Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN82,1182,18-0,11
Msft-0,31
Nokia3,9864,0321,36
IBM2,29
Mercedes-Benz Group AG51,5651,581,08
PFE0,42
19.09.2025 2:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 18.09.2025
Goodyear Tire (GT.F, Frankfurt)
Závěr k 18.9.2025 Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
7,18 0,87 0,06 7 246
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 08.01.2025
10:03Americký výrobce pneumatik Goodyear Tire & Rubber se dohodl, že v rámci reorganizace svých aktivit prodá značku Dunlop za 701 milionů dolarů (zhruba 17 miliard Kč) japonskému konkurentovi Sumitomo Rubber Industries. Firma o tom v úterý informovala v tiskové zprávě (ČTK)

Zpravodajství Goodyear Tire
Jan Bureš na téma Trumpova cla: Proč jsou zatím dopady na Česko mírnější?
12.09.2025 6:34
Evropa se s Donaldem Trumpem po několika měsících jednání dohodla na reciproční celní sazbě na úrovni 15 %, platné pro dovoz naprosté většiny evropského zboží do USA.
Zlepšení marže, pokles objednávek: Vestas balancuje mezi růstem a výzvami
13.08.2025 10:18
Vestas v druhém čtvrtletí zvýšila tržby o 13,6 % na 3,75 miliardy eur, ale stejně zaostala za očekáváním analytiků. Provozní marže se sice zotavila z loňského propadu, ale zisk EBIT nedosáhl odhadů.

Monitoring médií
Společnost Toyota Motor Europe rozšíří kolínský závod a zahájí výrobu nového bateriového elektromobilu. Vláda jí k tomu poskytla podporu 1,6 miliardy korun.
Cílem Zero Waste Week je snížit množství odpadu na skládkách, zvýšit recyklaci a povzbudit lidi, aby se zapojili do oběhového hospodářství. Týden nulového odpadu také propaguje opětovné použití plastů a svědomitou recyklaci, aby se snížilo množství odpadu posílaného na skládky nebo ke spalování.
Sdružení pro zahraniční investice – AFI otevřelo na své 6. Výroční konferenci debatu o budoucnosti české ekonomiky a investičního prostředí a udělilo Výroční ceny AFI 2025 Praha, 11.
Hodinářství Bechyně spojilo síly s kreativci ze studia Fameplay.ai, aby pod grafickým dohledem Studia Najbrt filmově ztvárnili hlavní motto značky Mistrovství chce čas.