Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN65,1165,142,13
Msft-0,17
Nokia3,29053,2965-1,02
IBM0,08
Mercedes-Benz Group AG73,8573,870,39
PFE-0,11
29.03.2024 1:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 12.03.2024 15:04:57
KOMERČNÍ BANKA (BKOM.SG, Stuttgart)
Závěr k 28.3.2024 Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
32,78 1,36 0,44 31 600
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  • Ze by...
    28.03.2024 12:24

    Ze by me nakonec ma spekulace (po poslednich vysledcich koupit a v rozhodny den prodat) vysla a prinesla za 3 mesice nejake zhodnoceni rozumne, 10% (cena 875) a budu nadsen :) Go Baby Go. Cesi maji radi dividendy, kupujte v akci!, za chvili nebudou...
    Warren_z_Prachatic
    • Re: Ze by...
      28.03.2024 13:17

      875? No to je ještě daleko... Ale kdo ví?
      Martinez
      •  
        28.03.2024 14:02

        ano, stále daleko, ale za posledních 5 dní kb urazila půl cesty k 875. tímto tempem bychom tam byli co nevidět (teoreticky teda)
        ABe
  • Stanjura útočí
    27.03.2024 10:43

    Nadnárodní firmy obírají rozpočet o miliardy. Přes převodní ceny. Týká se to i bank, říká expert „Převodní ceny jsou stále více v hledáčku berních úředníků při daňových kontrolách. Důvodem je snaha o co nejefektivnější naplnění státního rozpočtu,“ prohlásil daňový poradce ze společnosti Rödl & Partner Petr Tomeš. Podle něj to souvisí s rostoucí odbornou znalostí finančních kontrolorů. „Přeorientovali se na kontrolování sofistikovanějších oblastí a dávno jsou pryč doby, kdy se soustředili především na kontroly knihy jízd a stravenek,“ podotkl. Správa ale zatím podle expertů dokáže postihnout jen velmi malou část trhu. Pro daňovou kontrolu převodních cen si podle nich často vybírá výrobní společnosti se zahraničním vlastníkem, které vykazují ztrátu. „Problematika se přitom netýká zdaleka jen výrobních podniků, ale v podstatě veškerých sektorů, i včetně bank a pojišťoven,“ upozornil Tomeš. „Podstatné je, zda daná společnost realizuje obchodní transakce s nějakou spojenou právnickou či fyzickou osobou, nemusí se jednat pouze o přeshraniční transakce, ale i o tuzemské,“ doplnil s tím, že vysokou aktivitu berních úředníků v této oblasti očekává i nadále. Daňový expert Mazars Vít Fritzsche nicméně míní, že většinu z doměrků týkajících se převodních cen nelze přisuzovat vědomému, účelovému manipulování s převodními cenami mezi propojenými společnostmi. „Jde spíše o to, že to není exaktní věda, tedy pravidla jsou velmi vágní a často umožňují subjektivní interpretaci a dvojí pohled na tutéž věc. To pak daňovým subjektům často ztěžuje orientaci v relevantní legislativě, nebo je vede k nesprávnému vyhodnocení vlastní situace,“ zdůraznil. Dodal, že velká část doměrků je zároveň způsobena neschopností firem prokázat v míře požadované Finanční správou daňovou uznatelnost nákladů na přijaté vnitroskupinové služby, tedy v jakém rozsahu byly poskytnuty, jaký z nich plynul užitek a že cena za ně uhrazená nebyla nadhodnocená.
    Bloody fox
    • Re: Stanjura útočí
      27.03.2024 17:34

      Agenda transferových cen je zcela standardní a to již po mnoho let. Každá firma, která je při smyslech a obchoduje s firmou, se kterou je nějak majetkově propojená si nechává od konzultantů zpracovávat posudky, že ceny za které mezi sebou obchodují jsou standardní a nedochází k vyvádění peněz, čímž se kryjí před berňákem. Se sektorovou daní to nemá naprosto žádnou souvislost. Transferové ceny u nás řeší všechny firmy bez ohledu na sektor a zemi sídla matky. Stanjura je v tom nevinně.
      VenkovskyZahradkar
    • Re: Stanjura útočí
      27.03.2024 13:22

      ahoj Bloody, titulky jsou zavádějící, přečti si i větu, že to již vybírají posledních 10 let, takže titulek by měl být "Stanjura pokračuje" :-)
      Líšňák
      •  
        27.03.2024 13:53

        Jj, jen, že to navazuje na diskuzi o sektorové dani.
        Bloody fox
    • Re: Stanjura útočí
      27.03.2024 12:55

      Ostranění nelegálních praktitk pobvažuješ za Stanjurův útok? o)) Tak co vlastně chceme? https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-nadnarodni-firmy-obiraji-rozpocet-o-miliardy-pres-prevodni-ceny-40465608
      Velkamedvědice
      •  
        27.03.2024 13:55

        Ne, použil jsem repliku "Mars útočí", jinak s tím nemám samozřejmě problém, je to naprosto v pořádku, že podvádět se nemá. Jen, že pro akcionáře to může být zpráva navazující na začínající diskuzi o sektorové dani.
        Bloody fox
        •  
          27.03.2024 19:54

          Podvádět se. Nemá.ale krást taky ne jak to dělá vláda nyní od ČEZu až atdBud všem vyměří stejnou daň a ne jen někomu .Použijí peníze na munici jak schválili dnes zmetci okrádají investory celý národ Nepatří jim a pak utratí za munici ale aby našli prachy na pomocný personál ve školství 800 mil to ne nejsou peníze .Miluji ty milovníky dnešní vládní chunty
          jimibeami
          • vyděrači ze školství
            27.03.2024 21:00

            jestli nenajdou v rozpočtu ve výši 265 mld ubohých 0,8 mld pro ty pracovníky tak jsou to nýmandi, do školství jde stále více, za 10 let se rozpočet navýšil ze 125 mld na 265 a výsledky jsou čím dál horší, tak už by se to navyšování mohlo zaseknout
            Mike -Green D. is killing Europe
            • Re: vyděrači ze školství
              28.03.2024 8:38

              Do školství nemusí jít ani zlomek toho současného. Stačí optimalizovat počet studijních a učebních oborů a umožnit učitelům učit na živnostenský list a neplatit je z veřejného rozpočtu. Vyucovat na živnost samozřejmě pouze u nepovinné školní docházky. Nedávno jsem se zhrozil při zjištění, že v ČR existuje přes 3000 vysokoškolských oborů. Skutečně by jich nestačilo pro potřeby této země o řád méně?
              kat
              • No já se hrozím z toho,
                28.03.2024 9:52

                že chceš zavést placené školství, nebo zase si někde něco četl. Slušnou skupinu dětí bys odřezal od vzdělání. Výborný nápad.
                Velkamedvědice
                • Re: No já se hrozím z toho,
                  28.03.2024 10:42

                  To je pouze námět, jak vyslyset nářky občanů, pro které jsou učitele drazí. Na druhé straně zdraví si rovněž lidé platí ve formě pojištění a doplatku za léky. Ještě se nabízí jedna alternativa. Studenti si vezmou úvěr, který po studiu v zaměstnání platí. Tohle funguje i na Západě, v Británii apod.
                  kat
                  •  
                    28.03.2024 11:11

                    Ano, tamm je placené školství
                    Velkamedvědice
                  • Placené školství´- VŠ
                    28.03.2024 11:10

                    Osobně bych o určité spoluúčasti studentů na VŠ uvažoval samozřejmě pro všechny povinně dostupná půjčka. Aspoň by to motivovalo volit obory o které je zájem.
                    Rookie
                    • Re: Placené školství´- VŠ
                      28.03.2024 11:13

                      To je ovšem něco jiného. To není platba každému učiteli na živnostenský list.
                      Velkamedvědice
                      • Školství
                        28.03.2024 11:36

                        Někde sem četl článek žen nás spolu s dobrým úmyslem inkluzí přišlo do školství spoustu pracovníků. Na žáka máme pedagogů víc než bohaté státy. Učitel by měl mít důstojný plat. Na druhou stranu bytí mělo být i za práci. Nemůžeme mít asistentyasistentů pedagoga.
                        Rookie
                        • Re: Školství
                          28.03.2024 11:56

                          Ano, také z tohoto pohledu je zřejmá propast mezi školstvím a reálným životem, kde se nehraje na žádné asistenty těch, jež nezvládají.
                          kat
              •  
                28.03.2024 8:39

                Kdo chce učit může i zadarmo.
                ?
                •  
                  28.03.2024 8:45

                  Ano, legislativa umožňuje výuku vlastního dítěte i jeho rodiči v domácím prostředí.
                  kat
            • Re: vyděrači ze školství
              28.03.2024 8:25

              Souhlas. Skolstvi se uplne vymklo kontrole. Optimalizace NULA, rust efektivity NULA. Cili za dvojnasobne penize dostavame shodne ne/vzdelani svych deti. Jedine co trochu funguje jsou gymnazia, tak je ale musime omezit, je to noc elitarske, rodice to prohledli a chteji tam deti vice a vice davat.
              Warren_z_Prachatic
              •  
                28.03.2024 10:37

                Ale třeba na "mechaniky" je nátřesk, a nejsou místa, už to není automechanik, ale něco jako e-mechanik, lakýrníci to samý a co tam ten jejich velitel říkal za platy, to se mi ani nechtělo věřit, brutto až 100 tkč., to bych viděl tak ve Škodovce a ne u "soukromníka", třeba jen chtěl nalákat učně a netušil, že už mají plno. Řemesla jako tesař, zedník, instalatér, elektrikář, to bude terno, kdepak nějakej gympl a pak třeba HPV (hovn@ platná vejška) když se nedostane na něco pořádnýho, kde stejně pak většinu práce odvede uměla inteligence a ten člověk bude k nepotřebě.
                Bloody fox
              •  
                28.03.2024 8:43

                Na některé studijní obory se jinak než z gymnázia nelze dostat. Jedna se např. o lékařství, stomatologii či farmacii. Protože pouze na gymnáziích se vyučují vybrané předměty, které jsou požadovany výše uvedenými fakultami.
                kat
          • jimi
            27.03.2024 20:05

            A ono to nějak souvisí s tématem, aby nadnárodní firmy neokrádali stát?? Třeba by ses mohl spíše vyjádřit k tématu, když už jaksi nechápeš, že tohle frčí dávno pře Stanjurou. Já zas miluji obdivovatele Babiše a Okamuru, ale proč to cpát sem? Nebo tě nějak vadí, že se nechtějí nechat okrádat ?
            Velkamedvědice
  • Pro milovníky Trumpety
    27.03.2024 9:16

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-trump-slibuje-zmeny-ktere-mohou-otrast-svetovou-ekonomikou-248617#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=CaPFI8yhf84-202403270814&dop_id=248617&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=abtest241_shrnuti_llm_varDD&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    Ticino
  • KB po divi
    26.03.2024 19:49

    Budu hodne prekvapeny, pokud se do pristi divi udrzi celych 12 mesicu nad 800. Dve velky rizika 1) sektorova bankovni dan 2) geopolitika - viz jak eskaluje ruskej fasistickej skret - vrazda Navalnyho, pak cynicky komentar, ze "rad bych ho byval vymenil, ale umrel, to se proste stava", zfalsovany volby kdy uz se to ani nesnazil skryt, ruska raketa vypalena umyslne pres Polsko, teroristi v Moskve - okamzita snaha svest to na UA, k tomu Macron uz otevrene mluvi o vyslani NATO vojaku na UA, americky volby mozna vyhraje ruska filcka Trump a ten se na Evropu vys***. Ruskej zbotoxovanej skret nez zhebne, tak se podle me pokusi zapsat do dejin, necim poradne silenym, podobne jako jeho predchudci Hitler a Stalin.
    Uncas
    • Re: KB po divi
      28.03.2024 10:29

      je mozne optimalizovat dane pri aplikovane sektorove dani podobne jako v pripade WFT?
      Gonzalos
    • Re: KB po divi
      27.03.2024 19:27

      Ja vim, ze jsem celozivotni optimista, jsem ALL IN v akciich (ostatne jako vzdy), ale na tohle plati porekadlo, TRHY SE VZDYCKY NECEHO BOJI. Ja myslim, ze ivsem rozhodne americka inflace = FED. Pokud icrkavany vyvoj, medved byka nezazene, naioak dostane jako posledbi roky opet par ran do kozichu. Ale to neni primo ke KB tu drzim jen do rozhodneho dnez hak sem zde uvedl a navuc ji mam malo, to je ibecne k akciim. Alcie se ridi USA a USA zajima USA
      Warren_z_Prachatic
    • Re: KB po divi
      27.03.2024 12:47

      Moc chlapče sleduješ mainstream. media a neumíš si dát dohromady dějinné souvislosti. Předpokládám, že jsi se jako ovce naočkoval. Stejně tak tady předvádíš stejnou rétoriku jak z "veřejnoprávní" TV. Najdi si na netu jiné zdroje, z druhé strany a zamysli se nad tím. Jestli to neumíš, tak ani snad radši neobchoduj.
      RYBA
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.01.2024-
29.02.2024-
31.03.2024-
30.04.2024-
31.05.2024-
30.06.2024-
31.07.2024-
31.08.2024-
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2024