Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN76,8676,96-1,21
Msft0,36
Nokia4,6154,7-1,49
IBM1,91
Mercedes-Benz Group AG52,0452,06-0,17
PFE0,74
12.06.2025 1:39:01
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 11.06.2025
Boeing (BA, NY Consolidated)
Závěr k 11.6.2025 Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (ks)
214,00 -0,80 -1,73 5 392 697
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  • +3%
    09.05.2025 12:27

    To zas má znamenat co, ten jásot tady? Proč tahleta firma furt roste?
    Orangutan
    • Re: +3%
      13.05.2025 19:38

      Jen ať roste, mám pozici za 175...
      DXDJ
      • 210
        02.06.2025 12:52

        Je to fakt úplně mimo chápání
        Orangutan
        • Re: 210
          05.06.2025 21:34

          Mě to přijde cajk. Kdo umí udělat spolehlivý velkokapacitní éra ? BA a AIR, nebo chcete COMAC nebo Hindustan ? Kdo má nejvyšší počet aktivních letadel a dobrej kšeft s jejich servisem ? BA a AIR. Kdo získal zakázky od US army a od Saudů ? ... A až Trumpeta ještě trošku víc šlápne socialistický Evropě na přezky a BA dostane hospodaření do plusu a odklepnou jakoukoliv divi, tak to půjde tipuju přes 300. Držím od 120 a ještě to rok dva vydržím. První peak okolo 260 jsem prošvih, ale byl jsem před testem a následný downhill jsem fakt nečekal. Jinak ať se daří :-)
          in.gold
          •  
            09.06.2025 8:16

            no nevím, jestli výrobce, kterýmu padají na letadlech za letu dveře se dá označit jako spolehlivý. Plus x dalších problémů. Ale faktem je, že poptávka po letadlech je dostatečně vysoká na to, aby pokud se srovnají, tak z toho něco vytěžili :-)
            lunatic with snowboard
            • křápy jsou to
              09.06.2025 13:58

              mne pobavilo jak CEO minulý týden řekl, že se "zlepšíli" a počet kvalitativních problémů snížily o 30% to jako že už jim neupadne 10 dveří z 1000 ale už " jenů 7 dveří z 1000 do toho si fakt chceš sednout :o)
              Mike -Green D. is killing Europe
          •  
            08.06.2025 20:51

            No nevim, ty dve 747 pro air force one uz se tahnou 10 let a mozna je nestihnou dodat ani do konce tododle prezidentskyho obdobi. Ta firma miri za zenit, ale jeste neaky to desetileti budou dobre vegetovat z velkyho mnozstvi nahromadenych objednavek a vladnich+armadnich zakazek. Zajem o novy velky dopravni letadla /nastesti pro BA/ presahuje svetovou vyrobni kapacitu na roky dopredu a BA se proste veze. COMAC pravdepodobne konkurenceschopny bude, ale tak za 20 let, zatim jsou o generaci vyvoje pozadu a jeste zatim nemaji widebody ani certifikaci ve svete
            Ai-kun
            •  
              08.06.2025 22:03

              Nemám obavu z příštích několika let. A když se podaří Donikovi omezit tu evr. vládní podporu Airbusu, viz ve zkratce třeba https://cs.wikipedia.org/wiki/Airbus , tak by jim to buď hodně muselo začít padat nebo opět nějaký stávky v US , aby je to potopilo. Ale to platí pro všechny výrobce ér včetně COMACU, o kterým se nic moc neví a který ještě mnoho let zůstane nejspíš čistě regionální . Jedině , že se natlačí do Ruska, do S.Koree a Afriky :-)
              in.gold
              •  
                09.06.2025 8:51

                Ten čínsky COMAC je výsledok klasickej čínskej priemyselnej špionáže, pretože ako keby z oka vypadol Airbusu 320. Myslím, že pre tento čas ich absencia európskej ani americkej certifikácie trápiť nebude. Jednak sú iba na začiatku dlhej cesty a jednak aj keď majú vysoké ambície ich výroba bude na dlhý čas, min. v najbližších 10-20 rokov obmedzená, pretože viac ako 50% komponentov, vrátane motorov, sú nútení dovážať zo zahraničia (EU, USA). Na druhej strane už premávajú na pravidelných linkách v Číne a sa snažia preraziť v krajinách Ázie, kde už si ich objednali v Indonézii, vo Vietname, Laose. Rusi, aj keď sa o to snažia, nie sú už desaťročia schopní vyvinúť normálne lietadlo tejto kategórie (pre nich je vojna väčšia priorita ako vývoj civilného lietadla), a tak pre COMAC je ruský trh istota, ktorý mu nikam neutečie, pretože Boeing a Airbus tam v dohľadnej dobe žiadne lietadlo nedovezie. Jediný reálny problém im mohol nastať, ak by im jedno z tých zopár kusov, čo lietajú, spadlo.
                Tix
                •  
                  09.06.2025 13:34

                  Na COMACu se asi shodnem, pro West region incl. Japan, Australia, komplet Amerika atd., asi žádná hrozba pro příštích 10-15 let. Na Airbusu jsem se svezl ve 2020 , teď věřím a držím Boeing. Zakázky na 7 let, new army business, a oproti Airbusu je teprve na 50% historických maxim.
                  in.gold
                  •  
                    09.06.2025 14:23

                    Ja som taktiež nakúpil Airbus ešte v roku 2020, keď to všetko v rámci covidu padalo dolu a Airbus obzvlášť. Polovinu z neho ešte držím, pretože si myslím, že nepovedal ešte posledné slovo a to najmä v obrannej divízii. Knihu objednávok má tiež celkom slušne zaplnenú....len bohužiaľ je do veľkej miery závislý na dodávateľoch, ktorí nestíhajú a nestíhajú už niekoľko rokov, čo výrazne brzdí produkciu Airbusu. Zároveň si myslím, že Airbus veľmi slabo využil veľké zaváhanie a problémy Boeingu ako jeho najväčšieho konkurenta. Ak by sa to náhodou stalo opačne a Airbus by mal také problémy ako Boeing, tak by sa kurz Airbusu teraz plácal niekde pod 10 eurami. Na druhej strane Boeing vzhľadom na jeho silnú zaangažovanosť v americkom vojenskom priemysle je aktuálne pre USA nepostrádateľný a to je jeho veľká výhoda.
                    Tix
  •  
    15.04.2025 10:31

    10:03 Čína v další eskalaci obchodní války nařídila pozastavení dodávek letadel Boeing na tamní trh (Bloomberg) // nejspis jen tanecek okolo vyjednavani, nakonec se vetsina cel zrusi a bude dohoda. Jen to muze jeste chvili trvat
    Ai-kun
    • Definice chvíle?
      15.04.2025 14:48

      týden, měsíc, rok, dva..tři?
      Ticino
      • Re: Definice chvíle?
        13.05.2025 19:47

        asi 4 tydny to bylo
        Ai-kun
  •  
    24.03.2025 13:53

    Takže lze zase blouznit, jak je Boeing zachráněn. https://zpravy.kurzy.cz/805418-akcie-boeing-rostou-o-5--pote-co-spolecnost-ziskala-zakazku-na-program-nove-generace-stihacich/
    Orangutan
  • ztráta
    28.01.2025 13:14

    roční ztráta 11,83 mld USD, některé akcie jsou špatnými zprávami nezničitelné.
    Zvonička
    • Re: ztráta
      28.01.2025 13:23

      Tak Boeing zřejmě bude bránit americká vláda svými těly, kdyby měl krachovat. Není pro ni mnoho strategičtějších firem. A investoři zjevně uvažují stejně - ztráta neztráta, kupují to.
      Orangutan
  •  
    22.01.2025 9:58

    Na druhou stranu, inaugurovali Trumpa, což se bude jevit investorům Boeingu jasně zeleně. proč, to je asi jedno.
    Orangutan
  •  
    06.12.2024 9:27

    8:13 Federální soudce zamítl dohodu o přiznání viny, která měla výrobci letadel Boeing Co. umožnit vyhnout se trestnímu stíhání kvůli dvěma smrtelným haváriím letounů 737 Max, což je překvapivý zvrat, který hrozí prodloužením zotavování společnosti z minulých skandálů (Bloomberg)
    Rada
  • nove akcie na ceste
    01.10.2024 13:06

    "12:09 Boeing prý zvažuje získání nejméně 10 mld. USD prodejem nových akcií (Bloomberg)"
    Ai-kun
    • Re: nove akcie na ceste
      02.10.2024 9:36

      Iránský útok jako pokus o oživení Boeingu? Tohle asi šejkové nezamýšleli :)
      Orangutan
      •  
        29.10.2024 7:20

        nové akcie byly upsány za 143 USD/kus, nejspíš to dneska slítne do blízkosti tohoto kurzu.
        Zvonička
        •  
          13.11.2024 21:09

          Myslite, ze to pujde jeste niz nebo ocekavate brzy otocku?
          Voko
  • Historický moment a poslední hřebíček?
    09.09.2024 10:36

    10:30 Americký výrobce letadel Boeing dosáhl předběžné dohody s odbory, v níž souhlasí s plošným zvýšením mezd pro více než 33.000 zaměstnanců o 25 procent v rámci čtyřleté kolektivní smlouvy. Boeing to v neděli oznámil v tiskové zprávě, dohodu označuje za historickou. Zároveň souhlasil, že v regionu Seattlu bude v budoucnu vyrábět příští model komerčních letadel (ČTK)
    Ticino
    • Re: Historický moment a poslední hřebíček?
      13.09.2024 18:10

      Dnes to ale odbory odmítly, asi jim to doporučil pan Středula :-)
      oh171.
      • odkaz
        13.09.2024 18:14

        https://www.patria.cz/zpravodajstvi/6059217/zamestnanci-boeingu-odmitli-dohodu-o-zvyseni-mezd-a-vstoupi-do-stavky.html
        oh171.
        • Re: odkaz
          13.09.2024 18:20

          Ti už budou lítat leda tak na Úřad práce Seattle.
          Ticino
          •  
            13.09.2024 18:47

            Fitch říká, že když bude stávka trvat dlouho, tak jim dá rating junk. A taková investiční modla to kdysi byla.
            Zvonička
            •  
              23.09.2024 14:16

              Junk za 150 dolarů? To je možná předčasné.
              Orangutan
  • 170+ Houstone žádný problém?
    22.08.2024 16:36

    Nechápu, že se ten Boing drží a nepadá. Chudáci ti uvízlí na oběžné dráze, určitě chtěli být už na dovolené...
    Martinez
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.04.2025-
31.05.2025-
30.06.2025-
31.07.2025-
31.08.2025-
30.09.2025-
31.10.2025-
30.11.2025-
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2025