Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ1,28
KB-1,31
PKN135,62135,73,69
Msft-0,32
Nokia8,028,1040,92
IBM-1,89
Mercedes-Benz Group AG53,2553,25-2,10
PFE-0,91
09.04.2026 22:15:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 09.04.2026 15:27:38
Photon Energy (Praha)
Závěr k 9.4.2026 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
6,30 0,00 0,00 249 342
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  •  
    09.04.2026 13:19

    Tady vidím hysterické projevy toho, že někdo nechce poslechnout jejich názor. A přitom je to prostě jeho volba. Přijde mi to podobné,jako když si nědo dovolil volit podle svého názoru,jenže to není volba jiného, a ten to nemůže strávit. Napadání je podobné.
    kočák
    • To: kočák
      09.04.2026 13:39

      ... naprosto přesně řečeno. Nejen že libtardi chtějí druhým určovat, co si mají myslet, ale teď už dokonce, co si za své peníze mají koupit :D
      Kočičák
      • Re: To: kočák
        09.04.2026 13:43

        Tak evidentně to s ním ti "libtardi" myslí dobře...
        Individualita
        •  
          09.04.2026 13:47

          ... jj, to mi připomíná hlášku: "Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky." nebo "Cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly." :D
          Kočičák
          •  
            09.04.2026 13:53

            ... názorným příkladem je GD a ústup od jádra, kde se libtardi teď omlouvají, ale způsobené škody to nevrátí (www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/leyenova-eu-evropska-unie-fukusima-jaderna-energie-jadro-merz.A260311_193005_zahranicni_varg)
            Kočičák
            •  
              09.04.2026 13:57

              Ježto netušíme, kdo jsou libtardi (jedno z nesmyslných slov, které zřejmě nemuselo vzniknout), těžko se k tomu vyjadřovat
              Orangutan
              • To: Orangutan
                09.04.2026 14:04

                ... zde je oficiální výklad slova "Libtard", ale já si toto označení vykládám jako "nadčlověk" s tím jediným a správným názorem :D (https://justit.cz/2023/10/24/co-to-znamena-libtard/)
                Kočičák
                • Re: To: Orangutan
                  09.04.2026 14:13

                  Také se pod odkazem píše: Je důležité si uvědomit, že tento termín by neměl být používán v seriózních nebo formálních diskusích, protože může být považován za urážlivý a nepřispívá k produktivní a konstruktivní diskusi.
                  Individualita
                  • intfo
                    09.04.2026 14:15

                    Tam přesně mířil náš delší rozkec problému. Nadávka málokdy vylepší věcný obsah. Hloupá a nevtipná nadávka ho dokonce obvykle zhorší.
                    Orangutan
                    • Re: intfo + orangutan
                      09.04.2026 14:23

                      nechci se do toho michat ale zaujala ma az mongoidni stupidita pojmu "libtard" protoze Liberálové prosazují toleranci, otevřenost vůči změnám a rovnost před zákonem, často s důrazem na demokratické principy a sekularismus. takze spojeni se slovem retard temer vylucuje koexistenci obou pojmu - podle me je to klasicky rusoidni az maga repeblikansky koncept manipulace s vyznamy a percepci - takze vysledek je uplne absurdni (Něco, co postrádá logiku, protože si to protiřečí.) Sebepopírající (Přímý popis něčeho, co vlastní existencí či logikou ruší samo sebe.). - kontradikce (Situace, kdy tvrzení popírá své vlastní předpoklady.)
                      eple
                      • eple
                        09.04.2026 14:36

                        zhruba tak, viz výše. Je to stejná ptákovina jako "pravdoláskovník" nebo "humanrightista".
                        Orangutan
                • Re: To: Orangutan
                  09.04.2026 14:11

                  Ano. Je to přesně slovo, které vůbec nemuselo vzniknout, ježto nemá žádnou přidanou hodnotu. Lze z něho pochopit, že mluvčí nemá rád svobodu, a to je asi tak všechno. Velkovýrobci podobných zbytečných nadávek býval kdysi V. I. Lenin, jemuž svět vděčí za různé oportunisty, renegáty, revizionisty, a Václav Klaus, autor homosexualistů, humanrightistů, ngoistů a podobně. Jinou lavinu podobných obludností má na svědomí Miloš Zeman, například "lepšolidi". Obvykle jsou to ti, co s mluvčím z jakýchsi důvodů nesouhlasí. S civilizovanou diskusí nemají tyhle výrazy nic společného a mluvčí se tím tak nějak zařazuje sám.
                  Orangutan
                  •  
                    09.04.2026 14:23

                    ... Orangutane, nechci toto vlákno zasírat něčím, co se netýká akcií Photon Energy, ale buď spravedlivý a uznej, že nejvíce nálepek, jako např. "dezoláti" a pod., bylo za vlády Fialy, který rozděloval společnost a hloubil příkopy. A už dost o politice na tomto vlákně! :D
                    Kočičák
                    • ja myslym ze sem to patri
                      09.04.2026 14:39

                      pac tady u teto akcie uz diskuse o investcnim fundamentu nema zasadni vyznam a nastupuje vira ze existuji zazraky - v takovem vlaknu jsou tyhle prispevky vitane a indikuji level investoru kteri jsou in - podobne jako na kryptoponzi vsecho druhu - tam to vypada podobne - jako spise liberal jsem naprosto otevreny cemukoli co se tady napise - v uzsim nebo sirsim kontextu to bude mit vzdy vyznam s nejakou vahou vuci teto akcii - pokud to pozorovatel bude schopen zpracovat mentalne
                      eple
                    • kočičák
                      09.04.2026 14:33

                      Nevidíme důvod to uznat. Nálepky, obvykle hloupé, zbytečné a nevtipné, provázejí celý náš život od toho Lenina a naše školní učebnice. Po dobu demokratického státu jsou na tom ODS a ČSSD zhruba podobně, 1:1, jedni měli Zemana a jedni Klause, a ani jeden z nich češtinu neobohatil, nýbrž ji spíš zasvinili vším možným. Jinak prapůvodní a zpočátku nevinné slovo "liberál" prošlo velesložitým politickým putováním, jak se lze dozvědět z libovolného politologického výkladu, a i toho je dnes možná dobře se vyvarovat, protože to může znamenat strašně moc různých věcí, a příkladů mimořádně hloupých užití je na světě plno. Excelentní ukázka je třeba https://www.lidovky.cz/nazory/joch-proc-forman-tolik-nenavidel-nasi-civilizaci.A180420_165304_ln_nazory_mpr Jinak otázka nezněla po VÝZNAMU nadávky libtard, to jsme si už našli dávno, ale které nicky v debatě konkrétně považuješ za libtardy a proč. Asi lze takto těžko označit ty, komu se nepozdává investice do Photonu, že?
                      Orangutan
    • kočák
      09.04.2026 13:22

      Tohle nechápeme. Nám naopak připadá, že připouštíš jediný možný názor - že Georg Hotar je génius, a vše proti tomu od ďábla jest.
      Orangutan
      • Re: kočák
        09.04.2026 13:32

        Ne, já jsem demokrat a vyznávám svobodu. Kde připouštím jediný nožný názor? Kde píšu kupujte,Hotar je borec? Naopak uznávám prostě svobodnou volbu. Jeden kupuje,druhý ne. Není nutno osočovat za něčí rozhodnutí.
        kočák
        • kočák
          09.04.2026 13:34

          A on ho někdo osočuje?
          Orangutan
          • Re: kočák
            09.04.2026 13:55

            Níže to tu čtu, např kdo to kupuje,je "jednoduchý hlupák".// Taky může být někdy zisk vyrobit řízený prodělek. // Sám jsem tu loni zažil,že mě jeden vzdělanec tady napadl,že burze nerozumím a měl bych vypadnout. -no přál bych mu mít moje zisky.
            kočák
            • kočák
              09.04.2026 14:01

              kde to vidíš? A je možná třeba zvážit i vstupy samotného mistra, viz vyžádaný citát z dnešního 9:44, napsaný dříve. Míra agresivity akce vyvolává často reakci, byť třeba trochu přehnanou.
              Orangutan
              • Re: kočák
                09.04.2026 14:18

                No a právě na míru agresivity a neomylnost některých je to, na co jsem chtěl poukázat. Prostě mi to tady tak připadá.
                kočák
            •  
              09.04.2026 13:59

              Na nákup jsem mu reagoval poukázáním faktů, ne že je jednoduchý hlupák. Zareagoval jako hulvát, tedy až následně je pro mě jednoduchý hlupák. Ale jestli se v tom chceš hnípat a rochnit takž u bez mé osoby. Ahoj.
              CoffeeSip
  • OZE jako priorita
    09.04.2026 11:00

    https://oenergetice.cz/nemecko/ekologove-soucasna-situace-ukazuje-ze-nemecko-musi-vice-prioritizovat-oze
    Kočičák
  • ceny elektřiny během Velikonoc klesly hluboko do záporu
    09.04.2026 10:58

    ... záporné ceny s koncem velikonočních svátků z trhu nezmizely, propad okolo polední špičky výroby fotovoltaik nicméně v dalších dnech již nebyl tak dramatický. (https://oenergetice.cz/trh-s-elektrinou/ceny-elektriny-behem-velikonoc-klesly-hluboko-do-zaporu-pod-nulou-se-ale-drzi-i-nyni)
    Kočičák
  • Dk161
    09.04.2026 9:28

    ... nechápu potřebu se zde stále navážet do Dk161, vždyť jsou to jeho peníze, ne? Vážně chcete někomu diktovat, co si může nebo nemůže za své peníze koupit, zda může nebo nemůže o své obchodní strategii zde psát? Nechápu o co vám jde? Někdo kupuje a někdo prodává, takto funguje obchod a burza. Vám už vážně tady z toho j@be :D
    Kočičák
    • to: Kočičák
      09.04.2026 9:34

      Já se do DK161 nenavážím. Docela jemu ia hlavně PE držím palce. Obnovitelné zdroje pokud bude dost baterek teď budou držet Evropu nad vodou. Jen se snažím pochopit jeho strategii. Nějaké vysvětlení proč kupuje za 10, 9, 8... A ne třeba 10, 6, 3...
      Rookie
      • To: Rookie
        09.04.2026 9:47

        ... řekl bych, že Dk161 důvod svých nákupů zde už několikrát zmínil, prostě věří, že cena akcie poroste. A proč nakupuje jednotlivé šarže už nyní a nečeká na dno? Nejspíš z obavy, že samotné dno nechytí, ale na to se ho musíš zeptat.
        Kočičák
      • Re: to: Kočičák
        09.04.2026 9:39

        Protože příklady táhnou. Protože se tu už vyskytl další podobný šílenec, Dwolt, který má alespoň lepší důvod; kupuje to jako lístek v loterii, ví, že pravděpodobnost stojí proti němu. A protože je škoda, aby se nějaký nový investor, který toho ještě zřejmě moc nekoupil, se nechali zlákat tím, že "je to strašně levné a takže to musí jít nahoru."
        Orangutan
        • To: Orangutan
          09.04.2026 9:54

          ... dík za vysvětlení. Ale novému investorovi by tady stačilo vysvětlit jednu základní věc, že "každá ivestice nese riziko ztráty peněz", že? :D
          Kočičák
          • Re: To: Orangutan
            09.04.2026 9:56

            To je taková rada dost na datla. Daleko edukativnější je "a tohle je úplně přesná ukázka jednoho častého typu špatné investice, protože."
            Orangutan
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
28.02.202617,30
31.03.202615,10
30.04.202613,25
31.05.202613,25
30.06.202612,20
31.07.20269,00
31.08.20267,67
30.09.20264,00
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2026