Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB859,58601,12
PKN75,8275,9-1,32
Msft-1,75
Nokia4,7024,747-2,15
IBM-0,88
Daimler AG7171,02-1,07
PFE-1,30
18.09.2021 2:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 17.09.2021 16:15:18
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 17.9.2021 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
700,50 0,00 0,00 509 347 061
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Dobře to soudruzi z Bruselu vymysleli.
    19.09.2021 7:52

    Ještě nedávno zcela samostatná Česká republika, která vyráběla kdeco, je dnes zcela závislá na dovozu ze zahraničí. Už nevyrábíme téměř nic. Brusel nám postupně potupně všechno zakázal. Počínaje kvasnicemi, přes cukr, víno, maso, ovoce, zeleninu, oděvy, až po energie, kočárky, kola a auta. Auta pouze montujeme. A pořád se zde najdou trdýlka bez mozku, volící probruselské Piráty, ODS, TOp, Stan a Lidovce. Nikoliv Bureš (jak ho nemám rád) ale tzv "Demoblok" nás dostane zpět do socialismu. Pomocí dotací, na kterých se všichni ti šmejdi chtějí přiživit. :( https://www.seznamzpravy.cz/clanek/konec-cerneho-uhli-v-cesku-tezba-skonci-bude-se-ale-dovazet-174621#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=2TlsS1UJWUi-202109190527&dop_id=174621&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    Arkadij Gajdar
    • Re: Dobře to soudruzi z Bruselu vymysleli.
      19.09.2021 11:31

      Me fascinuje, jak se mnozi stale navazi do EU a EK. To vecny hledani nepritele jak za komunistu. EU nemuze ani tak za 5%problemu, co tu jsou. Ze je CR montovna?Nesmysl, jen malej zakomplexovanej kec. Vyrabime mraky koncovych vyrobku. I ty auta, optiku, tatry, avast atd. Ale i spoustu veci dovazime - ano, tak to v globalizovanem svete chodi. Soustrme se jak byt lepsi a ne kecat o tom, jak nam hazej jini klacky pod nohy
      Magic
      • Tož tak si rady žijeme....
        19.09.2021 16:04

        https://www.irozhlas.cz/ekonomika/cukr-cesko-ceny-cukrovarnictvi-krize_1905020811_jak
        Arkadij Gajdar
      • Zřejmě si nestačil všimnouti,
        19.09.2021 15:24

        že už si dávno sami nic neurčujeme. Co vymyslí EK, to platí, ať chceme nebo ne. Zákony se schvalují povinně dle EK, jinak nám hrozí obrovské pokuty. Bez EU už si nesmíme ani uprdnout, aniž bychom jim to předem nahlásili. Ty mraky koncových výrobků jsme vyráběli kdysi. Pokud o tom nevíš, že nám EU zavřela cukrovary, omezila vyrábět víno a zahltila nás šmejdy, které jsou na západě neprodejné, neznamená to, že to není pravda. Jen to nesleduješ......
        Arkadij Gajdar
  • Soudruzi z EU
    18.09.2021 21:38

    to dotáhli k socialismu docela rychle. To ani za komančů nebylo, aby byla i elektrika pod pultem..... :))))) https://www.seznamzpravy.cz/clanek/evrope-chybi-elektrina-i-plyn-je-vydana-na-milost-rozmarum-pocasi-174945#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=yTf4MgEUbJK-202109181934&dop_id=174945&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    Arkadij Gajdar
    • Re: Soudruzi z EU
      19.09.2021 3:00

      A co na to lidi? https://www.seznamzpravy.cz/diskuze/evrope-chybi-elektrina-i-plyn-je-vydana-na-milost-rozmarum-pocasi-174945
      x2
  • Zlaté české ručičky EU nepotřebovaly. A dnes?
    18.09.2021 10:50

    Elektrárna Dukovany se začala stavět v roce 1978, první blok byl uveden do provozu v roce 1985, poslední, čtvrtý v roce 1987. Více než 80 % zařízení v Jaderné elektrárně Dukovany bylo vyrobeno v ČR. Podklady pro projekt zpracovala sovětská firma LOTEP, prováděcí projekt Energoprojekt Praha, generálním dodavatelem stavby byly Průmyslové stavby Brno a generálním dodavatelem technologie Škoda Praha. Reaktory vyrobila Škoda Plzeň, parogenerátory Vítkovice a turbogenerátory Škoda Plzeň.
    x2
  • 30% - jak jsem říkal
    17.09.2021 13:19

    Nedávno tu někdo psal o uzavření gapu od těch pánů z investicniho webu... Tak tolik k tomu uzavření... Njn analytici se živí finančními analýzami a radami, které kdyby ty rady k nečemu byly, tak by ten analytik nedělal analytika, ale užíval si své miliardy... https://twitter.com/SklenarPetr/status/1438784417309335554
    Llanowar
  • CEZ nabírá síly
    17.09.2021 10:09

    před pondělním skokem do dalšího patra 8xx...myslím, že tento fundamentální uptrend nikdo a nic nezastaví...včera celý večer mleli v TV o vysoké inflaci 6%, tištění peněz a zadlužování babišovci...i kdybych tomu nevěřil vnitřně, tak po včerejšku jsem jako běžný občas přesvědcen o inflaci, která mi znehodnotí peníze a vše naliju z běžného bankovního učtu pryč :D tedy v mém případě do akcií...jiní do bytů...pozemků...aa už se roztáčí inflační spirála...:))
    alexandros
    • Re: CEZ nabírá síly
      17.09.2021 11:35

      jo Venezuela s agentem zase perlí a uplácí státní darmožrouty, s takovou se vůbec neobávám, že by čez tu 1000 v klidu nedal :o)
      Mike
    • Re: CEZ nabírá síly
      17.09.2021 10:44

      Tahle energeticka "krize" se da jednoduse vyresit tim ze nemci nezavrou vsechny atomky a cesi s polakama si zkusi nejakou rychle postavit at to stoji co to stoji, a pri soucasnych cenach se to bez debat vyplati, ale neni to jen o cene.. Nord Stream 2 vsem ted ukazuje co je to geopoliticka zavislost, proste to co nemas uplne pod kontrolou doma na to se nemuzeme spolehnout, proto ty jaderky jsou jako bezemisni zdroj jedina mozna volba kterou ted mame. A to vubec nemluvim o tom ze jaderny odpad se za 200 let s velkou pravdepodobnosti naucime zpracovavat tak aby se toho prumerne ekologicky smyslejici clovek nebal. Spalovani plynu je za me stejne zlo jako uhli, s tim rozdilem ze to uhli si tady v evrope dokazeme nakopat sami.
      Make_CEZ_1000Kc_again
      •  
        17.09.2021 11:35

        I v pripade takoveto varianty, ktera je podle me nyni v DE jiz nerealna (co se tyce jejich jaderek), se jedna spise o strednedoby (znovuzprovozneni jaderek v DE) ci dlouhodoby (nove jaderne zdroje) plan, ktery nebude mit jakykoliv bezprostredni vliv na cenu elektriny po nekolik dalsich let. Protoze jaderky v DE jiz delsi dobu pocitaji s odstavenim, takze napriklad uz nemaji zasobu dalsiho paliva, zaroven veskere provozni a jine prubezne cinnosti se v nich jiz delaly s timto vedomim, takze na to nebude pripravena udrzba, nutne investice apod. a jaderku (natoz v DE) bez toho nelze dale provozovat ci po dostaveni zprovoznit "ze dne na den" ci v radu nějakeho kratkeho obdobi (porovnejte napr. s tim, co se prubezne dela, opravuje a investuje v JETE a JEDU a jak dlouho to trva v rezimu, ze se pocita s dalsim dlouhodobym provozem). Stavba novych jaderek je pak jeste uplne jina liga co do casove a penezni narocnosti, staci se podivat na harmonogramy a skluzy jaderek, ktere se aktualne stavi (ci maji stavet) ruzne po Evrope (VB, Francie, Finsko, Madarsko).
        pouceny laik
        •  
          17.09.2021 11:55

          Souhlasim v zasade, je jasne ze novou jaderku si pres noc nepostavime, verim nicmene ze pokud se z toho stane klicova stavba da se vse urychlit ale par let to urcite bude, stejne jako prechod k bezuhelne elektrine jeste par let zabere. Jaderna fuze jiz mozna funguje teoreticky a v laboratorich, ale jediny velky projekt ve Francii uz mel byt tusim take davno hotov a neni.. Ale nemyslim si ze nezavreni jaderek v Nemecku, a to tech ktere jeste funguji, by byla v teto situaci, a muzeme to jiz pomalu nazyvat krizovou situaci, takovy problem. Tady jde o to ze je potreba udrzet smer k ekologizaci vyroby energie, ale lide maji sve limity, pokud jim elektrina zdrazi o 30prct budou volit nekoho kdo ten smer treba uplne zmeni aby zase zlevnila.. v kratkosti, mozna je ten cely plan prilis ambiciozni a stalo by za to zpomalit v zajmu zachovani spravneho smeru a podle me se ukazuje ze bez atomek to jeste par desitek let nepujde viz. napr. podil vyroby elektriny z uhli v Polsku. Plyn neni alternativa.
          Make_CEZ_1000Kc_again
          •  
            17.09.2021 12:20

            S tim souhlasim, ale bylo to a je velke politikum a myslim si, ze to, kam se to bude ubirat, muzou napovedet i aktualni volby v DE. Ostatne Green Deal byl schvalen i na urovni predstavitelu jednotlivych vlad zemi EU (za nas nakonec i AB) a bude tedy pro ne tezke, pokud budou ve funkci, otocit o 180 stupnu jako korouhvicka s tim, ze si to predtim spatne spocitali... Zaroven se i na zaklade ruznych nazoru z praxe i komparaci z jiz probihajicich staveb jaderek domnivam, ze CEZ a vladou deklarovane naklady na jeden blok (160 mld. Kc) byly (a nyni jeste vice jsou) zcela mimo realitu, coz podle mne vi i vedeni CEZ, a proto musel byt schvalen lex dukovany a nakonec, pokud se opravdu zacne stavet, rizika za cenu dostavby bloku prevezme stat, a tedy prejdeme z podpory OZE na nejakou formu podpory/dane spojene s cenou stavby bloku v Dukovanech. Ta vsak ale nijak neresi pripadne nahrazovani vykonu uhelnych elektraren, takze by se jich muselo postavit vice, a tedy i naklady, ktere bychom v konecnem dusledku zaplatili my, danovi poplatnici, by byly vetsi.
            pouceny laik
            •  
              17.09.2021 15:13

              Ano to vsechno je pravda, vybudovani vetrniku by melo byt v zasade jednodussi, stejne tak solarnich elektraren. Nicmene v ramci stability je potreba mit zdroje a nekdy i masivni ktere pokryji spotrebu v momentech kdy vetrne nebo solarni systemy nebudou fungovat. Jako mezikrok se ted spolehame na plyn, ale to jak se prave ukazuje je vysoce rizokove kdyz mate dodavatele kteri vam proste nekdy mohou tento zdroj odstavit, navic to je furt jen fosilni palivo... Bohuzel, odpor jak k solarum tak k vetrnym elektrarnam je u nas postatne vetsi nez napr. v Nemecku, ale obvzlaste vetrne elektrarny jsou v CR proste potreba. Vsechno co jsme zde psali plati pro Polsko tak 4x vic, a oni by taky radi staveli atomku, meli bychom to postavit dohromady a daleko vetsi nez 2 bloky, jinak se ty limity do 2030 proste slnit nedaji. Vemte si sekyru ve statnim rozpoctu za jeden rok nyni..stovky miliard.. :) z tohoto pohledu se 250 mld. rozlozenych rekneme na 10 let vubec nezda moc nebo ? Cenove modely ktere pocitali s cenou el. se delali pred urcitou dobou a nyni je cena zrovna skoro dvojnasobna, ja tam nevidim duvod proc by mela vyrazne klesat kdyz se ostatni zdroje stale dal vypinaji.
              Make_CEZ_1000Kc_again
    • Re: CEZ nabírá síly
      17.09.2021 10:24

      Také nechávám na účtech jen nejnutnější peníze. Na rozdíl od Vás však valím již několik let vše do nemovitostí. Během 2 týdnů přeposílám na střechu a budou následovat další přesuny peněžního smejdu. Reálnou inflaci očekávám minimálně po celý příští rok dvoucifernou. Tak ať se Vám ji daří porážet.
      x2
      • X
        17.09.2021 15:00

        To je hezké. že pečuješ o děditví, ale pochop, že to je úplně jiný způsob investice. Když budeš potřebovat hotovost, kus střechy neprodáš. A divi nevyplácí.
        Velkamedvědice
        • VM
          17.09.2021 20:18

          Na hotovost slouží účty v bance. Běžný, spořící....Mně třeba na hotovosti stačí řadove několik procent z celkového majetku. Dividendu je možné nahradit pronájmem. Takové investice může majitel i rodinní příslušníci fyzicky užívat např. k relaxaci, vikendum, dovolenym apod. Co je mi platná investice na monitoru? A důležitá věc - exkluzivního majitele nikdo z investice nevyhodne nevytlaci, ba nevytlaci vůbec. Na druhé straně chápu, že něco takového není pro každého. Chybí zde např. každodenní adrenalin v souvislosti s pohybem tržní ceny, horší likvidita.....I když v současné době lidi kupují bezhlavě téměř vše a na aukcích se prihazuje po 50ti či 100 tisících.
          x2
    • Re: CEZ nabírá síly
      17.09.2021 10:24

      taky se hodne mele o intervencich nebo dokonce odepisovani vytistenych penez, bulbline na aktivech a odlozenem krachu spolecnosti, energeticke krizi a nutnosti zregulovat ceny ktere jsou na historickych rekordech :)
      eple
  • zbyde vůbec něco na nás ??
    16.09.2021 21:21

    https://www.nastartu.cz/tobogany-pavla-sehnala-za-pet-let-poslal-cez-do-jeho-aquaparku-128-milionu-korun
    Rada
  • Bude stat fušovat do ceny energií?
    16.09.2021 19:41

    Dneska Babiš pindal ve sněmově že, se stát bude snažit ovlivňovat cenu energií. Má na to reálné páky u elektriky? https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/stret-michalek-babis-ve-snemovne-pri-interpelacich.A210916_150428_domaci_kop
    Tomáš M.
    • Re: Bude stat fušovat do ceny energií?
      17.09.2021 9:45

      doufám, že na to reálné páky nemá a je to jenom jedna z dalších márových marketigových kreací...
      ABe
    • Re: Bude stat fušovat do ceny energií?
      16.09.2021 19:56

      Já bych teď v kampani bral ty výroky s rezervou,stejně jako tvrzení Michálka že vláda rozdává peníze které ještě neexistují,Michálek se asi zrovna probudil,co asi tak dělají všechny vlády světa?Problém je příliš vysoký dluh a to nám v nejbližších letech nehrozí,spíš je otázka co udělají ty ceny energií až se vypnou všechny jaderky a v německu budou u vlády zelení a začnou vymýšlet hovadiny.Pokud by hrozil nějkej cenovej šok,tak by se muselo zasáhnout,ale uvidíme třeba si trh poradí sám.
      Brutus
      •  
        17.09.2021 11:51

        Že nám jako české republice nehrozí příliš velký dluh? To jsi spadnul z visne nebo ti psal pod vlivem? To jaj B+Š za posledních pár let totálně podelali veřejně finance. Jaké sekery udělali a jaké plánují to je šílený. A začne se nám ro jako států sakra prodrazovat. Pokud ten šílenec bude dál vládnout. Tak dluhova brzda bude jen car papíru a to budou teprve úroky. A nějaká údajná pandemie to rozhodně nemá na triku. Ta jen přidala pár stovek miliard a celkový průser přiblížila tak o rok. Kdyby jsi ty hospodařil jsko stát už bydlis pod mostem. Nikdo by ti nepujcil ani floka.
        rosta
        •  
          17.09.2021 16:02

          Klídek rosto.Nešiř tady zbytečnou paniku,kde bereš ten nesmysl,že tady B+Š za posledních pár let totálně podělali finance?Velkej schodek byl jenom loni za rok 2020,předtím byly rozpočty vpodstatě vyrovnaný,což se tady nestalo ani za ČSSD ani za ODS,možná někdy v 90´,ale za Topolánka i Nečase tady byli schodky kolem 100mld ročně.Pokud sis nevšiml řádil tady koronavir a zavírala se ekonomika a všem se všechno nahrazovalo,bo všeci křičeli že mají nárok i opozice neutále tlačila na všemožné náhrady.Rozhodující bude dostat se do ekonomického růstu,potom se bude zadlužení procentuelně snižovat,absolutně se splácet nebude,jenom přefinancovávat.Ještě ti posílám odkaz aby ses podíval jaký zadlužení procentem k HDP mají země v EU a myslím,že až si to prohlídneš tak se uklidníš. https://www.kurzy.cz/zpravy/600439-zadluzeni-cr-nevzrostlo-v-roce-2020-zasadneji-nez-v-ostatnich-zemich-visegradske-ctyrky/
          Brutus
          •  
            17.09.2021 20:57

            Jsi me fakt povabil. Tak budu trochu zaokrokrouhlovat tak me hned nechytej za slovo. Odpověd na tvojj otazku. Bilión za dva roky a plán na.roky 2022-2024 další bilión. Tak pokud tohle není průser tak už nevím co. To že dluh budeš udávat dluh v % HDP a ze to číslo bude klesat jak ti prezentoval B+Š jako velký úspěch jsou jen hloupé kecy výše dluhů zůstala za jejich nejúspěšnějších času +- na stejné úrovni díky velkému růstu a pár účetním klickam. A teď za krize kterou vyvola jejich opatření dluh roste šíleným způsobem. Doba růstu nebyla vyuzita na snížení dluhů a vytvoření polštáře na horší casy. Růst dluhů máme praktický nejhorší v Evropě. A porovnávat % zadlužení států je další úsměvná blbost. Kdyz si půjde půjčit ČEZ budou na nej koukat pri 40% zadlužení jinak než na Frantu co ma bagr a tatru
            rosta
            •  
              17.09.2021 21:35

              rosto nevím jestli s tebou trochu nemarním čas,ale ještě jinak.Celkový dluh čr je v absolutním čísle asi 2,5 bilionu,chceš tvrdit,že pokud by třeba teoreticky USA měli dluh v přepočtu taky ve výši 2,5 bilionu,tak jsou čr i USA stejně zadlužené?Doufám že to tvrdit nechceš a proto uznáš ,že výkaz dluhu vůči HDP je zásadní veličina.Babiš prokazatelně snížil za svého působení dluh ze 40% na 30 % vůči HDP a bohužel díky koronakrizi jsme zpět a ještě půjdem výš,ale pořád budeme jedna z nejméně zadlužených zemí protože ta naše dluhová brzda je myslím kolem 55% ,ke které nám ještě dost chybí a co by za takové zadlužení ostatní dali,kromě estonska,Bulharska.Třeba slavné Řecko má 200%!! I slavní Němci mají 60%.To je realita,pokud tohle nechápeš,tak potom tě nepůjde zachránit od děsu a beznaděje ze strašného zadlužování a asi se z toho zhroutíš.Jinak jasně píšu,že bude zásadní vývoj HDP respektive jeho růst,protože díky růstu se dnešní dluhy v budoucnu budou zdát menší.To máš jako když Kalousek osekával rozpočet,dal třeba chudákům důchodcům 40 kaček navíc,ale díky tomu podkopával spotřebitelskou náladu a HDP klesalo déle než muselo a tudíž ikdyž šetřil jako o život,teda ne na sobě samozřejmě,tak dluh se mu nesnižoval,to je takovej paradox rosto,kterej ty asi nikdy nepochopíš a budeš se dál vztekat jak malej Jarda:-)
              Brutus
              • Bruttt
                17.09.2021 22:15

                Tony, ten ďábel Kalousek přidal kosmeticky méně, ale důchod byl v poměru k průměrnému platu větší a objektivně si za něj více koupil.
                Velkamedvědice
                • Re: Bruttt
                  17.09.2021 22:56

                  Jistě důchod byl v poměru k průměrné mzdě vyšší ,bo nerostli ani důchody ani platy,v poslední době platy narostli tak,že důchody neudrželi tempo,nicméně objektivně si důchodci víc dřív nekoupili už proto že valorizace byla vždy vyšší než zákonná o inflaci,já myslím že důchodci si Babiše nemůžou vynachválit,konečně se dostali důchody na trochu důstojnější úrovně.po čtyřicetikačkách by to nešlo.
                  Brutus
                  • Bruttt
                    17.09.2021 23:06

                    Viděl sem srovnání na konkrétních nejvíce kupovaných potravinách atd.
                    Velkamedvědice
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.07.2021609,00
31.08.2021657,13
30.09.2021676,88
31.10.2021686,16
30.11.2021676,15
31.12.2021674,76
31.01.2022681,53
28.02.2022695,92
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2021