Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ13020,93
KB-0,05
PKN145,78145,81,24
Msft385,04385,12-1,51
Nokia10,2410,255-2,85
IBM219219,03-24,53
Mercedes-Benz Group AG44,91544,9251,43
PFE24,224,21-1,12
14.07.2026 16:32:50
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 14.07.2026 16:15:07
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 14.7.2026 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 302,00 0,93 12,00 100 214 370
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Elektřina pěkně leze nahoru...
    14.07.2026 10:09

    106.86 EUR/MWh
    H1977
    • Re: Elektřina pěkně leze nahoru...
      14.07.2026 12:51

      Letos mi končí 3 smlouvy na ele a plyn, tak jsem si vyžádal v červnu nabídky a na 3 roky to zafixoval. Spotřebu se mi daří dost snižovat, takže celkově nejsou ty výdaje kritické. Není to žádná velká hitparáda, ale i tak jsou ty maloobchodní ceny níž než velkoobchodní. V nějaké světlé energetické zítřky moc nevěřím, Hornuz se jen tak nevyřeší a zbývající faktory jsou taky negativní. A ano, ČEZ může klidně dál růst.
      xlsx
      •  
        14.07.2026 13:03

        A u koho jsi el. zafixoval ? tedy jestli to není tajný.
        kočák
        •  
          14.07.2026 13:45

          PPAS, kde jsem měl ty smlouvy i teď. Přechodem k jinému dodavateli bych pár stovek za rok ušetřil, ale to se mi tentokrát nevyplatí.
          xlsx
          •  
            14.07.2026 14:02

            Dík,jen jsem se zeptal,páč já jsem jak konzerva celoživotně u čezu. Spíš z profesní sounáležitosti a akcionářství, než aby to bylo výhodné. Avšak pokud dojde k vytěsnění, tak se chystám odejít, jen nevím kam, možná E-ON.
            kočák
    • jj a CEZ taky, hezky k 1400
      14.07.2026 12:14

      už brzy
      alexandros
  • Trump navrhuje 20% mýto na náklad v Hormuzu
    14.07.2026 0:35

    Amíci by rádi zabezpečili transport z Perskýho zálivu do světa !! Blonďákovi asi xeblo... No zatím to je jen návrh, tak asi sleduje jen to, jak rozhoupat loďku (Brent market). Jen aby se mu to nevymstilo, kdyby časem něco podobného chtěl irák. Později americký prezident upřesnil výši poplatku. Ta by měla být 20 % z hodnoty přepravovaného nákladu. • 2 mouchy1 ránou: 1) obdrží mega $$$$$ za clo, tím zdaní producenty ropy OPEC karteláky a 2) zdraží cenu ropy pro čínu. Na druhou str. by se poptávka ASI hodně zaměřila na rusko. Na toto jsem docela zvědavý, jaký to bude mít průběh. A zda to opět není takový signalizační balonek, aby viděl, jak se kdo zachová... https://zpravy.kurzy.cz/867154-trump-budeme-chranit-hormuz-a-meli-byste-nam-za-to-zaplatit/
    DupByk
    • Re: Trump navrhuje 20% mýto na náklad v Hormuzu
      14.07.2026 0:51

      Ale kdo drží akcie správných přepravců, firem co těží mimo tuto oblast jsou spokojeni.
      kočák
      •  
        14.07.2026 1:01

        A kde jde nabrat int. přepravce, aby to nebylo LP?
        DupByk
        •  
          14.07.2026 1:26

          V Americe i Frankfurtu. Stejně je to Singapur.
          kočák
    • Re: Trump navrhuje 20% mýto na náklad v Hormuzu
      14.07.2026 0:36

      mega $$$$$ za mýto...
      DupByk
  • anokašparům to nějak nejde
    13.07.2026 18:15

    oznámit zrušení stropů na phm zrovna v den, kdy jde ropa o 5% nahoru, tak aby ta čezhabadůra nebyla stejná anokašpariáda :o)
    Mike -Green D. is killing Europe
    • Re: anokašparům to nějak nejde
      13.07.2026 18:20

      zítra vystoupí "Předseda" a řekne,že nařídil pokračování stropů a bude se tleskat .
      roxy music
  •  
    13.07.2026 17:24

    stejně to dopadne jako vždycky.
    roxy music
  • ČEZ
    13.07.2026 11:13

    Myslím,že tady to má prostor dost rychle vyrust ke 1400 kč...a tam se to pak bude chvíli plácat a čekat na oznámení výkupní ceny...a pak hup a během pár minut bude vyloveno....Dnešní aukce 1320??
    Vata
    • temtpkrát CEZ prorazí 1420 velice rychle
      13.07.2026 13:54

      a půjde nahoru na 1800 příští rok...k průrazu stačí jedna pozitivní zpráva vržená na trh...
      alexandros
      • Re: temtpkrát CEZ prorazí 1420 velice rychle
        13.07.2026 14:37

        už tam totiž míří několik desetiletí a cesta nekonečná a dlouhá je plná senzačních nadějí
        AI Inteligent
  • ČEZ
    12.07.2026 13:31

    Za rok touto dobou už budeme znát cenu výkupu....spíš dřív....jen vyčlenění distribuce by mělo zvýšit hodnotu akcie o 200--300kč na 1450--1500kč....plus malinkatá prémie...a jsme .....,,šacuju,, výkupní férovou cenu MINIMÁLNĚ 1700 kč
    Vata
    • Re: ČEZ
      12.07.2026 14:29

      Ještě jedna nevýhoda v tom je. Nejdřív se prodá distribuce,pak se vykoupí čez. Tedy PAK budou peníze,myslím,že to docela zahýbe PX burzou. A nic to nemění na tom, že s dělením a odkupem nesouhlasím. V čezu a energetice jsem celou dobu pracoval,tak to dost znám.
      kočák
      • Nota bene
        12.07.2026 14:34

        distribuce, která nám častečně patří
        Velkamedvědice
        • Re: Nota bene
          13.07.2026 8:31

          tak ještě jednou a snad naposled: i peníze za prodej distribuce skončí u matky=zase u tebe, nikde se nevypaří ani neodkloní
          Zavodou
          •  
            13.07.2026 14:28

            "peníze za prodej distribuce skončí u matky=zase u tebe" Ano , a matka je vezme a tvoje akcie za ně koupí , tedy zaplatí tvými penězi. Dobrý ,co......v cizině nevídané.
            kočák
            •  
              13.07.2026 14:33

              A když dělá firma buyback, tak ti za akcie také platí tvými penězi? V cizině i u nás je buyback naprosto běžná věc. A ve finále je jedno jestli jej firma dělá ze zisku, úvěru, nebo prodeje majetku. Je zajímavé jak tolik lidí a dokonce i investorů, nedokáže pochopit ani takovéto celkem jednoduché schéma. Vždy je na tom zajímavé, zda je důvodem neschopnost chápat, nebo nechuť chápat.
              intfo
              •  
                13.07.2026 21:19

                při výkupu společnosti se ttato medělí. Tohle není klasický buyback. Vemou mi něco, co je částečně mé a nabídnou, že si to můžu znovu koupit
                Velkamedvědice
                •  
                  13.07.2026 22:11

                  "Vemou mi něco, co je částečně mé a nabídnou, že si to můžu znovu koupit" - Vážně tam nevidíš tu demagogii? A nebo to právě kvůli ní tak píšete? Opakuji, že nemusím souhlasit s tím záměrem, ani jeho zdůvodněním, ale takovéto příspěvky jsou mimo a místo abyste čistě kritizovali ten záměr, tak se snažíte to demagogicky ohnout jinam. Ono tam chybí, že to něco, co je částečně tvé, ti nevezmou, ale prodají to a místo toho budou částečně tvé ty peníze za prodej...
                  intfo
                  • ne
                    14.07.2026 7:00

                    nevidím. Je to jak to píšu. pokud budu chtít, abych měl, co mi vzali, musím si to znovu koupit, takže otázka je, kdo je demagog, Chtějí mě vtěsnit, ať mi nabídnou peníze za můj podíl a nazdar. Jak vy, tak my. Tohle není buyback. ten by mi zvýšil podíl, ne že mě někdo obere o distribuci, aby memusel poctivě platit
                    Velkamedvědice
                    • Re: ne
                      14.07.2026 7:20

                      Když ČEZ prodá distribuci, tak místo toho bude mít peníze. Ano, nemusí se Ti líbit, že to udělal, ale tvůj majetek se nezměnšil. Když za ty peníze začne ČEZ dělat výkupy akcií, opět se Ti to nemusí líbit, ale tvůj majetek se tím nezměnší. A když ČEZ nakonec udělá vytěsnění posledních 10%, tak opět se Ti to nemusí líbit, ale pokud ocenění bude správné, tak opět se tvůj majetek nezmenší. Kde je přesně ten okamžik, kdy se tvůj majetek zmenší a ty se cítíš okraden? Neptám se na to, kde se ti to nelíbí, ale kde vidíš ten technický problém zmenšení tvého majetku.
                      intfo
                  •  
                    14.07.2026 0:43

                    A zmohl jsi se jen na ty tečky .Tak ono ti nestačí napsat, že v západních zemích ty peníze rozdělili akcionářům, tak tady za ně od akcionářů koupí jejich akcie. jak Havlíček řekl: po dobrém, nebo po zlém. Komouši hadr a ty jsi patrně poskok ANOistů. I ti afričtí banánisti nechali akcie ocenit, ocenění stvrdili soudním ověřením a pak teprve akcionáře vykoupili. Mám dlouholetou praxi , 10x vykoupen,nebo vytěsněn ale to ,co chystají anonisti je dno.
                    kočák
                    •  
                      14.07.2026 7:27

                      Viz odpověď VM výše. S prodejem distribuce, výkupem akcionářů a vytěsněním zbytku nesouhlasím. Zdůvodnění kulhá, nižší cenu elektřiny to nepřinese atd. Ale v samotné technické realizaci problém nevidím. A vím, že přístup: "Když nejsi s námi, jsi proti nám.", je blízký většině lidí, takže hned je člověk označen za třídního nepřítele, nebo třeba poskoka ANOistů.
                      intfo
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.05.20261 362,56
30.06.20261 354,84
31.07.20261 364,06
31.08.20261 336,33
30.09.20261 330,83
31.10.20261 325,45
30.11.20261 395,00
31.12.20261 410,00
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2026