Středa 05.11.2025
Detail akcie ČEZ diskuze
Hledej
ZKUSIT DEMO
|
OTEVŘÍT ÚČET
|
WEBTRADER
|
Uživatel:
Heslo:
Nová registrace
Přihlásit
Hlavní stránka
Patria Plus
O službě
Data Export
Ceník služeb
Benefity
Investor Plus
O službě
Ceník služeb
Benefity
Akademie investování
Úvod do investování
Analýzy investice
Investiční strategie
Investiční tipy
Wiki
Money management
Zpravodajství
Přehled zpráv
Akciové
Vše
ČR
CEE
Svět
Doporučení
Výsledky ČR
Výsledky CEE
Výsledky svět
IPO, M&A
Investiční tipy
Ekonomické
Vše
HDP
Inflace
Průmysl
PPI
Mzdy
Maloobchod
Nezaměstnanost
Zahraniční obchod
Stavebnictví
St. rozpočet
Měny
Vše
Měny
Sazby
Dluhopisy
Komodity
Sloupky
Vše
Jiří Soustružník
Project Syndicate
ČSOB Asset Management
Ekonomický radar ČSOB
Reality
Jan Bureš
Rozhovory
Video
Monitoring
Diskuse
Diskuse
Obecná diskuze
Blog
Akcie & Fondy
Přehled
Indexy a Futures
Akcie online
ČR
Polsko
Maďarsko
Slovensko
Rumunsko
Záp. Evropa
USA
Svět
Akcie historie
Detail akcie
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Fondy
O IPO
IPO pro firmy
IPO pro investory
Penze
Měny & Sazby
Přehled
Měny
Online
Detail
Historie
Sazby
Online
Detail
Historie
Dluhopisy
Náš výběr
Státní ČR
HZL ČR
Firemní ČR
Státní Svět
Firemní Svět
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Nástroje
Home
Měny
Krátké sazby
Dlouhé sazby
Diskuse
Komodity & Deriváty
Komodity
ETF
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
ETC
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Warranty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Pákové certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Ekonomika
Home
Makropřehled
Ukazatel
HDP
Nezaměstnanost
Inflace
Mzdy
Průmyslová výroba
Obchodní bilance
Maloobchodní tržby
Ceny průmyslových výrobců
Stavební výroba
Analýzy
Databanky
Právo
Vše
Firmy
Daně
Zákony
Rozhodnutí
Trhy & finance
Moje Patria
Můj profil
Moje stránka
Moje stránka
Nastavení
Moje oblíbené
Akcie
Měny a sazby
Fondy
ETF
ETC
Certifikáty
Warranty
Pákové Certifikáty
Moje portfolio
Stav
Transakce
Analýza
Moje e-maily
Moje sms
|
Přehled
|
Indexy a Futures
|
Akcie online
|
Akcie historie
|
Detail akcie
|
Výzkum
|
Fondy
|
O IPO
|
Penze
|
Detail akcie
Online
|
Historie
|
Zprávy
|
O společnosti
|
Hospodaření
|
Doporučení
|
Graf
|
Sektor
|
Diskuse
|
Interaktivní graf
PX
2 411,00
0,28%
DAX
24 049,74
0,42%
NDQ
23 595,28
1,06%
CZK/€
24,327
-0,14%
CZK/$
21,189
-0,11%
AU
3 981,34
1,28%
BRT
64,35
-0,76%
Hledání v detailu akcií
select
select
Odeslat
Pokročilé hledání
Top akcie
Název
Návštěvy
ENEA
55
Dynatrace Rg
6
VV M US WIDE MOAT UCITS ETF
3
NY Cmnty Bancp
9
Fide US Qlty USD-Ac
4
VANGUARD VALUE ETF
13
ENEL/DZB 26
7
EMERGING MRKTS INTERNET & EC
37
Siltronic N
134
SPDR 0-5 US HIGH YIELD
18
Moje portfolio
Nastavit
Oblíbené
, nastavit
Portfolio
Oblíbené tituly
select
Oblíbené akcie
Oblíbené ETF
Oblíbené ETC
Oblíbené kurzy a sazby
Název
Nejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ
0,39
KB
1118
0,99
PKN
97,61
97,74
0,25
Msft
508,97
509,04
-1,03
Nokia
5,82
5,998
0,10
IBM
305,94
306,03
1,71
Mercedes-Benz Group AG
58,36
58,38
3,54
PFE
24,4
24,41
0,43
05.11.2025 20:04:43
Zpožděná data,
Real-Time data info
Indexy online
PX
BUX
WIG
DAX
Nasdaq
Další
akciové indexy
AD Index online
Region
select
ČR
Polsko
Maďarsko
CEE
Záp. Evropa
US
Svět
Výsledková sezóna
3Q25 KALENDÁŘ USA
3Q25 KALENDÁŘ EU
3Q25 KALENDÁŘ ČR
05.11.2025 16:24:16
ČEZ
(CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 5.11.2025
Změna (%)
Změna (CZK)
Objem obchodů (CZK)
1 302,00
0,39
5,00
126 413 852
Akce
Nákup / prodej ve cvičném portfoliu
Přidat do oblíbených
Nákup
/
Prodej
Patria Direct
Nastavit SMS / E-Mail alert
Analytický servis
Databanka historických dat
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Reklama
Přidat názor
|
Pavouk
Od nejnovějších
Názory
Přidat názor
Opice
05.11.2025 15:48
Předpokládám, že držíme oba..https://www.investing.com/news/company-news/ia-financial-group-to-repurchase-up-to-5-of-common-shares-93CH-4332303...https://www.investing.com/news/company-news/ia-financial-corporation-announces-quarterly-dividend-of-09900-93CH-4332301
Velkamedvědice
Přidat názor
05.11.2025 14:53
To jo,asi jako Rakušan dorychtoval Českou poštu. Pročpak se tím teď nechlubí?
kočák
Přidat názor
05.11.2025 12:25
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/elektrarna-dukovany-dostavba-silnice-obchvat-investice-doprava-ekonomika.A251103_877333_jihlava-zpravy_mv
Velkamedvědice
Přidat názor
výkup nebude max. to rozdělí
05.11.2025 12:09
a pak naberu distribuci, podle posledního vyúčtování co ted došlo to bude lepší než elektrárny, tam to prostě monopol každý rok osolí a lid to zacvaká a dividenda by byla tučnější než z celého čezu
Mike -Green D. is killing Europe
Přidat názor
Re: výkup nebude max. to rozdělí
05.11.2025 15:35
Jenže ono to tak jednoduché není. ČEZ není jenom výroba a jenom distribuce. Má spoustu dalších entit například v ESCO segmentu, spoustu obskurních aktivit typu těžba kamene nebo telekomy. TO rozdělení je v jejich případě docela věda XXX ad vertikální integrace - teoreticky ale docela i reálně v praxi vertikální integrace s distribucí není možná. Respektive zde by to síto "mělo" probíhat za transparentních podmínek podléhajících regulaci. Naopak useknout distribuci od matky by mělo být prakticky více easy než ten zbytek. XXX Ano, dělení ČEZu je práce na pár let, proto historicky vždycky zkrachovalo, protože bylo za efektivním mandátem všech zúčastněných.
Elektrikář
Přidat názor
Re: výkup nebude max. to rozdělí
05.11.2025 12:13
Spíš bych řekl, že to rozdělit mohou až když to vykoupí. Za stávající struktury by to myslím bylo z hlediska náročnosti a práva nezvládnutelné. Prostě si to neumím představit, a to i kdyby to bylo rozumné. Kdyby to bylo proveditelné, dávno by to asi udělal i Fiala.
xlsx
Přidat názor
Re: výkup nebude max. to rozdělí
05.11.2025 12:48
Jen bych upozornil,že rozdělené to už bylo pro kup.privatizaci. A honem to zas dali dohromady, páč často působí na jednom dvoře,spolupracují. To by museli vyčlenit jen skutečný prodej,tj. v podstatě pár obchodních kanceláří,mnohdy virtuálních , Obchodní místa taktéž často působí v adm. budovách čezu.
kočák
Přidat názor
05.11.2025 12:14
Tak i rozdělení může být pro tenhle podnik poměrně likvidační. vertikální integrace je tu půl efektu.
Orangutan
Přidat názor
05.11.2025 12:34
Ano, v podstatě nejideálnější pro stát by byla kompletně státní energetika, kde by se dalo plánovat, z výnosů financovat investice, stavět dle potřeba nové bloky atd. Teď je to relativně fungující kočkopes, který se stane s případnou výstavbou nových jaderných bloků pod vehikly státu ještě větším kočkopsem. Necháme se překvapit, zatím je jen jasné, že nic jasného není.
xlsx
Přidat názor
05.11.2025 13:48
Ne. V případě státní energetiky očekáváme hospodářskou zkázu, jako v případě státního čehokoli jiného. Stát neumí hospodařit, napsal nějaký Milton Friedman a dostal za to Nobelovu cenu. Kdo jsou opičáci, aby se s ním hádali?
Orangutan
Přidat názor
05.11.2025 14:49
Opičáci si asi nevšimli že ČEZ je řízen státem celou dobu, minority jsou jen stafáž na valné hromadě. Nevšiml jsem si že by za posledních 30 let cokoli prosadily.
THR
Přidat názor
05.11.2025 15:06
CEZ je rizen mngmentem, ktery se musi zodpovidat vsem vcetne minoritaru a ma vsechny povinnosti plynouci z verejne obchodovatelne akcie. To je velky rozdil. Ciste statni firma s takovymto majetkem ve sprave, CAPEXY a OPEXY v radech mld je jednoduse odsouzena k rozkradeni. Cielem vsech pokusu o zestatneni vcetne dona Pabla a dnes Babise neni nic jineho nez ovladat tyto prostredky.
LexLuthor
Přidat názor
05.11.2025 14:59
Akciovka s minoritami a čistě státní podnik je právě drastický rozdíl. Akciovka podléhá doslova mezinárodnímu dohledu různých Black Rocků a dalších týpků, což brání souvislému rozkrádání a totální neefektivitě. Státní podnik tohle všechno nemá, když něco nefunguje, nikdo nemá jasný zájem to řešit, když se krade, ti okolo mají akorát zájem se do toho zapojit. Vzor české lesy, česká pošta, české dráhy. Firmy jsou trvalá hrobka na peníze a nikoho to nezajímá. Státní ČEZ nemá sebemenší důvod, aby fungoval jakkoli jinak. Podle naší zkušenosti měl Friedman pravdu a Nobelovku dostal právem.
Orangutan
Přidat názor
05.11.2025 14:58
Ano, bohapusté výmluvy politiků,přitom nedovolili aby minority měli zasoupení ve správních orgánech. kde je zastoupení 30% akcinářů.? Všichni ví,co chtěj,ale nikdo jejich hlas neslyšel. Páč to nedovolí.
kočák
Přidat názor
05.11.2025 14:19
S tím nesouhlasím, u energetiky jako klíčové infrastruktury dává státní vlastnictví smysl. Je potřeba ji plánovat, investovat do ní, je to jednotný systém, investice jsou často dlouhodobé, slouží i k zajištění bezpečnosti, není u ních jasná návratnost - komerční subjekt o to nemá zájem. Samozřejmě se to dá rozparcelovat na soukromé firmy a pak se to nějak snažit řídit, dotovat, platit za nevýdělečné služby, ale je to nakonec jen zbytečná komplikace.
xlsx
Přidat názor
05.11.2025 15:13
jenze ten komercni pohled zajistuje kontrolu nad efektivitou. Za me je nejlepsi akciova spolecnost s vetsinovou ucasti (kontrolni balik - only) statu. Za me nejefektivnejsi set up.
LexLuthor
Přidat názor
Lex
05.11.2025 15:42
Souhlas. Máš kontinuálně rozumné názory. Nemluvě o tom, že je zvláštní, pokus i akcionáři přejí zlividovat nejlikvidnější akcii PX. To ho můžeme rovnou zrušit.
Velkamedvědice
Přidat názor
Re: Lex
05.11.2025 15:53
pokud k zestatneni dojde, coz se doufam nestane. Pak se PX pripoji bud do Vidne nebo Warsavy a jakko takovy prestane existovat. A to je hlavni duvod proc si myslim, ze to neprobehne.
LexLuthor
Přidat názor
05.11.2025 15:36
Nevím jak správně zajistit vysokou efektivitu, ale infrastruktura prostě obvykle není moc vhodná pro podnikání. Vodovody, kanalizace, silniční správy, správy povodí atd. Jsem si vědom, že něco je komerční, něco polo, něco ne, rozkrást se dá při velké snaze asi všechno.
xlsx
Přidat názor
05.11.2025 15:48
infrastruktura je velmi vhodna pro podnikani. Vsechny privatizovane (statni, ci mestke) vodarny, rozvody plynu okamzite nasly kupce. Obecne utilities jsou obchodovany na vsech burzach. Napriklad EPH jde prave po techto prilezitostech a vyplaci se jim to. Je to regulovany byznys s jistym vynosem a subvencemi...
LexLuthor
Přidat názor
05.11.2025 15:30
možná by to mohli zadat jako diplomovou práci nějakýmu nadějnýmu studentovi
Myllylae
Přidat názor
Dohnal & Šura: Zestátnění ČEZu - ano, nebo ne?
05.11.2025 12:04
https://www.youtube.com/watch?v=SoqFBtNgL3E
Tomáš M.
Přidat názor
Re: Dohnal & Šura: Zestátnění ČEZu - ano, nebo ne?
05.11.2025 13:46
Jako hezký video, ale pořád všechno dokola. Argumenty pro různé varianty jsme slyšeli 100x, se všemi se dá souhlasit. Pořád ale nikdo nedal na stůl variantu, podle které by se reálně dalo jet.
xlsx
Přidat názor
růst ceny elektřiny přes 100EUR
05.11.2025 10:52
indikuje růst CEZu na 2000+
alexandros
Přidat názor
Cena el. 98,7EUR
04.11.2025 21:20
Cena el. v posledních dnech roste, dnes +2%. Od začátku roku + 8,65%.
Lišák
Přidat názor
Re: Cena el. 98,7EUR
05.11.2025 8:20
Ano, jako každý rok s tím jak se blíží ukončení obchodování s ročním kontraktem a máme relativně chladnější zimu, která pomáhá kontraktu na plyn (32-33 EUR/MWh). Na druhou stranu 27 je za 91 a 28 za 81 EUR/MWh. Toto jsou čísla, která se postupně více propisují do prodejního koše ČEZ.
Elektrikář
Přidat názor
05.11.2025 8:39
Tak to bylo prakticky pořád, že cena na 2-3 roky dopředu je nižší než hned na následující rok. A to je base load. Cena výkonu ze stabilních zdrojů bude asi stagnovat nebo mírně a neustále růst, ono ani ty plynovky se nepostaví zadarmo.
xlsx
Přidat názor
05.11.2025 9:29
Je to tak, ale tentokrát je zaceněn fundament vyšší nabídky plynu a jeho nižší ceny. Pokud bude na jaře plynu dost bude spíše cena táhnout dále níže. Nejedná se tedy o běžný časový diskont. XXX pnové plynovly jsou a budou stát na kapacitních platbách, nikoliv baseload cenách. Plynovka pak primárně těží z okamžotých vysokých spotových cen
Elektrikář
Přidat názor
Re: Cena el. 98,7EUR
04.11.2025 21:59
Myslím, že lidé, co z čezu přeskočili plně na komerčku honí holuby po střeše s tím, že zlatý skřivánek na ně počká - a z mých dlouholetých zkušeností na burze se to děje naprosto vyjímečně - KB jsem viděl taky, ale čez má pořád v mých kalkulacích o víc jak 10% zhodnocení větší potenciál jak KB, takže jsem samozřejmě nevyměnil :-)
Llanowar
Přidat názor
05.11.2025 8:08
Ono to nemusí tak úplně přeskakování. Za téhle situace může být prostě rozumné redukovat pozici v ČEZu na rozumný poměr v portfoliu, stejně pak (třeba o něco později) i v té KB. ČEZ by byl super bez politických zásahů, které jsou ale čím dál tím větší a nevyzpytelnější. 10 % potenciálu (a ještě subjektivních) není zase tak silný argument, aby člověk překopával ptf.
xlsx
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
>>
Reklama
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
Změnit přezdívku
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako
nick
, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.
Obecná diskuze
Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte
ZDE
Právě diskutujete
Téma
Názor
19:37
Palantir Tchnl-...
Re: Zatím dobrý
19:32
Obecná diskuze
Re: tak pitomio...
19:08
Obecná diskuze
tak pitomio je ...
18:59
KOMERČNÍ BANKA
UPVEST - Obchod...
18:40
Obecná diskuze
Re: Jeden dobrý...
18:19
Obecná diskuze
Re: Bloode
18:11
Obecná diskuze
Re: Bloody
18:08
Palantir Tchnl-...
Zatím dobrý
Nejdiskutovanější zprávy dne
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Průměrný odhad
Váš tip
30.09.2025
1 252,25
31.10.2025
1 310,88
30.11.2025
1 306,25
31.12.2025
1 275,00
31.01.2026
1 367,14
28.02.2026
1 415,00
31.03.2026
1 450,00
30.04.2026
1 216,67
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2025
Koupit
Držet
Prodat
close modal
Uživatelské jméno
Heslo
Příhlásit se
Nepamatuji si heslo
Nemám registraci
Potřebujte poradit?
Zavolejte nám
+420 221 424 240
nebo napište na
info@patria.cz