Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ12901292-1,00
KB0,00
PKN98,8498,940,33
Msft-0,06
Nokia5,825,898-1,41
IBM-1,93
Mercedes-Benz Group AG58,3258,340,29
PFE-1,69
08.11.2025 2:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 17.10.2025 9:25:26
KOMERČNÍ BANKA (BKOM.SG, Stuttgart)
Závěr k 7.11.2025 Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
46,58 2,06 0,94 6 408
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  • Komerčka
    07.11.2025 16:58

    Skvělá kvalita aktiv a VÝRAZNĚ zrychlený rust v roce 2026.....Slova pana Juchelky...co víc si přát??? 1200 kč je minimum.....příští rok se máme na co těšit
    Vata
    • Re: Komerčka
      07.11.2025 18:46

      Kde sou ty časy kdy se Moneta měla prodat za 100 na stole v českejch :(
      Bloody fox
  • Položme si otázku
    07.11.2025 11:57

    Proč KB roste právě v době, kdy se začíná na trzích projevovat nervozita? Čím to asi bude? Jo to útěk do relativně bezpečného přístavu, kde bude náš kapitál lépe odolávat turbolencím? Jakmile se bouřka přežene, tak pak ho opustíme, ale dle mého to nebude zítra, ani za týden. Tak to vidím já.
    klon tutOvky
    • Re: Položme si otázku
      07.11.2025 16:50

      Jaká nervozita, prostě jen dohání s noblesou ostatní banky
      Tom55
    • Re: Přístav
      07.11.2025 12:01

      opustíme na jaře příštího roku.
      petr12
      • to: petr
        07.11.2025 12:21

        Určitě lepší varianta jak na podzim :-)
        klon tutOvky
    • Re: Položme si otázku
      07.11.2025 12:00

      Podle nás je to právě v tom zpomalení; na KB dorazila přehodnocovací vlna, která na Monetě i Erste už byla. Tenhle fázový posun, kdy Erste vystartuje jako první, po ní Moneta a po ní KB, je k vidění už několik let, co se začaly všechny hrabat z děr po covidu a začátku války.
      Orangutan
      • to:orangutan
        07.11.2025 12:05

        I to může být jeden z faktorů, ale určitě ne jediný. Každopádně děkuji za plodnou debatu a přeji jen to dobré :-). Necháme se překvapit.
        klon tutOvky
        • Re: to:orangutan
          07.11.2025 12:31

          Souhlasím s přehodnocovací vlnou. Ke mně také dorazila, takže jsem po týdnu čekání na korekci nakoupil s vizí cca 20% prostoru pro růst KB do divi 2026, vzhledem k tržním cenám Monety a Erste a výnosům těchto bank. Jinak na BCPP není podle mne žádný jiný titul, než KB, kam by se v tuto dobu dalo s perspektivou 6 měsíců investovat více peněz.
          Agapornis
  • Pokud probíhala
    07.11.2025 11:09

    téměř od jara půlroční akumulace v pásmu sca 1020-1050, tak nikdo rozumný se tuho nebude zbavovat po deseti procentním UPu. Ten si počká v klidu na nějakých 25-35%. A pokud to byl nějaký tlouštík, tak je to celkem jistota :-).
    klon tutOvky
    • Re: Pokud probíhala
      07.11.2025 11:23

      nesouhlas. Zrovna tlouštíci mají řadu speciálních důvodů, proč se něčeho zbavují; třeba to, že něco přesáhlo stanovené množství, nebo že je třeba uvolnit cash na něco úplně jiného. Tohle všechno je zjednodušené vidění burzy jako hry s nulovým součtem - "správně je to, co právě dělám já, já kupuju, tudíž ten týpek proti mně co prodává to dělá blbě a je to hlupák." Burza funguje ve skutečnosti podstatně složitěji, správně mohou konat oba dva a oba mohou vydělat, a oba jsou tím pádem rozumní investoři. Pokud neznám situaci druhého a neznám jeho strategii, těžko mohu vědět, jestli má prodávat nebo kupovat. Jasné je to jen v extrémních případech, kdy akcie zjevně krachuje.
      Orangutan
      • to: orangutan
        07.11.2025 11:31

        To ale neplatí pro všechny. Musí brát v úvahu i poměr rizika a výtěžnosti, kterou od titulu očekává. Ne všichni rotují dle toho kam uvrtat kapitál a točit ho . Např penzijní fondy atd. mají jinou strategii jak spekulanti. Jsou více konzervativní. Tož tak asi.
        klon tutOvky
        • Re: to: orangutan
          07.11.2025 11:45

          Ne zcela rozumíme reakci. Říkáme, že různí investoři mají různou strategii, což může vést až k tomu, že jeden ve stejný okamžik kupuje a jiný prodává a oba dělají dobře ze svého hlediska. Pročež ano, ne všichni rotují jak Vladík, někteří mají HOLD na vlajce. A naopak, jiní rotují jak Vladík a drží to ani ne den, třeba takový Uncass. Ti dokážou dnes koupit i prodat. Smysl dávají úplně všechny akce, jaké lze vymyslet, v daném kontextu. Snad kromě toho, co dělají opičáci - tlachají o titulu, který nemají.
          Orangutan
          •  
            07.11.2025 11:52

            Blíží se zvyšování cílovek.První bych tipl na 1185.Pak 1215.
            ?
      • Re: Pokud probíhala
        07.11.2025 11:27

        Přesně tak. Obchod má dvě strany - kupujícího a prodávajícího. A jak říkáš, mohou oba vydělat. A zamyšlení se nad "proč to zrovna teď prodává" může být taky inspirativní.
        akciovy_cumenda
      • Opičáku
        07.11.2025 11:27

        když už jsme u toho. Co říkají Elliotovy vlny teď ?
        petr12
        • Petr 12
          07.11.2025 11:38

          Hele, tady s tím Elliottem často narážíme, protože KB má hodně svérázné vlny, například už tím, že se chová jak ve zpomaleném záběru. Ale už jsme hlásili, že útvar, vzniklý v loňském roce, s velkolepým útesem na jaře (únor - květen), který pak propadne do širokého a mělkého údolí, aby pak přešel do nového výstupu, se za roky 2024 a 2025 úplně přesně opakuje, což nasvědčuje nějakým pravidelným akcím těch fondových tlouštíků, takže stačí vzít ten minulý útvar a posunout ho trochu výš a můžeš tušit, co se stane dál. A je to jak říkáš - míří to někam k těm 1250 příští jaro, ježto to začalo růst dost brzo, tak je dost místa i na vyšší růst. XXX Dost dlouhý časový úsek ovšem dává i dost místa na nějaké propady cestou, o které by se mohl postarat Mr. Trump, například právě te´d skrze ten shutdown. ten letošní jarní útes byl pěkně divoký, jsou v něm pozoruhodně hluboké stovkové zářezy (konkrétně den osvobození a dividenda). Z čehož plyne, jak nízko pod trendem se taky lze ocitnout, a je to dost bez varování. XXX Druhá generální námitka se týká toho výkladu fundamentu, který je nejednoznačný a za nás dost jedovatý; viz to, co tu občas píše p.t. Čtenář. XXX Ze standardních akcí Buy, Sell, Hold a Let jedou opičáci stále v té poslední.
          Orangutan
          • Re: Orangutan
            07.11.2025 12:18

            Za mne žádné překvapení, i když na tuto cenu se to možná dostalo dříve, než bych čekal. (A myslím, že nejracionálněji to zde pojal Vládík :-)) Otázka, kterou je si podle mne třeba nyní pokládat je, kde se ustálí na delší dobu kurs po dividendě, kdy klesne výplatní poměr...
            Reitner
          • Re: Orangutan
            07.11.2025 11:43

            Já tam ty Elliotovy vlny na KB vidím, ale ještě jsem tomu nevěnoval čas. Někdy příště. Děkuji za odpověď.
            petr12
  • Komerčka
    07.11.2025 11:01

    Zatím bych se neobával držet pozice. Jo, je to teď překoupené a korekce je možná, ale KB teď vypadá dobře a dle rychlého pohledu na graf dá pásmo prozatím velmi zhruba 1190 - 1250.
    petr12
  •  
    07.11.2025 10:29

    Se mi libi, jak kdyz to pada, tak tu lidi hazou cenovky jako ze KB krachuje, to bude za 100 / akcie, apod... naopak kdyz to roste tak zas, jo, do konce mesice mame 1300, 1500, 2000, 5000, 10000, atd... pritom jedine, co je dulezite je jaky je fundament a s tim souvisejici vnitrni hodnota te akcie, a prave se to dostalo do regionu, kdy je to na hornich hranicich vsech, i tech nejoptimistejsich valuacnich modelu. Aneb rozumny investor zacal pomalu redukovat pozici a negembluje s castkama jako 1300, 1400, 1500.
    xoxoxo
    • rozumny investor?
      07.11.2025 10:37

      Rozumny investor redukuje pozici na zaklade toho, ze to ted vypada valuacne tak ci onak? To dela spis spekulant. Rozumny investor se diva na to, jak to bude vypadat za 3, 5, 10 let ;)
      sleeper
      • Re: rozumny investor?
        07.11.2025 11:18

        Ano, tak to dělá někdo, kdo to chce koupit a dál ho nic jiného nezajímá. Někdo, kdo aktivně nakupuje i prodává se snaží nakupovat, když je to technicky podhodnocený a nakupovat, když je to technicky nadhodnocený právě oproti tomu fundamentu.
        xoxoxo
      • Re: rozumny investor?
        07.11.2025 10:43

        Rozumný investor koná podle svojí strategie a na strategii ostatních kašle. Jinak není pravda, že je důležitý jenom fundament, když se navíc asi neshodneme, jaký fundament KB vlastně je.
        Orangutan
    •  
      07.11.2025 10:37

      je to sice na ATH, ale podívej se na ty objemy, zřejmě má někdo ještě optimističtější valuační model, nebo, méně pravděpodobně, něco nevíme ...
      missing link
  • vzhůru 1160 a výše :-).
    07.11.2025 9:11

    Tak mluví čáry máry:-). Ale že by to bylo bez drobných zaškobrtnutí, tomu se mi nechce věřit. Uvidíme.
    klon tutOvky
    • Re: vzhůru 1160 a výše :-).
      07.11.2025 9:28

      jasně, problém existuje už teď a jmenuje se "finanční situace v USA", která je mimořádně blbá a pokud bude eskalovat, vyrobí nějakou mezikorekci i na KB.
      Orangutan
    • Re: vzhůru 1160 a výše :-).
      07.11.2025 9:18

      Vy ste pěkní dacani. Moc dobře víte že, vánoční prémie na přikupovaní chodí běžným zaměstnancům v prosinci tak to schválně posunete nahoru už v listopadu. Hamba Vám.
      Tomáš M.
      •  
        07.11.2025 9:35

        Třeba i běžní zaměstnanci pochopí, že to chce otevřít si úvěr na obchodování a pak nakupovat kdykoli ve slevě (tj. KB v létě) a z prémií pak zatáhnout dluh.
        xlsx
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
 TémaNázor
16:25 
16:14 
16:06 
16:03 
15:56 
15:55 
15:50 
15:46 
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.09.2025-
31.10.2025-
30.11.2025-
31.12.2025-
31.01.2026-
28.02.2026-
31.03.2026-
30.04.2026-
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2025