Zatim neuspesnejsi REIT
            LexLuthor
            • Re: ARR
              31.10.2025 14:37

              no ten je taky dobrej, ale jeden asi nemůže mít všechno.
              kočák
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.10.2025-
30.11.2025-
31.12.2025-
31.01.2026-
28.02.2026-
31.03.2026-
30.04.2026-
31.05.2026-
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2025