Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ12001201-0,74
KB11521153-0,43
PKN117,34117,42-2,61
Msft392,89393,39-1,42
Nokia6,756,76-1,29
IBM234,33235,1-1,90
Mercedes-Benz Group AG55,455,42-2,15
PFE26,926,95-1,14
03.03.2026 10:05:53
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 03.03.2026 9:59:44
Microsoft (MSFT.F, Frankfurt)
Poslední obchod Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
337,30 -1,09 -3,70 173 678
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  • +0.49 %
    02.03.2026 16:02

    Tady to se v krizi chova docela rozumne, dobre vedet.
    Efex
    • Re: +0.49 %
      02.03.2026 16:20

      Pro zasvěcené nic překvapivého.
      Věštec z ...
  •  
    25.02.2026 16:55

    Jsem naprosto v klidu. Pokud zdejší makléř p. Vlček doporučuje: "Zmiňuje technickou úroveň kolem 335 dolarů jako případnou další nákupní zónu. „Je dobré stanovit si pásmo, ne jednu úroveň. Nedat tam všechno najednou a pak koukat, jak to padá o dalších 10 nebo 15 %.“", tak po přes 25 letou zkušenost z trhů jsem si na 1 000 000% jistý, že na tuto metu to nedojde ( ne aktuálně, co bude za 100 let nikdo neví ). Dokázal bych si ještě představit pokles k 350 USD, ale to už je extrémní situace, kde by šli celé trhy dolů. Začíná to vypadat, že aktuální nákupy jsou z dlouhodobého hlediska TOP. Nedoporučuji kupovat akcie na páku případně jiné zápůjčky, aby mě tu někdo časem "nebuzeroval", že mě neměl poslouchat. Nynější ceny jsou na long naprosto perfektní. Na trhu není nic tak nelogicky naceněno jako nyní MS.
    Věštec z ...
  •  
    25.02.2026 16:54

    Jestli je to tak, tak to byl prd medvěd. Fakt slabý :)
    Individualita
  • BUY
    25.02.2026 16:32

    Microsoft dnes na 395,36 USD generoval BUY signál.
    petr12
  • IBM
    25.02.2026 14:32

    https://www.investing.com/news/stock-market-news/selloff-in-this-large-it-stock-offers-a-great-buying-opportunity-into-2026-4524184
    Velkamedvědice
  • medvídku
    25.02.2026 10:06

    mohl bys mi sem hodit výcuc z investing stran ACCO brands? zajímalo by mě jak to vidí analytici u této firmy, neb pokud je zde vše v pořádku a výhled na potřebu kancelářiny se nebude snižovat, pak vidím dva důvody:1. AI a nahrazování systémů, snižování licencí a lidí je kravina a stádo ovcí drží sentiment vysoko...ale časem se stádo rozpadne. 2. nebo zkrátka jen analytici nepatří do tohoto stáda:))) pokud je to opačně pak 2. mohou analitci patřit do tohoto stáda a sentiment vlastně podpoří, nebo 2. jen acco dělá něco špatně:))) dovolím sii počkat na ten výcuc. díky
    Slajovo
    • Re: medvídku
      25.02.2026 13:12

      ...Management agresivně nakupuje akcie zpět Vysoký výnos pro akcionáře Očekává se, že čistý zisk letos poroste Ocenění znamená silný výnos z volného peněžního toku Obchodování s nízkým ziskovým násobkem Vyplácí významnou dividendu akcionářům Likvidní aktiva převyšují krátkodobé závazky Silný návrat za poslední tři měsíce Analytici předpovídají, že společnost bude letos zisková Ziskové za posledních dvanáct měsíců// proti nalytick čakají pokles prodejů tento rok....model protips, podhodnoceno 22 pprcent, podle fund analytiků dokonce podhodnoceno 110 procent. TA denní neutríl, týdenní silný nákup, měsíční prodej
      Velkamedvědice
  • MSFT, protips, pro nákup
    25.02.2026 9:22

    Zvýšil dividendu již 20 let po sobě 17 analytiků revidovalo své výsledky na nadcházející období směrem nahoru, RSI naznačuje, že akcie jsou v přeprodané oblasti, Obchodování s nízkým poměrem P/E vzhledem k krátkodobému růstu zisků, Významný hráč v softwarovém průmyslu, Peněžní toky mohou dostatečně pokrýt úrokové platby Udržuje dividendové platby po dobu 24 po sobě jdoucích let Funguje s mírnou úrovní dluhu, Analytici předpovídají, že společnost bude letos zisková Ziskové za posledních dvanáct měsíců, Vysoký výnos za poslední desetiletí,
    Velkamedvědice
    • Re: MSFT, protips, pro nákup
      25.02.2026 9:36

      Proti..Obchodování s násobkem s vysokým výnosem Obchodování s vysokou cenou / knižním násobkem..
      Velkamedvědice
    • Re: MSFT, protips, pro nákup
      25.02.2026 9:25

      Proti tomu stojí např toto: zkuste prolítnout popis práce AI agenta od Čupra: https://www.lupa.cz/aktuality/cupr-nabizi-ai-agenty-ze-sveho-noveho-projektu-maji-dotahnout-praci-za-lidi-do-konce/ Píše: "Agenti se Duvo přihlásí do SAP/ERP, pracují v portálech a tabulkách, čtou a posílají e-maily a když je potřeba domluva, zavolají dodavatelům, dopravcům či prodejnám. Jedou podle schválených skriptů, průběžně zaznamenávají výsledky," Tedy pravděpodobně pracuje např i v excelu a střední firma využívající Duvo nebude potřebovat 100 licencí na Excel ale staří jí 1. Je to pro MSFT problém? Podle mne ano a velký. Minimálně musí překopat model toho, za co se vlastně platí.
      Zvonička
      •  
        25.02.2026 10:15

        Pro doplnění: začínám mít pocit, že drtivá většina vůbec nerozumí co je AI, myšleno samotná podstata této technologie. Poté z toho vyvozují mylné závěry! Tvůj "selský rozum" to shnul docela pěkně - střední fa nebude potřebovat 100 licencí na Excel - tohle má asi logiku. Nicméně poslední zpráva MS říká, že jen jednomu zákazníkovi prodali pro všech jeho cca 90 000 zaměstnanců 90 000 licencí pro AI Agenta. Nevím jak čteš čísla ty, ale já následovně: 1 střední firma, dejme tomu 100 pracujících -> nakoupí možná 30 PC a do nich 30 licencí OS + SW dejme tomu Windows + Office. Teď si představ, že té stejné firmě nabídneš k tomuto "hloupému SW" další stupeň pomocníka a to účetního agenta -> 1 Agent vykoná účetnictví, další Agent bude sledovat třeba právo, další Agent reklamu, další obchod atd. Mě z toho vyplívá neskutečný růst, jelikož naše západní civilizace je v demografii a bude potřeba vícero ruk v jiných odvětvích, takže tito Agenti budou pomocníci lidem, ne autonomní "roboti" co vše zajistí za lidi. Člověk tam bude stále ústředním bodem, jelikož když přijde ke škodám, tak ji někdo bude muset uhradit. Jak nedávno řekl Pitchai ( šéf Alphabet ) - tato technologie ( AI ) nebude nikdy, opakuji nikdy 100%!!!! Problém je v tom, že viz začátek, lidi tomu vůbec nerozumí a věští nesmysly z toho kde si někde něco přečetli, přičemž ta zpráva sama o sobě je totální hloupost. Agentní systém bude pomocný systém / nástroj pro pracovníky ve spoustě odvětví a z toho plyne, že nás čeká něco co se dá dnes špatně představit. Nicméně Microsoft & Alphabet jsou jediné dvě společnosti, které mají knowhow a x letý předstih. Všechny jazykové modely dnes stojí na Transformers z roku 2017. To, že se neshodla část zaměstnanců s vedením Alphabet a odešli & založili OpenAI jen ukazuje, kde je jádro této technologie a žádný Antropic a už vůbec ne Čupr s tím nic nenadělá. Čupr si nakoupil možná 100 000 licencí u Microsoftu a teď "machruje". Až to způsobí nějaké firemní škody, je to problém Čupra ne toho kdo vyvíjí tento "model" přesněji řečeno jde pouze o aplikovanou statistiku - proto to nebude nikdy 100% a Alphabet myslím si, že to ví i Microsoft k tomu takto přistupují. Spousty startupů čeká bankrot. Až se trh pročistí, ty správné společnosti budou mít ještě větší dominanci a o to tu běží.
        Věštec z ...
        •  
          25.02.2026 11:15

          S tím, že AI nikdy lidi nenahradí 100% naprostý souhlas. Přít se tu o to, zda někdo používá správně názvy pro AGI, AI, agenty, AI pluginy je prkotina, existují tisíce klonů. Akutní problém MSFT je spíš, že někdo, kdo tomu možná třeba ani vůbec nerozumí, při vyjednávání s MSFT o licencích na excel řekne, dejte mi slevu, nebo to risknu s nedokonalou AI od Čupra a jeho google sheets zdarma. A nejspíš jí dostane.
          Zvonička
          •  
            25.02.2026 14:30

            Ano to se stát může a zřejmě se to i stávat bude. O Google bych se nebál, mají šikovně nastavené AI, ale popravdě, abych převedl fa např. pod "Čupra" a jemu podobné tak se obávám, že tato situace zřejmě zcela jistě nastane, ale lidé / firmy poměrně rychle vystřízliví. Udělat "klasický SW" je vcelku banalita, vytvořit AI vč Agentů aj. věcí kolem je poměrně složité, takže Čupr bude kupovat "konečný produkt" a jen ho "přelepí" názvem Čupr AI, ale pojede to na MS, Google, Amazon a pár dalších firem. Stačí se podívat na takový kolos jako je Apple, který si na AI vylámal zuby a raději se dohodl s Alphabetem, že Siri "pojede" na Gemini a zbývající služby "volají" OpenAI. Už jen tohle ukazuje, že vytvořit AI je složitá věc, kterou nesvede kde kdo. V průběhu času bude mít zřejmě všichni své Agenty na různé úkoly, ale jejich "jádro" bude fungovat u pár fa a ten zbytek bude jen nadstavba nad ně.
            Věštec z ...
      • Bulšit
        25.02.2026 9:52

        Další Bulšit ( https://www.databazeknih.cz/knihy/bulsit-o-zvaneni-v-organizacich-mediich-politice-a-ve-vede-480684 ). Čupr otevřel AI startup. To pouze signalizuje mánii s nálepkou "AI". Zajímá mě: 1) na jaké platformě ti jeho agenti "jedou"? 2) jak je zajišťována zpětná vazba mezi agentními úkony? 3) jaké zabezpečení, pokud vůbec nějaké jeho agenti mají? 4) v případě, že nějakému zákazníkovi vznikne díky jeho AI škoda, kdo ji uhradí? Je to blábol od A do Z. Jen to ukazuje, jak dnes někteří se snaží dohnat co zameškali a nyní na vše lepí značku "AI".
        Věštec z ...
        • Re: Bulšit
          25.02.2026 10:00

          Bulšitáři, nebuď tak agresivní a zjisti si to tady:https://www.duvo.ai/ Nejspíš ti odpoví něco jako už rok to používáme v Rohlíku, dětské nemoci jsme už vychytali a uspořilo nám to milióny.
          Zvonička
          •  
            25.02.2026 10:16

            V poho to označení "Bul..." nebylo myšleno k Tobě, ale pouze k tomu článku, který byl v Tvém odkazu. Neber si to tedy osobně.
            Věštec z ...
  • Microsoft
    25.02.2026 8:35

    již není daleko svému 200 týdennímu MA, který se v tuto chvíli nachází na cca 372 USD. Zde, nebo poblíž tohoto klouzavého průměru Microsoft nachází podporu (např. rok 2022 a 2023 na cca 225 USD). Pod zmíněným klouzavým průměrem nebyl od roku 2012. Dokážu si nyní představit odraz k cca 450 USD. Uvidíme.
    petr12
  •  
    06.02.2026 9:52

    Tohle třeba vůbec není hezké.
    Orangutan
    •  
      14.02.2026 11:54

      Vyuzivate pokles k nakupu?
      Voko
      • Voko
        14.02.2026 13:26

        ne, my to vůbec nemáme. Ale je to důležitá akcie ke sledování trhu.
        Orangutan
        • Re: Voko
          16.02.2026 21:31

          A uvažuješ o koupi?
          Voko
          •  
            23.02.2026 9:01

            Ne.
            Orangutan
            •  
              23.02.2026 10:33

              No ja Microsoft taky nemam, ale jestli se jim podari dotahnout ten jejich kvantovy pocitac, tak to bude slusny jackpot.
              Efex
              •  
                24.02.2026 8:08

                Zatím se tu zřejmě rozbíhá docela slušná pohroma. Jestli to dokázalo sestřelit IBM o 12%, tak tady to nebude lepší.
                Orangutan
                •  
                  24.02.2026 22:00

                  Doporučil bych přestat číst ty bláboly o tom jak SW společnosti zhynou pod tíhou např. Anthropic. Dnešní AI agenti ještě nejsou schopni plného nasazení jak z důvodu nevybudované infrastruktury tak i z pohledu zabezpečení. Aktuální neskutečné díry, které byly nalezeny v OpenClaw's to jen podtrhují. Dle mé hluboké znalosti bude budoucnost ve dvou uskupeních: 1) klasický SW jak ho dnes známe - bude využíván tam kde bude kladen důraz na bezpečnost, nízkou míru efektivity a nízké náklady. 2) vedle toho poroste AI, které v prvé řadě musí získat infrastrukturu ( cca 2-3 roky ), poté se musí vyřešit zabezpečení a následně půjde pomalý procesem rozšiřování kde bude zpětná smyčka k neustálemu řešení bezpečnostních otázek. Rozhodně nejsme pár měsíců před změnou paradigmatu jak se tady někteří méně gramotní snaží "tlačit" ( ony "slavné články" ). Představa, že například Microsoft pustí do svých datových center fa Anthropic, ta využije jeho HW, natrénuje si AI, které následně pohřbí Microsoft je absolutně směšná. Doporučuji se dané problematice hluboko věnovat, když se k tomu chci vyjadřovat a to nemluvě o investicích.
                  Věštec z ...
                  •  
                    24.02.2026 23:06

                    Souhlasim a jaky mas nazor na HP... za me je tam taky hodne zajimava situace. Velka dividenda a potencial se vratit zase do nejake normalnejsi cenove relace...
                    Voko
                    •  
                      25.02.2026 6:13

                      Bohužel v tom ti nijak neporadím, jelikož tuto společnost nesleduji. Nerad komentuji něco k čemu nemám dostatek informací.
                      Věštec z ...
                      • Veštec
                        25.02.2026 6:29

                        Jsme pouze primitivní opičáci, o software a jeho výrobě netušíme nic a také nevíme nic o Anthropicu. Taky jsme o ničem takovém nepsali, pokud sis všiml; a vlastně o tom nepsal vůbec nikdo. Takže není moc jasné, s kým vlastně polemizuješ. Napsali jsme pouze postřeh, že technicky se to tu vyvíjí docela ohavně; relativní ztráta je už horší, než ta loňská ve Dni osvobození, přes 30%, a downtrend vůbec nevypadá, že by se hodlal někde blízko otočit. Podobným kurzům je dobré se vyhnout a stát hodně daleko.
                        Orangutan
                        • Re: Veštec
                          25.02.2026 8:33

                          Reagoval jsem přesně na to co jsi napsal. Další věc je "investice" dle nějakých technických ukazatelů dlouhodobě nevychází, nikomu. Je na to mnoho studií a řídit se nějakým "downtrendem" je hloupost. Otočit se to může doslova kdykoliv a nikdo s tím nic nenadělá. Tady někdo několik týdnů píše bláboly ( články) o smrti SW. Fundament tomu však nenasvědčuje a z dlouhodobého hlediska je nějaký "downtrend" pro smích. Když jsem kupoval akcie Apple za 20 USD všude se psalo, že ta firma bez S.Jobse zbankrotuje. Tehdy dokonce jedna novinářka napsala knihu a pádu Apple a stal se z ní bestseler. Dnes zpětně vidíme, kde byla pravda. Před pár roky jsem nakoupil balík Alphabet za 90 USD - tehdy se psalo jak OpenAI ( Microsoft ) dovede do bankrotu Google a jeho vyhledávací byznys. Dnes Alphabet letí k nebi jak nasazují svou AI do vyhledávání a OpenAI vyhledávání je stále "v ranném vývoji". Před týdnem jsem vyklopil všechny akcie Apple a posílil pozici v Microsoftu. Neinvestuji dle toho kde se co píše - narážím na to, že se dnes píše jak SW zhyne a to je hned nákupní signál. Je třeba oddělovat signál od šumu a mě zajímají pouze čísla neb ty nelžou. Data jasně ukazují kde je fundament. Microsoft je vůči trhu silně podhodnocen. Dlouhodobě jeho reporty jsou pozitivní a nynější investice do infrastruktury není pálení peněz, ale investice do budoucna. Pokud nerozumíš a nezajímáš se o SW potom je lepší nekomentovat SW společnost. Já taky nechodím komentovat např. VIG, protože si myslím, že mi to nepřísluší, jelikož o pojišťovnictví toho moc nevím a vcelku mě tento obor ani nezajímá.
                          Věštec z ...
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.01.2026-
28.02.2026-
31.03.2026-
30.04.2026-
31.05.2026-
30.06.2026-
31.07.2026-
31.08.2026-
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2026