Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN66,9266,98-0,30
Msft-2,45
Nokia3,3843,43-0,69
IBM-8,25
Mercedes-Benz Group AG73,1473,16-1,08
PFE-3,84
26.04.2024 2:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

Playtech Depository Receipt
Poslední obchod Změna (%) Změna Objem obchodů ()
- - -
Poslední obchod Změna (%) Změna Objem obchodů ()
- - -
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 

Zpravodajství Playtech Depository Receipt
Komerční banka, a.s.: Oznámení o přijatých usneseních na VH KB konané dne 24.4.2024
25.04.2024 9:34
Komerční banka, a.s. IČ 45317054 Společnost Komerční banka, a.s. zveřejnila Oznámení o přijatých usneseních na VH KB konané dne 24.4.2024, více informací zde: Přijatá usnesení VH 2024.

Monitoring médií
mluvčí 1, -------------------- Škody na úrodě ovoce budou kvůli silným mrazům opravdu rozsáhlé. Mrazy zasáhly zejména sady v Čechách, takže pěstitelům ovoce, vinné révy i zeleniny se chceme věnovat ve zprávách Radiožurnálu.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
20% lidí kupuje rostlinné alternativy živočišných produktů alespoň jednou týdně. Nejčastěji je konzumují na svačinu nebo k snídani, a to hlavně generace Z Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Novou šéfkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Dříve působila ve společnostech L'Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií.