Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,50
KB-0,95
PKN106,5106,61,45
Msft-9,99
Nokia5,1325,35-9,00
IBM5,13
Mercedes-Benz Group AG57,3457,35-0,19
PFE0,93
29.01.2026 22:45:49
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 29.01.2026 16:24:07
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 29.1.2026 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 207,00 0,50 6,00 264 268 220
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Gold
    29.01.2026 16:53

    no a vidíte, máme tu korekcičku, už to po ní přímo řvalo. Výborná příležitost dumat nad dokoupením.
    Orangutan
  •  
    29.01.2026 15:56

    https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-investicni-byt-uz-neni-sazka-na-jistotu-40559028#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
    Velkamedvědice
    •  
      29.01.2026 16:35

      O tom bych ja mohl psat romany. Kdyz jsem v letech 2024 a 3025 vyprodaval svoje realitni porfolio v Praze, vetsinu bytu si za ty silene ceny kupovlai lide na bydleni. Ale par silencu, co brali ty byty jako investicni na 80% hypo se naslo. 2kk co jsem nakoupil v letech 2010 az 2015 za 7 milionu jsem prodaval za 12 mega a ti lide davali 2,4 20% a zbytek mesicne splatka hypo 55 tisic a byty realne pronajatelne za 25 tieic max. Jak to dava investicni smysl netusim.
      don Salusto
      • Done
        29.01.2026 17:34

        o)) Kámo, jako sorry. ale těch 3025 tě nevěřím, pokud neprocházíme časovou smyčkou
        Velkamedvědice
      •  
        29.01.2026 16:56

        Smysl to už mnohdy nedává. Každých 15 let aby člověk dělal rekonstrukci. A má štěstí pokud nechytne nějakého neplatiče. Nevím s jakým růstem cen těch bytů lidé počítají, ale já bych další nemovitost na pronájem nekupoval.
        intfo
        • Nemoviitosti
          29.01.2026 17:16

          Smysl to začne dávat, když neuvažujete na 15 let, ale na 30 a 45 a tak podobně. Jako jasný, jste frajeři z burzy a vyděláte to rychleji, ale plno lidí burze stále nevěří, protože mají všeobecně dost nízkou důvěru ke kdečemu. Původně rakouské zápecnictví, po něm nacismus, následně dvě vrstvy komunismu a přetrvávající ruská propaganda a navrch i pochybné praktiky prvotních rádobykapitalistů vychovaly celé generace, že vláda je nepřítel a podnikatel je někdo, kdo vás chce okrást, takže je třeba se schovat do nejhlubší díry a moc nevylézat. Nemovitosti umožnily většině z nich tento stav věcí přežít. Jestli je to dobře nebo špatně, to je složitá debata, jisté je, že je to tak; nemovitosti dělají v investičním myšlení jedince asi 90% všeho, a jiné řešení leckoho ani nenapadne.
          Orangutan
          • Re: Nemoviitosti
            29.01.2026 17:24

            Na pronajímatele bytů se spousta lidí dívá ještě hůře než na majitele podniku. Sám nějaké nemovitosti také mám a pronajímám, ale do dalších už bych dnes nešel. Je s tím spousta starostí a většinou geografické riziko.
            intfo
  • A je na pivo
    29.01.2026 15:16

    Když to dopoledne lítalo na horu a dolů, tak jsem prodal přes mobil 1600 kousků po 1200 kačkách (1 918 618,00 Kč) s tím, že to dokoupím zpět po 1196 kačkách. Nákup 22.01.2026 9:02 -1 903 700,23 Kč, zisk 14 917,77 Kč. Uvidí se zítra jestli dokoupím zpět. Mám 3095 ks s průměrkou 1 171,78 Kč.
    vladik
    • Re: A je na pivo
      29.01.2026 15:27

      ... gratulka, hlavně se neupij :D
      Kočičák
  • ČEZ
    29.01.2026 14:29

    Tak jak šílí zlato a stříbro to naznačuje jediné že se blížíme do období vyšší inflace. Tedy i cena elektřiny v budoucnu půjde nahoru a s ní i ČEZ. Bohužel zlato a stříbro nelže.
    Rookie
    • Re: ČEZ
      29.01.2026 14:56

      xD vyšší cena zlata je asi to nejmenší, co krátko-středně době ovlivní cenu ČEZ ..
      Dicky
      •  
        29.01.2026 15:09

        Vše souvisí se vším co se děje na trhu se zlatem a stříbrem je odpověď na to co se děje ve světě a jasně říká inflace bude. Inflace znamená vyšší ceny všeho.
        Rookie
        •  
          29.01.2026 15:49

          Jasně, ale tady hraje roli, zda bude odkup nebo ne + za jakých podmínek, inflace 2-10 % s tím tolik nehne střednědobě
          Dicky
        •  
          29.01.2026 15:20

          Pravda. Je velmi mnoho faktorů, které mohou cenu ČEZ ovlivnit, jen nevíme o všech a také jakou mohou mít tyto faktory váhu a tedy vliv. Pravdou je, že svět, a zejména ten západní, je zadlužený až po uši. Dluhy jsou prakticky nesplatitelné. Mnozí politici, riskujíc 3. sv.v. sází na válku, jakožto faktoru, který tyto dluhy smaže a pojede se dál od nuly. Jiní si uvědomují, že riziko svět zničující války je příliš velké a tak se uchylují spíše k monetizaci dluhů tedy odepisování dluhů zkrze vysokou inflaci. Ty aktuální šílenosti na Au, Ag i Cu to spíše potvrzují. Pokud by byla tato premisa správná, pak bychom měli v delším horizontu 2-5let očekávat větší růst cen hodnotových akcií v tom i ČEZ. Bohužel to je jen jeden z mnoha faktorů, netuším jakou váhu bude mít a navíc vyšší cena akcie nemusí znamenat vyšší hodnotu v porovnání např. cenou zlata.
          FYI
          • wt ?
            29.01.2026 15:49

            Hezký odstavec na vysvětlení nominální vs reálná cena. Proč do toho míchat světovou?
            Dicky
          • FYI
            29.01.2026 15:38

            Nerad bych naletěl polašné zprávě. Kteří politici sází na třetí válku pro smazání dluhů?? Větší pitomost jsem dlouho neslyšel. Chápeš vůbec termín třetí světová válka??
            Velkamedvědice
            • Re: FYI
              29.01.2026 16:29

              Tedy chápu, že s tvým pohledem na svět je rozpoutání 3. sv.v nepředstavitelné. Teď se nebudu pouštět do obhajoby kohokoliv, avšak jak myslíš, že by asi reagovalo Rusko, pokud by se podařilo to, co mnozí evropští válkychtiví politici chtějí, tedy porazit Rusko a rozparcelovat si jej. Kteří se domnívají, že neustálou a větší vojenskou podporou UA a taky pak přímým zapojením do války (Makron,Starmer), by se jim podařilo Rusko porazit. Nejen podle mne, by Rusko zcela jistě použilo všechny zbraně jež má k dispozici, včetně jaderných, aby tomu zabránilo. Jednoduchá logika kočky, jež byla zahnána kouta. Vyskočí na tebe s vystrčenými drápy. Místopředseda Rady bezpečnosti Ruské federace Dmitrij Medveděv to opakoval mnohokrát. Tedy podle toho jak já čtu, mezinárodní situaci, vyjádření mnoha vlivných světových politiků, je představa, že může dojít i k takovémuto katastrofálnímu vývoji celkem myslitelná. Konce konců, nebylo by to podle toho co se již v historii nekolikrát stalo, nic moc nového. Doufám, že se to nestane, a že mnohé horké hlavy vychladnou.
              FYI
              • FYI
                29.01.2026 17:40

                Já nezpochybňuji tvůj konspirační svět, i když je mi tě líti a je mi z lidí, co pomoc slabšímu považují za války chtivost. Z takové ubohostiu je mi tak zle, že na ni neraguji. Už sem konspirací od tebe četl dost. Umyslně sem nereagoval..... Já zpochybnuji tvé tvrzení, že údajně chtějí někteří umořit dluhy třetí světvou válkou. Tohle je nebetyčná kravina. Proto chci znáz jména, nebo fakt, že sis to vymyslelnebo opsal z hoaxu. Já blba, co si nechá vyhladit kvůli rozpočtu rodinu neznám a to včetně největších extremistických dobytků.
                Velkamedvědice
                • Re: FYI
                  29.01.2026 22:18

                  No netyčná kravina to může být pro člověka, který si neumí představit, že na Zeměkouli žijí i lidé, kteří podobnou logiku mají. Bůh s námi, jestli se dostanou někde k moci. Wagenknechtová přímo - "Wenn man so tut, als wäre das eine vernünftige Politik, dann muss man auch sagen: Eigentlich brauchen wir gar keine Schulden erlassen. Die nächste Krieg wird sie sowieso tilgen, wie nach dem Zweiten Weltkrieg." V češtině: "Když se tváříme, jako by tohle byla rozumná politika, pak musíme také říct: Vlastně ani nemusíme odpouštět dluhy. Příští válka je stejně smaže, jako se to stalo po druhé světové válce. Oficiální stenografický záznam Bundestagu (Plenarprotokoll 17/233, 18. dubna 2013, strana 29049). Wagenknechtová v kritizuje roli ECB a německé vlády v krizi. Jinak myšlenka řešení nesplatitelných dluhů válkou není až tak ojedinělá. Např.: 1. Wolfgang Schäuble (bývalý německý ministr financí) V roce 2011 během vyhrocené evropské dluhové krize Schäuble v rozhovoru pro časopis Der Spiegel uvedl: "Krize eura je největší zkouškou Evropy od druhé světové války. Musíme ji překonat, jinak hrozí, že se vrátí duchové minulosti – včetně extrémního nacionalismu a konfliktů." I když explicitně neřekl „válka smaže dluhy“, jeho varování před návratem „duchů minulosti“ a rozpadu Evropy mířilo na stejnou historickou zkušenost – že dluhové krize a ekonomický kolaps mohou vést k válce. 2. Oskar Lafontaine (bývalý předseda SPD a později spoluzakladatel Die Linke) Jako levicový kritik politiky úspor opakovaně upozorňoval, že tvrdé škrty a sociální nerovnost vedou k politické destabilizaci. V roce 2013 v jednom rozhovoru poznamenal: "Pokud bude politika úspor pokračovat, riskujeme, že se vrátíme do doby, kdy se problémy řešily válkou." 3. Historický odkaz: John Maynard Keynes. Keynes ve své knize "Ekonomické důsledky míru" (1919) po první světové válce varoval, že astronomické reparace uvalené na Německo povedou k ekonomickému zhroucení a novému konfliktu. Toto se často interpretuje jako potvrzení teze, že nesplatitelné dluhy vytvářejí tlak na válku jako „řešení“.
                  FYI
                  •  
                    29.01.2026 22:31

                    ... FYI, to je škoda Tvého času, ten blb zas napíše, že se jedná o hoax, protože mu osobně to nikdo z politiků ještě neřekl. Je to stejné, jako bys sv.ni perly házel
                    Kočičák
                • Re: FYI
                  29.01.2026 20:08

                  ... Ty seš vážně blb. Svou tupost dokazuješ už jen tím, jak se navážíš do kolegy FYI pro jeho názor. Vážně seš libtardní dobytek, jenž neuznává jiný pohled na svět. Já na rozdíl od Tebe znám i toho blba, který by si tady nechal pro cizí zájmy, Slávu Ukrajiny a jejich zkorumpované oligarchy se zlatým wc povraždit svou rodinu. Vystupuje zde pod nickem Velkamedvědice. (www.fondshop.cz/jak-valky-menily-penize-i-dluh-a-co-z-toho-plyne-dnes)
                  Kočičák
                  • Ivan
                    29.01.2026 20:15

                    Místo zvracení sázej ty jména, nestyď se pičusku
                    Velkamedvědice
                    • Re: Ivan
                      29.01.2026 20:29

                      www.facebook.com/share/p/1Co4brXyTL/
                      Kočičák
                    • Re: Ivan
                      29.01.2026 20:20

                      Ty seš takový db.l. žes ani nepochopil téma dědku. Čekám na jméno poltika, který chce umořit dluh válkou tchuráku
                      Velkamedvědice
              • Re: FYI
                29.01.2026 16:50

                ... ostatně Vladimír Putin se k tomu vyjádřil dost jasně (www.facebook.com/share/r/1ADu5PSb5h/)
                Kočičák
            • Re: FYI
              29.01.2026 15:41

              ... jo, ale ti blbci to nechápou, myslí si, že zalezou někde do bunkru a přečkají tam apokalypsu a až vylezou, že všechno bude jejich, magoři
              Kočičák
              • Re: FYI
                29.01.2026 15:50

                ... tady o tom hovoří profesor Petr Staněk (www.radiouniversum.cz/stanek-peter-3d-kdyz-v-evrope-vypukne-nuklearni-valka-prezije-sedesat-milionu-lidi-zbytek-pohlti-radioaktivita/)
                Kočičák
                •  
                  29.01.2026 16:59

                  Občas si pana prof. Staněka vyslechnu, avšak jeho vývody, slovní projev a dikce nebo předpovědi jsou na můj vkus až příliš senzacechtivé, příliš katastrofické. Nevím, jestli mu někdy některá z jeho předpovědí vyšla. Pravdou je však to, že je to také názor, Staněk není blbý a tak jej také vkládám jako jednoho z mnoha informačních zdrojů do souboru, abych si vytvořil vlastní názor. Může však být i úplně odlišný od toho Staněkova.
                  FYI
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.11.20251 344,44
31.12.20251 366,67
31.01.20261 371,23
28.02.20261 369,77
31.03.20261 373,83
30.04.20261 376,08
31.05.20261 362,55
30.06.20261 326,09
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2026