Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,17
KB0,10
PKN81,7681,83-0,05
Msft0,46
Nokia4,414,489-1,91
IBM0,06
Mercedes-Benz Group AG48,3448,35-0,99
PFE-0,50
19.06.2025 17:35:34
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 19.06.2025 16:15:29
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 19.6.2025 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 203,00 0,17 2,00 184 800 377
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Po čase
    19.06.2025 17:25

    Jdu okolo, jsem rád, že věci jsou tu furt stejné :) výkup x nevýkup, furt dokola. Teď na mě bliklo že cca před 2 lety 3.5.2023 jsem prodával ČEZ za 1170 Kč vs. Reddit jsem nakoupil 20.5.2024 ten teď dělá 130% hore. Jinak resume je nic nevykupovat, na tom se také nic nezměnilo. Hezké léto!
    Make_CEZ_worthy_again
    • Re: Po čase
      19.06.2025 17:52

      Dneska jsem byl poprvé konspirovat u písáku,zadal příkazy a hurá. Voda krásná,a čez nechám opicím,třeba maj větší hlavu.
      kočák
  • zastropování emisních povolenek
    19.06.2025 16:09

    ... pokud by byl nastaven horní limit ceny emisních povolenek (EU ETS) v Evropské unii, Česká republika by přišla až o 150 miliard korun (https://oenergetice.cz/emise-co2/odbornici-zastropovani-emisnich-povolenek-ohrozi-investice-do-zelene-energie)
    Kočičák
  • CEZ je tam kde měl být poslední tři roky při těchto cenách elektřiny,tjna 1200,
    19.06.2025 14:58

    ted ještě musí dohnat zo umělé zpoždění vládními obstrukcemi zpusobené jako WFt,Lex CEz a musí vystoupat na 1800-2000....cena elektřiny na další roky cca 90-100 EUR, takže bychom dávno měli být na 1800 Kč
    alexandros
  • Rosatom jako vítěz
    19.06.2025 13:37

    https://oenergetice.cz/jaderne-elektrarny/kazachstan-vybral-rosatom-jako-dodavatele-sve-prvni-jaderne-elektrarny
    Kočičák
  • Orangutan: teorie Babis a Tykac
    19.06.2025 12:47

    Otazka je, zda Babis vubec chce svuj "plk" realizovat. Kazdy, ale opravdu kazdy politik rika, co chce slysetcjeho volic. Kazdy, ale opravdu kazdy volic pak zjistuje, ze realizace slibu pak zavisi na povolebni realite. Otazka je, proc by si Tykac nemohl jednoduse pockat na zhodnoceni jiste investice do CEZu po skonceni WFT a revizi planu CEZU na capex vydaje. Proc by Tykac za volne prostredky budoval svoji kopii CEZu, kdyz si za stejne penize muze kus CEZu, fungujiciho a sypajiciho penize a i kapitalove zhodnoceni, koupit. Otazka je, Orangutane, ktery konkretni NEPOTREBNY (se vsim vsudy a za soucasnych okolnosti) majetek jako protihodnotu za akcie CEZu, by jsi pro Tykace ve svych uvahach v CEZU nasel.....a jeste aby o nej stal...CEZ a cela energetika a EU je nekde jinde nez v dobe, kdy se CEZ zbavoval uhelek. A tech relevantnich otazek k hledani odpovedi, proc Tykac investuje do CEZu, by se naslo vic.
    htk
    • htk
      19.06.2025 13:06

      Zkusme postupně: 1) Zda chce Babiš ten plk realizovat - to samozřejmě nevíme. Je jisto, že většinu tvrzeného nerealizuje, ono to často ani nejde. Ale na druhou stranu asi bude vděčný za to, že vůbec něco realizuje, když to půjde, a všichni mu za to zatleskají, a nedejbože si přitom ještě někde trochu nakrade. To nám připadá natolik lákavé kombo motivací, že se obáváme to odpálit s tím, že "to se určitě nestane, ježto se nám to nehodí." 2) Motivace Tykače se zdá být jasná - jede si svůj energetický byznis vedle ČEZu, není jasný důvod, proč by měl něco spoluvlastnit se státem. Viz Medvědovi - Tykač je podnikatel, vydělává víc, než my investoři, takže zazdění kapitálu v méně výnosné investici by mělo mít nějakou další přidanou hodnotu. Různé souvislosti se Sev.en se nabízejí velmi. Jeho firma rozhodně není kopií ČEZu, nýbrž jde ostře proti proudu, bere ošklivé uhelky a na OZE a jádro kašle. Pravděpodobně plánuje přeměnu ošklivých uhelek na paroplyn a tím se stane pánem Evropy, která zoufale hledá náhradní zdroje. A pravděpodobně má podobný plán Křetínský, který v příběhu zatím nevystupuje a je to skoro kupodivu, možná to ještě přijde. 3) Který nepotřebný majetek? No právě ošklivé uhelky a teplárny a podobně. Každý Pirát a zelený blázen tomu jen zatleská. ČEZ zůstane vyčištěný jako sklo, čistá jádro a OZE. Za 20% ČEZu se toho tam ještě najde bezpečně. Ta "nepotřebnost" jsou píár kecy, které kolem toho mohou oba pánové razit (oba jsou v kecání hodně dobří). 4) Evropa není jinde ani o milimetr, Evropa je ideologicky přesně tamtéž. Uhelky jsou zlo, OZE jsou jediná možná budoucnost, jaderky jsou zlo (stále ještě, to je svatá zápověď, přes kterou nejde vlak), takže nakonec realita dotlačí Evropu nejspíš k tomu paroplynu. nebo něčemu ještě dalšímu, co zatím neumíme, ale Tykač ano. 5) Konečnou odpověď, proč Tykač investuje do ČEZu nemáme, fakt ale je, že zjevně investuje. Ježto je to právě veleslavný loupežník Tykač, je to trochu zneklidňující.
      Orangutan
      • Re: htk
        19.06.2025 14:54

        Najdi aspon jednu osklivou uhelku v protfoliu CEZu, ktera v tuhle chvili nema namireno k zezelenani, at jiz formou prestavby na plyn nebo vystavbou SMR, a kterou by stat soucasne mohl pustit, aniz by riskoval energetickou bezpecnost v nejsirsim slova smyslu, tj mit pod kontrolou zdroje energie a tepla pro obcany, volice, a nenechat je napospas soukromym provozovatelum zdroju energie a tepla. Na jednu stranu by podle tebe stat mel vykoupit CEZ, aby ziskal vetsi vlastnickou kontrolu na produkci a cenou elektriny pro volice, a na druhou stranu se zbavi jinych zdroju energie a necha volice napospas soukromym provozivatelum/vlastnikum.....vzdyt to jde proti sobe a to pochopi a vidi kazdy volic kohokoliv.
        htk
        • htk
          19.06.2025 15:07

          To je naprostá dezinterpretace toho, co jsme napsali, sorry. Rozhodně nechceme, aby stát něco vykupoval, a vůbec žádné racionální důvody k tomu nejsou. Pouze se obáváme, že se to navzdory našemu přání a názorům stane, jako mnoho věcí v minulosti. Potíž je, že když se majoritní 70% vlastník rozhodne prodat nějaký majetek, žádná diskuse se o tom nepovede a na názoru voličů nebude záležet. A žaloba minoritního akcionáře má šanci uspět jen v případě, že tento akcionář utrpí prokazatelnou majetkovou škodu (bude nucen ji prokazovat). Takže šance jsou dost bídné, jediná jistota je, že bude spor trvat dlouho, ježto je složitý.
          Orangutan
          • Re: htk
            19.06.2025 15:42

            Ja o tom vykuou nepsal proto, ze bych si myslel, ze to chces, ja o nem psal proto, v kontextu teorie o vykupu CEZu, s kterou pracujes, a kecktere by melo dojit za pomocu vymenneho obchodu Tykace s CEZem (akcie za osklive uhelky), to jde jednak proti sobe - zestatnit/vykoupit CEZ a zbavit se jinych zdroju - a druhak, ze neni za co by ty akcie slo vymenit, protoze nic tak moc oskliveho, objektivne, CEZ uz nema, naopak mu to zezelenava pod rukama a kdyby se toho zbavil, tak bude vic spinavej a min zelenej a este by prisel o strategicke zdroje. Naopak, nejak zelenemu Tykacovi koupe vyznamneho podilu v CEZ muze pomoct k zelenejsi barve, coz implikuje dalsi vyhody. Koupil neco, co je krasne zelene, bude to zelenejsj jeste vic, spolu s tim bude zelenejsi i Tykac a jeste mu to bude vydelavat a kapitalove rust.
            htk
            • htk
              19.06.2025 15:53

              No pak by to bohužel spíš byl další důvod, aby to opravdu udělali. Opičáci dumali i nad těmi dodatečnými náklady přebudování Sev.en + něco z ČEZu na něco zelenějšího a evropštějšího a zdá se jim, že by to Tykač unesl. Pokud už to někdo částečně zainvestoval, tím by to šlo snadněji. Asi by se to nevyhnulo úpravě vlastnických podílů, ale s tím Tkáčem a dalšími by se už nějak dohodli, navíc půlka z nich jsou zřejmě bílí koně (Šnobr). Víc lupičů, víc prachů a víc Adidas. Jak by dopadl státní ČEZ, to samozřejmě nikoho nezajímá, to už budou daleko.
              Orangutan
              • Re: htk
                19.06.2025 16:35

                Ja to ale myslel tak, ze Tykacovi staci mit aktivech akciovy podil na CEZu...nepotrebuje vylozene vlastnit nejake konkretni aktivum, ktere vlastnu nyni CEZ, aby se s tim musel patlat a delat z toho neco zelenejsiho ve vlastni rezii, na zelenejsi konsolidovany SEVEN staci vlastnit podil v necem, co je dostatecne zelene. Jses zelenejsi, banky te maji vic rady, pujci za lepsich podminek, je to bez starosti a bez prace, prijdes k hotovemu, a jeste ti ten zeleny kus v CEZu vydaleva sam o sobe slusniu dividendou a kapitalovym rustem. A navrch k tomu si vydupes vahou svyho podilu pristup k informacim, ke kterym bys pristup nemel (samozrejeme v ramci nejakych omezeni danych tim, ze sam delas konkurecni byznys).
                htk
      • Re: htk
        19.06.2025 14:28

        Držbou %CEZ nejdu proti Tykačovi, ale s ním.
        Velkamedvědice
        • hosi
          19.06.2025 14:53

          a jak vite, ze kupcem je Tykac ? Ja mu rikam pan T. neboli pan "Tlustoch". Co kdyz je to Alexandros ...
          UncasQQ
          • Uncas
            19.06.2025 17:35

            To se zeptej opice, já se mu přizpůsobují a neustále vysvětluji, že na rozdil od neho nejsem konspirativní tip...takže jak říkáš, jen bajka a spekulace
            Velkamedvědice
          • Re: hosi
            19.06.2025 16:51

            Přesně. Klidně to může být někdo, kdo to vykupuje pro stát.
            Kahy
          • Re: hosi
            19.06.2025 14:59

            Co se mne tyce, tak ja se vyjadruji k tomu, co je verejne a oficielne znamo ohledne akcii nakoupenych Tykacem.
            htk
      • Re: htk
        19.06.2025 14:27

        A proč by jako nemohl držet ČEZ. I podnikatelé drží akcie jiných firem. Považovat to za zazděný kapitál, ha ha. Asi v něm vidí na rozdíl od tebe budoucí zisk. My se obáváme? Nebo ty? Nebo vy opice? přesně nevím. Nepsal, že je jeho firma kopii ČEZ, ale proč by si vatvářel tu kopii, když může fungující koupit. Souhlas. Zbytek příběhu nneí o tykačovi
        Velkamedvědice
      • Re: htk
        19.06.2025 13:50

        akorat ze vubec...2/tady je tykacovo..proc by nemel mix ve svym portfoliu, rozkrocen uplne..3/uhelny site sou presne ty mista s infrastrukturou ktery sou v planu cez na predelani na paroplyn resp v hudbe daleke budoucnosti treba i smr...takze tenle argument vedle jako jedle...1/ a 4/ sou jen omacka vychazejici z niceho resp z 2 a 3 ktere jsou ale uplne jinak. tak , a koncim, protoze tenle argumentacni battle nema viteze, aktualne..uvidime co prinese a odnese rok 2026
        inula
        • inula
          19.06.2025 14:10

          Souhlas. Nelze prokázat, že to tak je. Opičáci pouze tvrdí, že je to možné. Uvidíme nejspíš 2026, ale rádi bychom viděli už na podzim, ježto to se bude řešit nakupování.
          Orangutan
  • až 2x dražší
    19.06.2025 10:35

    ... klíčový zdroj pro energetickou transformaci prudce zdražuje (https://oenergetice.cz/elektrina/az-dvakrat-drazsi-klicovy-zdroj-pro-energetickou-transformaci-prudce-zdrazuje)
    Kočičák
  • ústřední příčiny blackoutu
    19.06.2025 10:32

    ... co se v oficiální zprávě k blackoutu bojí říct (případně to začerňuje) španělská vláda? (https://x.com/LukasKovanda/status/1935567784299171873)
    Kočičák
  • Jakou roli má v energetice hrát stát?
    19.06.2025 10:25

    https://x.com/stepeni_podcast/status/1935570992195375443
    Kočičák
  • Minority prý můžou za vysokou cenu el. tvrdí Babiš
    19.06.2025 7:34

    Samozřejmě by tam pak nebyli minoritní akcionáři, jejichž jediným zájmem jsou vysoké ceny energií, aby z toho měli vysoké dividendy,“ pronesl Babiš během svého úterního vystoupení v Poslanecké sněmovně při jednání o vyslovení nedůvěry vládě. - Tak už je konečně jasno, za vysokou cenu můžeme mi, nenažraní :-)
    Silver
    • Re: Minority prý můžou za vysokou cenu el. tvrdí Babiš
      19.06.2025 8:14

      Je dost překvapivé, že si akcionáři Coltu přejí, aby se zbrojilo, akcionáři PM, aby se hulilo, akcionáři Kofoly, aby bylo co nejtepleji, a akcionáři ČEZu, aby byla drahá elektřina.. :-)
      H1977
      •  
        19.06.2025 8:50

        Je dost překvapivé, že si akcionáři bank přejí, aby byly vysoké úroky na úvěrech a na hypotékách. Naopak -podle toho- akcionáři Photonu si asi přejí, aby nevydělávali vůbec, ačkoli jim každý den svítí Slunce zdarma...
        DupByk
  • motivace T.?
    19.06.2025 6:46

    Taky mně to silně vrtá hlavou.. Proč ten tlouštík - a vzhledem k objemům to opravdu může být snad jen T. - to tak silně drží na 1.200? Jakoby měl jistotu, že na této ceně výhledově vydělá (a je si třeba jistý prémií, i kdyby to mělo být jen 10-20%), ale za dražší cenu už by to nebylo zajímavé? Že by si byl opravdu jistý již dohodnutou cenou? Nebo že by měl se státem domluvené něco jiného (uhelky, apod.)? Nebo že by si jen dva tlouštící vyměňovali akcie za miliardy? I ty prodeje druhé strany moc nedávají smysl, nebo že by to v těchto objemech kupoval a zároveň i prodával jen T., aby to držel na 1.200? No podstatné je, jestli se na tom megadealu svezeme i my (třeba těch +10-20% k současné ceně), nebo je za tím nějaká blažkovina a chystají se s náma vy.ebat...
    H1977
    • Re: motivace T.?
      19.06.2025 7:56

      Ono by dávalo smysl udržovat cenu uměle tak, aby se pohybovala v obvyklých přirozených mantinelech.
      Orangutan
  • Taky nevim...
    18.06.2025 19:57

    Říkám si, že stát nebo ČEZ na prodejní straně být nemůže. Nemá co prodávat a navíc by se to už někde provalilo. Tipuji, že někomu přijde cena 1200Kč z nějakého důvodu dobrá a rozhodl se na ni pomalu akumulovat libovolné množství a jen využívá, že mu to tam prodejci sypou. Jinak k dnešnímu dnu jsou 50, 185,200 denní klouzavý průměr ceny v rozmezí 1203-1205. pěkně :). Zajímavé bude, kam se cena posune po ex-date. Osobně bych letos přes ex-date, kvůli daňové optimalizaci neprodával.
    Ufff
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.04.20251 090,00
31.05.20251 192,64
30.06.20251 182,27
31.07.20251 178,57
31.08.20251 236,67
30.09.20251 248,83
31.10.20251 243,33
30.11.20251 264,00
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2025