Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ12300,65
KB9680,52
PKN123,72123,74-1,76
Msft364,39364,453,28
Nokia11,5611,575-5,61
IBM266,41266,823,21
Mercedes-Benz Group AG43,4343,44-2,69
PFE24,224,212,26
26.06.2026 16:16:13
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 26.06.2026 16:16:03
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 26.6.2026 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 230,00 0,65 8,00 126 422 454
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  •  
    26.06.2026 15:47

    tihle nový odborníci co jsou teď ve vládě, řeknou minoritním akcionářům kdy za kolik vykoupí akcie ČEZu?...za dva roky?...do té doby se změní 160 věcí.
    roxy music
    •  
      26.06.2026 16:00

      aby to nedopadlo jak u EDF s tou cenou.
      roxy music
  • Odborníci.....
    26.06.2026 10:12

    ,,Odborník,,např Rusnok.Totálně zdevastoval korunu intervencema,pro O2,nechal rozject inflaci do výšin atd atd.
    sv
    • Re: Odborníci.....
      26.06.2026 14:53

      Dobrý blábol
      Velkamedvědice
      •  
        26.06.2026 15:16

        Opět jseš mimo a nic nevíš.
        sv
        • no
          26.06.2026 15:51

          jasně. všechno víš ty a proto píšeš nesmyslné bláboly
          Velkamedvědice
  • ODbornici radi vykup zastavit.
    26.06.2026 8:25

    https://www.lidovky.cz/nazory/energeticka-spolecnost-cez-vlada-andrej-babis-minoritni-vlastnici-elektrina.A260625_151749_ln_nazory_lgs
    don Salusto
    • Re: ODbornici radi vykup zastavit.
      26.06.2026 9:13

      Hampl odborník?
      Atlas
    • Re: ODbornici radi vykup zastavit.
      26.06.2026 8:40

      Odborníci??? :-)))
      Carlos3
      •  
        26.06.2026 9:03

        A co praví NEJvětší odborník na závětrné elektrárny??
        DupByk
  • JSME HRDÍ ČEŠI...
    25.06.2026 12:45

    Hlavně v zahraničí.Agent STB se hádá s rozvědčíkem komunist.armády kdo pojede se předvádět před světem.Jak to souvisí s Čezem?No hodně.Pro investory obrovská nedůvěra v česky stát a kapitálový trh.
    sv
    • Re: JSME HRDÍ ČEŠI...
      25.06.2026 15:45

      Akorát že PP nikdy rozvědčíkem komunistické armády nebyl. Byl velitel výsadkové průzkumné čety. Až těsně před pádem komunismu začal postgraduálně studovat na Vojenské akademii velitelsko štábní zpravodajství. Ale dokončil to až po roce 1989, takže pro komunistickou rozvědku nikdy nepracoval. Kdežto Babiš byl dlouhotelej stbák jak vyšitej. Ale jak říkal u Krause, on byl ten hodnej stbák, on jen donášel na svoje kolegy a nikmu nic zlýho neudělal....
      qwer
      •  
        26.06.2026 10:55

        Byl předsedou útvarové ZOKSČ, bolševická výchova, fotr byl podplukovník v Plané u ML, velitel odposlechu NATO. Bolševická výchva se u agenta GRÚ s kycím jménem Pávek projevuje i nyní. Spolu s Baxou bolševikem jsou zemskými škůdci.
        Kompik
        • projevují se především šmejdi jako
          26.06.2026 14:55

          ty..U babiše tě nevadí víc. Ale tady tě vadí, že se stavil náckům a sebestřenému egoismu Klausovi školy.
          Velkamedvědice
        •  
          26.06.2026 11:56

          Že byl z lampasácké rodiny je jasný a určitě ho to ovlivnilo. Ale nebyl agent GRU, to je prostě nesmysl z řetězáku. Každopádně on si každým dnem po roce 1989 veškerá své pochybení odčinil a o své minulosti veřejně mluvil. Pokud by byl jen trošičku problematický, nikdy by se nedostal na tak vysoký post v NATO. Naproti tomu agent Bureš, přestože se předtím než vstoupil do politiky k činnosti pro Stb přiznal, tak později začal tvrdit že v Stb nebyl a začal se o to dokonce i soudit. Dopadlo to tak, že slovenská vláda odhlasovala že agentem nebyl. Akorát že s tím slovenská vláda nemá nic společného. Kdyby odhlasovali že Země je placatá, stejně se nic nezmění, protože je prostě kulatá. Takže stejně tak Babiš agentem Stb byl a svoje stbácké metody používá dodnes...
          qwer
          •  
            26.06.2026 14:40

            O Burešovi žádná, je to stbácký šmejd co lže, krade a likviduje, ale ani tak nejsem fanouškem PP. Podle mě tyhle lidi i kdyby si to 100 x odpracovali nemají v politice co dělat, akorát to legimitizuje další komunisty a stbáky a to nás posouvá zase zpátky. Otevřeně o tom vůbec nemluvil, prolhal se až do voleb kdy neustále opakoval, že studoval akademii A. Zápotockého a skutečnost přiznal den po volbách, koukal jsem na to na www.hrad.cz kdy se tam objevila pravda, vydrželo to tam asi 1 den. Za tuhle skutečnost se měl omluvit historikovi Blažkovi, který tvrdil, že byl členem rozvědky (logicky musel, protože na tu školu byla podmínka vstupu do rozvědky a nemusel to ani vykonávat což rozvědčíka nedělal) a nazval ho na CNN PN lhářem. Jelikož se mu dodnes neomluvil tak ho nepovažuji za čestného člověka. No a k tomu NATU bych napsal, že mu prověrku psal jistý Anton Slimák, toho času před revolucí vedoucí rozvědky (nadřízený PP), který se světe div se po listopadu 89 stal dokonce se svojí minulostí náčelníkem Generálního štábu !! Tím byl asi 2 roky než ho V. Havel odvolal kvůli neshodám (o minulost nešlo). Další postřeh mám přímo od jednoho bývalého zaměstnance NATO (rodiče emigrovali v 68 do USA a on pak pro NATO pracoval a6 do důchodu), a to takový, že mu tam nikdo nevěřil a dávali si na něho bacha, pro ně to byl prostě přeběhlík, ale je to jako všude jinde - přetáhnout - zavázat - dát funckci. V době kdy můj děda dostal několikaletej těžkej žalář ve vykonstruovaným procestu judr. Vaše, kdy se rodina musela stěhovat z místa na místo a otec poznal svýho tátu tak pozdě, že už to nikdy nebylo ono je dost těžký fandit lidem co jejich rodiny sloužily režimu a sloužily by mi dodnes, kdy fotřík PP byl velitel Západního okruhu a synek v životopise v 26 letech obdivoval sovětské přátelé a vysmíval se imperialitsům, takovým fandit nedokážu prostě nikdy. Podle mě si to mohou odpracovat jak chtějí, to ono se to taky odpracovává, když jdeš v protichůdných režimech z funkce do funkce. Poslední kapkou bylo když chtěl v předvolební kampani využít bez dotázání se vzpomínkovou parašutistickou akci na skupinu mého dědy, přitom mu jasně bylo sděleno, že skupina je apolitická. Jak říkal můj děda, který varoval před komunisty co to šlo a po rehabilitaci jezdil po školách a vzdělával, dostal vyznamenání od V. Havla, byl čestným občanem měst jak ve Francii jak v Británii, setkal se se Železnou Lady :" lidi jsou jen dobří a zlí, a nám za války pomáhali i komunisti". Spousta z nich skončila na šibenici za to, že je schovávali, a děda když se vrátil z kriminálu a každej před ním raději přešel na druhej chodník, tak dostal pomoc od největšího komunisty z nárdoního výboru, mohl jít aspoň kopat tunel. Možná se to někomu zdá přehnané, ale já odsuzuju i to, aby někdo jehož tatík byl dobytek se dostal do vysoké funkce - člověk by měl mít dost úcty sám před sebou a uznat to, že jeho rodina ač on za to osobně nemohl na to nemá právo. Každej se nějak narodí, někdo chudej a někdo bohatej a musí s tím nějak naložit.
            Bloody fox
            •  
              26.06.2026 15:23

              Napsal jsi to dobre, netreba se starat o to jak text vyzni. Tvuj deda byl borec. Tady jsou povetsinou fanatici jedne ci druhe strany, tam nadhled nehledej. Pro mne jsou Babis i Pavel bezcharakterni figury, bez ohledu jak se ted prezentuji. Jinak ani ja ani nikdo z rodiny ve strane nebyl, a vzhledem k tomu, ze VŠ jsem studoval az pri zamestnani, mel jsem dost prilezitosti poznat behem 2 let zvs, co za lidi delalo tehdy v armade karieru. Toz at se ti dari.
              Helemese
            •  
              26.06.2026 15:21

              Já osobně bych neměl žádný problém s tím, kdyby se řeklo do politiky můžou lidi od ročníku třeba 1975, těm bylo v roce 1989 14 let a budou tak nezatížení komunistickou minulostí. Ale to se nestane. Všude po světě nyní vládnou geronti, protože je volí společnost, která je také stará. Na druhou stranu třeba Macinka, ročník 1978, sice nebude zatížen komunistickou minulostí, ale Prognostický ústav a Institiut Václava Václavoviče Klause je zátěž celkem podobná...
              qwer
            •  
              26.06.2026 14:59

              Dodám, že komunisti ho na tu akademii vzít nechtěli, ani přes vliv jeho tatíka, byl na ní přijat až po přímluvě z Moskvy. Osobní domněnka je ta, že jim nepřišel moc spolehlivý, což se pak prokázalo. Ať ten text vyznívá jak chce, rozhodně není myšlen jako podpora ruské úderky, jen apel na to, že bychom měli volit lidi nezatížené minulostí - doufám, že se někdo takový objeví a nebude vyvolávat zbytečně takové vášně, a je jedno zda za to může nebo ne - pro společnost je to špatně. Při představě, že by dnes byl prezident třeba Fischer by SPD byla dávno z politiky fuč, neměla by munici.
              Bloody fox
            • ještě
              26.06.2026 14:59

              bys mohl vytáhnout, že ve škole ukradl svačinu. To že pak makal 30 let pro zýpad vadí vesměs zdejším nejvíce. Faktem je, že funkci vykonává, jak má.
              Velkamedvědice
              • Re: ještě
                26.06.2026 15:00

                Každý to máme jinak, pro někoho je to svačin a pro druhého jde o čest. Měj se
                Bloody fox
                • Bloody
                  26.06.2026 15:33

                  V prvním kole sem volal Fišera. v druhém proti babišovi a nelituji toho. na každého lze něco vytáhnout, mimochodem. A pokud si byl průzkumník a chtěl bát třeba velitel družstva, neměl si moc na výběr. Já sem šel po škole k lopatě.
                  Velkamedvědice
      •  
        26.06.2026 8:28

        Ackoliv jsem jeho volicem, tak rozvedcik byl. Jednalo se vyzvedne-zpravodajskou agenturu CSLA. " Na konci srpna roku 1988 se před nástupem na postgraduální kurz stal příslušníkem Zpravodajské správy Generálního štábu."
        don Salusto
        •  
          26.06.2026 15:00

          jasně. Až na to, že v druhím ročníku byl převrat, atkže nikde nemohl být rozvědčík. Nebo napiš, kde byl jako rozvědčík v akci.
          Velkamedvědice
    • Re: JSME HRDÍ ČEŠI...
      25.06.2026 15:15

      Wft?? zlodějna nás proslavila v zahraničí více než tyhle tahanice o židli.
      Atlas
      •  
        25.06.2026 15:50

        A tady máš další země které se proslavili v zahraničí svojí WFT. Ale jistě je znáš, když jsou tak proslaveny: Španělsko - Maďarsko – Itálie – Slovensko – Německo – Slovinsko – Chorvatsko – Polsko – Rumunsko – Bulharsko – Belgie – Francie – Portugalsko – Řecko - Velká Británie
        qwer
        •  
          25.06.2026 18:54

          Wft 60% 3 roky kde?
          Atlas
          •  
            26.06.2026 12:03

            Ano WFT byla u nás z těch vyšších. Ale musíš taky zohlednit, že někde jsou už vyšší základní daně, ke kterým se WFT připočítávala. Takže součet běžné daně a WFT byl v mnoha zemích srovnatelný. // Litva rovněž 60 % nebo Slovinsko 80 %. Velká Británie: Zavedla Energy Profits Levy pro ropné a plynárenské firmy. Sazba se postupně měnila (z 25 % na 35 % až 38 %). V kombinaci s běžnou daní tam efektivní zdanění vyskočilo až na extrémních 78 %. Německo a Rakousko: Využily kombinovaný model. U výrobců elektřiny (mimo plynové elektrárny) zavedly 90% odvod z tržeb nad stanovený cenový strop (např. nad 60–130 EUR/MWh). Pro ropné a plynové firmy pak mělo Německo sazbu 33 % a Rakousko 40 %. Slovensko: Podobně jako Německo zavedlo 90% odvod pro výrobce elektřiny nad cenový strop a později zavedlo WFT také na banky (30 %). Itálie, Španělsko, Maďarsko: Tyto země zavedly vlastní národní modely sektorových daní, které často mířily nejen na energetiku, ale i na banky nebo pojišťovny. Sazby se lišily podle toho, zda se danil čistý zisk, nebo celkový obrat/marže (např. Španělsko danilo čisté úroky a poplatky bank sazbou 4,8 %).
            qwer
            •  
              26.06.2026 16:07

              Hezky se to snažíte změkčit. ČR jednoznačně nejvyšší sazba a doba platnosti. To, že platila i na jiné obory je o ničem viz ČR a banky zaplatily 0. ODS a spol jsou gauneři a zaplatili za to prohranými volbami a další budou následovat.
              Atlas
      •  
        25.06.2026 15:42

        :D fakt ? Kde třeba ? Btw, WFT některé země dokonce dále aplikují pokud se nepletu.
        Make_CEZ
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.04.20261 384,13
31.05.20261 362,56
30.06.20261 354,84
31.07.20261 355,56
31.08.20261 321,07
30.09.20261 306,36
31.10.20261 288,00
30.11.20261 365,56
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2026