Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ120312040,17
KB100710100,50
PKN81,7681,83-0,05
Msft0,46
Nokia4,4554,459-0,76
IBM0,06
Mercedes-Benz Group AG48,6648,675-0,55
PFE-0,50
19.06.2025 12:24:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 19.06.2025 12:24:00
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 203,00 0,17 2,00 43 359 388
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • až 2x dražší
    19.06.2025 10:35

    ... klíčový zdroj pro energetickou transformaci prudce zdražuje (https://oenergetice.cz/elektrina/az-dvakrat-drazsi-klicovy-zdroj-pro-energetickou-transformaci-prudce-zdrazuje)
    Kočičák
  • ústřední příčiny blackoutu
    19.06.2025 10:32

    ... co se v oficiální zprávě k blackoutu bojí říct (případně to začerňuje) španělská vláda? (https://x.com/LukasKovanda/status/1935567784299171873)
    Kočičák
  • Jakou roli má v energetice hrát stát?
    19.06.2025 10:25

    https://x.com/stepeni_podcast/status/1935570992195375443
    Kočičák
  • Minority prý můžou za vysokou cenu el. tvrdí Babiš
    19.06.2025 7:34

    Samozřejmě by tam pak nebyli minoritní akcionáři, jejichž jediným zájmem jsou vysoké ceny energií, aby z toho měli vysoké dividendy,“ pronesl Babiš během svého úterního vystoupení v Poslanecké sněmovně při jednání o vyslovení nedůvěry vládě. - Tak už je konečně jasno, za vysokou cenu můžeme mi, nenažraní :-)
    Silver
    • Re: Minority prý můžou za vysokou cenu el. tvrdí Babiš
      19.06.2025 8:14

      Je dost překvapivé, že si akcionáři Coltu přejí, aby se zbrojilo, akcionáři PM, aby se hulilo, akcionáři Kofoly, aby bylo co nejtepleji, a akcionáři ČEZu, aby byla drahá elektřina.. :-)
      H1977
      •  
        19.06.2025 8:50

        Je dost překvapivé, že si akcionáři bank přejí, aby byly vysoké úroky na úvěrech a na hypotékách. Naopak -podle toho- akcionáři Photonu si asi přejí, aby nevydělávali vůbec, ačkoli jim každý den svítí Slunce zdarma...
        DupByk
  • motivace T.?
    19.06.2025 6:46

    Taky mně to silně vrtá hlavou.. Proč ten tlouštík - a vzhledem k objemům to opravdu může být snad jen T. - to tak silně drží na 1.200? Jakoby měl jistotu, že na této ceně výhledově vydělá (a je si třeba jistý prémií, i kdyby to mělo být jen 10-20%), ale za dražší cenu už by to nebylo zajímavé? Že by si byl opravdu jistý již dohodnutou cenou? Nebo že by měl se státem domluvené něco jiného (uhelky, apod.)? Nebo že by si jen dva tlouštící vyměňovali akcie za miliardy? I ty prodeje druhé strany moc nedávají smysl, nebo že by to v těchto objemech kupoval a zároveň i prodával jen T., aby to držel na 1.200? No podstatné je, jestli se na tom megadealu svezeme i my (třeba těch +10-20% k současné ceně), nebo je za tím nějaká blažkovina a chystají se s náma vy.ebat...
    H1977
    • Re: motivace T.?
      19.06.2025 7:56

      Ono by dávalo smysl udržovat cenu uměle tak, aby se pohybovala v obvyklých přirozených mantinelech.
      Orangutan
  • Taky nevim...
    18.06.2025 19:57

    Říkám si, že stát nebo ČEZ na prodejní straně být nemůže. Nemá co prodávat a navíc by se to už někde provalilo. Tipuji, že někomu přijde cena 1200Kč z nějakého důvodu dobrá a rozhodl se na ni pomalu akumulovat libovolné množství a jen využívá, že mu to tam prodejci sypou. Jinak k dnešnímu dnu jsou 50, 185,200 denní klouzavý průměr ceny v rozmezí 1203-1205. pěkně :). Zajímavé bude, kam se cena posune po ex-date. Osobně bych letos přes ex-date, kvůli daňové optimalizaci neprodával.
    Ufff
    • Re: Taky nevim...
      18.06.2025 20:01

      Pardon - ten denní průměr nesedí, měl sem nastavený hodinový graf.
      Ufff
  • Tak tohle mi hlava nebere..
    18.06.2025 16:24

    V dnešní závěrečné aukci poptával kupec 221000ks za cenu 1214 a výsledná cena aukce vycházela 1214, ale prodejce mu to tam nasypal v poslední vteřině za 1201. Domluvený obchod to nebyl, páč takhle se domluvené obchody nedělají. Už jsem to tu psal minulý týden, že se prodejci chovají divně. Jakoby někomu secsakramentsky záleželo na tom, aby se cena držela někde okolo 1200 -1203.
    Lišák
    • Re: Tak tohle mi hlava nebere..
      18.06.2025 18:59

      Takze jeste jednou. Ucelem je mit na konci rijna 6M prumer 1200. Priprava na stazeni z burzy za tuto cenu +5%. Zapomente na EDF a 50% premie. Tahle hra probehne jinak.
      Carlos3
      •  
        18.06.2025 19:38

        Jistě,výkup čezem místo dividendy,tedy vlastně zpětný odkup. Nevím,jestli na to nepotřebují nějaké "procentní požehnání " od akcionářů. Ale i tak, nabídnou 1300-1400K a když nikdo neprodá,tak co? Asi jako když PPF nabídl výkup za 80,-,někdo prodal,někdo ne- zůstali na 30%..
        kočák
        •  
          18.06.2025 20:23

          Premie nemuze byt moc velka>>board by celil zalobe od akcionare, ktery souhlasi se stazenim. Kdyz neprodate, mate akcie, ktere nebudou na trhu, prodate jen OTC a pak o ne prijdete ve sqeezu za znalecak, ktery bude cenove priblizne stejny.
          Carlos3
          •  
            18.06.2025 21:26

            Jistě, budu mezi vytěsněnými,(jako vícekrát) ale jen tak jednoduchý to není. Takový Dospiva rád rychle doplatil,on mezinárodní skandál je třeba taky vzít v potaz, asi nejsou jen akcionáři domácí.
            kočák
        •  
          18.06.2025 20:10

          hm,ale hlavne...cez na to nema, stat na to nema...jedna kapsa prazdna druha derava...prijde cas na capex, statu prjdou jiny vydaje, dluhem cez vykup fakt financovat nebude...tohle je proste fantas a pocitani pro zakladni skolu..
          inula
          •  
            18.06.2025 21:21

            Čistě jen interpretuju Babišovo, "vykoupím to za peníze čezu". Jak jsem napsal, Tohle tu praktikují tací asi jako Babiš k majetku přišel, jistá obdoba v MUS, a PPF v O2,
            kočák
            • za peníze ČEZu
              19.06.2025 7:56

              Je dobré si připustit možnost, že to Babiš myslí jinak, a jde o tu domluvu se soukromým tlusťochem (jehož můžeme zkrátit jako T.) Za peníze, respektive majetek ČEZu lze získat akcie ČEZu nikoli ve veřejném výkupu, ale v jednorázové dohodě s odprodejem části majetku s tímto T., a tuto dohodu není jak napadnout, protože obě její strany budou spokojené. Vlastně v tom vůbec žádné peníze nemusí figurovat a tím to bude neprůhlednější. Tím dosáhne stát 90% a pak teprve začne výkup, který za stavu 80% ku 10% už bude hrou na jednu branku. Babiš ovšem nemá žádný důvod tohle podrobněji vysvětlovat. Také nemusí vysvětlovat, KDY ten výkup nastane - nejspíš někdy za rok, nebo ještě později.
              Orangutan
              • Re: za peníze ČEZu
                19.06.2025 11:40

                Ty ty konspirace miluješ
                Velkamedvědice
                • VM
                  19.06.2025 12:03

                  ne, my konspirace řešíme a pozorujeme, pokud dávají nějaký smysl. Jestli se tahle hodně blbá diagnóza potvrzuje nebo vyvrací. Protože je to fakt důležité, zabývat se tím, že ti firmu někdo zruší. Pokud si někdo myslí že to důležité není, nebo že je to vyloučené, nic mu nebrání to směle ignorovat. U nás to rozhodlo ve prospěch zamykání zisků a výprodeje akcií, protože je nesmysl v tom zůstat viset v nadváženém množství, když navíc jsou teď ceny jasně u vrcholu. A bude to zajímavé i nadále, v otázce, kolik se toho má na podzim nabrat a zda vůbec.
                  Orangutan
                  • Re: VM
                    19.06.2025 12:21

                    Já sem taky uprodal. Nemluvím o stažení firmy, ale o tom, že opakovaně zmiňuješ jakousi dohodu Babiše s Tykačem.
                    Velkamedvědice
                    • VM
                      19.06.2025 12:26

                      Jenže to je zřejmě jediný způsob, jak se dá ten Babišův plk realizovat. Ta dohoda je na tom velice podstatná. Pakliže se podaří spolehlivě vyvrátit existenci dohody, pak je výkup už teď nemožný, protože sám Tykač + jeho kamarádi (Patrik Tkáč, například) mu mohou zabránit. Opičáci bohužel netuší způsob, jak tohle zjistit; musel by to zázračně vyšťárat nějaký novinář, například jasný konkurenční plán, proč to ten Tykač nasál v takovém rozměru. Při čemž se asi shodneme, že Tykač je podnikatel a je schopen vydělat ještě o dost procent víc, než my, parazitující investoři. Kapitál zazděný v tak velké investici by tedy měl mít nějakou další přidanou hodnotu.
                      Orangutan
              • CEZ energeticka bezpecnost...Re: za peníze ČEZu
                19.06.2025 11:38

                za 1200 (6m avg)+5% premie ....tak jo, ated tu o te pernikove chaloupce....oceneni cezu je uplne nekde jinde, a fakt to neni jen o EBITDA a dluh (protoze to bysme byli porad nekde na 1,8t) ale ma to navic rozmer bezpecnosti energetiky statu...takze jestli cobolak si mysli, ze to de nacenit jako naka chemicka co von schrabnul stylem "vsecko si kupim za nic", tak at de na chopok,skoci z poradny vejsky na nakej kamen hlavou a mozna se mu rozsviti..ale on tohle sechno vi, jenom proste krmi obecenstvo...
                inula
              • Re: za peníze ČEZu
                19.06.2025 11:16

                vykup nenastane za babise ani nikdy jindy,bo nejsou susne ni vkapsach cezu ni statni,jedno jestli pres dluh ci na drevu. vsechno sou to zoufali pindy cobolaka co hrabe kazdej hlas co ho katapultuje do psp v hojnem poctu tak, aby se snikym nemusel delit o zidle ve strakovce. je to lhar, radnej stbackej kadr, co v pondeli rekne pro divaci 1+1=3 a v utery 1+1=4 a je mu sumak, jak je to doopravdy. dyz hazis psovi kost, neptas se jak mu chutna....
                inula
                • inula
                  19.06.2025 11:41

                  ano, chtělo by se to takto bagatelizovat, ale existence rozkročeného pana T na kurzu je reálná (viz Lišák a Uncass například včera) a jiná vysvětlení jsou dost slabá. Opičáci by se vůbec nezabývali tím, co plká majitel kuřat a severočeské chemie, ale nemohou ignorovat technické zkoumání kurzu, když už tu mají tu zavedenou banánovou plantáž. Postup de lege artis u lékařů je vylučovat nabízející se diagnózy od té nejvíce nebezpečné a pak v klidu řešit to, co se vyloučit nepovedlo. Tato diagnóza je drtivě nejnebezpečnější, je to atomovka pro celý PX, a nelze ji odstřelit jen na základě toho, že je jeden znak nikam nevede (Babišovy tlachy).
                  Orangutan
                • Re: za peníze ČEZu
                  19.06.2025 11:37

                  Že je lhář, je jasné. Ale 200 mld není žádná závratná částka. Za covidu vylil 500 mld do kýble a taky mu bylo jedno, kde na to vezme. Tohle by aspoň pro stát byla investice, která by dávala smysl. ČEZ je schopen generovat ročně 60 mld zisk, takže za 4 roky by to měl zpátky i se slušným úrokem. A mezi lidmi je tolik peněz, že kdyby na to vydal dluhopisy, tak se o ně ještě poperou.
                  al321
                  • protimluv
                    19.06.2025 11:45

                    chapete, ze AB rika, ze vykoupi cez a snizi cenu (nesmysl) ee, tzn nebbyly by zisky a nebylo by z ceho platit dal divi?..tj...snizis cenu a nemas zisky...je to cely kravovina...havlicek blekotal o tom , ze silovka stejna ale stat by presunul poplatky distribuce, nizsi dan atp...tzn do rozpoctu..a ten by sanoval dividendou...a k tomu nepotrebujete vykup...chapete...proste AB mele jen aby nabral hlasy plebsu..nic vic...
                    inula
                    • Re: protimluv
                      19.06.2025 11:53

                      Cenu ele nesníží. Nic takového jsem nenapsal.
                      al321
                    • Re: protimluv
                      19.06.2025 11:51

                      samozřejmě, že chápeme. A chápeš ty, že vůbec nejde o cenu elektriky, ale o rozpohybování firmy za 500 miliard, což se neobejde bez jistých vedlejších výdajů, třeba ty posudky nebo právní služby? Nebo ta platba panu T, ze které by mohla být poskytnuta provize, A víš, kolik činí provize z 20% ČEZu? Už to fascinovalo Babišova kolegu Blažka, který na to vypracoval monstrózní plán, který nakonec selhal na dvou blbých detailech, to se halt u těchto velkolepých money heistů stává. Lupiči úspěšně rozehnáni, dobro zvítězilo (resp. ukradli něco úplně jiného jinde :) V každém případě je třeba zpozornět, když vidíš, jak se jiná parta plíží k téže bance s plánem, který docela dává smysl. Těhle Chamberlainů, co tvrdí, že žádné nebezpečí nehrozí už začíná být v posledních letech opravdu nadbytek.
                      Orangutan
                      •  
                        19.06.2025 11:54

                        chapu, rozumim, je to dojna krava, kolem ktery se dycky motalo mota a motat bude spousta sibru a prodavacu deste, co budou slibovat kdekomu kdeco....ale.....sovy nejsou tim cim se zdaji byt...
                        inula
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.04.20251 090,00
31.05.20251 192,64
30.06.20251 182,27
31.07.20251 178,57
31.08.20251 236,67
30.09.20251 248,83
31.10.20251 243,33
30.11.20251 264,00
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2025