Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ504504,5-0,40
KB933,5934-0,53
PKN93,6293,74-0,51
Msft-0,71
IBM0,11
DCX71,0671,07-1,99
PFE1,54
19.2.2018 14:50:01
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 19.2.2018 14:35:08
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
504,00 -0,40 -2,00 47 563 488
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  •  
    16.2.2018 21:41

    Šnobr varuje, že náklady na případnou výstavbu nových jaderných bloků v Česku budou obrovské. Žádný politik daňovým poplatníkům neřekl, kolik to bude stát. Nechápu obrovskou sebedůvěru, že se Česko stane profesorem všech zemí na světě a dokáže jadernou elektrárnu postavit, dodává. https://video.aktualne.cz/dvtv/budoucnost-cez-je-to-vysoka-politicka-hra-vliv-si-chce-udrze/r~8ed71384100d11e8a72bac1f6b220ee8/
    fluidum
    •  
      19.2.2018 9:36

      Nejvíc mě "dojímají" ty báchorky o energetické soběstačnosti...nikdo už ovšem neřekne, že palivové články jaksi nevyrábíte, takže je budeme dovážet. Co je na takovém stavu soběstačného? Že vlastní výroba probíhá na území ČR? Jaký je ve vztahu k energetické soběstačnosti rozdíl oproti elektrárně na dovážený zemní plyn?
      ABe
      •  
        19.2.2018 10:06

        Rozdíl je ve fyzickém objemu a penězích. U palivových článků si můžeš udělat zásobu na několik let.
        ..
    • Fluidicku spinkej dal
      17.2.2018 6:11

      Rikam to tu nekolik let CEZko nema na stavbu JE ani financne ani personalne ani firemne ani technologicky natoz rozkradena vytunelovana a spatne rizena firma :-))
      martík
    • Šnobr
      16.2.2018 21:59

      A má pravdu.
      Bentley
      • Re: Šnobr - je to diletant, to je zřejmé
        16.2.2018 23:20

        https://ekonomika.idnes.cz/finsko-stavi-jadernou-elektrarnu-hanhikivi-fzd-/eko-zahranicni.aspx?c=A161118_2286608_eko-zahranicni_rts
        Špaček
        • A věta
          17.2.2018 9:26

          Právě aktuální cena elektřiny pohybující se kolem 35 eur za megawatthodinu je pro jaderný průmysl největší problém. Za tuto částku se investice do nových bloků nikdy nevrátí. Kouklík nechce prozradit, s jakou cenou investoři Hanhikivi počítají.
          Bentley
          • Tohle jsou zajímavé věty
            17.2.2018 11:21

            Finové se pouští do výstavby nového zdroje (s vynikajícím Rosatomem) i přesto, že se dosud (s francouzskou Arevou) nepodařilo dokončit elektrárnu Olkiluoto 3. Podle původních plánů měl reaktor běžet už šest let (už 8 let). Celý projekt se trojnásobně prodražil a bývá vnímán jako odstrašující příklad, v jaký problém se může výstavba jaderné elektrárny zvrtnout. Přesto Finsko podle Kouklíka jaderné energetice věří. ZEMĚ MÁ JEDEN Z NEJVĚTŠÍCH PODÍLŮ OBNOVITELNÝCH ZDROJŮ V EVROPĚ, biomasa a vodní elektrárny pokryjí více než třetinu spotřeby. Zcela zabezpečit poptávku však nestačí. Země (s 5,5 mil. obyvatel) se ve špičkách neobejde bez dovozu ze zahraničí a podle zprávy Evropské komise se na tom nic nezmění ani poté, co bude (nebude) v roce 2018 obří 1600megawattový reaktor Olkiluoto konečně dokončen. „Finové jsou pragmatický národ a přírodní podmínky je nutí chovat se velmi efektivně. V loňském roce dováželi 18 terawatthodin elektřiny. Nemají jiné zdroje, s jádrem mají přitom zkušenosti,“ vysvětluje Kouklík.
            Špaček
            • Re: Tohle jsou zajímavé věty
              19.2.2018 9:43

              Kouklík jen hájí svůj projekt.
              Bentley
              • zvýšení daní
                19.2.2018 9:52

                https://www.mesec.cz/clanky/vyssi-dane-z-pronajmu-akcii-i-bitcoinu-chystana-zmena-usetri-jen-beznym-stradalum/
                Georg1
        • Rodí se vynikající sovětsko-finsko-česká spolupráce
          16.2.2018 23:22

          https://www.mzv.cz/helsinki/cz/obchod_a_ekonomika/aktuality/cesti_vyrobci_jadernych_technologii.html
          Špaček
  • TA ČEZ 15.2.
    16.2.2018 8:44

    Cena akcií ČEZ zůstává pod hlavním rostoucím cenovým kanálem. V posledních dnech se titul nachází mezi 20- a 50denním průměrem. Vytváří se trojúhelníková formace, která by při proražení mohla vyslat vstupní signál. Nejbližší rezistencí je 20denní průměr, následují linie na úrovni 517 a 530,8. Nejbližším supportem je 50denní průměr, následuje linie podpory na 502. http://www.investicniweb.cz/cez-komercni-banka-a-moneta-money-bank-ceske-blue-chips-pohledem-technicke-analyzy-15-2-2018/
    Manitou
  • Jedině vynikající Rosatom umí stavět
    15.2.2018 22:48

    nejlepší jaderné elektrárny na světě. Bez jaderných elektráren nelze do budoucna zajistit plynulé a nepřetržité dodávky elektrické energie spotřebitelům v ČR, to je zřejmé. A kolika desítkami miliard korun se ze st. rozpočtu každoročně dotuje solární energetika a proč k tomu došlo, to je taktéž zřejmé.
    Špaček
    • Re: Jedině vynikající Rosatom umí stavět
      16.2.2018 9:49

      Vynikajícím Rusům se obzvláště povedla jaderná elektrárna v Černobylu, to je zřejmé..
      Hygge
      • Dana Drábová o černobylské havárii v Hyde Parku
        16.2.2018 11:29

        Dana Drábová: "Šlo o vojenský, velmi jednoduchý reaktor... Což ale neznamená, že se nedal provozovat bezpečně. Svým studentům s oblibou říkám, že se reaktor bránil havárii až do poslední chvíle. Nicméně touha lidí splnit socialistický závazek vedla jeho obsluhu k tomu, že ochranné pojistky - v rozporu s čímkoliv - vypínali."
        Špaček
        • Sovětský reaktor v Černobylu byl vynikající, to je zřejmé
          16.2.2018 11:36

          Kdyby tehdy v Černobylu nechala obsluha reaktor udělat to, na co byl naprojektován, tak se podle Dany Drábové nic nestalo. „Bránil se lidským chybám do poslední chvíle. Nejméně třikrát mu lidi zabránili v automatickém odstavení. Ale život si nehraje na kdyby,“ uvedla.
          Špaček
          • Re: Sovětský reaktor v Černobylu byl vynikající, to je zřejmé
            16.2.2018 13:09

            Že by vinikající rusové u obsluhy chybovali?? To přece není možné..
            Velkamedvědice
            •  
              16.2.2018 14:56

              Chybovali ne až tak vynikající Ukrajinci, to je zřejmé.
              Špaček
              •  
                16.2.2018 15:13

                Nicméně chyba se přece jen obecně připisuje zástupci hlavního inženýra jaderné elektrárny v Černobylu Anatoliji Stěpaňoviči Ďatlovovi. Byl nadřízeným operátorů v řídícím centru čtvrtého reaktoru. Operátoři mu mnohdy i sami odporovali, když dával příkazy, které by mohly vést k mnohým rizikům. A Ďatlovov byl rus, to je zřejmé...
                qwer
            •  
              16.2.2018 13:24

              Vynikající sovětští soudruzi museli být ožralí jak svině, jak je ostatně v kraji zvykem. To je zřejmé. Následkem byli až stovky tisíc mrtvých a zamořené 3/4 Evropy, známky radiace jsou ještě i po více než 30 letech. Havárii samozřejmě zapřeli, jak je rovněž v kraji zvykem. S jinými jadernými haváriemi to bylo naprosto nesrovnatelné. Asi jako když nejspíš podobně ožralí mechanici zapoměli provést kontrolu protimrazové ochrany motorů letadlas následnou smrtí 71 lidí. Prostě Rusáci jsou pořád stejní a proto já tady žádné ruské jaderné "experty" nechci..
              Hygge
              •  
                17.2.2018 6:09

                Hyggu nez zacnes psat blabol nastuduj si jak to opravdu bylo ty mas siveta a jeste ozralejo leda v hlave :-)))
                martík
                • Martík
                  17.2.2018 8:20

                  Chápu, jsi na dovolené all-inclusive v Mexiku a právě tě vyhrabali po zemětřesení z trosek ..
                  Hygge
              • Na otázky odpovídá Dana Drábová
                16.2.2018 15:11

                Lze srovnat škody, jaké způsobil Černobyl, například s dopadem pum na Hirošimu a Nagasaki? --- „Počty okamžitých i následných ztrát na životech a rozsah devastace postižených oblastí jsou pro Hirošimu a Nagasaki mnohanásobně větší než pro Černobyl. Srovnávat tyto události z hlediska jejich dopadů na lidi kulhá na obě nohy. Pravda je, že únik štěpných produktů z Černobylu byl asi 200x větší než to, co se uvolnilo při výbuších v Japonsku, to ale o následcích nic nevypovídá.“ --- I území České republiky bylo zasaženo radioaktivitou. Konkrétně izotop cesia 137 má poločas rozpadu (tedy začne »zářit«) právě po 30 letech. Je podle vás možné, že současný nárůst rakovinných onemocnění s tím souvisí? --- „V ČR nebyly a nebudou shledány vlivy na zdraví, které by bylo možno spojovat s černobylskou havárií. Průměrné dávky obyvatelstvu v ČR způsobené havárií jsou extrémně nízké a žádné pozorovatelné účinky na zdraví nelze při takto nízkých dávkách očekávat. Obecně se ví, že nárůst počtu rakoviny lze z velké části přičítat také lepší diagnostice, preventivním vyhledávacím programům a také tomu, že se lidé dožívají vyššího věku, kdy se rakovina častěji projeví.“
                Špaček
                • Re: Na otázky odpovídá Dana Drábová
                  16.2.2018 16:11

                  JJ. Poločas rozpadu radioaktivního izotopu udává časovou periodu, za kterou se radioaktivitou rozpadne polovina určitého množství daného prvku. Tento parametr je specifický pro každý radioaktivní prvek. Pro radioaktivní cesium 137 je to 30,17 let. To znamená, že zhruba po 30 letech se jej polovina již rozpadla. Jak klesá objemové množství tohoto cesia tak klesá i jeho záření. Tedy po 30 letech je již zhruba poloviční a za dalších 30 let bude čtvrtinové, ale září (rozpadá se) kontinuálně.
                  hb
                  •  
                    16.2.2018 16:15

                    Ne že by mě to uvádělo do nějáké zvlášť radostné euforie..
                    Hygge
                    •  
                      16.2.2018 16:17

                      Moje poznámka byla k poločasu rozpadu izotopu..
                      Hygge
                • Re: Na otázky odpovídá Dana Drábová
                  16.2.2018 15:32

                  Aha. Možná nepoznáš rozdíl mezi bombou elektrárnou. Jsou li ruské alektrárny útočné skryté bomby, pak je taky nechci. Japonští fašisti chytli smolíka, bohužel
                  Velkamedvědice
                  • uzivej!
                    16.2.2018 16:41

                    (nemuzu si porad pomoct a porad jsem koukam - doma bude zle:)); vim, ze nas porad smazavaji (asi musej vykazat praci v patek, jako obvykle), tak odpovidam, kde muzu: ja to neberu dle jednotlivce, ale dle systemu, kteremu davaji symboly zivnou pudu. ja absolutne neobhajuji babise, a ani jsem ho neobhajoval. ja se jen snazim lidem otevrit oci nekdy snad velkou a neprijemnou a neslusnou provokaci, tzn. kdyz neco velmi chvali, ja ukazu velmi zlou vec, kdyz velmi hani, ukazu dobrou vec. snazim se, aby lidi zacali premyslet kriticky, aby nebyli porad USA vs. ZSSR, bolsevizmus vs. fasizmus a pod. ale aby si dokazali vybrat ze vseho to nejlepsi a odmitnout to nejhorsi. a ano, urcite mas pravdu, ze jsem na tebe reagoval selektivne a "v navalu". a taktez mas pravdu, ze si myslim, ze bychom se nakonec (po kolika dnech diskusi?:)) shodli. ze nikdo z nas by nevzal milion unci zlata za to, kdyby bylo jenom na nem, za to, ze by nechal nekoho upalit, zabit, nekomu nevratne a zasadne ublizit.. doufam, ze si tohle jeste stihnes precist, nez nas v te soucasne demokracii pri svobodne vymene nazoru opet vymazou. dam si od diskusi na nejakou dobu pohov. uzivej!
                    stan013
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
Používat přezdívkuAno Ne
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria Online označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria Online.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.12.2017553,29
31.1.2018551,26
28.2.2018511,29
31.3.2018504,92
30.4.2018465,43
31.5.2018440,20
30.6.2018431,00
31.7.2018405,67
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2018