Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,24
KB1160-0,43
PKN92,8592,94-2,37
Msft1,78
Nokia5,2445,272-0,19
IBM-0,42
Mercedes-Benz Group AG58,158,121,10
PFE-0,04
27.11.2025 18:00:28
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 27.11.2025 16:15:03
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 27.11.2025 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 278,00 0,24 3,00 47 777 836
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • to bude mrzení...TYkač vyhraje hned dvakrát
    27.11.2025 15:20

    Další provoz uhelných elektráren Chvaletice, Počerady a v Kladně už nemá od roku 2027 žádný ekonomický smysl, řekl v podcastu Štěpení majitel energetické skupiny Sev.en Pavel Tykač. Skupina je podle něj připravena na jakékoliv rozhodnutí státu o potřebnosti uzavíraných zdrojů pro tuzemskou soustavu. Nebrání se ani předání elektráren státu (ČTK)
    alexandros
    • Re: to bude mrzení...TYkač vyhraje hned dvakrát
      27.11.2025 15:36

      Předání nebo prodání? Takže on nedá ani korunu,aby rekonstruoval na plyn. Asi mu někdo řekl,že nedostane ani korunu dotace.
      kočák
      •  
        27.11.2025 17:45

        Řekl, ať je PROVOZUJE stát nebo kdokoli, že k tomu je předá (a site na budoucí paroplyn si nechá). Ne že je "prostě předá"... A tady je důvod https://www.youtube.com/shorts/oxymVzeRzY0
        DupByk
  • Štěpení s Tykačem !!
    26.11.2025 19:07

    https://www.youtube.com/watch?v=fft7MPIX6Eo
    DupByk
    • Re: Štěpení s Tykačem !!
      27.11.2025 10:27

      Ještě se ho zapomněli zeptat důležitou otázečku, kolik dohromady nasyslil procent a co s nima plánuje.
      xlsx
    • ženemwe se do nedostatku energie v CR
      27.11.2025 9:51

      CEZ bude muset být zestatněn a to rychle...-3 uhelky udělá značný výpadek od 1/2027
      alexandros
      • Re: ženemwe se do nedostatku energie v CR
        27.11.2025 13:26

        Tak to hej, pro ČEZ by to mělo znamenat větší odbyt. Otázka je v jak moc v podobné situaci jsou uhelné elektrárny ČEZu, bude výroba z nich také ztrátová jak u sev.en ? Cena elektřiny navíc spíš klesá než roste a povolenka noapak zase nesmyslně roste, blbá kombinace.. a btw EPH ten český deficit ze slovenských jaderek celý dorovná jak jsem tu už kdysi dávno psal. Tady by se znárodňovalo a vedle na Slovensku zatím soukromé EPH buduje jádro. Možná by celý ČEZ měl řídit Křetínský :D s tím dilatantem Havlíčkem to bude totiž katastrofa, to už nám ukázal s Rosatomem. Za což by měl jít sedět..
        Make_CEZ
        •  
          27.11.2025 15:15

          on to vyšší odbyt nejspíše nebude, když jsou ty elektrárny extrémně potřeba a je super cena i všechny uhelky jedou většinou na max. Pak jsou tu hodiny kdy ty uhelky přejíždějí záporné dno a pak hodiny kdy je to tak nějak nic moc a tam by mohly být ceny o trochu vyšší. Ale apriory to vyšší výkon pro ČEZ být nemusí, možná pro paroplyn.
          Elektrikář
      • Re: ženemwe se do nedostatku energie v CR
        27.11.2025 11:58

        Jakej značnej výpadek? Vždyť už teď jedou Cvaletice sotva 1/2roku. Jestliže se dostaví 2-3plynovky, tak co stím? A ona ta soběstačnost domků taky stoupne. Jedinný problém vidím v tom,čím krmit elektrokrámy, pokud jich násilně přibyde.
        kočák
        •  
          27.11.2025 13:35

          Asi tak, a co stane až skončí válka, rusnáckové budou plyn tlačit do EU za každou cenu..
          Make_CEZ
      • sašo a kdo ho zestátní
        27.11.2025 10:50

        ta partička slováků a stb agentů co se tam už ted ani moc necpe ? kde by na to vzali :o)
        Mike -Green D. is killing Europe
      • Re: ženemwe se do nedostatku energie v CR
        27.11.2025 10:44

        a s tou ztrátou za kolik budou ty elektrárny oceněny počítáte? Ledvice budou ztrátově provozovat do roku 2030 už nyní s tím, jak bude padat cena elektřiny se ta ztráta bude zvyšovat.
        Elektrikář
        •  
          27.11.2025 10:51

          Pověz mi jak bude padat cena elektřiny, když cena elektřiny z nových bezemisních zdrojů je vyšší než současná cena elektřiny? Nějaké perpetum mobile v tvoji hlavě?
          Llanowar
          • lino
            27.11.2025 11:34

            Neměl bys to atk přehánět s tím narcismem a arogancí. Zrovna včera mě dodavatel přemlouval, ať u něj zůstanu, že mi sleví 30 procent a dá bonus 3000. Takže , při vší úctě, co se děje v tvé hlavě, a vědět bych to nechtěl, je irelevantní. Do elektrákáře se opakovaně hloupě navážíš..Názor ČEZ....https://www.idnes.cz/ekonomika/podniky/cez-zisk-ceny-elektriny.A251111_113215_ekoakcie_ven
            Velkamedvědice
            • Re: lino
              27.11.2025 11:36

              ...... Zatímco letos se průměrné ceny elektřiny pohybují přes 120 eur za megawatthodinu (MWh), pro příští rok už je to kolem 94 eur za MWh. „To je poměrně razantní pokles realizační ceny,“ podotkl. Skupina má v současnosti za tyto ceny prodáno 79 procent své výroby na příští rok. V Evropě bují nový byznys. Vydělávání na bateriích a záporných cenách elektřiny Průměrné realizační ceny elektřiny navíc podle výhledu ČEZ klesají i v dalších letech. Na rok 2027 se nyní pohybují kolem 83 eur za MWh a na rok 2028 na 76 eur za MWh. Vliv klesajících cen elektřiny na energetickém trhu je patrný v hospodaření ČEZ už letos. Oproti loňsku totiž průměrné realizační ceny elektřiny klesly zhruba o deset eur za MWh. Zdroj: https://www.idnes.cz/ekonomika/podniky/cez-zisk-ceny-elektriny.A251111_113215_ekoakcie_ven.....
              Velkamedvědice
              •  
                27.11.2025 11:36

                jasně, chytrolín Šnobr tvrdil, že už nikdy pod 100, ten toho tvrdil
                Velkamedvědice
                •  
                  27.11.2025 11:58

                  Potřebuješ pro projekty, které se dokončí za dva roky aby vůbec jsi je zaplatil bez zisku minimálně 75 euro za Mwh u bezemisních. Dnešní cena je naprostý standard a čez z těchto cen bude díky jaderkám těžit další desítky let.
                  Llanowar
                  •  
                    27.11.2025 12:09

                    Kolego, chápu vaše emoce jde o hodně. Ale o enomice energetických projektů něco vím. Plyn dnes určuje cenu elektřiny na burze. Zcela zjednodušeně 2xplyn+0,4xpovolenka. Ta druhá konstanta v čase klesá. XXX cenu větru a FVE pak většinou určují dotace mimo trh. VTE dnes cca 130 EUR/MWh u nás. Naopak to pak dělá díru do návratnosti jaderek, uhelek a plynovek. A cenu plynu pánové v podcastu vysvětlují přesně a do puntíku. Rád budu diskutovat s vámi dál a přeji vašim investicím úspěch.
                    Elektrikář
                    •  
                      27.11.2025 12:27

                      Ten vzorec pro plyn platí teď, dokud jsou nevyužité plynovky. Až dojdou, je potřeba do vzorce přidat náklady na stavbu nové plynovky plus si 5-10 let počkat, až to postaví.
                      xls
                      •  
                        27.11.2025 15:03

                        Ne ten vzorec platí dokud ten trh funguje jako dneska trh. To co zminujete jsou kapacitni mechanismy, ale ty bud resi jen konkretni zdroj nebo celou bilanci v zime a jen v zime. Je to slozitejsi. Ale to se opet dostavame k temati co plati zakaznik a co se dostane do topliny CEZ
                        Elektrikář
                    •  
                      27.11.2025 12:20

                      Nápad vypnout 2 GW v jeden den je tak trochu pokus o vystrašení a vzkaz heleďte, jak jsem důležitý. Ale je dost možný, že po Tykačovi neštěkne ani pes, brzo se spustí 4. blok Mochovce, pojede spousta nových baterek, nové plynové zdroje v Německu, ti co plynovky mají tak naříkají, že se nezaplatí jelikož skoro pořád stojí a tak. Jediný problém je teplo pro Kladno. Já jsem třeba i rád, že Tykač s ele skončí, protože z hlediska energetické bezpečnosti mi nepřijde jako spolehlivý partner. Dal bych mu dotaci na leden únor 2027 na 20% kapacity a pak ať to celé zavře. Pro ČEZ je to celé dobrá zpráva.
                      Zvonička
                      •  
                        27.11.2025 13:38

                        Souhlas Sparta/EPH vyhraje ligu :)
                        Make_CEZ
                      •  
                        27.11.2025 12:36

                        Tykač akorát tak všechno levně koupil a nedal do toho víc než musel. Ono se mu to rozsype samo pod rukama.
                        kočák
                        •  
                          27.11.2025 15:37

                          Když věděl, že to nemá dlouhodobou perspektivu, tak proč by do toho cpal další prachy?
                          xlsx
                          •  
                            27.11.2025 15:47

                            No ona taková elna mí v letě odstávku,a vše se opraví,aby to spolehlivě projelo další zimu. Taky v ECHVA to bylo tak,že se plánovaně přertubkoval blok. To už dávno není,Škoda se odstěhovala. Jede se na krev,no když tak to zůstane stát a seženou se vietnamčíci,co to opraví. To ale pak není spolehlivý záložní zdroj,za který by někdo chtěl platit. Navíc záložní zdroj je tak dobrý leda plynový. Nebo taky někde diesel.
                            kočák
                  • Jsem
                    27.11.2025 12:01

                    pro jaderky a držím. Nicméně realita je taková, že v nejbližších letech...viz odkaz
                    Velkamedvědice
                    • Re: Jsem
                      27.11.2025 12:19

                      Nové jaderné zdroje při současné technologii jsou příšerně drahé. To se pohybuje vysoce nad 100 euro u nových jaderek v EU. Při sočasných cenách se to v EU nevyplatí. Čína je na polovině ceny EU, ale i u nich to bude růst jak budou bohatnout. tak dlouhé dráty aby jsme brali z číny je taky fyzikální nesmysl. Musíme pálit fosilní a přejít na bezemisní ať to stojí co to stojí nejlépe co nejdříve, protože jiná cesta na minimálně dekádu prostě neexistuje.
                      Llanowar
          •  
            27.11.2025 11:10

            ale přeci z bezemisních zdrojů je elektřina zadarmo, alespon to "odbornící" z oblasti oze stále tvrdí, jen je divné, že když je zadarmo a prodávají ji za peníze tak proč stále chtějí dotace a proč tenpřechod na to zadarmo má stál jen v ČR 3 biliony korun :o)
            Mike -Green D. is killing Europe
    • Re: Štěpení s Tykačem !!
      27.11.2025 6:10

      Jo, superzajímavý. Ne snad že by zaznělo něco převratného, ale potvrzuje to objektivní pohled na energetiku. Celkově se blíží megaprůšvih mnohem větších rozměrů než 21-22. Prostě energetika je obor, které musíte plánovat s horizontem 30-40 let, zatímco politici mají horizont řešení problémů 4 roky, a to ještě jen z hlediska, jak co nejvíc ukrást. Výsledkem bude naráz do zdi pro celou ekonomiku, který si neumíme představit. Z hlediska akcie ČEZu to bude taky zajímavý, stávající jaderný bloky jsou zlatou krávou, která bude bude snášet v příštích 10 letech čím dál tím víc zlatých vajíček, teď je klid před bouří.
      xls
      •  
        27.11.2025 9:40

        JJ souhlas. V tom rozhovoru nezaznělo nic co by mě nějak významně překvapilo nebo co bych vyloženě nevěděl či netušil a to včetně té politické strejcokracie, ale jednu věc musím vypíchnout a to je to, že na mě Tykač mile překvapil, působil uvěřitelně a vše co říkal říkal tak polopaticky, že to musí pochopit snad úplně každý. Motivaci ke koupi Mafry jsem mu také uvěřil a za mě smekám klobouček. Jinak ten rozhovor ještě více posílil moje nedávné rozhodnutí změnit strategii a namísto realizace tučných zisků držet dál zbytek akcií ČEZ děj se co děj. Aktuálně je to už jen 6490Ks z původních 14200ks. Upřímně řečeno stejně nevím kam jinam bych ty peníze dneska nějak smysluplně zainvestoval.
        Lišák
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.09.20251 252,25
31.10.20251 310,88
30.11.20251 344,44
31.12.20251 322,22
31.01.20261 405,00
28.02.20261 438,13
31.03.20261 445,71
30.04.20261 483,33
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2025