Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN67,9367,96-0,73
Msft431,12431,249,08
Nokia4,3854,451,06
IBM241,86242,140,04
Mercedes-Benz Group AG52,6252,65-2,73
PFE24,0924,1-1,29
01.05.2025 16:25:51
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 29.04.2025 17:38:06
ČEZ (CEZP.F, Frankfurt)
Závěr k 30.4.2025 Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
44,62 0,04 0,02 4 460
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  •  
    01.05.2025 12:54

    https://ekonomickydenik.cz/stat-podpori-tezbu-lithia-800milionovou-dotaci/#google_vignette
    Velkamedvědice
    •  
      01.05.2025 13:31

      Nakupujeme zlato,když je nejdražší . Bude se těžit lithium,když je cena spadlá a nevím,že by na území státu byla baterkárna . Když je to strategický,tak se to mělo využít,až to bude doma potřeba, např. na místě zpracování se mohly vyrábět baterie pro uložiště. Ne to "odevzdat" němcům do elektrokrámů. Fiala a spol na Mírov!
      kočák
      •  
        01.05.2025 14:00

        Ty argumenty jsou trochu pomíchané. 1, Zlato kupuje Zemanův Zlatý brouk v rozporu s konvenční ekonomickou a monetární teorií, ale to je dnes za oceánem v módě. 2, Lithium se v Čr dostane na povrch za pár let. Kde bude cena to nikdo neví, zároveň to není ložisko na rok či dva. Je to tedy strategická opce, která se musí připravit. 3, pokud se baterky rozjedou může stát baterkárna v Čr nebo za hranicemi. V obou případech na tom ložisko vydělá a když bude stát poté šikovný vydělá i na těch baterkách. 4, 800 milionl na přípravu takové investice jsou drobné a s největší pravděpodobností se vrátí, když se těžba rozjede. Kraj si to určitě zaslouží. Když to takhle sepíšu, ani nevím proč by někdo měl aktuálně do tepláků....
        Elektrikář
        •  
          01.05.2025 14:57

          Jen jsem poukázal jak se hospodaří. Já taky nekupuju akcie na vrcholu,takže nechápu ani to zlato.pokud jde o lithium,má se doma zpracovat do konečného produktu a už vůbec ne za hranicema. Ti nám jen hází klacky pod nohy,maj nás za montovnu,sklad na vyrabování a odložení a zasypání odpadkama. Pokud se souběžně nepostaví baterkárna,tak to může zůstat pod zemí.proto to taky kupoval čez, aby z toho vyráběl pro ESCO baterie. To jsme jak za komoušů a rusáků,kteří odsud vyhrabali uran. Támhle škemraj,aby dostali podíl na stavbě j.bloku, ale chtěli by ho postavit nejlíp zadarmo. A tady si nezužitkujou surovinu pro sebe,ale daj cizí továrně? Ti,co nerozhodujou ve prospěch státu ,by skutečně měli jít do tepláků.Jenže co taky od těch politologů a neschopnejch učitelů taky chtít?
          kočák
          •  
            01.05.2025 15:38

            Vytěžení suroviny a její prodej je vždy ve prospěch státu - zvedne se HDP, zvedne se příjem na další investice. Český trh je pro lithium z Cínovce malý, ale samozřejmě baterkárna má obrovský multiplikační efekt toho vstupu. Na druhou stranu tu baterkárnu tady nechtějí občané a nikoliv politici.... A zlato - opět je to rozhodnutí jednoho jmenovaného úředníka, kterého vláda nemůže odvolat. Úplně bych to zase nesváděl na politology. Děkuji za diskuzi
            Elektrikář
            • To: Elektrikář
              01.05.2025 16:30

              ... tak o tom, že vytěžení suroviny a její prodej je vždy ve prospěch státu vykládej někde lidem v Africe, kterou cizáci (především Francie) drancovala a místní dostali z těžby snad jen 5% podíl. A my těžbu naší poslední strategické suroviny přenecháme za nějaký pakatel cizákům? Když se tedy těžba u nás vyplatí jim, tak proč by se nevyplatila i nám v naší režii a ještě se tím podpoří české firmy, jenž budou těžbu provádět, lithium zpravovávat a vyrábět z něj baterky.
              Kočičák
            •  
              01.05.2025 15:54

              Ano,ta baterkárna u Ostravy na chráněném území opravdu nemá co dělat. a u Plzně taktéž. Naproti tomu se zapomělo umístování průmyslu tam,kde práce není a poskytnout ji lidem. Zároveň je tam znehodnocené území po těžbě,pro zastavení průmyslem vhodné. P.S.Pak taky by bylo oprávněné,aby se nepracující chytli práce a pokud ne,odebrat jim dávky. Hezký den.
              kočák
      • To: kočák
        01.05.2025 13:48

        ... vždyť to stále píšu, že je to banda zlodějů, lhářů a podvodníků. Tak, jak se strašilo za covidu mrazáky v ulicích, aby se mohli někteří napakovat (předražené nákupy roušek, respirátorů a fake vakcín), tak se dnes straší Ruskem, aby se opět někteří mohli napakovat na zbrojení (předražené nákupy voj. techniky, zbraní atd.). Bohužel stále je spousta ovcí, jenž jim na to skáče.
        Kočičák
        • Kočičák
          01.05.2025 14:41

          Opakuji. Závody ve zbrojní v Evropě rozpoutal tebou privilegovaný politik Trump s hrozbou, že jinak nerespektuje článek 5. když nebudu řešit Rusko a tvou slabost pro něho
          Velkamedvědice
    •  
      01.05.2025 13:05

      ... njn, je třeba ještě do konce volebního období rozdat prachy cizákům a nechat si jimi vybrakovat poslední nerostné bohatství této země
      Kočičák
  • Francouzská EdF chystá novou žalobu
    01.05.2025 0:22

    https://byznys.hn.cz/c7-67720800-qdcqn-2978fea941f7504
    Kočičák
  •  
    30.04.2025 23:10

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-finance-misto-sedmi-miliard-dve-ministerstvo-presmerovalo-penize-na-baterie-275215#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=abtest218_mobil_bez_boxiku_firem_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    štíreček
    •  
      30.04.2025 23:23

      A proč by to mělo platit ministerstvo? Z rozpočtu -ze zadlužení? Co takhle na to vybírat od těch,co chtěj dávat do sítě nestabilní občasné dodávky? Takový vstupní poplatek.
      kočák
      • Opět tvrdá lobby
        01.05.2025 12:05

        Vyhnout se ulozistim co nejdéle, tak peníze odklonime. Co na tom, že Balkán je už na roky daleko před námi.
        štíreček
  • NGD +18,81%
    30.04.2025 22:39

    Kdo se mnou jede na gold vlne,gratuluji.U me +332k
    nokim
    • Re: NGD +18,81%
      01.05.2025 15:44

      Pěkně to poskočilo, dobře se na to kouká.
      Bloody fox
      • Re: NGD +18,81
        01.05.2025 16:26

        Zdar stavebníkům a budovatelům. :)
        kočák
  • Smlouva uzavřena - bloomberg měl pravdu
    30.04.2025 16:51

    https://x.com/SkupinaCEZ/status/1917591576651407707
    Llanowar
    • Re: Smlouva uzavřena - bloomberg měl pravdu
      01.05.2025 0:17

      ... Premiéra P. Fialu naučili za 4 roky říci k energetice a dostavbě 2 bloků jaderné elektrárny Dukovany jednu větu: "projekt přinese dostatek energie za přijatelné ceny pro české domácnosti i pro český průmysl." Díky médiím mu po celé volební období fakt vystačila a vystačí. Dokumentuje to jeho ztrátu soudnosti, absolutní odtržení od reality, a nebetyčný krátkodobý populismus, za který je ochoten riskovat budoucnost této země. Nic z toho, co říká nejde naplnit, není pravda, a je to jen zákulisím promyšlená lež, obelhávání veřejnosti, daňových poplatníků... a nejde o jadernou energetiku jako takovou, jde o prostou morálku, minimální odbornost a základní čísla... (https://x.com/michalsnobr/status/1917644228449980739)
      Kočičák
      • Kočičak
        01.05.2025 12:12

        Na druhou stranu se za tohle Faiala dostane do učebnic dějepisu a žáci se budou jeste za sto let dívat na nedostavěný pomník Fialova režimu, protože to ještě budou splácet, podobně jako my teď platíme solární tunel z rukou politiku.
        štíreček
    • Re: Smlouva uzavřena - bloomberg měl pravdu
      30.04.2025 17:02

      Nerozumím tomu,proč 80%?
      kočák
      •  
        01.05.2025 0:20

        ... prodat 80%, aby jste se vyvlékli z jakékoli právní, finanční i trestně právní odpovědnosti a 20%, aby mohla dál fungovat korupce vláda & ČEZ na úkor minoritních akcionářů ČEZ. Jednou se vám to vracení vyhořelých zápalek do krabičky vymstí... Proč 20% v JEDU2? Náklady (skryté) půjdou na ČEZ, a tak zůstanete zapojení do nenávratného projektu a bude se to schovávat za 20% podíl a jeho zhodnocení? Jako minoritaři CEZu se budeme na VH ČEZ opět ptát... (https://x.com/michalsnobr/status/1917643132893884908)
        Kočičák
      •  
        30.04.2025 17:28

        Jak je to vlastně dnes s vlastnictvím pozemků v Dukovanech? Co se stane pokud budou nové bloky postaveny dříve než se ČEZ rozhodne odstavit stávající a nebude pro nové tedy dost vody? Ještě tu pár otázek je.
        intfo
        •  
          30.04.2025 17:38

          No prostě se 1blok odstaví,ikdyž to nebude třeba,rozkaz zněl jasně. řekl to ředitel JEDU.Temelín nedostavěný,tam chce Kuba nacpat modulár,nevím tedy proč,ale je to tak.Nepřipadá mi,že mají mozek.
          kočák
          •  
            30.04.2025 18:12

            No, samozřejmě to může zase skončit nějakou levárnou na ČEZ. Ale jinak proč by ČEZ odstavoval blok, aby někdo jiný mohl svůj nový provozovat...
            intfo
            •  
              30.04.2025 18:21

              Protože pro všechny není bezpečný dostatek vody. Jasně ředitel Dukovan řekl,že při najíždění 5ky počítá že bude 1ka odstavena.
              kočák
              • kočák
                30.04.2025 20:28

                https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/jaderna-elektrarna-dukovany-temelin-edf-khnp-mvm-egi.A240220_163811_ekonomika_hyk
                Velkamedvědice
                • Re: kočák
                  30.04.2025 21:08

                  Ano,vím o tom, není to tak dávno, co o tom jednali, protože je to v podstatě první položka, se kterou se původně nepočítalo a bude představovat navýšení ceny této jiné věže.
                  kočák
              •  
                30.04.2025 18:33

                Smysl to nedávalo úplně ani dříve, ale dokud to mělo být pod jednou firmou, tak by se o tom dalo nějak uvažovat, ale jelikož to bude v rozdílných právních entitách, tak nedává smysl, aby se ČEZ vzdal svého bloku pro nějakou jinou firmu EDUII. To by přece jen tak žádný podnikatel pro jiného neudělal.
                intfo
                •  
                  30.04.2025 21:35

                  Neví se ,jak to za 15-20let bude. Stačí ještě párkrát španělsko a oni se proberou a tu komediantku Riberovou srovnaj. a nejlíp i s Lejnovou. On by ten nový blok měl o dost vyšší výkon,to bude taky rozhodovat. A majetkoprávní vztahy se taky můžou změnit.
                  kočák
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.03.2025-
30.04.2025-
31.05.2025-
30.06.2025-
31.07.2025-
31.08.2025-
30.09.2025-
31.10.2025-
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2025